Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ultrasone sensor besteld(3x), snel geleverd, plaatsen simpel.
3st buitenlampen besteld. Binnen "redelijke" tijd bestelling ontvangen.
2 lampen oké, 1 lamp deed het niet.
Na diverse keren bellen, 59 wachtende en 29 wachtende voor u en zeer lang wachten, meer dan 40 minuten, contact gehad.
Daarna nog meerdere keren een mail moeten sturen voordat ik de informatie kreeg over retour zending.
Van bestellen tot bevestiging van terug betaling ( geld is nog niet overgemaakt) 8 weken bezig geweest.
Dit kan alleen als je vasthoudend bent en met pensioen. Werkende mensen kunnen de benodigde tijd hiervoor niet vrij maken.
Dit moet beter worden. Met deze ervaring bestellen wij voorlopig niets meer bij " Koopjedeal".
Eind november een laptop besteld, die zou wat later komen in verband met de feestdagen, eind december kregen we dan de laptop echter zonder code om windows te activeren.
Na uren bellen en 7 mailtjes verder nog steeds geen code, 1 x vroeg de klantenservice om een bestelnummer, geeft ik die door krijg ik een mail terug dat de klantenservice niet bestaat, nou kan ik me dat ook wel voorstellen.
Koop nooit bij koopjedeal
Een enkele keer is er wat terug gestuurd.
Dit werd goed afgehandeld.
Geld stond weer gauw op de rekening
Koopjedeal is de moeite waard.
Eigenlijk altijd leveren zoals beloofd
Bestelling #203110803dd. 2-12-2018
Defect ontvangen veel contact met Femce.
Klacht nog steeds niet opgelost.
Ballentent?
Ik heb op 26 oktober twee keer een pannenset gekocht. 29,99 per stuk. Ik dacht wat een koopje maar helaas. Ik zou de set op 6 november geleverd krijgen maar op 10 november nog steeds niets. Ik dacht toen nog nou het kan wat later worden. Maar op 10 november toch maar eens gebeld. Toen nog een aardige meneer heeft de bestelling op nieuw geplaatst. Maar omdat ik daar geen gegevens van had gekregen weer netjes een week gewacht. Nou nogsteeds geen pannenset. Dus ging ik weer bellen. Nu was ik nummer 40 in de wachtrij.na meer dan twee uur aan de telefoon te wachten was mijn batterij van de telefoon leeg en had ik nog niemand aan de telefoon gehad. Dus dacht ik.ik ga een mail sturen. Kreeg ik een automatisch antwoord dat binnen 8 werkdagen mijn mail beantwoord zou worden. 8 werkdagen dat is twee weken.uiteindelijk kreeg ik na twee weken antwoord. Ik had mijn nummer er niet bij vermeld. Ik reageerde daarop.en vervolgens.niets meer. Dus mijn telefoon op de lader gehad.de hele nacht en vol goede moed weer gaan bellen. Nummer 42 in de wachtrij. Dat betekend meer dan 2 uur wachten met steeds hetzelfde eentonige deuntje. Nou het werd 2,5 uur wachten. En toen ik eindelijk aan de beurt was hoorde ik wel iemand maar die was niet met mij in gesprek en vervolgens werd de verbinding door koopjedeal verbroken. Had ik 2,5 uur voor niets gewacht. Nu was de maat vol. Ik weer een mail gestuurd. Niet zo’n aardige. Wat ik per uur kost en dat het ook met de pannenset vergoed moest worden. En natuurlijk kreeg ik daar na 8 werkdagen reactie op.ik had er geen nummer bij gezet?.
Vervolgens uiteindelijk op 11 januari gebeld. Ik was 14 de in de wachtrij.maar dat was toch nog 1,5 uur wachten. Ik kreeg iemand aan de telefoon. Gloria was haar naam. Nou Gloria was het niet echt. Want de pannenset, geld terug, ze zou het doorsturen naar de crediteuren afdeling. Ik zei, verbind mij maar doorzet de crediteuren afdeling. Want ik wil mijn geld morgen op mijn rekening hebben. Op de crediteurenafdeling is er nu niemand? vertelde Gloria. Niemand zei ik, het is midden op de dag. Nu snap ik waarom het allemaal zo lang moet duren. En alle uren die ik heb moeten wachten, worden die ook vergoed? Ik zal her na vragen zei ze nog en ik werd weg gedrukt. Na ongeveer een halve minuut werd de verbinding weer door koopjedeal verbroken.
En of ik morgen mijn geld terug heb? Ik weet het niet, ik zal weer afwachten.
Mooie aanbiedingen en zelden wat retour hoeven sturen .Heb een keer een product retour gedaan en zo mijn geld weer terug gestort?
Wij hebben een elektrische boxspring gekocht de levertijd is max maal 10 dagen wordt er beweerd.
De dag voor de levering even gebeld en gevraagd naar het tijdstip van levering dit was nog niet bekend.De dag dat het bed geleverd zou worden laat in de middag maar weer eens gebeld met de vraag waar het bed blijft? De dame vertelde dat er een probleem was met de levering op de vraag waarom mij dat gisteren niet is verteld had ze geen antwoord en wanneer het bed nu wel zou komen wist ze ook niet.Na alles wat ik nu lees over dit bedrijf ben ik er nu niet zeker van of er wel wordt geleverd.Ik wacht daarom zeker niet te lang voordat ik juridische actie onderneem.
In november 4 stoelen besteld. 3december verkeerde stoelen geleverd. even bellen +-2uuren15minuten moeten wachten. nog een lang verhaal maar bekijk dat maar in uw eigen mail. maar ondertussen nog steeds niets gehoord. over de retoer ontvangst of datum levering het is nu ondertussen 10 januari. gr adri van leeuwen. bestelling no:203071992
De aankoop en betaling liep goed volgens plan!
Het bestelde artikel werkt naar behoren en de kwaliteit voldoet. Echter de bezorging was bedroevend. Via de PC kan men zien wanneer de bezorger komt, tot in detail is zichtbaar hoe laat het bestelde op de locatie zal zijn. Maar als ik op de pc zie dat " men "vóór de deur staat en ik gewoon thuis ben verwacht ik de deurbel. Helaas er gebeurt niets. Dan verteld de PC mij dat " MEN " niemand heeft thuis getroffen en vind ik in de brievenbus een adres waar ik het pakket kan gaan HALEN! Boos bel ik de DPD koerier die mij nauwelijks te woord staat. En zal ik moeten wachten op de tijd dat ik het gekochte MAG gaan ophalen. Waarvan AKTE!
Vlotte bestelling, snelle levering en goede prijs
Half december een lamp gekocht bij koopjedeal.nl. Nu na een maand order kunnen annuleren en hopen dat ik mijn geld terug krijg.
Koopjedeal is per email zeer slecht te bereiken, auto reply is dat er binnen 7! werkdagen gereageerd "mag" worden. Elke keer weer een ander excuus: de goederen zijn al geleverd, zal de leverancier contact die zal reageren etc.
Vandaag na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan de order kunnen annuleren waarbij eerst nog gemeld werd dat de leverancier daarvoor akkoord moet geven.
Waardeloos bedrijf, slecht bezette klantenservice en ik hoop maar dat ik mijn geld retour ga ontvangen.
Ik ben al vanaf 27 december 2018 bezig met een retour zending. Deze is al op 27 - 12- 2018 verzonden met DHL. Nog geen resultaat.