Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik bestel de 'echte lederen handschoenen', krijg ze al snel binnen en kan meteen zien dat het niet om leer gaat. Welk leer heeft om de mm een naad zitten? Dus ik bel de klantenservice en leg dit uit. Zij geven aan een fout te hebben gemaakt, want er zijn precies dezelfde handschoenen in niet-lederen uitvoering. Met mijn goede gedrag retour gestuurd en op de echte lederen uitvoering gewacht. Een week later ontvang ik exact dezelfde handschoenen. Niet-leder dus. Er werd op de website zelfs het lederteken gebruikt en reclame gemaakt met het feit dat het leder zou zijn. BELACHELIJK.
3 Ralph Lauren shirtjes gekocht. Onder druk van Ralph Laurenren heeft men de kopers geïnformeerd dat de shirts retour kunnen, omdat ze helemaal niet van Ralph Lauren zijn (en zo goedkoop waren ze nou ook weer niet) !? Die .nl kan niet waar zijn, dit soort praktijken hoort in China, Haiti of Thailand (ik hoop dat ik die landen niet beledig) thuis. Uiteindelijk, na een moeizaam retour proces, een deel van mijn geld teruggekregen. Omdat ik er nog een paar flut voetzooltjes bij besteld had ben ik er uiteindelijk € 16,= bij in geschoten. Ik heb 3 kansen gegeven om een bevredigende oplossing te bedenken, maar helaas.
Mijns inziens is dit een oplichterclub.Vraag me af wie er nog meer die fantastische bananenplanten heeft gekocht ? 2 voor € 19,95.In de kleine lettertjes staat dat de planten er dus absoluut niet uitzien als op de getoonde foto's maar tocht tussen de 30 en 40 cm groot moeten zijn. Nou die 2 zielige dingen die hier uit de verpakking kwamen zijn absoluut die lengte niet.Krijg je dat je wel mag retourneren maar dan zelf de pakketkosten moet betalen ( en uiteraard is deze club nergens verantwoordelijk voor waardoor je het aangetekend zou moeten versturen ) na het maken van foto's waaruit blijkt dat ze amper de 20 cm halen krijg ik retour dat de WORTELS ook meetellen, jawel ! ooit zo zout gegeten ? En zelfs wanneer ik de pot mee meet komen ze niet tussen de 30 en 40 cm. ECHT EEN GROTE OPLICHTERSBENDE DAAR !
Ik probeer te retourneren maar wat ik ook probeer de retour website doet het niet. koopjesdeal maakt retourneren ekstra moeilijk ik vermoet dat dit niet per abuis gaat maar dast dit een verkooptruc is ja ja zo kun je makelijk adverteren met gratis terugverzenden
Ik kocht een paar weken terug solar buitenlampen. Eén lamp werkte een week. De andere een dag. Contact opnemen met de klantenservice heeft geen zin. Daar kom je geen stap verder mee! Ik had al eens eerder lampjes gekocht die ik in de kliko wilde gooien. Ik heb ze uit elkaar gehaald en zwaardere batterijen geplaatst. Daarna hebben die nog een paar weken gewerkt. Ik heb met koopjedeal een heel slechte ervaring. Het zal nooit weer voorkomen dat ik nog eens rommel koop bij koopje deal. Bij Bol.com. miniinthebox, aliebaba kun je goede spullen kopen met gegarandeerde garantie.
Enige tijd geleden Philips-batterijen besteld, echt een koopje dacht ik. Vreemdgenoeg wegen de batterijen bijna niets en ze zijn inderdaad zo leeg. Ze leveren vanaf het begin niet de gewenst stroomkracht. Goedkoop: mis- en duurkoop. Michel
Ze leveren niet het juiste product en na de terugzending betalen ze niet de betaling binnen 14 dagen. Sterker nog, na een maand nog steeds geen terugbetaling ontvangen.
Ontoereikende/kapotte artikelen geleverd gekregen. Contact gezocht met koopjedeal en zij schuiven alles af op de fabrikant. Geven aan dat de fabrikant contact op gaat nemen met mij en als dat niet gebeurd dat zij het doen.
Zijn nu enkele maanden, talloze e-mails en tientallen beloften verder. NIKS van de beloofde zaken is waargemaakt.
Echt verschrikkelijke ervaringen met deze organisatie. Ontzettend spijt dat ik hier het nodige besteld heb. Waarschijnlijk kan ik fluiten naar de goede artikelen en een paar honderd euro.
16 Mei 2016 had ik dit al bekend gemaakt; de geleverde Ralph Lauren artikelen waren nep!
Dit werd direct verdedigd. Vandaag ontving ik onderstaande in de mail. Wederom geen klantenservice, maar vooral wij en ik vorm. "Wij kunnen er niks aan doen" houding terwijl het gewoon wettelijk strafbaar is. Niet wat je voor de klant gaat compenseren en hoe dat proces nu in zijn werk zit (wijze van verzending, o.v.v. etc.)
Heeft niks met 'verwarring' te maken. Binnen een week na artikel 16 mei werd direct hun supplier verdedigd zonder verder te onderzoeken.
De mail:
BELANGRIJK
In het verleden hebben wij producten aangeboden van het merk RALPH LAUREN, van welke aanbieding u gebruik heeft gemaakt.
Het is onlangs gebleken dat onze leverancier ons onjuiste documentatie ter hand heeft gesteld en dat de producten die wij hebben aangeboden en verkocht niet door of met toestemming van The Polo/Ralph Lauren Company, L.P. geproduceerd zijn. Derhalve hebben wij inbreuk gemaakt op de merkrechten van The Polo/Ralph Lauren Company, L.P. en zijn de door ons aangeboden producten geen originele Ralph Lauren producten.
Wij betreuren de verwarring die is veroorzaakt door onze aanbieding. Indien u het product (op onze kosten) retourneert aan ons, zullen wij u de volledige aankoopsom van het gekochte product direct terugbetalen.
Met vriendelijke groet,
Koopjedeal
Bij koopjedeal een solar buiten lampje en een wifi versterker en inktcardridges besteld. De solarlamp deed het niet, de cartridges werden later verstuurd en bleken ( niet vermeld) van een namaakmerk te zijn (die kan ik overal voor die prijs krijgen) en de wifi repeater werkt nauwelijks, bovendien zat er geen handleiding bij en kan je hem overal voor de zelfde prijs krijgen. ( beter opletten dus). Ik heb een email gestuurd over de solarlamp en de ontbrekende cartridges en kreeg alleen als antwoord terug dat de cartridges later kwamen, op de klacht over de solarlamp is tot op heden in niet gereageerd. Dit was de eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.
Ik heb tot 2x toe een defect product (earpods van Apple) geleverd gekregen. De eerste keer na levering heb ik verzocht om vervanging van het product. In eerste instantie kreeg ik terug dat de earpods waren uitverkocht maar dat ik dan een tegoedbon zou krijgen. Toen ik hier niet mee akkoord ging bleken de earpods toch nog te kunnen worden geleverd, dit zou echter wel iets langer duren. Hier ben ik wel mee akkoord gegaan. In de tussentijd heb ik andere earpods gekocht in de winkel om toch even vooruit te kunnen. De earpods werden ongeveer eind november geleverd. Ik kan mezelf nu wel voor mijn kop slaan, maar ik heb ze toen niet direct geopend omdat ik dacht, hoeveel kans heb je nou dat die earpods het wéér niet doen? Uiteindelijk heb ik de tweede levering van earpods begin januari in gebruik genomen. Ik had de earpods nog maar nauwelijks uit de verpakking of ik hoorde al dat ze aan alle kanten rammelden. Eenmaal aangesloten bleek ook dit setje earpods kapot te zijn. Wederom contact gezocht met de klantenservice. Er zat een bug in hun website waardoor ik geen retourzending kon aanmaken en de dame van de klantenservice heeft dat na 4x heen en weer mailen toen handmatig gedaan (of ik een vinkje had aangevinkt, . Krijg ik zojuist reactie terug dat de earpods een zichttermijn van 14 dagen hebben dus dat ze niet meer kunnen worden terug gebracht. Normaliter maak ik altijd direct een product open maar ik had dus al vervanging. WAARDELOZE SERVICE.
Ik wacht nu al 14 dagen op mijn bestelling op mail word niet gereageerd jammer genoeg heb ik vooruit betaald dit heb ik nog niet eerder meegemaakt slechte zaak!
Ik heb meerdere keren besteld bij Koopjedeal. Meerdere keren was het echt slechte kwaliteit wat ik kreeg. Zo heb ik eens een GPS tracker die geen GPS functie had maar alleen bluetooth. En dat werkte nog eens heel slecht ook. Nu had ik een wifiversterker die onmogelijk te installeren heeft omdat zijn eigen signaal te matig werkt. Ik wil hem terug sturen, maar omdat de 14 dagen zichttermijn met slechts 1 dag is overschreden willen ze hem niet retour ontvangen. Je zou bijna zeggen dat het een gemeente is, zo bureaucratisch en absoluut niet klantgericht. Ik ben klaar met Koopjedeal en raad iedereen af hier te bestellen!
Ik kocht voor E 34,95 een hotelbon voor een overnachting voor 2 in een Fletcherhotel en wilde die nu inwisselen omdat we naar familie in Kerkrade gaan. Naast de begrijpelijke reserveringskosten komt er een weekendtoeslag bij van E20,-, plus nog een toeslag van E10,- omdat het een 4-sterrenhotel is. Dus die overnachting wordt E35,- duurder! Gebeld met klantenservice; dat stond volgens hun in de produktinformatie vermeld. Nou, ik lees altijd de kleine lettertjes, maar ik heb toen niks gezien. Misschien is het mijn fout, maar dat een bon 2x zo duur wordt dan in de advertentie wis beloofd vind ik te gek voor woorden.
Ik vind Koopjedeal een webshop met een snelle en correcte leverantie. Ook geen problemen bij retournering en garanties. Voor mij: een aanrader !
Ik had een nachtbril besteld. Ik kreeg een overzetzonnebril geleverd ter waarde van ongeveer 25 euro. Vervolgens kreeg ik van Koopjedeal bericht over de verkeerde levering en werd de juiste bril alsnog opgestuurd. Ik kon beide brillen behouden. Dat vind ik meer dan goede service.
Kocht begin december een Star Laser Projector. Deed het niet goed. In overleg via Kiala-punt gratis geretourneerd, maar hadden geen vervangende, i.t.t. belofte dat ze nog 6 hadden voor retouren.
Binnen 1 week factuur gecrediteerd en geld terug op mijn rekening. Prima service dus!
Helemaal geen service als Iets kapot gaat binnen 3 weken !
Koopjedeal, 4 buitenlampen op zonne energie gekocht. 1 lamp deed het niet goed. Kan gebeuren, via retourformulier heb ik een nieuwe vervangende lamp ontvangen.
Snel reactie via Mail contact en probleem keurig opgelost.
Producten worden voor aan de straat geleverd, bij de voordeur neerzetten kan niet.
Vervolgens ontbreken er materialen en moeten er zelf gaten worden geboord voordat de stoelen in elkaar kunnen worden gezet.
Eens en noooooit weer!