Koopjedeal.nl reviews

7.4
Positief72%
Neutraal6%
Negatief22%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Karina
Deze klacht is opgelost
20-12-2018

Retourneren en geld terugkrijgen is een ramp!

Eind november eethoekstoelen besteld, welke helaas niet aan mijn wensen voldeden. Inmiddels al sinds 3 december bezig om mijn stoelen te retourneren en mijn geld terug te krijgen! Ik heb al verschillende keren telefonisch contact gehad (ong. 1 uur wachttijd per telefoongesprek). Afgelopen dinsdag weer gebeld, en heb het verzoek gekregen om deze week weer even af te wachten. Ze zijn er mee bezig. Echt schandalig! Ik zou heel graag mijn geld terug willen!

Naomi
20-12-2018

Koopjedeal oké

Had oortjes besteld, ze zeiden dat ze binnen 10 dagen binnen zouden komen, niet gebeurt dus ik dacht dat ze niet meer zouden komen maar gelukkig kwamen ze op de 12e dag.

Oortjes werken prima, heb er wel 30,- voor betaald en ik vond ze later ergens anders online voor 6,-

maar ja.

Abderrahman
20-12-2018

Moeilijk om te bereiken

Ik heb een maand later nog steeds mijn bestelling niet binnen gekregen. Ik heb hier heel vaak over gebeld, in mijn probleem is nog steeds niet op gelost.

Wil
08-01-2019

Omdat ik heel lang aan het lijntje gehouden ben,zonder dat ik wist wat er ging gebeuren.nikts zeggende antwoorden op mijn vragen.Dat vond ik niet netjes.

Deze klacht is opgelost

Onbetrouwbare afspraak

Ik heb 28 november 2 4seizoensdekbedden besteld en betaald.Ze zouden 5december bezorgd worden.Na verschillende emails en nietszeggende antwoorden heb ik nog steeds niets ontvangen.Ik ben mijn vertrouwen in koop je deal verloren en ik verwacht zeer binnenkort uitleg en aktie in deze vervelende zaak.

Het gaat hier om bestelling nr.203105193

Hoop iets zinnigs te horen,

W.A.Weersma van Dijk

ML
19-12-2018

Te weinig personeel?

2 november en bestelling geplaatst en betaald. Nu 19 december nog niet binnen! Niet te geloven! Gebeld, 1 uur in de wacht, motregen is het er. En week daarna toch ook maar een mail gestuurd, 7 dagen gewacht op een reactie. Reactie het is geleverd. Nee dus! Terug gemaild, maar moet nu weer 7 dagen wachten. Echt serieus, dit wil zichzelf een bedrijf noemen met goede servies? Volgens mij is bekend dat november en december drukke maanden zijn :zorg dan voor voldoende personeel op alle vlakken.

Jammer, maar hier ga ik nooit meer iets bestellen!

Wim
19-12-2018

Dekbed

28 november een dekbed gekocht voor kerstmis

nog steeds niet binnen, je schrijft een mail naar klantenservice en dan krijg je een mail terug dat

je pas over 7 dagen antwoord krijgt, dus de klacht

wordt niet snel opgelost.

Met vriendelijke groet;

W.Fitsch

Bestelling; 203105217

Roel
19-12-2018

Net dat beetje extra

Goede positieve ervaringen: een keer was bestelling niet compleet afgeleverd en nadat ik dit had gemeld lag er twee dagen later al het missende deel in mijn brievenbus.

Hedy
19-12-2018

Slecht

Zeer slechte ervaring met koopjedeal. Bestelling was niet goed waardoor ik tot 2x toe telefonisch contact moest hebben met hun. Eerste keer 45 min in de wacht en tweede keer 1 u en 10 min in de wacht. Nou ik ben er klaar mee en raad ze af.

Gerrit
14-01-2019

Betere communicatie en snellere afhandeling

Deze klacht is opgelost

Communicatie.

Medio november artikel geretourneerd.

Contact verloopt zeer moeizaam en indruk ontstaat aan het lijntje gehouden te worden en niet serieus genomen te worden.

Zelfs te horen gekregen dat er een nieuwe order was aangemaakt, maar nooit een ordernummer ontvangen en zeker geen beloofde track en trace…….

Ik begrijp dat het druk is tijdens Sinterklaas en Kerst, echter de After Sales is net zo belangrijk als de Sales.

Wie zit er nou te wachten op al deze negatieve publiciteit? Door een goede en heldere communicatie te hanteren zou het leed al een stuk minder zijn.

En Koopjedeal.nl: mag ik misschien nu mijn geld retour?

Mijn ordernummer is: 203011594 en de retourzending 0000125111

Kan er nu eindelijk wel actie worden ondernomen om deze kwestie af te handelen?

Gerrit

Aw
Deze klacht is opgelost
19-12-2018

Waardeloos

30 oktober 3 dingen besteld. 1e artikel kwam normaal op tijd. 2e artikel na wekenlang: niet meer te krijgen en geld terug gekregen.

3e artikel, nu 19 december, dus bijna 2 maanden later en diverse mailtjes en een telefoontje waar ik pas na 1 uur en 58 min. doordrong (40 wachtenden voor U, maar ik moest toch doorgaan anders was ik mijn geld misschien wel kwijt) nog steeds geen artikel en ook mijn geld niet terug.

Hoop dit niet meer mee te maken en raad Koopjesdeal ernstig af.

A. Harbers

Rob
Deze klacht is opgelost
18-12-2018

Jammer

Omdat het ook wel eens mis kan gaan.

en het is nog vervelender dat er dan geen communicatie mogelijk is vanwege de drukte.

maar ik begrijp het wel.

bizar dat je een iPhone 6 kunt winnen dat is precies de bestelling die ik had gemaakt. en ook weer heb geannuleerd na 3 weken. en dan nu nog hopen dat ik deze gecrediteerd krijg voor de kerst.

ik hoop dat jullie mij begrijpen.

en nu maar hopen dat ik die IPhone win:-))

ps andere bestellingen zijn wel goed gegaan.

Tineke
18-12-2018

Supersnelle probleemoplosser

Vanmorgen heb ik een contactformulier ingestuurd ivm problemen met een retourzending.

Ondanks de kerstdrukte had ik na 15 minuten al een mailtje terug en na nogmaals 15 minuten was het probleem tot alle tevredenheid opgelost

Ineke
18-12-2018

Mijn bestelling was voor 5dec.keurig op tijd afgeleverd!

Ondanks dat er vertragingen waren voorspeld, kreeg ik mijn voor 5dec. besteld kado toch op tijd afgeleverd.

Lilo
Deze klacht is opgelost
18-12-2018

Bestelling

23 Oktober twee gordijnen besteld. Tot op heden 18 december 2018 niets ontvangen. Tig e-mails gestuurd. Twee keer in de wacht gehangen. Ik heb mijn geld teruggevraagd: Kan niet! Hoelang duurt het nog voordat ik de gordijnen krijg? Dan blijft het stil aan de lijn. Ik vraag een meerdere te spreken: mag niet! Ik vraag de afdeling te spreken: mag niet! Ben je vogelvrij bij een dergelijke organisatie?

Erna
18-12-2018

Handschoenen

Ze werden snel bezorgd en het zijn mooie handschoenen. Heerlijk warm.

Dennis
10-01-2019

Het duurde erg lang voordat ik mijn geld terug kreeg. Ik heb zelfs met een advocaat moeten dreigen helaas

Deze klacht is opgelost

Wat een k. service

Sinds twee weken zou mijn bestelling geleverd worden. Lekker een dag vrij genomen om alles in ontvangst te nemen maar geen bezorging. Daarna een paar x gebeld. Na 1,5 gemiddelde wachttijd werd ik te woord gestaan. Het zou geëscaleerd worden en dit en dat. Dit was de laatste x dat ik hier iets heb besteld. Ik zou je ook aanraden om er niet in te trappen! Hoe goedkoop je ook mocht zijn.

Belinda
18-12-2018

Service

De toegevoegde waarde is echt de mate van hoge service.

Marianne
17-12-2018

Koopjedeal houdt zich NIET aan de levertijd en reageren nergens op

Op 25 november een bestelling gedaan, zou 7 dec worden afgeleverd. Na diverse telefoontjes van gemiddeld meer dan een uur wachttijd gevraagd om te worden teruggebeld, geen enkele reactie ontvangen en na een mail gestuurd te hebben ook nooit een reactie op terug ontvangen. ZEER SLECHTE

ERVARING!

Fam.
Deze klacht is opgelost
17-12-2018

Voorruitbeschermer met magneten

Eind nov. besteld, begin dec. niet ontvangen, gemaild en een week later nogmaals gemaild maar geen antwoord, geen product en geld kwijt?

Waardeloos, vooral omdat je geen reactie krijgt.

Ad
17-12-2018

Retourregeling kan beter

Een beetje vreemd is het dat een correct retour gezonden pakket dat volgens DHL al meer dan een week is aangenomen eerst met AfterPay moet worden betaald om daarna weer te worden teruggestort