Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Snelle correcte levering
Tot nu toe, alleen maar positieve ervaringen!
Eind november 2019 4 producten bij deze "organisatie" gekocht middels Afterpay. Binnen de gestelde termijn alles weer terug gestuurd omdat ik er niet tevreden over was. Armbandjes konden niet dicht etc. Toen begon de bak met ellende. Ik moest en zou volgens hen toch eerst het resterende bedrag, want 1 product bleek volgens hen wel aangekomen te zijn, te moeten betalen. Aangezien ik voor Afterpay heb gekozen wist ik 100% zeker dat dit niet hoefde. Na minimaal 4 pogingen om hen telefonisch te bereiken en telkens minimaal 1 uur "in de wachtrij" te hebben gestaan en nog minimaal 25 wachtenden voor mij heb ik het maar via de mail kenbaar gemaakt wat mijn klacht is. Totaal geen reactie op gekomen behalve de standaard "bevestigingsmail". Vervolgens op 04-01 jl. laatste poging telefonisch contact met hen te zoeken uiteindelijk na 50 minuten "slechts" gelukt om iemand aan de telefoon te krijgen. Hier kreeg ik wederom als consument alles op mijn bordje geschoven terwijl de fouten en mis/geen communicatie aan hun kant ligt!
Ik heb nog nooit eerder zo'n onbetrouwbaar, slecht en zelfs helemaal niet communicerend (online) bedrijf meegemaakt! Dit was mijn eerste en zeer zeker laatste keer dat ik hier iets betaald heb. Volgens hen zullen ze de situatie nu in orde maken maar ik moet het nog zien.
Leuk en gevarieerd aanbod. Inmiddels koop ik al enkele jaren spullen bij koopjedeal. Tot op heden is alles prima gegaan. Van de bestelling tot de ontvangst.
Ervaringen.nl wil mijn probleem oplossen en vraagt naar een bestelnummer maar dat heb ik natuurlijk niet want ik heb het artikel bij de telegraaf gekocht
Nog net voor de feestdagen iets besteld.op tijd ontvangen??
Ik haal de draadloze oordopjes uit de verpakking, laad de oordopjes op. Wanneer de oordopjes opgeladen zijn haal ik ze uit het doosje en wil de bluetooth aanzetten. Ik krijg er wel muziek uit, maar merk dat 1 oortje het niet doet.
Wil ze retour sturen, maar zie dat je oordopjes niet mag retourneren! Komen ze lekker mee weg, nooit meer wat bestellen.
Prima artikelen, leuke dingen, worden netjes thuisbezorgd, ook nog aantrekkelijke prijzen, dus wat willen we nog meer. Hier een tevreden klant.
Al die medewerkers zijn er maar 1. Totaal 1
Volgens mij zit de winst in de telefoontikken, want 20 wachtenden duurt al gauw 45 minuten.
En dan heb je het op 26/11 bestelde en betaalde product nog niet in huis. Het is nu 4/1-2009.
Het was een product voor 5/12 of evt. de Kerst.
En als je "Ilse" eenmaal aan de lijn hebt, gebeurt er nog niets. Een walgelijk bedrijf.
Duidelijke informatie over wat je koopt.
Mijn 1e koopje deal aankopen voldoen prima.
Besteld en betaald 41,93
Op 21 nov nog altijd niks gekregen
Ik wacht met spanning af waneer het geleverd word
Een ontevreden klant
Monique
Na zovele mails, telefoontjes is koopjesdeal blijkbaar niet instaat het probleem wat bij Hun ligt niet naar behoren op te lossen. Ik begin me af te vragen of ze zo al hun problemen op te lossen. Ik eis nogmaals dat ik zonder boe of ba en zonder smoesjes of onzin het door mij bestelde en betaalde product (pasjeshouder) binnen 3 werkdagen zal ontvangen en niet een kreditnota waar zelfs de verzendkosten in eigen zak worden gestoken. Wijnand
1 bestellingen zou ik 20 december ontvangen. Tot op vandaag nog niets.
Dan schrijf je een mail, krijg je in het Engels een antwoord terug. Een week later reageert er iemand in het Nederlands. Ik bestel er niets meer.
Uitstekende service en snelle levering van bestelde producten.
Artikel besteld en niet ontvangen. Verschillende mails gestuurd, geen antwoord of pas weken later. Telefonisch contact opgenomen, 2 uur in de wacht, en toen is beloofd dat ik mijn geld terug zou krijgen. Inmiddels 3 weken verder en nog geen geld ontvangen.
Ik ben nu sinds 11 november bezig.
Bestelling avond voor Black Friday gedaan. De levering was vrij vlot, maar ik wilde 1 wake up light en geen 4 . Verklaring was dat het computersysteem het niet aan had gekund. Oke dat kan nog. Toen 3 stuks teruggestuurd mbv een telefoniste die voor mij de retourmelding heeft aangemaakt. Nl 3 stuks retour zenden met 4 ordernummers kan het systeem ook niet aan. Helaas blijf ik herinneringen krijgen van afterpay! Ik heb al een klacht ingediend bij Koopjedeal en gesmeekt of ze hun eigen administratie en voorraadbeheer willen controleren. De fout ligt nl bij hen. Van mij mag je fouten maken, maar probeer ze zsm te herstellen! Ik heb vandaag proberen te bellen; nr 16 in de wachtrij. Als
ze allemaal zo’n lastig probleem hebben als ik begrijp ik dat. Dus maar weer een mail gestuurd met opnieuw mijn probleem daarin uitgelegd. Dit was overigens mijn eerste bestelling bij Koopjedeal. En mijn laatste!
Als ze het vlot goedmaken, zal ik dat ook hier vermelden overigens.
Gijsbertha Reiling-van de Kemp ( van de 4 wake up lights)
Zeer trage levering, telefonisch en via email zeer slecht bereikbaar, annuleren blijkt niet zo simpel als ze aangeven!
2 maanden na bestelling nog niets ontvangen (uiterlijke leverdatum maand gepasseerd), 5 x gebeld, steeds minimaal 45 min. in de wacht. kunnen niets zeggen over de levering, een berichtje sturen naar de leverancier is het enige wat ze kunnen. Leveringsinformatie op de portal klopt ook niet. Zeer frustrerend, alleen maar verontschuldiging en geen resultaat. Eens maar nooit meer koopjedeal!
Als ik contact zoek omdat de levering veel te laat is, wil ik alles annuleren. Beloven binnen 7 werkdagen te reageren: doen ze niet.
Al eerder slechte ervaring doorgegeven.
Ik kreeg goed nieuws van ervaringen.nl te horen. Men zou contact met ons opnemen: Wordt niet nagekomen!