Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Wij zijn erg tevreden over de aankopen die we hebben gedaan.
Goede kwaliteit/prijsverhouding! Snelle levering en nooit geen problemen!
Allemaal heel goed geregeld
Goede site goede zorg klantvriendelijkheid
Het verhaal gaat terug tot 26-9. De details zal ik je besparen, maar na heel veel chat-contact, mails, telefoontjes, heb ik nog steeds mijn geld niet terug. En eindelijk is mijn bestelling gisteren (9-11!) binnengekomen. Bij navraag waar mijn geld van de verkeerde levering blijft, krijg ik nauwelijks antwoord. Heel kort: binnen 5 werkdagen. De retourzending was al op 1-11. Ik voel me echt niet serieus genomen. Gesprekken/chat wordt gewoon afgekapt. Niet zo netjes.
Heb vorig jaar matrassen gekocht bij koopjedeal. tot dit jaar in 1 van de matrassen een veer sprong en had netjes een andere matras gekregen. nu blijkt dit geen nieuwe matras te wezen maar zoals hun zeggen wel ik moet de matras maar omdraaien en dat blijkt gewoon een doorlig matras te zijn. al ruim een week met hun bezig dat allebei matrassen slecht zijn mijn ouders hebben het zelfde probleem ze reageren niet op mail. de manager zou mij gisteren bellen niet gedaan hij zeg van wel hij heeft mijn man zijn werk gebeld zeg die ( hij weet niet waar die werk) allemaal leugens hij zou mij vandaag 2 mailtjes sturen doen ze ook niet. vindt het telefoon mensen zeer onbeschoft je wordt gewoon voor leugenaar uit gemaakt. en nu gaan ze dreigen met rechters en mijn telefoon nr wordt nu bij hun aan gegeven dat ik niet meer mag bellen. dacht altijd dat klant koning is niet bij koopjedeal ze zijn onbeschoft om ook nog de telefoon neer te leggen ze laten je niet uitpraten en zijn ook niet voor oplossing. SLECHT
Beddinghouse dekbed besteld bij Koopjedeal. Levering vertraagd en na levering blijkt het een veel mindere kwaliteit en niet van Beddinghouse te zijn maar van Royal textiel b.v. dus eigenlijk voel ik me behoorlijk belazerd.
Ik bestel hier nooit maar dan ook nooit meer! Een topdekmatras + kussen besteld, na een maand van over en weer contact (via de chat van Facebook want op geen elke andere manier word er op mij gereageerd) vol met loze beloftes, eindelijk levering. Levering van de niet bestelde maat! Terug mogen sturen en ik zou het aankoopbedrag terug krijgen. Niets was minder waar, er werd geld op ingehouden. Toen uiteraard weer contact opgenomen maar niemand die mij heeft kunnen vertellen waarom dat bedrag werd ingehouden. "Dit word automatisch berekend door de computer" Inmiddels begint het voor mij lachwekkend te worden. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Zoals ik al zei bestel ik hier nooit meer!
Ik wilde voor ongeveer € 30,00 aan inktcartridges bestellen en met een deel van mijn spaarpunten betalen. Dat lukt niet, ik kon maar voor € 20,00 aan punten gebruiken terwijl in mijn account duidelijk voor ruim € 30,00 aan spaarpunten aanwezig zijn. Tijdens een live chat met D. van koopjedeal verschuilde hij zich achter het systeem dat met behulp van algoritmes bepaalde hoeveel van je spaarpunten gebruikt konden worden. Dit is werkelijk bij de wilde spinnen af. Als je bij bivoorbeeld AH een volle spaarkaart inlevert dan krijg je 100% van het bedrag. Niets geen "systeem"of algoritmes.
1 art.beviel terug stuurt geen enkel probleem [zonde alleen van bezorgkosten]
Product met hun etiket geretourneerd. DHL bevestigt dat! Maar koopjedeal zegt dat het nooit is ontvangen. Schande, en € 28 kwijt.
Windows 10 Pro besteld en 29,95 betaald. Wachten.wachten.wachten maar de bestelling (voucher) wordt niet geleverd. Bellen.bellen.bellen.bellen. Vier keer gebeld. Het wordt morgen geleverd mijnheer. Nog steeds niet ontvangen mijnheer ? We zetten uw klacht door naar het management mijnheer. (doorzetten, ook zo'n modieus jeuk-woord) Etc. etc. enz.
Betalen en niet ontvangen is een vervelende ervaring.
Sinds ik klant ben, in alle opzichten, een zeer goede ervaring. Niets op aan te merken.
Snelle levering. Fietstassen vallen tegen omdat er geen uitsparing voor het gebruik van snelbinders op de bagagedrager.
Goede service en leuke gevarieerde aanbiedingen
Snel men voordelig.helemaal waar.
bij grotere metalen trolleys bv is het wel zaak om deze beter te verpakken ivm steeds terugkerende schades.
Een hele goeie ervaring vertrek en bezorging wordt duidelijk doorgegeven Ik weet alleen nog niet hoe ik de spaarpunten moet zetten Vriendelijke groeten Gerda
Snel en betrouwbare service.
Excellent service (dienst)
Nieuw horloge met kapot glas opgestuurd gekregen . Het duurde even voordat het opgelost was. Oorzaak:ik moest even aan de spelregels wennen. De spelregels werkten prima. De volgende keer zal het makkelijker gaan,als het nog voorkomt.