Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
4 nov gordijnen besteld. Heel even mail contact gehad en via fb messenger. Maar word nu helemaal genegeerd. Eerst was het 2 werkdagen. Later 5. Nee ze zouden nu begin volgende week. Weer niets. En toen weer 5 werkdagen. Nu zijn we ruim deze periode door en nu word ik genegeerd. Erg onproffesioneel en gaat er een aangifte komen. Vooral na al deze meldingen te hebben gelezen. Vreselijk bedrijf. En dan nog steeds zoveel reclame maken. Nee nee voor mij nooit meer. En ik zie mijn geld wel graag terug!
Diverse bestellingen geplaatst. Ging meestal goed.
1 verkeerde levering, retour gezonden met verzoek om het juiste te sturen. Nu dus een maand verder. Geen reactie op mails, contactformulier met iedere keer opgave van ordernummer. Wil nu graag mijn geld teruggestort krijgen.
Ik heb 30 oktober een zaklamp besteld. Ondanks mijn verzoek mijn geld terug te storten tot op heden niet ontvangen. Telefonisch contackt bijna niet mogelijk. (29 wachtende voor u)
Op 27 juni 2017 heb ik bij Koopjedeal.nl voor €114,95 de TurboTronic Kitchen Electronics, een keukenmachine met blender, gekocht.
Op 29 augustus 2018 meldde ik Koopjedeal.nl dat de kunststof aandrijfringen van de blender beschadigd waren waardoor de gehele machine niet meer functioneerde. Ik vroeg hen of dit door toezending van intacte aandrijfringen of door terugvallen op de garantie opgelost kon worden.
Na een aantal onderlinge mails (20!) met het volgende resultaat:
1. Koopjedeal.nl hanteert voor al haar producten een garantieduur van 1 jaar. (Dit staat, weliswaar lastig vindbaar, op hun site).
2. De producent ZLine-World vermeldt op haar site in de tekst en in een icoon dat zij voor al haar producten een garantieduur van 2 jaren hanteert. In tegenstelling hiermee blijkt echter op de verpakkingsdoos van de keukenmachine een icoon die12 maanden garandeert te staan!
3. Koopjedeal.nl wijst n.a.v. de door haar gehanteerde garantieduur van 1 jaar het verzoek af
4. Ik wijs Koopjedeal.nl er op dat: - er in Nederland ook een wettelijke garantie bestaat die van toepassing is op objecten die normaal gesproken veel langer dan een jaar moeten kunnen functioneren, hetgeen door de Consumentenbond mondeling bevestigd is (zie ook uneto.vni). - producent ZLine-World voor al haar apparaten een garantieduur van 2 jaar aangeeft. - ik met ZLine-World verder niets te maken heb omdat ik dit apparaat niet bij hen, maar bij Koopjedea.nl l gekocht heb en op de rekening van Koopjedeal.nl ook betaald heb. Bovendien vermeldt ZLine-World op haar site “Wij verkopen alleen aan groothandelaren, onze minimale bestelling is één pallet. Als u een particuliere klant bent, neemt u contact
op met de leverancier van wie u het product hebt gekocht”
5. Op 4 september reageert Koopjedeal.nl met : “Omdat dit product wordt verzonden vanuit een externe leverancier heb ik per omgaande uw klacht in behandeling genomen en doorgestuurd naar de leverancier, om zo een passende oplossing voor u te realiseren. Naar verwachting mag ik u binnen twee werkdagen hier nader over informeren”.
De producent ZLine-World reageert niet en na nog een aantal contacten herhaalt Koopjedeal .nl op 28 november haar afwijzing!
(Het zal geen toeval zijn dat Koopjedeal.nl niet is aangesloten bij "Thuiswinkelwaarborg!)
Ik ben wachtende bij mijn bestelling wat betekent dat
Ik heb van ervaring.nl een mail gehad gisteren n.a.v. een bestelling van ongeveer 600 euro die nog steeds niet is geleverd, dat mijn klacht door Koopjedeal in behandeling zou worden genomen. Gisteravond heb ik een klein gedeelte van mijn order ontvangen waarvan de helft van de bestelling FOUT is.
NU om PRECIES 9 uur gebeld en je raad het niet 21 in de wachtrij!
Deze firma leverd niet
Zit verdomme 1 uur en een kwartier aan de tel. ben meer als een kwartier no 2 dus pak de huislijn en bel het zelfde no krijg ik te hoeren dat de klanten dienst morgen vroeg er weer is. Wie zijn wij? Zomaar een jan lul of mensen die netje behandeld horen te worden?
Peter Willems Hernen
Koopjedeal reageet niet meer.
Al 2 maanden bezig mijn geld terug te krijgen van een bestelling die ik retour heb gestuurd en waar Koopjedeal mij bevestigd heeft de goederen in goede orde retour te hebben ontvangen.
Mailen naar "Ilse " lost niets op. Bellen kost 45 tot 75 min en na 4x een toezegging te hebben gekregen dat er betaald zou worden nog geen geld ontvangen.
Rampzalige service van Koopjedeal die wel elke dag pagina's vol blijft adverteren en doet voorkomen alsof alles perfect is bij hun gaat terwijl de klachten zich steeds meer opstapelen.
Bestelling geplaatst (oor thermometer)betaald en na 1 maand nog niet geleverd. Conform bevestiging zou deze afgeleverd moet zijn. Wordt niet gereageerd op email verzoeken/ telefonisch niet te bereiken.
Kortom oplichterij! Raad af niets te bestellen!
Afwachtend op mijn levering van industriele stoel bleek dat op verwachte leverdatum nog niets bekend. Na tel contact na 3 kwartier in de wacht werd ik te woord gestaan dat dit uitgezocht moest worden maar dat ik geinformeerd zou worden per mail. Na 2 dagen nog geen bericht dus mail gestuurd, na 2 dagen ook hierop geen antwoord en nog een mail gestuurd omdaat telefonisch er 45 wachtende voor mij waren . Na 2 dagen nog geen antwoord. Weer peprobeer te bellen , weer 44 wachtende voor mij. Uiteindelijk toch maar weer een telefonische poging gewaagd en na 34 wachtende voor mij en 3 kwartier weer aan de lijn kreeg ik te horen dat het vreemd was en dat het uitgezocht moest worden. Nou, dat zou ongeveer 5 dagen geleden ook gebeuren. Dus boos omdat er niet wordt gereageerd en niet een fatsoenlijke telefonische bereikbaarheid is. Wie heeft er nu tijd en beltegoed genoeg om steeds maar 3 kwartier te wachten aan de lijn. Geen fatsoenlijk feedbachk over je bestelling. Nee, koopje deal verdient echt geen 9.5 aan goede beoordeling maar een 1. Heel jammer dat er niet zorgvuldiger met klanten wordt omgegaan want ik had graag nog 5 stoelen willen bestellen als deze goed zou bevallen. Nu maar hopen dat mijn geld op tijd wordt terug gestort en dat ik hier niet tig keer over hoef te mailen of bellen.
Heb een artikel 5 november besteld is wrong niet telefonischs zijn ze onbereikbaar en op e-mail wordt niet gereageerd waardeloos bedrijf mensen beslist niet bestellen hier
BESTELLING #202956101 (geplaatst op 25 september 2018 15:17:47 CEST)
Op 25 sept. een kussen besteld, kosten €25,- Tot op heden niet ontvangen en Koopjedeal.nl is niet telefonisch bereikbaar en reageert niet op mijn mails!
Waar blijft mijn bestelling?
mw. Hamoen
Fijne site om te bestellen. Ze hebben vaak leuke koopjes voor het huis. Helaas laat de bezorging wel eens op zich wachten, vandaar de 7.
Maar, naar mijn mening, voor elk wat wils!
Ik krijg de verkeerde maat gordijnen toegezonden.
ze worden te laat bezorgd.
Ik retourneer ze en stuur bewijsretour terug.
Ik heb vanaf 10 november jl niets meer gehoord.
Emails worden niet beantwoord en het is niet mogelijk iemand aan de telefoon te krijgen ivm de drukte.
Geld wordt niet terugbetaald.
Erg slechte ervaring. Ik koop hier nooit meer
Bestelling gedaan op 27 oktober, waarvan de helft nog steeds niet geleverd is. Alles betaald. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar .nr 53 in de wachtrij. Op mails wordt niet gereageerd. Wat een waardeloze service.
8okt jl besteld en betaald.geen levering en reactie op email muv een automatisch gegenereerd dooddoener.onbetrouwbaar bedijf