Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Mijn eerste ervaring me Koopjedeal!
In éen woord: TOP
bestelling gedaan, direct betaald via ideal maar niets ontvangen, telefoon al dagen in gesprek dus kom er niet doorheen en op email word niet gereageerd.
heel jammer
9 jan 2016 nachtbril besteld en betaald via ideal.
Ordernummer 201057775.
18 jan. 2016 nog geen bril ontvangen.
Na half uur in de wacht eindelijk telefonisch contact: Ik zou niet betaald hebben, maar mijn gegevens hebben jullie wel. Het was mijn eerste bestelling. Ik zou 19 jan. email-bericht van de administratie krijgen. Nu, 25 jan., nog niets ontvangen. Dit is één keer maar nooit weer. Wat een slechte, klant-onvriendelijke behandeling van Koopjedeal. Nachtbril leveren of mijn geld terug. Dat is de boodschap. Hoe lang moet ik nog aktie voeren? Schande! Hans.
Goedkoop is in dit geval echt duurkoop.
Van de 6 aangeschafte LEDlampen zijn er na een paar weken al 3 stuk.
Eentje zelfs na 3 uren, waarschijnlijk een heel slechte productie reeks.
Wie o wie kan mij vertellen hoe je af kan komen van al die ongewenste mails van Koopjedeal.nl. Onder aan die mails staat een optie "afmelden" maar dit werkt niet misschien een bewuste fout ! Vandaag weer via hun Website een poging gedaan wacht nog even af dan maar via allerlei kanalen aangifte doen o.i.d.
Ton Ramak Nijmegen
Ik begrijp niet waarom er hier zo veel negatieve beoordelingen staan. Een dag nadat ik besteld heb, heb ik alle artikelen keurig ontvangen. Eén artikel voldeed helaas niet aan de verwachtingen. Ik heb een verzoek tot retourzending aangevraagd, en na 10 minuten kreeg ik antwoord met een verontschuldiging dat het product niet aan de verwachtingen voldeed. Het product hoefde ik niet terug te sturen, en ik kreeg het geld gewoon terug.
Bij koopjedeal een set borsteltjes gekocht voor mijn Oral B elektrische borstel.
Wat een teleurstelling! De een na de ander stopt er mee na 3-4 dagen. Het mechaniekje dat de borstel moet laten draaien breekt inwendig af en je kunt de borstel weggooien.
Contact gezocht met Koopjedeal: gebeld: wordt niet opgenomen, lijnen overbezet. Gemaild: geen reactie.
Dus de tweede teleurstelling: je kunt wel kopen, maar als er iets mis is, moet je niet bij Koopjedeal zijn: die zijn dan niet thuis.
Uiteindelijk kun je beter voor wat meer geld de originele borsteltjes kopen in een aanbieding: die gaan 2-3 maanden mee, wat uiteindelijk dan veel goedkoper is dan die weggooi-dingen van Koopjedeal.
Voorbeeld: een voegenstift van €7,95 (advies prijs zg. €19,95!) die bij de Gamma €5,25 kost en deze week bij de Lidle 99 cent! Ook nog van matige kwaliteit, zoals ook de andere geleverde produkten. En alles behalve snel: moest een week wachten.
voor een retourzending is een retour-adres-label vereist. dit krijg je wel via de mail- maar pdf-file is niet te openen- niet leesbaar- werkt dus niet.
Na diverse mails om een juist retour-zend-adres te ontvangen- krijg je geen antwoord.
Via bellen: u bent de 13e in de wachtrij.
Nu de vraag: krijg je ooit je geld terug? als 'de aanloop' al zo moeizaam gaat?
Kortom: weinig vertrouwen meer in de zaak!
Op 6 januari een bestelling gedaan. Na meerdere mailtjes geen reactie. je voelt je opgelicht. En als je belt iedere keer
krijg je te horen er zijn 13 wachtende voor u...........?
Wel Ik moet eerlijk zegen, in 't begin was ik tevreden.
Ook geen reactie op mijn mail. Geen mogelijkheid om door de telefonische wachtrij te komen.
Super mega ultra ontevreden.
6 januari een bestelling gedaan. Na meerdere mailtjes geen reactie. je voelt je opgelicht
LET OP!
De aanbiedingen van koopjedeal zijn niet zo voordelig als dat ze lijken.
Bij het afrekenen komt de 21% btw nog bovenop(?), en dan nog 5 euro verzendkosten!
We hebben meerdere keren wat besteld en hebben nog nooit een slechte ervaring gehad.
Na 2 telefoontjes gepleegd te hebben, waarin tot 2 x toe wordt beloofd dat het terugzendformulier binnen 10 minuten wordt verzonden en 3 e-mails voor een terugzendformulier heb ik nog steeds niets.
Terugzenden is blijkbaar geen optie bij dit bedrijf.
Zeer klantonvriendelijk. Zal hier dan ook niets meer kopen!
Ik koop al vele jaren de interessante aanbiedingen van Koopjedeal.
Zendingen worden altijd prompt de volgende dag bezorgd. Een klacht ( dat kan bij elk bedrijf wel eens voorkomen) wordt direct zonder problemen keurig opgelost. Contact met het bedrijf verloopt vloeiend.
Mails worden per omgaande beantwoord en telefonisch krijg je altijd binnen no time iemand aan de lijn.
Kortom, ik vind Koopjedeal een uiterst betrouwbaar en prettig bedrijf. Gabriel.
Voor het eerst een bestelling gedaan bij Koopjedeal. Na een paar dagen kreeg ik een email met de vermelding, dat mijn bestelling was ingepakt. Tot mijn verbazing stond één van de bestellingen er niet bij. Op mijn persoonlijke webpagina staat echter dat ook deze bestelling verzonden is. Ik heb de twee op de pakbon vermelde bestellingen ontvangen, maar de derde niet. In het bijgevoegde flyertje staat, dat mogelijk de bestelling niet compleet is, maar dat je moet bellen of emailen als je na drie dagen nog niets ontvangen heb. Ik heb gemaild: geen reactie. Ik heb geprobeerd te bellen: altijd in gesprek. Geen info over het aantal wachteden voor je. Ik heb de 27,95 euro van die derde bestelling maar afgeschreven. Ik denk niet, dat ik hier ooit nog wat koop.
ik heb op woensdag 6 januari 2016 mijn smart watch U 80 onder besrtelnummer201035222 ontvangen. helaas kan ik het tot op dit moment niet actieveren.
mijn vraag is hoe kan ik dit apparaat activeren.
Wifi versterker besteld, betaald maar na ruim 1 week nog niets ontvangen.
heb twee keer wat besteld ben daar gerust tevreden over maar ik kom niet meer van de nieuwsbrieven met aanbiedingen af voor mij een rede om er nooit meer iets te kopen en mensen te adviseren om er niet te kopen ik heb het al meerdere keren via hier afmelden geprobeerd krijg iedere keer u bent succesvol uitgeschreven en vervolgens weer een mail met aanbiedingen en een mail sturen via de chat niks werkt om uit te schrijven voor de nieuwsbrief krijg er vaak meerdere per dag ben er helemaal klaar mee.