Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Al diverse artikelen besteld via koopjedeal.nl. In algemene zin prima kwaliteit en service voor een lage prijs. Bij aflevering uit een extern magazijn duurt het soms ( tot nu toe maar 1x) langer dan 5 dagen. Klantenservice is goed, maar bereikbaarheid, telefonisch kan beter. Nu alleen werktijd en lange wachttijden. Wellicht is Whatsapp een oplossing. Succes. PetrusK
Helaas 29/10 een bestelling geplaatst tot op heden nog niets ontvangen. De vorige keren was het beter geregeld .
1 Van de drie koekenpannen deed het niet goed op de inductiekookplaat. Het werd vlot opgelost door een derde deel van het aankoopbedrag terug te storten op mijn rekening.
Ik zal wel niet de in het vooruitzicht gestelde Apple-prijs winnen, want ik heb stevige kritiek (en dat vindt men in het algemeen niet fijn). Ik heb 29 oktober een bestelling gedaan en betaald. In de teruggezonden mail (waarschijnlijk softwarematig opgesteld) werd vermeld dat de bestelling 5 november geleverd zou worden: een week later dus, maar prima en daar hou je reklening mee om de buren niet te belasten met het aannemen van de zending. Wel, die zending is tot op heden nog steeds niet geleverd. Dat is al slecht, maar wat nog erger is, is dat uw organisatie totaal geen informatie geeft wat het probleem is (geen voorraad, failliete leverancier, geen contract meer met de vervoerder en noem zo nog maar een aantal mogelijkheden). Met name het onbenul om het maar op zijn beloop te laten ergert mij: ik heb keurig besteld en onmiddellijk betaald en daar staat geen service tegenover. Momenteel ben ik -zoals boven gesteld- nog steeds in het ongewisse. Waardeloos dus. J. van der Linden, (e-mailadres verwijderd)
De artikelen zijn prima, maar wil niet iets 'op tijd' in huis hebben, want tot heden is niets op tijd geleverd. Artikelen komen 5 tot 14 dgn later dan beloofd.
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Koopjedeal
Bij mijn bestelling op maandag 29 0ct. werd gezegd 5 dagen levertijd . helaas is het nu 9 nov. en pakket is nog niet afgeleverd
Koopjedeal werkt snel en vakkundig. De service is oké. Mocht er onverhoopt Ites misgaan, dan is er altijd een goede oplossing.
Ik heb een vloerkleed besteld en het bleek verkeerde kleur te zijn. Gebeld en blijkbaar had ik geluk dat ik iemand aan de lijn kreeg. Mocht het kleed kosteloos retourneren. Op 27 oktober afgeleverd bij DHL. Koopjedeal zou binnen 3 (max 5) dagen het kleed hebben ontvangen, de ontvangst bevestigen en het geld terugstorten. Op 5 november heb ik meerdere malen gebeld en kreeg alleen een bandopname. Vervolgens heb ik een mail gestuurd. Op 9 november nog steeds geen ontvangstbevestiging/reactie gehad. Weer gebeld en krijg weer alleen een bandopname. Ik heb dus een bericht via facebook gestuurd. Ik denk echter dat ik naar mijn geld (en mijn kleed) kan fluiten.
Sommige producten worden te laat of soms niet geleverd. Respons op klachten moeten sneller.
Telefonisch niet bereikbaar op website geen ruimte voor "andere vraag" dan maar via e-mail opmerking maken daarop snel mail-antwoord " we zijn druk reactie kan wel lang duren"
Het ging altijd goed met de levering, maar de laatste keer hebben we na 11 dagen nog niets ontvangen. Na een mailtje naar koopjesdeal heb ik wel antwoord gekregen dat er iets “fout” is gegaan. Het wordt nu maximaal binnen 10 dagen bezorgd.
Aan biedingen worden snel op internet gezet waardoor men snel kan reageren om eventueel het benodigde artikel te kunnen kopen,als men deze nodig kan hebben.
Ik heb voor de eerste keer een bestelling gedaan die de 5e november binnen zou zijn en heb hem nog niet ontvangen dus mijn oordeel kan ik nog niet geven.
Bestelling wordt veel te laat geleverd. Reactie op mail over aanvullende informatie wordt daar niet op gereageerd. Retourzending aangevraagd. Max 2 dagen reactie tijd. Ook voor de retourzending heb ik nu na 4 dagen nog geen reactie mogen ontvangen. Kortom voor mij de laatste bestelling bij Koopjedeal.
De aanbiedingen zijn zeer divers en ook voor een goede prijs. Heb koopjedeal pas ontdekt, maar ben er erg blij mee
Ik heb wat besteld dit duurde 14 dagen voor het binnen was echter ontbreekt er nog wat
Koopjedeal blijkt mij geen label te sturen voor het retourneren van de gekochte latop, is telefonisch vrijwel onbereikbaar, per chat wordt het gesprek niet voortgezet, er wordt niet gereageerd op mijn mails. Ik betwijfel de betrouwbaarheid, hoe kan ik van mijn recht op retour gebruik maken?
Op 23 september 2018 een bestelling gedaan bij koopjedeal en via Ideal betaald. Tot op heden nog niets ontvangen. In de telefoontjes die hierover zijn gevoerd worden toezeggingen gedaan die niet worden nagekomen en reacties op mails blijven uit. In het begin waren mijn ervaringen met koopjedeal goed. De service, als er iets misgaat, is zeer slecht
Om 9.06 bel ik de klantenservice. Er is dan al een wachttijd van 47 minuten. Na 9 minuten wachten is de wachttijd 22 minuten. Dat schiet op. Na 14 minuten is de wachttijd 35 minuten. Hoe is dat mogelijk? Waardeloos!