Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik wacht al 4 maanden op mijn bestelling, elke keer word ik voorgelogen en aan het lijntje gehouden dat ik mijn product binnen een paar dagen krijg, als ik ze mail reageren ze gewoonweg niet en moet ik dus bellen. bij dit bellen wacht je gemiddeld 30 min. en dat al 3 x. dan krijg je nog meer leugens en loze beloften te horen en weer dat het binnen 2 dagen geleverd word, natuurlijk word dat weer niet gerealiseerd, ook beloven ze je een tegemoetkoming waar ze dan nog achteraan moeten gaan en dat ik dat dan van hun hoor wat ik als vergoeding krijg, inmiddels duurt dat ook alweer een aantal weken en heb ik dus zowel mijn product als een vergoeding/tegemoedkoming niet ontvangen. Ook heb ik al 2 x een week verlof genomen omdat het in die week 100% geleverd zou worden. en het zou nooit meer voorkomen. nu is mij weer beloofd dat het uiterlijk deze week geleverd gaat worden maar hier heb ik inmiddels nog steeds niet van ontvangen en ook erg weinig vertrouwen in!
kortom; -ze liegen je continue voor en maken loze beloftes -tegemoetkoming hoef je niet te verwachtten -service naar klanten kennen ze niet -communicatie vanuit hun kant is er niet, je moet overal zelf achteraan -contact krijgen via de telefoon kost je 40 belminuten per keer!
mijn ervaring is dus heel erg negatief bij dit bedrijf en ik ben er dan ook helemaal klaar mee, ik hoop dat dit via dit medium verspreid word onder de mensen zodat eenieder op de hoogte is hoe het er aan toe gaat bij dit bedrijf!
Echt knaller deals, mooie prijzen prima producten. Top!
Nadat ik een klacht had ingediend is het heel snel opgelost. Jammer dat je eerst een klacht moet indienen. Producten voldeden aan de verwachtingen
25 juli 2018 3 artikelen besteld. Tot op heden 7 aug. niets ontvangen, wel betaald. De levering is al 2 keer uitgesteld via een emailtje onder het mom van te druk en te warm. Krijg geen contact met de klantenservice, niet via e mail en ook niet via de chat. Krijg geen reactie op mijn vragen wanneer de artikelen geleverd worden. Slecht bedrijf, houden zich niet aan de afspraken. Hoop dat ik mijn artikelen nog krijg, zo niet dan ga ik een klacht indienen bij: Radar, Consumentenbond en/of Max omroep consumentenprogramma. Kijken of er dan wat gebeurd
Zit al weken te wachten op polo's maar nog niets gezien. Typisch voor een webwinkel die zelf geen fysieke voorraad heeft, en dus afhankelijk is van derden voor voorraad en verzending. Kan maar een ding zeggen: NIET DOEN! WAARDELOOS!
Zoals reeds hier al meerdere keren vermeld over de airco die koop was dat koopjedeal.nl hun.leveringstermijnen gewoon in de wind slagen! Levering vooropgesteld op ten laatste 02 augustus, my ass we zijn nu 06 augustus nog steeds geen airco geleverd! Dus, heb ik.proberen contact te leggen via mail, via telefoon en via messenger! Nergens antwoord of reactie! Tot je dreigt via facebook dat je het totale bedrag terug vraagt! Alle hens aan dek opeens! Wat vervelend dat u ons niet kon bereiken maar onze servers ondervonden problemen! Ofwel, wij hebben u een mail gestuurd maar wss is deze in uw map met ongewenste mails beland! Ofwel, wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken zonder resultaat! Dan krijg ik via messenger een bericht van de afdeling webcare dat zij de transporteur gingen contacteren! My ass, transporteur niet bereikbaar! Dan krijg ik een bericht, sorry maar op dit moment hebben er geen zicht op wanneer de airco zal geleverd worden! Het enige wat telt voor die smerige hollanders is verkopen verkopen en nog is verkopen! De poen staat op hun rekening maar leveren, my fucking ass! Voor mij ook de laatste keer geweest! Ik zal dan ook niet nalaten om klacht neer te leggen tegen koopjedeal.nl voor het niet naleven van hun voorwaarden! Ook zal ik het zeker niet nalaten om fantastische reclame te maken! Koopjedeal.nl shame on you om jullie klanten zo te zeik te zetten, maar geloof mij en schrijf het daar maar op een briefje dat jullie tijd heel kort wordt er gaan serieuze schadevergoedingen geËist worden!
Ik las een en ander over dit bedrijf nadat ik de bestelling van een airco geplaatst had uit een aanbieding van de krant en toen dacht ik.neeeee, daar gaat ons geld. Ik had een mailtje gedaan dat ik met inschrijving van de nieuwsbrief nog 5% extra korting zou krijgen, dit was namelijk nog niet verwerkt in de eindprijs. Van dit mailtje hoop ik nog antwoord te krijgen maar de airco was supersnel geleverd en zelfs binnen de gestelde termijn. Wij zitten er nu koeltjes bij want hij werkt prima. Ik zeg hierbij dat wij tot nu toe wel een goede ervaring hebben met koopjedeal.nl
Zeer slechte ervaringen met koopjedeal, 5 artikelen besteld , na 26 dagen niets geleverd, besteltijd was max 3 dagen. Gebeld, 1 uur en 15 min in de wacht om iemand te spreken van de klantenservice. Van service is hier geen sprake, eerder van misleiding en bedrog , adverteren met artikelen die niet leverbaar zijn. Als ze zeggen dat niet alle artikelen er zijn, stel ik voor om wat wel leverbaar is dan te bezorgen. Gaan ze regelen, na 2 weken nog niets ontvangen , weer meer dan 1 uur in de wacht om iemand te spreken. antwoord , we weten van niets, is er iets beloofd? Geen idee. Resultaat , ik wil niets meer met jullie bedrijf te maken hebben.Cancel alles maar. Hoop dat ik mijn geld nog terug zie, ze kunnen de naam beter veranderen in ontvangnooitjedeal!
De aflevering van produkten is gewoon beroert, meestal bellen waar het blijft. 14 dagen na belofte is geen uitzondering. jammer dat het zo moet .
Deze mensen maken fout op fout, verschuilen zich achter een slecht werkende server én geven de klant de schuld van hun fouten! Oplossingsgericht denken hebben ze nog nooit van gehoord. Ik zeg: blijf hier zo ver mogelijk vandaan!
Als je ten einde raad, na weken tevergeefs via de mail gecommuniseert te hebben over een ondeugdelijk produkt, dan maar de telefoon pakt en als je dan na ruim een half uur eindelijk contakt hebt en vervolgens wordt afgescheept met een l*l verhaal zonder dat de oplossing geboden wordt , kun je alleen maar héél hard roepen koop hier niet!