Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Al een paar keer wat besteld bij koopjedeal naar tevredenheid. Nu wacht ik echter al 3 weken op een stel lakens. Bellen lukt niet. Mailen wel, maar krijg geen antwoord. Heb nu een limiet gesteld: als ik het vrijdag niet heb, doe ik aangifte bij de politie.
5 nov besteld en betaald en nog steeds niet geleverd!
bijzonder slecht!
Geen contact mogelijk over vragen status bestelling.
Wanneer je belt, ben nummer 35 in de wachtrij.
Absoluut onbetrouwbaar
Het is een puinhoop geen levering geen contact mogelijk en geen geld terug
22 oktober artikel retour gezonden volgens de door hun aangegeven wijze, na 14 dagen nog niet mijn betaling retour, mail gestuurd na een aantal dagen, mail van hun met wij kunnen niets terug gestuurd van u vinden, per ommegaande mail retour met nadere informatie incl. afbeelding van afgifte bij DHL service punt en daarna . werd het heel stil, wederom weer mail gestuurd met de vraag wanneer krijg ik mijn betaling retour en het blijft stil inmiddels al ruim een maand nadat ik het artikel heb terug gezonden ook met vermelding dat ik slechte reviews ga plaatsen heeft tot nu toe geen effect, dit bedrijf geeft blijkbaar niets om klanten, willen alleen maar verkopen dus wel eke dag één of zelfs twee mailtjes met aanbiedingen. mijn advies niets bij dit bedrijf bestellen is in mijn ervaring een waardeloos bedrijf!
Ik heb op 3 november 2018 een mini kachel besteld en betaald, de levertijd zou 5 werkdagen zijn.
Ik heb nog steeds niets ontvangen.
Na Mijn bestelling (3 november) is er nog 2 keer geadverteerd voor de kachel in de krant.
En ook nog een keer op Black Friday en ook nog eens 5 euro goedkoper.
Hoe is dit mogelijk?
Gaarne antwoord en definitieve levertijd.
M. Vr.Gr.
R A Nauta.
Op 4 november een paar gordijnen gekocht die op 9 november zouden worden geleverd. Na een week had ik nog niets ontvangen en heb ik om informatie gevraagd per email. Na één mailtje van Koopjedeal waarin distributieproblemen worden aangegeven niets meer gehoord.
Er wordt door Koopjedeal op dit moment waanzinnig veel reclame gemaakt. Het AD van 23 november bevat bijvoorbeeld 7 bladzijden advertenties met 60 verschillende artikelen. Dat beeld in combinatie met mijn eigen ervaring en de reviews die ik lees duidt er naar mijn mening op dat dit bedrijf zoveel mogelijk cash probeert binnen te krijgen waarna ze mogelijk ineens verdwenen zijn.
De positieve reviews heb ik met de nodige argwaan bekeken. Er staat wel steeds een positieve bovenaan; alleen nu even niet.
Opnieuw na per ongeluk verwijderde ervaring.
Meerdere artikelen ontvangen die naar wens waren.
nu een product ontvangen dat anders dan op de site niet per USB oplaadbaar is. Heb dat laten weten, vertrouw er op dat dit goed wordt opgelost.
Zondag 2 buitenlampen op batterijen besteld en donderdag al binnen :)
Op 10 nov. heb ik een bestelling gedaan bij jullie, een dag later keurig dat het in behandeling is en op 16 nov. geleverd zou worden, op dinsdag 20 nov. heb ik jullie een mail gestuurd die automatisch is beantwoord maar tot vandaag heb ik niets meer vernomen.
Op 17 nov. heb ik wel bericht van after pay gehad dat ik voor 1 dec. moet betalen maar zolang ik niets ontvang zal er ook geen betaling worden gedaan.
Goedgekeurde retourzending: na meer dan 3 weken nog geen cent terugbetaald! Communicatie hierover: een standaard mail.
Leveringsdata worden niet gerespecteerd.
Klantvriendelijkheid en efficiëntie laten zwaar te wensen over.
"gelukkig komt dit alleen sporadisch voor" Waarom dan zoveel negatieve reacties over jullie manier van handelen?
1e stap nemen koste wat moeite, maar met deze prijs en selle levering was ik snel over de streep getrokken
In deze tijd van Sinterklaas,
Geeft koopjesdeal een goed gevoel
Vlug bestel en rap geleverd
Niet te duur dat is wat ik bedoel
Piet
Ik heb op 5 november een miniheater besteld. Deze zou op 12 november bij mij aankomen. Op donderdag 15 november ontving ik het bericht dat de levering 3 werkdagen waren uitgesteld. Op mijn reactie van een vraag ivm koopjes deal kreeg ik op vrijdag 16 november de vraag om mijn bestellingsnummer door te geven. Dat heb ik maandag 19 november gedaan. Yot nu geen reactie. Mijn bestellingsnummer is 202032259
Super slechte communicatie zoals telefoon dagelijks 22/28 wachtende geen chat geen e-mail alleen de standaard binnen 7dagen , totaal geen antwoord waarom de bestelling uitblijft. kijk op you tube radar chekt:klachten over koopjedeal.nl en je weet waar ze mee bezig zijn!
Ik heb voor de eerste keer een vloerkleed besteld en deze voldeed niet ad verwachting . Keurig retour gestuurd met bewijs, betaald via Klarna. Van post nl vernomen dat koopjedeal nu in de lead is. Ik probeer contact te krijgen omdat ik aanmaning krijg van klarna en het lukt me niet om een reactie en/of contact te krijgen . Dit loopt al twee weken. Klarna rekent al extra kosten!