Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
In mijn review van vandaag (hieronder) geef ik aan dat Klacht.nl van Consuwijzer is. Dat is waarschijnlijk toch niet zo. Ik ben op een subpagina, waarop ik de site binnenkwam, misleid door een misleidende link naar Consuwijzer. Denk ik nu. Wat ik in het hoofd had, is klachtenkompas.nl. Dat is van de Consumentenbond.
Op 20 april opzetborstels besteld en betaald, levertijd 1 week. Na ruim 2 weken nog niets ontvangen. E-mails worden niet beantwoord, ook niet als via webformulier vragen worden gesteld. Telefoon wordt niet opgenomen. Volgens mij is het gewoon een stelletje bedriegers daar bij koopjedeal. Weet niet wat ik heb gekocht, maar zeker geen goeie deal! En dan zetten ze doodleuk deze tekst boven hun bevestigings e-mail: Bedankt voor uw bestelling bij Koopjedeal B.V.. Indien u vragen heeft kunt u contact met ons opnemen door een email te sturen naar info@koopjedeal.nl of ons per telefoon bereiken: 0320-764046. Tsja, dat is dan misschien wel waar, maar ze zijn vergeten erbij te zetten dat dit vergeefse moeite is.
Ik heb twee keer bij dit baggerbedrijf gekocht: de eerste en de laatste keer!!! Oplichters zijn het.
Na het online zetten van mijn klacht ontving ik 2 e-mails van hen, toen konden ze wel lezen!? Ik wil ze u hier niet onthouden:
Dit is de eerste:
Beste Klant,
Wij zitten op dit moment midden in een verhuizing, dat het niet helemaal goed gaat met de telefoonlijn dat klopt inderdaad, maar dat zal na volgende week verholpen zijn. Excuses hiervoor.
Uw bestelling hebben wij echter tijdig en netjes verzonden. Helaas komt het bij PostNL wel eens voor dat er iets verdwijnt, kunnen wij weinig aan doen, behalve dan opnieuw versturen. Dit hebben wij ook gedaan. Als het goed is ontvangt u het uiterlijk begin volgende week.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Koopjedeal
En dit is de tweede e-mail.
Beste xxxx,
Ik snap dat u niet tevreden bent en dat u erg boos bent als de mailtjes niet beantwoord worden. Excuses hiervoor.
Zou u uw klacht kunnen verwijderen op internet? Dan mag u nog een product uitzoeken van 10 euro, die wij dit keer als pakket zullen opsturen zodat u het zeker weten tijdig ontvangt.
-Excuses als dit mailtje later aankomt, onze servers liggen eruit-
Met vriendelijke groet,
Ilse A
Koopjedeal B.V.
Daarna werd het weer stil. Ik heb dus nog steeds mijn bestelling niet, en ook geen refund. Ben ik even blij dat ik met mijn creditcard betaald heb!