Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Recent kocht ik de aanbieding van een gereedschapstrolley die 'Duits Degelijk' zou zijn. Na snelle ontvangst viel me dat wat tegen en ik besloot te willen retourneren. Eerst hen even gebeld hoe zoiets werkt en hun procedure uitgevoerd. Binnen drie dagen had ik bericht dat het OK was én mijn geld terug. Mijn gevoel : zó hoort het !
Met groet van R. Kemper (66 jaar)
Mijn eerste bestelling bij Koopjedeal was een tuinslang. Bij levering bleek er een onderdeel te ontbreken. Gebeld en zonder enig probleem zou ik binnen 5 dagen een nieuw exemplaar ontvangen, dat er trouwens na
2 dagen al was!
Misschien heb ik geluk gehad als ik de andere ervaringen lees?
Ik zal in ieder geval niet aarzelen om opnieuw een bestelling te plaatsen!
De aangeboden artikelen zijn vaak niet te vergelijken met andere aanbieders, zoals het aanbod van Gilette Fusion. Een poging de prijs te vergelijken is daarom bijzonder moeilijk. Zo is onduidelijk wat een "8 pack" is en wat de "5 blades" en de "trimmer" is. Ik denk er goed aan te doen het artikel maar niet te bestellen, gelet ook op de negatieve ervaringen van anderen
Hen i-phone hoesje gekocht voldeed niet geen reactie voor retourneren dus maar terug gestuurd naar retou radres op de enveloppe is dit van een incassobureau die dreigen nu met van alles belachelijk gewoon
Maanden geleden een 2 setjes solar tuinlampen besteld, tegen beter weten in. Zoal ik al vreesde geven ze nauwelijks licht 's avonds, zelfs na een zonovergoten dag. Ik heb daarna een setje retour gestuurd via Kiala (meerdere weken geleden al weer), maar sindsdien niets meer vernomen. Meerdere telefoontjes gepleegd, en mailtjes verstuurd, maar nul reactie.Het geld heb ik ook altijd nog niet terug! Ik vraag me echt af of er ooit wel iemand bij de servicedesk aanwezig is. We kopen veel via internet, maar nog nooit hebben we zulke slecht service meegemaakt.
Ruud, omgeving Hilversum
Twee maanden geleden in mei 2 tuinstoelen besteld bij koopjesdeal voor 200 euro. 100 euro per stuk.
Waren van slechte kwaliteit, daarom teruggestuurd..
Hierna volgde een uitgebreide mail correspondentie over de retourbetaling en vele telefoontjes omdat het geld maar niet retour kwam ondanks diverse beloftes van Koopjesdeal en van VidaXL
Van het kastje naar de muur. Van Koopjesdeal naar VidaXL.
Enkele weken geleden de helft ! teruggekregen.
Weer gebeld en gemaild .Weer diverse beloften ,maar geen enkel excuus. En geen bevestiging van telefonisch gemaakte afspraken.
Gedreigd om er werk van te maken. En programma kassa in te schakelen.Toen uiteindelijk op 13 juli het geld ontvangen.
Koopjesdeal, neem eens een voorbeeld aan Bol.com en aan Wehkamp.
Het is bij jullie :
-Of een ongelooflijke administratieve puinhoop.
-Of jullie moeten nog leren wat service is en rotzooien maar wat aan.
-Of jullie hopen dat mensen retourbetalingen maar laten zitten, een slechte zaak
Ik koop daarom nooit meer iets bij koopjesdeal en zal anderen dit ook beslist ontraden tot jullie een volwassen bedrijf zijn.
Maar waarschijnlijk zijn jullie tegen die tijd al failliet
.
Twee maal iets besteld, beide keren niet tevreden. Bij de eerste zending mis ik een artikel, al 2 keer een email over gestuurd, na 4 weken, nog steeds niets gehoord.
Het tweede product is een bar bar bar slecht product. Heel veel spijt van en zal hier niets meer kopen!
Al 5 weken aan het wachten op het bedrag dat wij retour moeten krijgen van een product dat bij het Kiala afleverpunt is afgegeven op 9 juni.
Daar blijkt het nog te liggen, maar dat is niet ons probleem.
Koopjedeal belooft het op te lossen, maar laat niks meer van zich horen.
Wat een oplichters. Als het je zo goed gaat qua orders, moet je ook de service kunnen garanderen en doen wat je zegt dat je doet bij klachten.
Wat een oplichters! Ben gewaarschuwd. Betaal liever ergens anders iets meer met goede service en retourvoorwaarden dan een "mooie deal" bij dit flutbedrijf
Bijna alle "aanbiedingen" zijn in waarheid de originele prijzen, de adviesprijs zijn blijkbaar verzonnen.
Die meeste spullen kan je via amazon.de of ebay.de al als adviesprijs goodkoper krijgen.
Zelfs na 6 mails met mijn klacht nog niet eens een excuus.
Eens maar nevernooitmeer.
Bestel en betaald,binnen 2 dagen netjes geleverd,helaas wat ik besteld had werkte niet! Nu 5 weken verder 20 mails,3xtelefooncontact en nog steeds geen reactie of geld terug! Dit is toch niet normaal
Misschien heb ik geluk maar alle gelezen klachten moet voor KOOPJESDEAL toch te denken geven.
Prijzen zijn helemaal niet met korting. Als je verder zoekt dan de site vind je goedkopere artikels op grotere sites die niet beweren een korting aan te bieden. Nep dus. Doen ook moeite om dit te verbergen door bijvoorbeeld niet het merk van het product te noemen.
4 shirts gekocht en (betaald natuurlijk )waarvan één met een gaatje op de voorzijde.
Na vele keren mailen mocht hij retour en kon ik aangeven ;geld terug of een nieuwe.
Na mijn keus krijg ik niets retour en ook geen reactie op mijn vele mails.
Dus raad ik af om hier te kopen, ik doe het zeker nóóit meer!
Dank allen voor de reviews, ik zal de tandenborstels maar niet kopen, Het was ook te mooi om waar te zijn. van €59.95 voor € 7.95, 85% korting.
Bestelling gedaan, geld overgemaakt, vervolgens wachten op levering..... Na anderhalf week maar eens bellen, bestelling was zgn vergeten ingevoerd te worden zou gelijk geregeld worden.
Na weer een week nog niets ontvangen dus maar weer aan de bel getrokken wat overigens niet meevalt want je hangt gemiddeld eerst 10 minuten in de wacht op eigen kosten!
Toen kreeg ik te horen dat het product uit hun assortiment was en niet leverbaar?!
Of ik wat anders wilde bestellen, nou nee ik wil m'n geld terug, dat was geen probleem, de creditnota had ik de volgende dag in m'n mail en het geld zou binnen 4 dagen op mijn rekening terug gestort worden. Wachten wachten, na 9 dagen maar weer gaan bellen, 10 minuten in de wacht, vervolgens weer in de wacht want men moest het nakijken.... Het excuus wat ik nu weer te horen kreeg was weer tenenkrommend omdat er problemen waren met hun server kon het nog wel 6 dagen duren maar dan zou het geld echt terug gestort worden. Hier heb ik maar 1 woord voor: OPLICHTERIJ! Ik heb ook een paar e-mails gestuurd maar daar wordt natuurlijk ook niet op gereageerd. Voor ons nooit meer Koopjedeal!
Kocht een opzetstuk voor een Canon camera. Levering binnen no-time. Echter, voor een Nikon. Dus past niet.
Gelijk gereclameerd. Geen reactie binnen 4 dagen. Dus maar een reminder gestuurd.
Ik wacht af, maar regel gelijk iets met de creditcard betaling
Twee artikelen zijn besteld. Slecht een van de twee bestelde zaken ontvangen. 2x email gestuurd, waarop alleen een automatisch antwoord werd gegeven, met de belofte om binnen 5 tereageren. Niet dus.
Ik adviseer iedereen om hier niet te bestellen.
Had geen probleem met de levertijd (binnen een paar dagen) van een rugband. Kwaliteit was inderdaad zwaar beneden peil. Maar, je mag hem zoals elke Internetbankierenaankoop retourneren. Schuld ligt ook in dit geval bij het Algemeen Dagblad die zich eigenlijk van dergelijke advertenties dient te distantiëren, mede omdat vornamelijk de klant met de kleine beurs wordt opgelicht. Ik ook nooit meer wat bij koopjedeal.nl. nl. Doe voortaan alleen mijn inkopen nog in de P.C. Hoofdstraat in Amsterdam.
Eerder meldde ik dat dit bedrijf oplichters waren en later matigde ik mijn taal toen een deel van de bestelling werd afgeleverd. Na diverse e-mails kreeg ik begrip van Koopjedeal voor mijn frustratie en de toezegging dat er zou worden worden uitgezocht was er was mis gegaan. De fout lag aan hun systeem en ondertussen werden de artikelen na ruim 4 weken alsnog bezorgd.
Veel irritatie had kunnen worden voorkomen als Koopjedeal gewoon 1 op 1 reageert op de e-mails en klanten niet in het ongewisse laat.
Ik wens Koopjedeal succes met de verbetering van haar systeem, maar zoals het nu gaat kan ze nog veel leren van een Bolcom.