Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Had oortjes besteld, ze zeiden dat ze binnen 10 dagen binnen zouden komen, niet gebeurt dus ik dacht dat ze niet meer zouden komen maar gelukkig kwamen ze op de 12e dag.
Oortjes werken prima, heb er wel 30,- voor betaald en ik vond ze later ergens anders online voor 6,-
maar ja.
Ik heb een maand later nog steeds mijn bestelling niet binnen gekregen. Ik heb hier heel vaak over gebeld, in mijn probleem is nog steeds niet op gelost.
Omdat ik heel lang aan het lijntje gehouden ben,zonder dat ik wist wat er ging gebeuren.nikts zeggende antwoorden op mijn vragen.Dat vond ik niet netjes.
Ik heb 28 november 2 4seizoensdekbedden besteld en betaald.Ze zouden 5december bezorgd worden.Na verschillende emails en nietszeggende antwoorden heb ik nog steeds niets ontvangen.Ik ben mijn vertrouwen in koop je deal verloren en ik verwacht zeer binnenkort uitleg en aktie in deze vervelende zaak.
Het gaat hier om bestelling nr.203105193
Hoop iets zinnigs te horen,
W.A.Weersma van Dijk
2 november en bestelling geplaatst en betaald. Nu 19 december nog niet binnen! Niet te geloven! Gebeld, 1 uur in de wacht, motregen is het er. En week daarna toch ook maar een mail gestuurd, 7 dagen gewacht op een reactie. Reactie het is geleverd. Nee dus! Terug gemaild, maar moet nu weer 7 dagen wachten. Echt serieus, dit wil zichzelf een bedrijf noemen met goede servies? Volgens mij is bekend dat november en december drukke maanden zijn :zorg dan voor voldoende personeel op alle vlakken.
Jammer, maar hier ga ik nooit meer iets bestellen!
28 november een dekbed gekocht voor kerstmis
nog steeds niet binnen, je schrijft een mail naar klantenservice en dan krijg je een mail terug dat
je pas over 7 dagen antwoord krijgt, dus de klacht
wordt niet snel opgelost.
Met vriendelijke groet;
W.Fitsch
Bestelling; 203105217
Goede positieve ervaringen: een keer was bestelling niet compleet afgeleverd en nadat ik dit had gemeld lag er twee dagen later al het missende deel in mijn brievenbus.
Zeer slechte ervaring met koopjedeal. Bestelling was niet goed waardoor ik tot 2x toe telefonisch contact moest hebben met hun. Eerste keer 45 min in de wacht en tweede keer 1 u en 10 min in de wacht. Nou ik ben er klaar mee en raad ze af.
Medio november artikel geretourneerd.
Contact verloopt zeer moeizaam en indruk ontstaat aan het lijntje gehouden te worden en niet serieus genomen te worden.
Zelfs te horen gekregen dat er een nieuwe order was aangemaakt, maar nooit een ordernummer ontvangen en zeker geen beloofde track en trace…….
Ik begrijp dat het druk is tijdens Sinterklaas en Kerst, echter de After Sales is net zo belangrijk als de Sales.
Wie zit er nou te wachten op al deze negatieve publiciteit? Door een goede en heldere communicatie te hanteren zou het leed al een stuk minder zijn.
En Koopjedeal.nl: mag ik misschien nu mijn geld retour?
Mijn ordernummer is: 203011594 en de retourzending 0000125111
Kan er nu eindelijk wel actie worden ondernomen om deze kwestie af te handelen?
Gerrit
Vanmorgen heb ik een contactformulier ingestuurd ivm problemen met een retourzending.
Ondanks de kerstdrukte had ik na 15 minuten al een mailtje terug en na nogmaals 15 minuten was het probleem tot alle tevredenheid opgelost
Ondanks dat er vertragingen waren voorspeld, kreeg ik mijn voor 5dec. besteld kado toch op tijd afgeleverd.
Ze werden snel bezorgd en het zijn mooie handschoenen. Heerlijk warm.
Het duurde erg lang voordat ik mijn geld terug kreeg. Ik heb zelfs met een advocaat moeten dreigen helaas
Sinds twee weken zou mijn bestelling geleverd worden. Lekker een dag vrij genomen om alles in ontvangst te nemen maar geen bezorging. Daarna een paar x gebeld. Na 1,5 gemiddelde wachttijd werd ik te woord gestaan. Het zou geëscaleerd worden en dit en dat. Dit was de laatste x dat ik hier iets heb besteld. Ik zou je ook aanraden om er niet in te trappen! Hoe goedkoop je ook mocht zijn.
De toegevoegde waarde is echt de mate van hoge service.
Op 25 november een bestelling gedaan, zou 7 dec worden afgeleverd. Na diverse telefoontjes van gemiddeld meer dan een uur wachttijd gevraagd om te worden teruggebeld, geen enkele reactie ontvangen en na een mail gestuurd te hebben ook nooit een reactie op terug ontvangen. ZEER SLECHTE
ERVARING!
Een beetje vreemd is het dat een correct retour gezonden pakket dat volgens DHL al meer dan een week is aangenomen eerst met AfterPay moet worden betaald om daarna weer te worden teruggestort