Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bij problemen onbereikbaar.
Reageren niet op mail of telefoon, houden je wel in de wacht.
Gaat een zaak worden voor mijn jurist met "reclame" via Facebook.
Lamp gekocht, na 2 maanden kapot. Diverse malen via e-mail gevraagd hoe ik aanspraak op garantie kan maken. Er wordt gewoon niet gereageerd. Slechte service.
na 3x afmelden nog steeds elke dag mail met aanbiedingen .
zowel mail als nieuwsbrief afgemeld !
Al 2 x bericht gehad dat besteld produkt later komt maar na 2 Weken nog steeds niks.
Krijg maar geen retourbon toegezonden en kan geen telefonisch contact krijgen.
Er wordt ook niet gereageerd op email
gloeiende spijkers aan de schutting is het resultaat. ik moet mijn zwarte honden nog met een zaklamp zoeken.
op meeltjes wordt niet gereageerd.
met alle reacties op deze site zie ik het somber in. € 38,00 door het putje? lijkt er wel op.
zien hoe ver ik kom.
Na invullen emailadres en later tig keren cancelen van nieuwsbrief blijven ze emails sturen.
spammers eerste klas.
Braun scheerapparaat dat niet goed functioneerde, met veel mailen en bellen (in de wachtrij nr 18 of nr 9...?) uiteindelijk telefonisch contact gekregen en mocht het product retour doen. Nu ruim 2 weken verder nog niets..?! Géén product géén geld terug! Ik ga hier aangifte van doen bij de politie en opgelicht informeren.
Je krijgt geen geld terug bij retourzendingen. Ook al toon je dit aan en hierover reclameert wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Het zal dan ook niet lang meer duren en gaat dit bedrijf op de fles, tenzij het binnen 10 dagen zijn afspraken nakomt. Maar tot die tijd, vooral daar niets meer bestellen.
Bij terugzenden product krijg je je geld niet terug en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd als je hierover reclameert. Het zal dan ook niet lang meer duren of dit bedrijf gaat op de fles tenzij het binnen 10 dagen alsnog zijn afspraken nakomt. Mijn advies, niets bestellen !
Het blijkt dat je je kan afmelden, maar uiteindelijk blijf je gespammed to in lengte van dagen bij koopjedeal.
Alleen al daarom zorg je ervoor,
dat je hier nooit je email adres in vult, op koopjedeal.
Of ooit ook maar iets van deze site te gaan kopen/bestellen.
Ik had een product besteld.
Aangezien het niet deed aan mijn verwachting binnen 4 dagen een retour melding gedaan. Kreeg op 16/3 een RMA nummer met de mededeling dat ik binnen 2 dagen een retour etiket kon verwachten. Niets gehoord.
Mails gestuurd op 20/3 , 23/3 en 24/3. Geen reacties.
Op 25/3 een verzoek gedaan om contact met me op te nemen, ook niet gedaan.
Een heel slecht en onbetrouwbaar bedrijf, dus mijn advies is daar NIETS te bestellen.
Het ruikt naar oplichting.
W. Versteeg Oud-Beijerland
De advertenties die dagelijks in de dagbladen verschijnen zien er gelikt uit.veilig bestellen maar leveren Ho maar.Reacties op e- mail komen niet of na 14 dagen.Telefonisch kontact,vergeet het maar.15 wachtenden voor u.
Afspraken wordten niet nagekomen.
Een internetbedrijf waarvan de organisatie totaal niet klopt.Uiteindelijk wel geleverd na stornering van betaling.
Voorzichtig !,
Zeer voordelige prijs voort geen wat je koopt!
Ik was eerst huiverig na alle negatief ervarig hier op internet daarom had ik maar veilig via me creditcard betaald.
Maar het is gelukig geen bedrog, je koopt wat je ziet zonder veder ergens aan vast te zitten ofzo.
snel geleverd gisteren besteld de volgende dag al in huis echt super ++++
Doen niet aan retourzending, dan ben je je geld kwijt. Ook een slechte beoordeling geven op de site wordt niet gewaardeerd. Lijkt op een naderend faillissement.
Guus
Op 16 februari bestelde matras met vlekken ontvangen.
Gebeld. Leverancier belt meteen voor omruiling! Nee dus! Gebeld, gebeld, gebeld en inderdaad herhaaldelijk in de wacht. Toen gemaild, gemaild, gemaild.
Sorry, sorry, sorry. Mag niet gebeuren, ga er meteen achteraan en dat al bijna 6 weken, zonder een enkele reactie. Korting voorgesteld, retourzending voorgesteld. Niemand thuis! Bestaat Koopjedeal wel echt?
Wat een ontzettend slechte service.
Al op 2 maart 2 overhemden geretourneerd via Kiala. Al 2x via e-mail gereclameerd. Er komt geen response op je mail berichten en de creditering is ook nog steeds niet verwerkt.
Kijk uit met bestellen. Koopjedeal vertoont alle kenmerkenn van een aankomend faillissement. Retourzending doen zij niet meer aan.
Al een aantal keer gebruik gemaakt van de aanbiedingen op hun site en deze zijn alle naar volle tevredenheid geleverd.
Ook spaar je korting met je bestellingen/bedrag die je de volgende bestelling weer kan inleveren, al met al dus erg tevreden.
Levering product goed op tijd. Maat was echter niet goed.
Na goedkeuring retour aanvraag pakketje op 22 februari conform de retour instructies teruggestuurd.
Daarna nooit meer iets vernomen. Via contact email verstuurd. Geen reactie Telefonisch niet bereikbaar. (Elke dag "er zijn 13 /14 wachtenden voor u". Chat-functie werkt niet. Heb ik te maken met internetfraude of gewoon een slecht functionnerende service organisatie?