Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ruim een maand geleden een bestelling gedaan en betaald. Verder niets meer gehoord. Bij na bellen bleek het voor hun ook onduidelijk wat er aan de hand was. Verder weer niets; dus maar weer bellen. Het blijkt, dat ze 2 systemen hebben die niet met elkaar over weg kunnen - dus mijn bestelling was 2 x gedaan, maar net zo hard weer verwijderd. Het kwam allemaal, omdat er 1 art. van de bestelling ( 5 art.) niet door de leverancier werd geleverd. Weer bellen; nu met een meneer Cohen. Hij bezwoer me, dat hij het persoonlijk zou regelen, inpakken en opsturen. Verder zou hij me afgelopen maandag om 16.15 u. bellen en kijken of alles naar wens was verlopen én kijken wat er aan compensatie gedaan zou kunnen worden. Ondertussen op 23/10 een mailtje dat er nu een ander art. niet voorradig was. Maar de dag erop een mailtje dat de bestelling was ingepakt en 1,5 uur later, dat het verstuurd was. Vandaag weer gebeld met mevr. Kerira Simons: nee de bestelling was nog niet verstuurd, maar ze had er alle begrip voor dat ik "niet helemaal tevreden was". Ik heb haar uitgelegd dat dat na 6 of 7 keer bellen wel zo ongeveer de understatement van de dag was! Ze kon mij ook niet doorverbinden met een leidinggevende ("want die was in gesprek"!) Ik ben ondertussen laaiend en heb gezegd mijn geld terug te storten. Dat gaat dan ook nog eens zo'n 14 dagen duren. Kort en goed: Ik ga er nooit meer bestellen en raad ook iedereen hier nog eens goed over na te denken. Ik heb de klacht ondertussen ook bij CONSUWIJZER neergelegd en zij gaan het oppakken.
Denk je een bruin leren Smart Wallet Case voor je iPhone te kopen is het hartstikke NEP Staat er met grote letters lederen Wallet Case.
In juli Lederen Cardhouder gekocht. Na twee maanden scheurt leer in en is het mechanisme om de kaarten uit de houder te drukken defect. Bij navraag en klacht ingediend te hebben (geheel niet klantvriendelijke procudure en zinloos blijkt) het ding opgestuurd en mijn geld terug gevraagd ivm aantoonbare ondeugdelijkheid. Vergeet t, je kunt tegoed krijgen om nog meer van die rotzooit te bestellen, maar je geld kun je naar fluiten. Nooit kopen daar!
Een boxspring bed gekocht. Ja hoor wordt geleverd. Na 5 dagen bericht dat wegens "overweldigend succes" de levering 10 werkdagen langer duurt. Na die 10 dagen nog maar eens gebeld maar NEE "wij leveren niet op de Wadden". Haal m maar op in Harlingen. Zonder vooroverleg. Staat ook niets over in hun voorwaarden. Prima service jongens - ga zo door. Goed bezig!
Rugsteun gekocht. Zat niet in gesealde verpakking, ook geen waarschuwing erbij dat na opening niet meer geretourneerd mocht worden. Standpunt Koopjedeal: hygiënisch product, kan niet worden geretourneerd. Onjuist: dan moet het product GESEALD zijn en moet er vermeld worden dat bij verbreken van de SEAL het product niet meer kan worden geretourneerd. Zo zijn de regels, maar Koopjedeal houdt zich niet aan de regels. Autoriteit Consumenten Markt deze zaak voorgelegd. Zij geeft mij volledig gelijk. Daarom heeft ACM er een officiële klacht van gemaakt. Bij meerdere klachten kan Koopjedeal worden vervolgd. Dus melden bij ACM!
De zolen waren zeer snel ontvangen.
Heb in de ongeopende verpakking de dikte kunnen bekijken. Echter de zolen lijken op afbeelding dikker dan ze in wekelijkheid zijn en zijn voor mij ongeschikt. Retourneren was om Hygienische reden niet mogelijk.! Bij een ONGEOPENDE verpakking ?. Dus mijn advies NIETS bestellen bij dit bedrijf want zij houden zich niet aan hun verkoop voorwaarden.
Proberen er alles aan te doen om niet te laten ruilen, afspraken worden niet nageleefd en zit nog steeds te wachten op mijn geld. Ook hierin doen ze alles maar dan ook alles om niet terug te hoeven betalen. Moderne oplichters!
Retour zenden is niet mogelijk, ook niet na de probleemstelling bij Gembird te hebben neer gelegd. Dit duurde langer dan 14 dagen en het werkt nog niet. JAMMER, wordt gezegd, de 14 dagen zijn om. GEEN RETOUR MOGELIJK. Dit terwijl de leverancier er van af weet.
Ik wacht nu al bijna een maand op mijn bestelling, Heb er meerdere keren achteraan gebeld, maar wordt telkens lang aan de lijn gehouden en heb tot op heden nog geen duidelijk antwoord wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen. Zeer slechte zaak dit! Als ik iets bestel en gelijk betaal mag ik toch verwachten dat ik mijn goederen zsm kan ontvangen en mocht er wat zijn dat ik hierover op de hoogte wordt gehouden. Ben benieuwd of ik mijn bestelling één deze dagen nog krijg, en wat ze doen met de rente van mijn betaling en de 40 minuten aan wachttijd kosten die ik gemaakt heb.
Na 1 uur dragen zijn de zooltjes helemaal plat. Veert niet terug. Maatvoering klopt niet, na het knippen zijn de zooltjes veel te klein. Weggegooid geld!
Niet altijd zijn er voor mij interessante aanbiedingen. Maar af en toe komt er wrl edns iets leuks voorbij. En dan werkt het zeer gemakkelijk en snel.
Twee Apple earpods gekocht die beide een defect vertonen. Bij de ene klopt het stereobeeld niet en bij de andere werkt de microfoon niet. Het lijkt erop dat Koopjedeal producten voor een krats opkoopt die bij de fabriek niet door de kwaliteitstest komen. De reactie van koopjedeal op mijn klacht was dusdanig dat het vaker lijkt voor te komen. Ik citeer: "onze excuses dat het product een euveltje vertoont". Ze geven geen garantie.
Het product dat ik besteld heb wil ik retourneren binnen de door hun bepaalde tijd. Zij doen hier moeilijk over en stellen er voorwaarden aan zoals "product moet in de verpakking zitten; het product mag om hygiënische redenen niet gebruikt zijn (dat is het ook niet); de verpakking mag dus niet geopend zijn en nog geseald zijn". Dit terwijl er op hun website staat dat je ALTIJD gratis kunt retourneren. Dit is dus niet zo, want zij stellen er HUN voorwaarden aan. Nog iets: je moet op hun toestemming wachten om het product te retourneren. Wat een onzin allemaal. De wet in Nederland is hier duidelijk over, maar zij houden zich hier niet aan en zetten die extra voorwaarden niet op hun site. Ik bestel niets meer bij Koopjedeal.nl en koop toch liever in een winkel of via een andere website waar niet moeilijk doen over retourzendingen en terugbetalingen.
Op tijd geleverd en goede conditie
Leuke aanbiedingen en netjes op tijd bezorgd
Snelle levering, maar vooral: echt goedkoper dan elders. Vooral als het gaat om merkproducten.
Deze site is een echte aanrader!
Ben al 6weken bezig om het bed retour te krijgen want ik vind het een B keuze kan het hoofdbord niet vast zetten missen gaten in een bed om vast te zetten en voeteindstuk kan ik niet vast zetten gat in de stof dus zeer slechte kwaliteit. We worden gewoon aan het lijntje gehouden wordt steeds gezegd dat ze de leverancier inlichten maar ik hoor niets tot op heden.
Ik heb al een aantal keer wat besteld. 1x kwam 1 de 2 bestelde rolgordijnen helemaal verbogen binnen. Dat is wel even een lange weg geweest, want de retouren gaan via kiala/ups en die nemen geen lange dingen aan. En ik kreeg steeds geen retour etiket binnen maar dat lag aanijn mail instelling ofzo. Uiteindelijk is t opgehaald door dhl en een paar dagen later kreeg een goed rolgordijn binnen.
Er staan leuke aanbiedingen op met veel korting. Ik heb nu een paar aanbiedingen gekocht. Daarvan zijn alle gekochte aanbiedingen een succes.
Goede levering,en waar voor je geld!