Koopjedeal.nl reviews

7.4
Positief72%
Neutraal6%
Negatief22%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Sva
14-08-2018

De slechste "service" ooit

Ik wacht al 4 maanden op mijn bestelling, elke keer word ik voorgelogen en aan het lijntje gehouden dat ik mijn product binnen een paar dagen krijg, als ik ze mail reageren ze gewoonweg niet en moet ik dus bellen. bij dit bellen wacht je gemiddeld 30 min. en dat al 3 x. dan krijg je nog meer leugens en loze beloften te horen en weer dat het binnen 2 dagen geleverd word, natuurlijk word dat weer niet gerealiseerd, ook beloven ze je een tegemoetkoming waar ze dan nog achteraan moeten gaan en dat ik dat dan van hun hoor wat ik als vergoeding krijg, inmiddels duurt dat ook alweer een aantal weken en heb ik dus zowel mijn product als een vergoeding/tegemoedkoming niet ontvangen. Ook heb ik al 2 x een week verlof genomen omdat het in die week 100% geleverd zou worden. en het zou nooit meer voorkomen. nu is mij weer beloofd dat het uiterlijk deze week geleverd gaat worden maar hier heb ik inmiddels nog steeds niet van ontvangen en ook erg weinig vertrouwen in!

kortom; -ze liegen je continue voor en maken loze beloftes -tegemoetkoming hoef je niet te verwachtten -service naar klanten kennen ze niet -communicatie vanuit hun kant is er niet, je moet overal zelf achteraan -contact krijgen via de telefoon kost je 40 belminuten per keer!

mijn ervaring is dus heel erg negatief bij dit bedrijf en ik ben er dan ook helemaal klaar mee, ik hoop dat dit via dit medium verspreid word onder de mensen zodat eenieder op de hoogte is hoe het er aan toe gaat bij dit bedrijf!

Sasje
Deze klacht is opgelost
11-08-2018

Wel betalen, niks ontvangen, geen contact

0 service! Hier koop ik niks meer. Tot en met het betalen gaat het goed. Vervolgens krijg je niks geleverd op de dag waarop dit zou gebeuren. Meerdere mails gestuurd, geen reactie. Volgens de site kan je met ze chatten (niet dus), contact opnemen via Facebook, daar zou binnen een paar uur wat geplaatst worden, via Messenger geven ze binnen 1 dag aan, na een halve week ook via dat kanaal niks vernomen. Koop hier niks! Fail!

Christan
Deze klacht is opgelost
11-08-2018

Besteld betaald maar niets ontvangen.

Wacht al weken op mijn bestelling. Contact is nagenoeg niet mogelijk en mailtjes worden standaard beantwoord. Hier bestel ik nooit meer.

Darko
10-08-2018

Top Prijzen

Echt knaller deals, mooie prijzen prima producten. Top!

Henri
Deze klacht is opgelost
09-08-2018

Van het kasje naar de muur.

Niet te geloven hoe deze groot adverteerder zo omgaat met zijn klanten. Ben inmiddels 6 weken bezig met dit bedrijf om een bestelling van 3 artikelen samen voor 119 euro in mijn handen te krijgen. Live chat (inmiddels uit de lucht) E-mail elke keer andere smoesjes en leugens van" het staat klaar voor verzending "en dan weer over 5 dagen, dan weer eind van de week maar niks nada. Het lijkt wel georganiseerde misdaad waar ze hier mee bezig zijn. Zo niet dan is het een ongeorganiseerde bende. Mensen zolang mogelijk aan het lijntje houden,en ondertussen van mijn (ons) geld leven. Ik herken alle verhalen die meerdere mensen hebben. En inderdaad dit lijkt steeds meer op een kassa verhaal of een nieuw programma opgelicht in eigen land. Ik heb nu de bestelling geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Terug storten van geld lijkt ook al moeizaam te gaan terwijl dit een handeling is van 15 seconden.

Maarten
Deze klacht is opgelost
08-08-2018

Veel adverteren, weinig service

Chat uitgeschakeld. Telefonisch niet bereikbaar. E-mail wordt niet beantwoord.

Hannie
14-08-2018

Nadat ik een klacht had ingediend is het heel snel opgelost. Jammer dat je eerst een klacht moet indienen. Producten voldeden aan de verwachtingen

Deze klacht is opgelost

Bestelling niet geleverd

25 juli 2018 3 artikelen besteld. Tot op heden 7 aug. niets ontvangen, wel betaald. De levering is al 2 keer uitgesteld via een emailtje onder het mom van te druk en te warm. Krijg geen contact met de klantenservice, niet via e mail en ook niet via de chat. Krijg geen reactie op mijn vragen wanneer de artikelen geleverd worden. Slecht bedrijf, houden zich niet aan de afspraken. Hoop dat ik mijn artikelen nog krijg, zo niet dan ga ik een klacht indienen bij: Radar, Consumentenbond en/of Max omroep consumentenprogramma. Kijken of er dan wat gebeurd

Menno
Deze klacht is opgelost
07-08-2018

Slechte klantenservice

Vandaag, 7 augustus, zou de uiterste leverdatum zijn van mijn airconditioner. Toch voor alle zekerheid de klantenservice gebeld. Neen, vertelde men mij vandaag gaat hij pas het magazijn uit waarschijnlijk wordt hij donderdag geleverd. Toen ik zei dat dit niet volgens afspraak was, zei men nou, dan bestelt u hem toch af! Nooit meer koopje deal!

MARTIN
06-08-2018

Polo' s

Zit al weken te wachten op polo's maar nog niets gezien. Typisch voor een webwinkel die zelf geen fysieke voorraad heeft, en dus afhankelijk is van derden voor voorraad en verzending. Kan maar een ding zeggen: NIET DOEN! WAARDELOOS!

Danny
05-08-2018

Airco

Zoals reeds hier al meerdere keren vermeld over de airco die koop was dat koopjedeal.nl hun.leveringstermijnen gewoon in de wind slagen! Levering vooropgesteld op ten laatste 02 augustus, my ass we zijn nu 06 augustus nog steeds geen airco geleverd! Dus, heb ik.proberen contact te leggen via mail, via telefoon en via messenger! Nergens antwoord of reactie! Tot je dreigt via facebook dat je het totale bedrag terug vraagt! Alle hens aan dek opeens! Wat vervelend dat u ons niet kon bereiken maar onze servers ondervonden problemen! Ofwel, wij hebben u een mail gestuurd maar wss is deze in uw map met ongewenste mails beland! Ofwel, wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken zonder resultaat! Dan krijg ik via messenger een bericht van de afdeling webcare dat zij de transporteur gingen contacteren! My ass, transporteur niet bereikbaar! Dan krijg ik een bericht, sorry maar op dit moment hebben er geen zicht op wanneer de airco zal geleverd worden! Het enige wat telt voor die smerige hollanders is verkopen verkopen en nog is verkopen! De poen staat op hun rekening maar leveren, my fucking ass! Voor mij ook de laatste keer geweest! Ik zal dan ook niet nalaten om klacht neer te leggen tegen koopjedeal.nl voor het niet naleven van hun voorwaarden! Ook zal ik het zeker niet nalaten om fantastische reclame te maken! Koopjedeal.nl shame on you om jullie klanten zo te zeik te zetten, maar geloof mij en schrijf het daar maar op een briefje dat jullie tijd heel kort wordt er gaan serieuze schadevergoedingen geËist worden!

Dennis
05-08-2018

Snel geleverd

Ik las een en ander over dit bedrijf nadat ik de bestelling van een airco geplaatst had uit een aanbieding van de krant en toen dacht ik.neeeee, daar gaat ons geld. Ik had een mailtje gedaan dat ik met inschrijving van de nieuwsbrief nog 5% extra korting zou krijgen, dit was namelijk nog niet verwerkt in de eindprijs. Van dit mailtje hoop ik nog antwoord te krijgen maar de airco was supersnel geleverd en zelfs binnen de gestelde termijn. Wij zitten er nu koeltjes bij want hij werkt prima. Ik zeg hierbij dat wij tot nu toe wel een goede ervaring hebben met koopjedeal.nl

Jacob
Deze klacht is opgelost
04-08-2018

Leverdatum wordt ver overschreden

Op 6 juli ben ik vertrokken op vakantie naar Frankrijk. Op 29 juni kocht ik bij KoopjeDeal 2 polo's die ik wilde meenemen. De bevestigingsmail vermeldt als bezorgdatum 4 juli. Dat is op tijd dus ik laat de aankooporder doorgaan. Op 4 juli en op 5 juli worden geen polo's bezorgd. Op 6 juli vertrek ik zonder de polo's. Op 20 juli terug van vakantie vind ik een briefje in de bus dat de polo's op 12 juli zijn afgegeven bij de buren. Die zijn inmiddels ook met vakantie gegaan. Vandaag 4 augustus zijn ze terug en heb ik de polo's in ontvangst kunnen nemen. Op één fout wil ik een webshop niet afrekenen. Tijdens de vakantie ging een koffer kapot. Ik koop bij KoopjeDeal op 25 juli een bagagetrolley. De bevestigingsmail meldt als bezorgdatum 27 juli. Die datum gaat voorbij zonder aflevering, zo ook 28, 30 en 31 juli. Pas op 1 augustus wordt de trolley bezorgd. Prijs en kwaliteit van producten KoopjeDeal zijn OK. Bezorgdata blijken slag in de lucht. Klantenservice blijkt telefonisch nauwelijks bereikbaar.

Ger
Deze klacht is opgelost
03-08-2018

Komt levertijden niet na en slechte bereikbaatheid klantenservice

Op 27 juli een aircooler bestelt. Volgens krantadvertentie nog voldoende op voorraad. Zou op 2-8 bezorgd worden. Op 3-8 nog niet bezorgd. Klantenservice gebeld. Na 4 x proberen en lang wachten eindelijk iemand aan de lijn. Zou een email over de vetraging gestuurd zijn; nooit ontvangen! Moet ik in de map ongewenste mail kijken; ook daar staat echter niets. Ook geen klantvriendelijke klantenservice wat betreft toon en luistervaardigheid. Ook al raar dat geen track&trace code wordt toegezonden. Vervolgens een kletsverhaal over stroomstoring in een magazijndepot. Levering zou nu ergens volgende week moeten plaatsvinden. Koopjedeal.nl verkoopt wel, incasseert het geld, maar komt leveringsafspaak niet na. Hopelijk wordt het artikel nog wel ontvangen. Maar voor ons in elk geval NOOIT meer aankopen via deze site.

Caro
31-07-2018

Onbetrouwbaar

Zeer slechte ervaringen met koopjedeal, 5 artikelen besteld , na 26 dagen niets geleverd, besteltijd was max 3 dagen. Gebeld, 1 uur en 15 min in de wacht om iemand te spreken van de klantenservice. Van service is hier geen sprake, eerder van misleiding en bedrog , adverteren met artikelen die niet leverbaar zijn. Als ze zeggen dat niet alle artikelen er zijn, stel ik voor om wat wel leverbaar is dan te bezorgen. Gaan ze regelen, na 2 weken nog niets ontvangen , weer meer dan 1 uur in de wacht om iemand te spreken. antwoord , we weten van niets, is er iets beloofd? Geen idee. Resultaat , ik wil niets meer met jullie bedrijf te maken hebben.Cancel alles maar. Hoop dat ik mijn geld nog terug zie, ze kunnen de naam beter veranderen in ontvangnooitjedeal!

Ruud
16-08-2018

Ik heb al een aantal keren wat bij U besteld .

Deze klacht is opgelost

Aflevering artikelende

De aflevering van produkten is gewoon beroert, meestal bellen waar het blijft. 14 dagen na belofte is geen uitzondering. jammer dat het zo moet .

Cecil
Deze klacht is opgelost
30-07-2018

Bestaat de klantenservice echt?

Heb 2 x een mail gestuurd over naar de klantenservice, na meer dan 14 dagen niets ontvangen. Wachttijden bij de telefoon zijn extreem lang, ze vertellen geen minuten alleen het aantal bellers. In de praktijk betekent bij koopjedeal betekent dit langer dan 30 minuten. Via facebook chatten, nou dat lukt ook niet. Ik ga nooit meer iets kopen bij koopjedeal!

Jeannette
Deze klacht is opgelost
28-07-2018

Klantenservice onbereikbaar!

Na aankoop van een artikel (202821901)verzocht om een retour. Binnen 24 uur zouden zou je een mail krijgen met retouretiket. Nu 8 dagen later, na diverse telefoontjes, waarbij wordt geadviseerd te mailen, hetgeen ook driemaal is gebeurd nog geen enkele reactie. Het retourtermijn i inmiddels verstreken. Wordt daarop gespeculeerd?

Bertha
28-07-2018

Service? Hoezo service?

Deze mensen maken fout op fout, verschuilen zich achter een slecht werkende server én geven de klant de schuld van hun fouten! Oplossingsgericht denken hebben ze nog nooit van gehoord. Ik zeg: blijf hier zo ver mogelijk vandaan!

Christianne
Deze klacht is opgelost
26-07-2018

Zeer slechte klantenservice

Ik kocht een Office pakket. Binnen 2 dagen zou ik een downloadcode krijgen, die kwam pas na een week, maar werkte niet. Na vele uren tevergeefs proberen het product retour gezonden met vriendelijk verzoek om geld terug te geven. Dat doen ze dus niet. Ze verschuilen zich dan achter voorwaarden. Advies: koop hier nooit wat!

Ed
24-07-2018

Om klachten op de service te voorkomen, verlenen we geen service

Als je ten einde raad, na weken tevergeefs via de mail gecommuniseert te hebben over een ondeugdelijk produkt, dan maar de telefoon pakt en als je dan na ruim een half uur eindelijk contakt hebt en vervolgens wordt afgescheept met een l*l verhaal zonder dat de oplossing geboden wordt , kun je alleen maar héél hard roepen koop hier niet!