Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb mijn product nu gekregen, vandaar dat ik nu een 2 geef ipv een 1. Echter blijft het zo dat ik 5 weken heb moeten smeken om mijn bestelling en dat er systematisch tegen de klant wordt gelogen. Het blijkt nu ook dat koopjedeal wel degelijk in staat is om de bestelling gelijk te leveren, maar pas op het moment dat ik het gemeld heb waar andere mensen het kunnen lezen.
Ik heb 3 dingen besteld bij koopjedeal. De eerste 2 artikelen waren na 1 week kapot. Vielen letterlijk uit elkaar. Oortjes van zogenaamd 80 euro. Geld terug.
Laatste artikel kreeg ik nooit meer bericht van. Ik heb weken lang gebeld en gemaild of mijn bestelling nog kwam. Week na week zeiden ze dat het nog 3-5 werkdagen zou duren.
Ze liegen aan de telefoon dat ze de leverancier persoonlijk hebben gesproken. Ze liegen dat ze je zullen terug bellen op een bepaalde dag met duidelijke afspraken en ze doen het niet. Elke nieuwe medewerker die je spreekt geeft weer een ander verhaal en geen manager of supervisor die je mag spreken om er meer over te weten te komen.
Verspil hier ajb je geld niet.
Product is volgens opgegeven specificatie en geleverd volgens opgave
Heb een heerlijk dekbed voor een prima prijs. Ben er heel blij mee.
We bestellen met regelmaat artikelen en geven de mail ook door aan senioren op de camping, die artikelen zoeken en dan zo kunnen bestellen.
Ik heb Koopjedeal nog maar net ontdekt en toch al een paar bestellingen gedaan EN gehouden.
Ik ga er vandaag weer iets bestellen en krijg dan meteen ook weer 5% extra korting.
De levering van mijn allereerste bestelling duurde nogal lang, maar na een mailtje werd er de volgende dag al geleverd, top! Kan gebeuren.
Regelmatig biedt Koopjedeal mooie en soms bijzondere planten te koop aan. Helaas laat de kwaliteit, mogelijk mede door het vervoer, ernstig te wensen over. Planten zijn niet te retourneren en risico ligt geheel bij de klant. Contact hierover via de mail was iets traag, telefonisch was Koopjedeal of niet te bereiken via de lange wachtrij of werd je vriendelijk afgewimpeld.
Planten zij beter via andere wegen aan te schaffen.
Klantenservice is telefonisch onbereikbaar. Met de mail beloven ze binnen enkele dagen te reageren, maar dit is eerder weken.
En wanneer je aangeeft het product retour te willen sturen geven ze helemaal niet meer thuis.
Als je dan eindelijk een retour label ontvangt om het terug te sturen, moet je weken wachten tot je het geld terug krijgt.
Kortom: waardeloze service!
Het dekbedovertrek en de waterkoker zijn van goede kwaliteit en niet duur. Ook werden deze spullen vrij vlot geleverd
Aantal keren hier besteld, altijd binnen 5 werkdagen binnen en via afterpay een prettig samenwerken. Ik heb nu het vertrouwen dat ik ook met iDEAL zal gaan betalen.
Mooie kwalitatieve producten voor een goede prijs!
Bestellen via Koopjedeal is overzichtelijk. Wanneer onverhoopt een artikel later wordt geleverd is dit vooraf kenbaar gemaakt dmv een mail met de vermoedelijke leverdatum.
Afhandeling van klachten gaat soepel en bij restitutie staat het geld binnen een week terug op je rekening.
Kortom een (lever)betrouwbaar bedrijf!
Ik heb goede ervaringen met koopjedeal door leuke artikelen tegen scherpe prijzen en door het puntensysteem nog eens extra korting.
Ik ben bij jullie advertenties in mijn kranten (Eindhovens dagblad). Nuttige dingen altijd. En vervolgens op de website is het simple, overzichtelijk, en duidelijk. Het feit dat niets anders uitsteekt meer dan de product zelf op de website (kleuren, reclame, ect) is ook goed gedaan. Eigenlijk verloopt alles goed met bestellingen bij Kooopjedeal. Mijn enige punt bij mijn leveringen was verschillende levertijden bij meerdere leveringen. Misschien een verbetering. Keuze maken tussen verschillende levertijden of een levertijd ook al duurt het iets langer. Enige reden dat ik een negen geef in plaats van een Tien. "Keep up the good work!"
Altijd goed en goedkoop
Probleem bij bestellen op afleveradres. Via de chat direct geholpen door Krista. Probleem snel verholpen, dat noem ik service!
Ruim 2 maanden geleden 6 eetkamerstoelen besteld. Na meerdere telefoons en e-mails staat de track en trace van post.nl nog steeds op zending wordt verwacht.
Een aantal weken geleden kocht ik bij u een LED zaklamp inclusief verzendkosten. Kort daaropvolgend bood u dezelfde lamp aan maar dan twee voor de prijs van een en tevens zonder verzendkosten. Reden voor mij om daarover mijn beklag te doen en te verzoeken om als tegemoetkoming gratis een LED zaklamp toe te sturen. Ik werd afgewimpeld met de opmerking dat er geen mogelijkheid is om dit te doen. Daarover had men geen zeggenschap. Een flut excuus en een organisatie die zich op de borst klopt een "miljoenen" klanten te hebben onwaardig. Jammer maar helaas pindakaas.
T.Janssen uit Beuningen
Je hoeft de deur niet uit om aan te schaffen wat je nodig hebt.
Snijmachine gekocht er moeten 4 verschillende snijmogelijkheden zijn er waren er maar 3 de vierkant snijmogelijkheid was er niet bij wil dit graag nog ontvangen of demogelijkheid om terug te sturen grotjes
Na 2 maand hebben mijn ouders nog niets ontvangen, wat een schande.