Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Geachte Heer /Mevr.
Op 6-03-2016 heb ik een tuin set lampjes besteld van 10 stuks onder ordernummer 201203314 1 deze zijn afgeleverd maar niet tot volle tevredenheid 2stuks branden helemaal niet heb een paar dagen gewacht maar nog steeds niet de anderen branden zwak en een paar zoals het hoort.
ik begrijp dat ik voor de prijs van €18.41 inclusief niet veel kan verwachten maar toch is het jammer dat ik niet helemaal tevreden ben Gaarne een reactie van U
Vriendelijke groeten Dick van Dam
Probeer al dagen te bellen, kom er niet doorheen,
zit lang in de wacht en ben je eindelijk aan de beurt, gaat de telefoon over in de normale keistoon en na 5 minuten wachten nog steeds niets. Het voordeel van je aankoop ben je kwijt aan de telefoonkosten
Een volgens de beschrijving "geruisloze crosstrainer" besteld.
Helaas maakt het apparaat wel lawaai.
Een week en twee mails verder nog geen reactie.
Nooit meer koopjedeal dus, er zijn veel meer webshops die deze artikelen aanbieden.
Ik heb 2 weken geleden een artikel retour gestuurd, over gebeld en gemaild, maar totaal geen reactie en geen geld retour ontvangen.
Zeer slechte service. Wel verkopen en leveren, maar op retouren geen reactie.
Multitool besteld en ontvangen, zou geleverd worden met 2 accu's, is geleverd met 1 accu. Klacht ingediend, nooit meer iets gehoord.
Deze mensen komen hun beloften niet na, houden je niet op de hoogte en negeren vragen en emails. Een kleine stap verwijderd van oplichters.
Ik had een paar schoenen besteld en die kwamen niet binnen de beloofde 5 werkdagen. Ik kreeg ook geen verklaring, helemaal niets. Toen ik er zelf achteraan ging, reageerde ze niet op mijn emails. Pas toen ik belde, na 3 weken(!), wisten ze me opeens te vertellen dat de schoenen niet meer leverbaar waren.(?!) Toen probeerden ze me nog andere schoenen aan te smeren. Ik heb m'n geld terug maar ik vind deze organisatie een totaal gebrek aan respect voor hun klanten tonen. Onprofessioneel, onbeschoft en onbetrouwbaar.
Twee pakketten teruggestuurd, nadat ik ze al tweeëneenhalve week in huis had omdat ik geen retourbon kreeg. Van één pakket na in totaal 3 weken wachten geld terugontvangen, op de andere wacht ik nog altijd.
De verzendservice is prima, maar zodra je moet retourneren kost het je een hoop tijd (en geld...?)
Op 3 maart heb ik een eerste "proefbestelling" bij koopjedeal geplaatst.
Op 4 maart worden de bestelde Nachtzichtbril en de opzet tandenborstels geleverd.
De bril kostte euro 9,95 (i.p.v. 49,95)
Op 8 maart koopt mijn vrouw precies dezelfde bril bij het kruidvat voor euro 3,95 ( i.p.v. 9,99)
Op 9 maart stuur ik koopjedeal navolgende mail:
"Beste Ilse van koopjedeal
Op 3-3-2016 kocht ik bij u ( betalingscode 0030001/491223990) één nachtzichtbril voor euro 9,95
Gisteren kocht ik voor mijn man eenzelfde bril bij “Kruidvat” voor 3,99
Nu zijn er 2 mogelijkheden
Ik stuur de bij u gekochte bril retour en u retourneert mij het aankoopbedrag
Of u betaalt mij het verschil ad euro 5,96 terug
graag ontvang ik VANDAAG NOG uw reactie
zie de 2 bijlagen"
(De bijlagen zijn de kruidvat advertentie en de kruidvat aankoopbon)
10-3-2016: Koopjedeal heeft NIET op mijn mail gereageerd. Ik besluit de hele zending te retourneren
maar helaas: Het lukt mij niet in te loggen op hun site, ondanks het feit dat ik er voor 99% van overtuigd ben de juiste gegevens in te vullen.
Vervolgens geprobeerd een nieuw wachtwoord te krijgen. Alhoewel koopjedeal beloofd dat per omgaande te doen, komt er géén mail met het beloofde wachtwoord.
Ik kan dus niet binnen de 7 dagen termijn reageren.
Al met al: zeer slechte service en er zal geen tweede bestelling volgen.
"koopjedeal - begin er NIET aan"
l
Nadat Koopjedeal medewerker fout advies heeft gegeven over retourzending, is slechts 1 van de drie pakket retour aangenomen bij een kialapunt. De andere twee pakketten zijn opgehaald door UPS. Ik wacht nu al vijf weken op het terugstorten van geld. Nooit meer! Ze komen afspraak niet na.Telefonisch moeillijk te bereiken, je wacht als snel 15 minuten. Wellicht beter bellen met Vida XL 088-1117555. Zij handelen retouren af.....maar weer niet de terugstortingen.
In plaats van horloge een buiktrainer ontvangen.
Horloge bleek uitverkocht te zijn.
Dezelfde dag bij Kialapunt buiktrainer geretourneerd.
Volgens Kiala moet het artikel al lang bij Koopjedeal gearriveerd zijn. Ik heb bij Kialapunt een verzendticket meegekregen als bewijs. Na drie weken nog niets vernomen. Ook na e mailing totaal geen response.
En mijn geld nog steeds niet teruggestort. Het verzenden van het bestelde artikel zal bij het juiste product wel goed gaan . Echter de after sales cq herstelwerk is abominabel.
Ik geen klant meer.
Had ik maar eerst de reviews gelezen omtrent dit bedrijf. Het valt nl.op dat veelvuldig beschreven wordt dat er niet gereageerd wordt op mailtjes etc. Heb zelf ook 3 weken geleden artikel geretourneerd en verscheidene keren via mail contact gevraagd. Maar totaal geen reactie.
Alle beloftes op website worden niet waargemaakt.
Ik zou graag artikel geruild zien of mijn geld terug.
In de krant stond een mooie aanbieding van een karpet grote maat besteld gelukkig met after pay
Hoor of zie er niets van!
Ben er nu al klaar mee waardeloze site
De eerste bestelling die ik bij koopjedeal heb gedaan betrof een pen waarmee we de voegen van de tegelvloer op konden frissen. Van alles geprobeerd maar het materiaal was helemaal uitgedroogd en we konden er niets mee. Gebeld - opgelost - fijn. Vandaar die ene ster.
Mijn tweede bestelling was een personenweegschaal die sttweds hetzelfde gewicht aangeeft. Wie er ook op gaat staan. In mijn geval gunstig (:) ) maar uiteraard niet de bedoeling. Het kon geretourneerd en dat heb ik ook gedaan maar ik hoor niets meer van ze en ik heb nog geen vervangend product. Op mail wordt niet gereageerd.
Na het lezen van verschillende recensies dacht ik dat ik wellicht een kat in de zak had gekocht had en misschien niet eens mijn bestelde vloerkleed zou krijgen! Maar maandag besteld en zaterdag binnen gekregen en net zo mooi als ik gehoopt had ! Heel blij !
Snelle en correcte levering en afhandeling van de order.
Weken geleden via kiala artikel teruggezonden naar koopjedeal.
Via mail van kiala bevestiging gekregen dat artikel afgeleverd is.
Sindsdien zitten we te wachten op retournering bedrag.
Op mail reageert koopjedeal niet.
Zal er niet meer iets bestellen.
Het is nu 09:45 en er staan vandaag alweer 3 hele goede beoordelingen op kiyoh.nl, de site die de klanttevredenheid van Koopjedeal meet.
Volgens mij zijn de mederkers van Koopjedeal de hele dag druk met hier onder valse naam een 8, 9 of 10 te geven aan hun bedrijf en blijft er hierdoor geen tijd meer over om de eigen klanten te helpen.
Ik wacht al 2 dagen op antwoord over een bestelling...
Voor ruim 100 euro besteld . Net als andere klanten probeer te bellen en te mailen. Benieuwd of wij de spulletjes nog binnen krijgen voor de kerst van 2016. Leuk item voor kassa of id.
Jan Schouten emst
4 feb lamp gekocht en betaald, na diverse mails
geen respons ,bellen begin er niet aan je krijgt geen antwoordt alleen ,al onze mede werkers zijn in gesprek.
etc etc volgens mij zit er niemand.
oplichters koop hier niet ,ondanks alle advertenties,
koop niet niet te vertrouwen
Advertentie in de krant.
Multitool me extra accu.
Bestelling geplaatst , betaald , alles keurig geleverd maar geen extra accu.
Telefonische uitleg: er is een foutje in de advertentie geslopen.
Advertentie staat nog steeds in alle kranten.
Kortom: waardeloos en een vreemde manier van vergissen.
Mijn Klacht:
Heb 4 weken geleden voor kleine 400 euro besteld. 1x telefonisch contact kunnen leggen en de daar door hun gedane uitspraken blijk niet te kloppen. Ging over kortingscode, samenvoegen van bestelling enz. Allemaal door toedoen van technische storingen jaja. Maar op al mijn mails, met verzoeken, komen alleen automatische standaard mails terug. GEEN persoonlijke antwoorden op mijn vragen. Daar ik 1 product NU niet meer nodig heb, na 4 weken elders moeten kopen, vraag ik of ze dat kunnen verrekenen enz. Op terugbel verzoek per mail omdat zij niet bereikbaar zijn ook GEEN respons. Ik verbaas me erover dat landelijke dagbladen nog reclame maken voor dit bedrijf, wat ook puur een geld kwestie zal zijn. Maar ik heb zelden zo’n cliënt onvriendelijk bedrijf meegemaakt en na 4 weken en kleine 400 euro te hebben betaald nog geen respons of spullen. Ja een mail dat binnen 5 werkdagen het vertraagde wel geleverd zou worden. Dus niet.
Gewenste Oplossing:
Als er communicatie mogelijk is. En niet het gevoel hebben dat je genegeerd wordt. Zoveel tijd aan dat bellen kwijt geweest. echt duizenden keren ! Omdat het me 1 x wel is gelukt, toen kwam ik in een 15 wachtende voor me menu. Dus het nummer is goed. Alleen ze leggen denk ik gewoon standaard de hoorn ernaast, want is al die dagen in gesprek. En de mail wordt totaal genegeerd. Straks leveren ze toch een product uit, wat ik gewoon binnen een paar dagen al nodig had, en dus maar elders heb gekocht. En kan je het zeker met verzendkosten terugbetalen. Los van het feit dat ik meer betaald heb omdat toegezegde kortingscode niet bleek te werken en ik verzendkosten zou terugontvangen als ik een extra bestelling zou doen, omdat het alsnog zou kunnen worden samengevoegd. Het was tenslotte hun technische storing die het had veroorzaakt en ik dus meerdere keren die kosten in rekening kreeg gebracht. Maar wat ik ook communiceer pfff schandalig deze afwikkeling en benadering van zo'n bedrijf. Goedkoop blijkt weer duurkoop te zijn.