Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
1 kapot hoeslaken ontvangen. Gebeld. Gratis retour. Daarna niets meer gehoord. Nu 2 maanden verder. Proberen te bellen. 36 wachtenden voor je. Advies is om te mailen. Na mail ook niets meer gehoord. Dus nooit iets bestellen bij Koopjedeal.
Een bestelling van drie items wordt in drie keer afgeleverd. B.v. na twee dagen het eerste pakketje na een week het tweede en dan na drie weken het laatste. 1 = niet echt milieu bewust 2 = is duurder voor u of de leverancier 3 = ze komen drie maal aan de deur dus ik zal ook drie keer tijd nodig hebben om het te ontvangen / ergens op te halen / of worden mijn buren gevraagd door de bezorger of ze het pakketje voor mij willen accepteren, enz, enz. terwijl dit alles allemaal ook in een keer afgeleverd kan worden. Als ik een product bij u bestel en het blijkt achteraf uit China of een ander land uit het oosten te komen, is het wel fijn als je een gebruisaanwijzing in het Nederlands hebt.….deze zit er meestal niet bij. of hij is in het Engels, Duits ,Frans of in hele kleine lettertjes. Tip? misschien zet de gebruiksaanwijzing op het internet zodat de klanten deze kunnen down loaden mochten ze hier behoefte aan hebben (milieubewust geen papier) en zo zijn er nog heel wat kleine dingetjes meer en door deze op te lossen wordt de ervaring voor de klant ook iets positiever.
Geachte heer/mevrouw,
Ik kom de volgende situatie, overigens gelukkig niet vaak, tegen. Als je een product bestelt, dan heb je de optie van achteraf betalen ( Afterpay). Het komt wel eens voor dat je van Afterpay, via mail, al een betaalverzoek krijgt, terwijl het bestelde product nog niet in je bezit is. Uit ervaring weet ik, dat bij andere bedrijven door de vervoerder wordt aangegeven dat bestelde product is afgeleverd en dan krijg ik een betaaloverzicht. En zo zou het moeten gaan.
Mvrgr.
Dick Hilberdink
Op 18 oktober een bestelling geplaatst en betaald. Nu 29 oktober, zelfs na 2 mails naar de klantenservice, nog geen enkele reactie.laat staan dat mijn bestelling gekomen is! Dit is mijn eerst bestelling via Koopjedeal.ik denk niet dat er nog veel zullen volgen. Hoop niet dat ik mijn geld kwijt ben!
Vandaag besteld , morgen in huis.
Bij de bestellingen gedaan, had ik het bestelde snel in huis en goed verpakt.
Prullenbak met sensor besteld en betaald en deze zou op 5 oktober jl. geleverd worden. Niets geleverd en ook geen bericht. Ik de 7e gebeld en kreeg te horen dat ze problemen hadden met de distributie, maar dat hij uiterlijk vrijdag de 12e geleverd zou worden. Ook nu weer niets gehoord of gezien. Ik weer contact opgenomen, hij zou nu echt uiterlijk de 19e geleverd worden. Weer niets. Ik heb vervolgens een mail gestuurd dat ik hem uiterlijk de 26e wil ontvangen en anders het geld op deze datum op mijn rekening wil zien. Nog steeds geen geld en geen pedaalemmer!
Altijd een goede service
Bestelling gedaan, alles betaald, blijkt het duurste en aanvankelijk zichtbare artikel in de bestellijst op een sluwe wijze na een paar minuten van de bestellijst te zijn verwijderd. Hierna geen contact meer kunnen krijgen over het toelichten van deze wijziging en geen idee wat ik kan verwachten. Ik laat het hier echter niet bij zitten en ga andere stappen ondernemen, want ik laat mij niet oplichten. Iedereen die een aankoop wil doen bij Koopjedeal wil ik aanraden doe het vooral niet.
Niets op aan te merken altijd correct behandeld
Ik heb 9 okt een pakketje terug gestuurd maar nog steeds geen geld terug gestort zo kan je slapend rijk worden over andermans rug
Ben dagelijks geinterresseert wat er nu weer in de aanbieding is, en heb zojuist de nachtbril om veilig auto te rijden aangeschaft. De prijzen maken het aantrekkelijk tot een koop over te gaan! (Als je iets nodig hebt tenminste.)
Mocht er een probleem zijn wordt het perfect opgelost. Telefonisch wordt je correct en zeer hulpvaardig te woord gestaan nooit problemen.
Tot 2 keer toe een snelle levering, maar helaas ook de verkeerde gestuurd. Retourzendingen gedaan en dan is het stil. Afterpay begint aanmaningen te sturen die niet terecht zijn. Heel vervelend en dit moet opgelost worden. Alleen is de klantenservice van Koopjedeal ver te zoeken en dat is jammer.
Ben al 3 weken aan het mailen met Koopjedeal en meerdere malen telefonisch contact proberen op te nemen. Echter NUL resultaat. Tja, het is druk, het kan wat langer duren.maar 3 weken?
Momenteel hang ik in de wachtlijn en ben al ruim 1 uur beller nummer 2.Hoe dan?
Zo jammer dit want hierdoor zal ik dus nooit meer iets bestellen bij ze. Ik lees dat meerdere klanten deze ervaring hebben en er wordt niks aan gedaan. Zonde!
Snelle levering en duidelijke instructies over eventueel retourneren. Je wordt goed op de hoogte gehouden over het proces, dit is prettig.
Bestelling en betaling gedaan op 17 oktober 2018. Levering voorzien op 26 oktober 2018 Tot op heden nog niets ontvangen ( 28 oktober ). Contact genomen met call center op zaterdag. Heb 1u48 gewacht op antwoord. Was toen de 9de in de wachtrij. Begonnen op 23ste in de wachtrij. Dit is mijn ervaring met jullie! Graag antwoord hierop!
Aanbiedingen die goed zijn en ze worden over t algemeen ook heel snel thuis bezorgd! Top!
Bij Koopjedeal.nl ben je aan het goede adres als je iets zoekt. Mijn ervaring: altijd wordt je goed, correct en prijsbewust geholpen. Je krijgt de juiste informatie en de afspraken worden nagekomen!
Tsja, wat moet/kan ik nog meer zeggen dan wat ik in de titel zeg?
Uitstekende ervaring met aankoop refurbished laptop.