Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
8 dagen geleden een Mio fietsnavigatie ontvangen, zonder aankoopbewijs.
Deze heb je nodig voor oa Mio cashback.
Dit bedrijf is telefonisch niet te bereiken en op mails wordt niet gereageerd.
Ben benieuwd wat de Consumentenbond hiervan vindt!
In het verleden vaker besteld bij koopjesdeal en daar toen geen problemen mee ondervonden. Afgelopen zomer ging het opeens mis toen ik iets om wou ruilen. Het kon niet meer via DHL worden terug gezonden. Ik kreeg te horen dat men failliet verklaard was. Enkele weken later las ik dat er een doorstart was gemaakt. Maar al mijn pogingen om ze te bereiken zijn tot nu toe op niets uitgelopen. mail wordt niet beantwoord en op het telefoonnummer krijg je een bandje dat ze niet op kunnen nemen en moet je het later nog eens proberen. nou dat heeft dus geen zin. Heel jammer dat dit nu zo moet terwijl ik eerst goede ervaringen had.
Bestelling is na 5 dagen niet geleverd. Wel krijg ik ineens mail dat ze de retourzending hebben ontvangen. Vreemd want ik heb niets ontvangen en kan dus ook niets retour sturen. Mail gestuurd maar krijg geen contact met ze.
De levering van De door mij bestelde en betaalde Lenovo Thinkpad is nu al te laat en op mails wordt niet gereageerd.
Pc besteld bij koop je deal. Oud toestel (2011) met onjuiste specificaties wordt geleverd.
Koop je deal reageert niet op de toegezonden e-mails is onbereikbaar en verwijst naar een telefoonnummer in Almere dat niet in gebruik is.
De garantievoorwaarden van Koopjedeal op de website zijn mooi maar dus niet van toepassing.
Niet leveren, niet bereikbaar, uiteindelijk telefonisch bereikt via dekbedden-discounter((085) 303 28 13) en geld terug gekregen maar een redelijk dramtische ervaring!
Bestel een computer, betaal netjes wordt er een geleverd met hele andere specieacties dan in advertentie vermeld
Computer terug gestuurd, nooit meer iets gehoord
10 mailtjes gestuurd, alles uitgebreid uitgelegd krijg iedere keer hetzelfde standaard antwoord
Bellen is niet mogelijk en per mail geen kontakt
Ze zijn echt onbetrouwbaar en jouw probleem interesseert ze helemaal niets
koop hier aub nooit iets
De informatie op de site klopt niet. Mijn laarzen van Travelin zijn niet van 100% wol, maar van plastic aan de binnenkant. Ik wil ze retourneren, maar krijg geen contact. niet per mail, niet per telefoonnummer (dat is afgesloten). Dus tsja.wat nu? Ik heb een abonnement op de volkskrant en daardoor lijkt het vertrouwd. Koop hier niet!
Op 4 juni heb ik een bestelling geplaatst voor 4 tuinstoelen. die heb ik nooit ontvangen. Toen zijn mij spaarpunten beloofd met de desbetreffende waarde.
Ze zouden inmiddels zijn bijgeschreven, maar ook dat is niet het geval. Op al mijn mails krijg ik steeds het standaard antwoord. Ik heb helaas nu geen andere optie dan mijn verlies te nemen van €123,98.
Ik zou zeggen: Nooit bestellen bij dit bedrijf!
3 producten besteld, 1 niet leverbaar. Dus geen geld terug van niet het leverbaar, ook de andere 2 niet verzonden. Kortom geld kwijt!
Na retourzending goederen geen aankoopbedrag
terug ontvangen.
Op mail wordt alleen door automatisch gegenereerd E- mail gereageerd. Telefonisch niet bereikbaar.
Aankoopbedrag +retourbedrag dus kwijt.
Koop dus niet bij dit bedrijf.
Klantoplichting en fraude.
Helaas niet de enige.
Kleine bestellingen worden geleverd.
En dan denk je ,dat gaat goed.
Dan denk je ik bestel meer.
Dan gaat het fout en hoor je niets meer.
Klantenservice reageerd niet.
Koop hier niets je word opgelicht!
Er is voor mij ivm mijn verjaardag een air compressor gekocht. Deze werkt niet en bij koopjedeal op 1 september jl. Een aanvraag voor een retourzending aangevraagd. een automatisch bericht ontvangen dat ik binnen 1 tot 5 werkdagen bericht zou ontvangen. Ik heb op 9 september weer een bericht gestuurd en weer een automatisch bericht ontvangen. Geen enkele reactie. Zeer slechte zaak. In het verleden ook een slechte ervaring gehad maar dit slaat alles.
Koop in ieder geval geen dekbed want dat is natuurlijk van hetzelfde laken en pak. De eigenaar moet zich diep schamen. Als je iets overneemt moet je de zaken goed regelen of geen anders een reactie dat het in verband met de drukte bijvoorbeeld uiterlijk 14 dagen zal duren. Hoop toch nog een reactie te krijgen
Steeds maar weer automatisch antwoord,
gaarne mijn geld terug, hoe moeilijk kan het zijn?
allee koopjesdeal doe je best
Beste mensen, Ik moet jullie waarschuwen om bij Koopjedeal iets te bestellen.
Heb je een product van hun ontvangen en wil je het terugsturen dan heb je een levensgroot probleem!
Ze sturen jou met instructies naar een DHL punt waar je het pakket kunt afgeven om het terug te sturen. Helaas staat Koopjedeal niet meer registreert bij DHL, dus het pakket kan je weer mee nemen naar huis. Het telefoonnummer wat je van Koopjedeal via een mail ontvangt is niet in gebruik ook via Twitter in hun account niet meer in gebruik. Je kan wel een mail naar Koopjedeal sturen waar je ook snel een bevestiging ontvangt maar verder gebeurt er niets en ook ontvang je geen adressticker voor retourneren.
Verkopen kunnen hun wel maar komt er een stukje service aan te pas , dan zijn ze bij Koopjedeal niet thuis! Bestel hier GEEN producten!
Oplichters zijn het.
Telefonisch geen contact te krijgen al dagenlang niet.
Geen antwoord op chat en email.
Oplichters oplichters oplichters
Koop niets bij koopjedeal, geld krijg je niet terug en goederen worden niet geleverd!
Ga niet in zee met dit bedrijf.
Ook Dekbeddiscounter die dit overgenomen heeft is niet te bereiken!
Bestelling (vooruit betaald) is niet geleverd. Klantenservice reageert eerst een paar keer met standaard emails. Product blijkt niet meer leverbaar en na meer dan 3 maanden mailen krijg ik punten van ze die ik op hun website aan iets anders kan uitgeven. Helaas worden de verzendkosten niet terugbetaald en kan ik maximaal de helft met deze punten betalen en moet ik de rest bijbetalen.
Kortom, ze willen dat ik nog meer bij ze ga uitgeven. Slim systeem, maar het is gewoon oplichting in mijn boekje
We hebben gordijnen vooruitbetaald en nooit ontvangen. We hebben regelmatig contact gezocht met de klantenservice maar geen reactie ontvangen. Ik ga nu mijn rechtsbijstandverzekering hierop zetten. Dit voelt niet goed.
Op 14 augustus een pasjeshouder besteld en betaald via Ideal. Op 15 augustus kreeg ik van Koopjedeal.nl een mailtje (met een track & trace code) dat zij mijn aankoop hadden verzonden naar mijn adres. De bestelling heb ik nooit ontvangen. Bij PostNL konden ze niets van een pakketje vinden. Koopjedeal.nl hierover gemaild. Hierop kreeg ik een automatische ontvangstbevestiging en de mededeling dat zij binnen 5 dagen zouden reageren. Ik heb nooit meer iets van ze gehoord.
Op 5 september heb ik ze gemaild, dat ik de Fraudehelpdesk inschakel als ze niet binnen 24 uur met een reactie komen. Ook hierop hebben ze niet gereageerd, nu zelfs niet met een automatische ontvangstbevestiging.
Ze bellen kan niet, want ze hebben hun telefoon afgeschakeld.
Inmiddels heb ik Koopjedeal.nl gemeld bij de Fraudehelpdesk.
Maar ook via ervaringen.nl wil ik mensen waarschuwen voor de oplichterspraktijken van Koopjedeal.nl.