Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Na een misverstand bij de eerste bestelling heb ik hetzelfde produkt na lange correspondente bij de tweede bestelling ontvangen.ik hoefde hier als compensatie geen verzendkosten voor te betalen.maar de rfid pasjeshouder zou van echt leder zijn.dit is volgens mij niet het geval.bovendien werkt de sluiting van fe pasjeshouder niet goed.nu heb ik bewust iets gekocht voor een laag bedrag en ieder weldenkend mens kan verwachten dat dit produkt niet aan de wensen voldoet want echt lederen rfid pasjeshouders zijn normaal veel duurder.nu ik dit weet neem ik niet de moeite om het produkt retour te zenden maar ik zou als alles naar tevredenheid was mischien wel een grotere aankoop gedaan hebben.dat doe ik dus niet ik wil dus ook geen klant meer zijn bij koopjedeal.nl.
Maandje geleden 8-pack boxershorts besteld. Blijkt het een ander model te zijn dan op de site stond afgebeeld. Toen voelde ik me al ge-naaid maar o.k., je verwacht dat het gewoon op een normale nette manier wordt opgelost. Maar vervolgens een week lang elke dag meerdere keren geprobeerd te bellen: altijd voicemail. Mail gestuurd met terugbelverzoek: geen reactie. Op 13 aug. mail gestuurd met verzoek tot toezending juiste model danwel creditering volledige bedrag: nooit reactie gekregen. Zoveel schijt hebben aan een klant die gewoon netjes betaalt: ronduit onbeschoft. Ik ga het hier zeker niet bij laten zitten. Ik raad dan ook iedereen af ook maar iets te kopen op deze site!
Ik heb 2 korte broeken besteld die helaas te groot zijn. Deze wil ik retourneren. Maar er zit geen retourbon of iets dergelijks in. Op 10 augustus een email gestuurd. Tot op heden nog geen enkele reactie ontvangen. Ook proberen te bellen maar je krijgt gelijk te horen dat het erg lang kan duren en dat je beter een email kan sturen. Erg teleurstellend en vervelend.
Ik heb in het verleden al meerdere artikelen besteld. Geen probleem. Maar nu wel. Artikel was defect. Retour gezonden met verzoek nieuw artikel te sturen. Bewijs van verzending. Dhl heeft zending afgeleverd bij hun magazijn in Molenaarsgraaf. Geen reactie op e mail en onbereikbaar via telefoon.Teleurstellend. Wacht nog enkele dagen anders naar rechtsbijstand. Gaat om nog geen 90 euro.
Bestelling retour gedaan,ontvang nog steeds openstaande rekeningen. 3 x gemaild,geen reactie.daarna gebeld nadat ik anderhalf uur aan de lijn zat. Volgens telefoniste was het retour ontvangen maar nog niet verwerkt,het was verder akkoord en hoefde mij geen zorgen te maken. Nu 2 maanden later,nog niet opgelost en zijn ze telefonisch niet meer te bereiken.
Ik bestel nooit weer iets bij koopjesdeal
Aircoolers besteld, konden niet geleverd worden, vertraging, vertraging. Ik wilde ze niet meer , bellen,mailen,chatten, ik kreeg nergens antwoord. Ik wilde de aircoolers niet meer ontvangen ik was het zat. En ik wilde ook voorkomen om de verzendkosten te betalen. Maar koopjedeal wilde niet luisteren dus toen ze weer voorraad hadden gewoon de aircoolers opgestuurd. Dan de ellende met het retouretiket , dit was ook zo een drama. Heeft 2 weken geduurd en ik had al zo vaak aangegeven ik ga met vakantie ,ik wil dit voor mijn vakantie opgelost hebben. Maar ook nee, ik moest anderen inschakelen om eindelijk het retouretiket te hebben ontvangen dit pakket voor mij op de post te doen. Dan moet je je geld terughebben, maar ook dit gaat niet ze hebben mijn pakketje niet retour ontvangen ( zeggen ze) . Ik heb DHL parcel opgebeld en het zendingsnummer doorgegeven. Het pakket is in goede orde bij koopjedeal aangekomen, maar volgens koopjedeal is dit niet zo. Nu een ding jullie zijn verantwoordelijk, ik heb het bewijs. Ik wil mijn geld terug en bezorgkosten en wel heel snel zo niet dan ga ik het wereld kundig maken met wat voor een bedrijf jullie zijn. Ik geen het niet op , jullie zijn verantwoordelijk. En wat ik niet snap welk bedrijf wil nu zo met zijn klanten omgaan. Schande,schande,schande. En als jullie het te druk hebben, dat je telefoon, mails en chats kan beantwoorden dan doe je toch heel erg iets fout.
15 augustus besteld, zou 21 augustus (gisteren dus) geleverd worden Afgelopen maandag 20 augustus gebeld waar mijn bestelling is, want de status nog steeds bezig met verwerken en deze zou volgens website afgelopen vrijdag al eigenlijk naar postnl gaan. Ja mevrouw deze wordt morgen op 21 augustus bij u geleverd. Tussen 16.30 en 19.00 Dit is sowieso een rare tijd en geen levertijd voor post nl. Dus ik gistermorgen nog geen bericht van post nl over wanneer mijn pakket kwam Ik post nl opgebeld, Nee mevrouw onder uw adres hebben wij systematisch nog niks staan dat er vandaag wat wordt geleverd bij u. Ik weer opnieuw een half uur in de wachtrij gewacht aan de telefoon want het contactformulier doet het niet.
Ja mevrouw uw bestelling komt morgen binnen ( dus vandaag ) , tussen 16.00 en 18.30 Al weer nu nog steeds niks van post nl ontvangen van een melding voor een pakket wat gaat komen.
Wat moet ik nu?
Bed bestellen en betalen werkt prima, vanaf dat moment:
-Geen contact opgenomen over levering (zoals beloofd) -Bed zou na 7 dagen geleverd worden, het ziet er naar uit dat het een maand gaat worden. Niet erg prettig in het geval je een bed besteld en je bij de levering ook zeker aanwezig moet zijn. Heeft mij al een vrije dag gekost. -Geen Reactie op meerdere mails -Lange wachttijden bij de klantenservice -Na contact met klantenservice geen duidelijkheid, wordt veel gesproken met misschien, waarschijnlijk etc.
Na een aantal gesprekken ontving ik een mail met daarin een code: excuus genaamd, voor een volgende bestelling te gebruiken. Gratis verzendkosten. Nounou wat een oplossing.
Ze moeten stoppen met het adverteren van leveringsdata die niet haalbaar zijn voor de organisatie. Consumenten nemen beslissingen obv verschillende zaken, waaronder de leveringstermijn. Nu zit ik met de gebakken peren.
Aangezien ik hier vergellijkbare berichten lees, is dit geen uitzonderlijk geval.
Waardeloos.
De toren was kapot wou alles terug sturen kunnen ze de bestellng niet meer vinden 25 min aan de telefoon gezeten van morgen leggen ze de hoorn erop shandalig
Inmiddels is het nu 4 weken na mijn bestelling en nog steeds is er niets geleverd terwijl het gewoon op voorraad is. Smoesjes het is vakantie, het is druk etc. etc. Er wordt niet gereageerd op mijn mails en proberen er telefonisch door te komen heeft geen zin. Dit is mijn slechtste ervaring ooit op internet! maar ondertussen heb ik wel vooruit betaald.
8 augustus jl. een bestelling gedaan en via Ideal betaald. Levering zou maandag 13 tussen 10:30 en 13:00 plaatsvinden. Dus niet. Gisteren 15 augustus toch maar gebeld, ik was nummer 22 in de wachtlijst. Hoe langer het duurde, hoe kwaader ik werdt. Uiteindelijk, na drie kwartier een (vriendelijke) mevrouw aan de lijn gehad en zij vertelde dat mijn bestelling in back-order stond en dat ik een mail zou ontvangen met daar in iedergeval in vermeld de nieuwe bezorgdatum en excuses. Nog niks gehoord. Ordernr. 202879560.
Weliswaar jammer dat de communicatie zo traag verliep maar het is wel goed opgelost.waarschijnlijk moet de vakantie planning en bezetting echt beter geregeld worden. Via goede communicatie los je dat op.
Ik heb in juli producten besteld en betaald. Vervolgens kreeg ik een mail dat de levering van nano vloeistof vertraagd is maar ik mijn bestelling uiterlijk 31 juli zou ontvangen. Tot op heden zijn mijn betaalde producten niet geleverd. Ik heb verschillende mails gestuurd en aangedrongen op levering. Tot op heden ook geen antwoord.ook heb ik voorgesteld geld retour. Geen reactie. Dit dwingt mij tot vervolg stappen richting koopjesdeal. Jammer, eerder verliep levering wel goed.
Dag allen,
De ervaringen zijn zo herkenbaar. De bestelling gaat fantastisch met de betaling. Daarna telkens mailtjes vanuit koopjedeal dat de juiste kleur er niet meer is etc. Ik wacht nu al wekenlang op mijn telefoon en nog steeds niets. Ze hebben automatisch bandje aanstaan als je belt dat "het momenteel erg druk is bij de klantenservice", ook een manier om lekker geld te verdienen met mensen urenlang tel in de wacht te laten staan. De chat is gesloten etc etc. Volgens mij bestaat dit bedrijf geen eens en moeten ze zo snel mogelijk aangeklaagd worden zodat ze nooit meer hun malafide praktijken kunnen voeren. Ik ga zo in overleg met mijn advocaat welke stappen we nemen.
Bestelling van sportschoenen geplaatst, na een week bericht niet te leveren. Keus iets anders of geld terug, kies voor het laatste. Nu na vele mailtjes/telefoontjes waar niet op gereageerd wordt, geen enkel vertrouwen in dit bedrijf meer. Eddy de Wit, Nieuwegein
Bestelling wordt niet op de afgesproken datum verstuurd. Telefonisch niet bereikbaar. Op mails wordt niet gereageerd. Live chat uitgeschakeld. Logisch dat ze bij Radar en Kassa bekend staan.
Update van 14/08/2018:Koopjedeal beweert wel dat mijn klacht is opgelost maar niks is minder waard . Mijn klacht is nog steeds NIET opgelost.