Koopjedeal.nl reviews

7.4
Positief72%
Neutraal6%
Negatief22%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Marian
26-11-2018

Hoezo service?

Al een paar keer wat besteld bij koopjedeal naar tevredenheid. Nu wacht ik echter al 3 weken op een stel lakens. Bellen lukt niet. Mailen wel, maar krijg geen antwoord. Heb nu een limiet gesteld: als ik het vrijdag niet heb, doe ik aangifte bij de politie.

Ria
26-11-2018

Slecht

5 nov besteld en betaald en nog steeds niet geleverd!

bijzonder slecht!

Carp
26-11-2018

Waardeloos. Onbetrouwbare bende

Geen contact mogelijk over vragen status bestelling.

Wanneer je belt, ben nummer 35 in de wachtrij.

Absoluut onbetrouwbaar

Bert
25-11-2018

Zoals vele zeggen je krijgt je besteld gewoon niet!

Het is een puinhoop geen levering geen contact mogelijk en geen geld terug

Leny
Deze klacht is opgelost
25-11-2018

Doe het niet!

Ik heb bij koopjedeal een activity tracker besteld en betaald. Na enkele dagen wordt er een pakketje bezorgd. Er was sprake van blijdschap omdat de bestelling er eerder was dan beloofd. Helaas, het was niet het bestelde artikel maar 2 zaklampen! De moeite die ik daarna heb moeten doen om contact te krijgen is schandalig. Bellen lukt niet en mailen duurt een paar dagen voor je antwoord krijgt. We elke dag een mailtje van Ilse, want om artikelen te verkopen weten ze de klanten wel te ontvangen. Uiteindelijk heeft na een paar dagen ene Daan gereageerd Ik moet via mijn account een retour aanvragen, dan komt iemand het pakje ophalen. Daar trap ik niet in. Ik wil eerst mijn bestelling ontvangen. Dat heb ik Daan ook laten weten. Daan heeft het nagekeken en mij laten weten dat er een probleempje was U met de uitlevering. Inmiddels ruim een week verder en nog niks gehoord. ik heb er een zwaar hoofd in. Koopjedeal, eens maar nooit meer!

RJ
24-11-2018
Deze klacht is opgelost

Geld na terug na retourzenden

22 oktober artikel retour gezonden volgens de door hun aangegeven wijze, na 14 dagen nog niet mijn betaling retour, mail gestuurd na een aantal dagen, mail van hun met wij kunnen niets terug gestuurd van u vinden, per ommegaande mail retour met nadere informatie incl. afbeelding van afgifte bij DHL service punt en daarna . werd het heel stil, wederom weer mail gestuurd met de vraag wanneer krijg ik mijn betaling retour en het blijft stil inmiddels al ruim een maand nadat ik het artikel heb terug gezonden ook met vermelding dat ik slechte reviews ga plaatsen heeft tot nu toe geen effect, dit bedrijf geeft blijkbaar niets om klanten, willen alleen maar verkopen dus wel eke dag één of zelfs twee mailtjes met aanbiedingen. mijn advies niets bij dit bedrijf bestellen is in mijn ervaring een waardeloos bedrijf!

Jip
Deze klacht is opgelost
24-11-2018

Je wordt belazerd

Ik heb schoenen besteld, die niet geleverd konden worden. Dan ontvang je spaarpunten, die je in kunt zetten bij het bestellen van andere artikelen. Opnieuw schoenen besteld met eenzelfde prijs en de spaarpunten ingezet. Moest ik nog € 20,00 bijbetalen!

Nat
Deze klacht is opgelost
24-11-2018

Slechte bereikbaarheid

Facturen blijven ontvangen voor een artikel dat drie weken geleden al is geretourneerd. Toch maar weer eens proberen te bellen met de klantenservice; al twee keer eerder een poging gedaan maar als je te horen krijgt dat er 25 wachtenden voor je zijn, kom je al snel tot de conclusie dat je hier geen zin in hebt. Vandaag besloten dat ik wacht totdat ik iemand gesproken heb; 23 wachtenden voor me deze keer. Het heeft 50 minuten geduurd voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. Het is dat ik dit perse opgelost wilde hebben; anders had ik dit natuurlijk nooit gedaan. Dit heeft er wel voor gezorgd dat ik nooit meer iets ga bestellen bij Koopjedeal,

Ale
24-11-2018

Niet op tijd

Ik heb op 3 november 2018 een mini kachel besteld en betaald, de levertijd zou 5 werkdagen zijn.

Ik heb nog steeds niets ontvangen.

Na Mijn bestelling (3 november) is er nog 2 keer geadverteerd voor de kachel in de krant.

En ook nog een keer op Black Friday en ook nog eens 5 euro goedkoper.

Hoe is dit mogelijk?

Gaarne antwoord en definitieve levertijd.

M. Vr.Gr.

R A Nauta.

Jac
24-11-2018

Bezint eer ge bij Koopjedeal een bestelling plaatst!

Op 4 november een paar gordijnen gekocht die op 9 november zouden worden geleverd. Na een week had ik nog niets ontvangen en heb ik om informatie gevraagd per email. Na één mailtje van Koopjedeal waarin distributieproblemen worden aangegeven niets meer gehoord.

Er wordt door Koopjedeal op dit moment waanzinnig veel reclame gemaakt. Het AD van 23 november bevat bijvoorbeeld 7 bladzijden advertenties met 60 verschillende artikelen. Dat beeld in combinatie met mijn eigen ervaring en de reviews die ik lees duidt er naar mijn mening op dat dit bedrijf zoveel mogelijk cash probeert binnen te krijgen waarna ze mogelijk ineens verdwenen zijn.

De positieve reviews heb ik met de nodige argwaan bekeken. Er staat wel steeds een positieve bovenaan; alleen nu even niet.

Opnieuw na per ongeluk verwijderde ervaring.

Jac.
23-11-2018

Snel en voordelig, meestal goed geregeld

Meerdere artikelen ontvangen die naar wens waren.

nu een product ontvangen dat anders dan op de site niet per USB oplaadbaar is. Heb dat laten weten, vertrouw er op dat dit goed wordt opgelost.

Paula
23-11-2018

Supersnel!

Zondag 2 buitenlampen op batterijen besteld en donderdag al binnen :)

Nanny
23-11-2018

Bestelling

Op 10 nov. heb ik een bestelling gedaan bij jullie, een dag later keurig dat het in behandeling is en op 16 nov. geleverd zou worden, op dinsdag 20 nov. heb ik jullie een mail gestuurd die automatisch is beantwoord maar tot vandaag heb ik niets meer vernomen.

Op 17 nov. heb ik wel bericht van after pay gehad dat ik voor 1 dec. moet betalen maar zolang ik niets ontvang zal er ook geen betaling worden gedaan.

Chris
23-11-2018

Al de 2de negatieve ervaring met Koopjedeal

Goedgekeurde retourzending: na meer dan 3 weken nog geen cent terugbetaald! Communicatie hierover: een standaard mail.

Leveringsdata worden niet gerespecteerd.

Klantvriendelijkheid en efficiëntie laten zwaar te wensen over.

"gelukkig komt dit alleen sporadisch voor" Waarom dan zoveel negatieve reacties over jullie manier van handelen?

André
Deze klacht is opgelost
22-11-2018

Geen geld terug

De stappenteller teruggestuurd omdat het de Chinese uitleg niet te volgen was. Nu ben ik al bijna twee maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Mijn mail wordt of niet beantwoord en als die al wel beantwoord wordt dan heeft het antwoord niets met de vraag te maken. Als je belt sta je minimaal een half uur in de wacht en krijg je een meelevend antwoord dat het vervelend is en dat het goedkomt. Vervolgens gebeurt er niets.

Nog even en ik ga aangifte doen van diefstal.

Piet
22-11-2018

Juiste prijs/ kwaliteit verhouding, snelle levering,aanrader

1e stap nemen koste wat moeite, maar met deze prijs en selle levering was ik snel over de streep getrokken

Piet
22-11-2018

Deal je koopje

In deze tijd van Sinterklaas,

Geeft koopjesdeal een goed gevoel

Vlug bestel en rap geleverd

Niet te duur dat is wat ik bedoel

Piet

Marja
22-11-2018

Betalen en niets ontvangen

Ik heb op 5 november een miniheater besteld. Deze zou op 12 november bij mij aankomen. Op donderdag 15 november ontving ik het bericht dat de levering 3 werkdagen waren uitgesteld. Op mijn reactie van een vraag ivm koopjes deal kreeg ik op vrijdag 16 november de vraag om mijn bestellingsnummer door te geven. Dat heb ik maandag 19 november gedaan. Yot nu geen reactie. Mijn bestellingsnummer is 202032259

Bob
22-11-2018

Kijk eerst even rond voor dat.

Super slechte communicatie zoals telefoon dagelijks 22/28 wachtende geen chat geen e-mail alleen de standaard binnen 7dagen , totaal geen antwoord waarom de bestelling uitblijft. kijk op you tube radar chekt:klachten over koopjedeal.nl en je weet waar ze mee bezig zijn!

Marinel
22-11-2018

Zeer slechte ervarinh

Ik heb voor de eerste keer een vloerkleed besteld en deze voldeed niet ad verwachting . Keurig retour gestuurd met bewijs, betaald via Klarna. Van post nl vernomen dat koopjedeal nu in de lead is. Ik probeer contact te krijgen omdat ik aanmaning krijg van klarna en het lukt me niet om een reactie en/of contact te krijgen . Dit loopt al twee weken. Klarna rekent al extra kosten!