Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik ben uitermate tevreden. Zeer goede service en ook de klantenservice is erg vriendelijk en zeer correct. Bovendien zijn de producten van een goede kwaliteit en relatief laag geprijst.
Ik had dekbedden besteld, maar na een week had ik het nog steeds niet binnen. Terwijl de wachttijd veel korter was. Ze vertelden mij dat het aan postnl lag. Een week later had ik nog steeds niks. 19 september heb ik deze bestelling besteld, nog steeds niks binnen en intussen is het al 19 oktober. Ze hadden al eerder beloofd dat het kwam, 2 keer over. Heb veel mailtjes gestuurd en vaak lange wachtrijen aan de telefoon!
Jammer te moeten zeggen maar het is heel moeilijk te communiceren als je een vraag hebt over te late levering! Geen bereikbaar mail-adres en telefonisch veel te lange wachttijden Ben erg ongerust over mijn vooruitbetaling
Deals zijn zeer divers, voor ieder wat wils.
Alle bestellingen zijn met zorg behandeld en op de afgesproken tijd geleverd.
Zeer tevreden over de aanbiedingen, de kwaliteit en aflevering. Bestel regelmatig artikelen en nog nooit spijt gehad.
Uiterst ingewikkeld en als het dan uiteindelijk gelukt is , krijg je een bericht , dat dat artikel nou net niet geruild kan worden. Van te voren niet bekend gemaakt. Het betrof hier thermische kousen.
Na bijna 10 dagen wachten had ik nog niets vernomen over de te verwachten levertijd! Geen enkele mededeling, dus toen heb ik geprobeerd te bellen. Ik was 36e in de rij. Na negen minuten wachten was ik opgeschoten naar nummer 25. Toen heb ik het opgegeven en heb een email gezonden, die na 24 uur nog steeds niet was beantwoord. Tot mijn verbazing kreeg ik dan gisteren bericht dat mijn bestelling op die dag geleverd zou worden en dat is dan ook gebeurd. Het zou erg prettig zijn als u uw klanten tijdig laat weten als er eventueel vertraging gaat optreden .
Geen goede ervaring werd niet geleverd op de dag die jullie afspraken binnen vijf werkdagen maar ook geen bericht hier over op een mail werd niet gereageerd wel op Facebook maar zo maar een zoethoudertje volgens mij heb wel vooraf betaald hebben het toch over een kleinde tweehonderd euro dus even afwachten ik hoop dat het goed komt
Op 23 september een bestelling gedaan, 1 oktober geannuleerd, vier keer gebeld. Wachttijd gemiddeld 30 minuten, geld zou terug komen/niet gebeurd. Weer gebeld er zou eerst een creditnota komen. Weer gebeld bestelling was uitgezet/ bij extern bedrijf,maar nog niet geleverd,geld zou pas teruggestort worden na weigering pakket. Vervolgens mail gestuurd op 13 oktober, geen antwoord gehad.Mail vandaag herhaald. Geld niet terug, geen creditnota, geen antwoord geen pakket. Voor bellen zijn er teveel wachtenden, stuur een mail wordt gezegd, maar ook die wordt niet beantwoord.Geen bevestiging annulering gekregen
Op 8 oktober heb ik een bestelling gedaan (Ordernr.202976269) Tot op heden , 19 okt. heb ik maar de helft ontvangen, ondanks een klacht per e-mail. Hoe moet dat nou verder?
Koopjedeal levert aantrekkelijke producten die nog aantrekkelijkere prijzen, doen dus
Scheermesjes besteld en verder niets meer van vernomen. Bij bellen vanaf de 25e in de rij. Mail wordt niet beantwoord. 1e en laatste keer besteld. Waardeloos.
Heb reeds meerdere keren bestellingen geplaatst en zonder problemen geleverd gekregen. Echter de laatste bestelling zou 12/10 geleverd worden maar werd pas 18/10 geleverd. 15/10 gebeld met de klantenservice, na ruim 10 minuten in de wacht, werd verbinding verbroken. Daarop heb ik mail gezonden, 16-17 en 18/10 reminder gezonden. Tot op vandaag geen enkele reactie ontvangen!
Bericht gekregen dat annulering van 3 oktober niet is terug te vinden of ik de naam van de medewerker nog weet?ik heb dus 25 minuten voor niks aan de telefoon gehangen nu word bestelling binnen 5 a 10 dagen toch geleverd dus 20 a 25 te laat kan bestelling dan weigeren ben benieuwd hoelang het gaat duren eer ik mijn betaling terug dan heb.
Niet oplossingsgericht en autoritair. Consumenten zouden moeten boycotten en niet alleen willen profiteren van een aanbieding.
Na 3 weken wachten op mijn bestelling heb ik ervoor gekozen om deze te annuleren. Ik krijg namelijk weer een belofte dat het nog een week gaat duren. De bestelling is nog steeds niet verstuurd en je zou dus denken dat het geen enkel probleem is om deze te annuleren.
Nee dit kan dus niet. Om je geld (€400,-) terug te krijgen moet je eerst wachten totdat de bestelling wordt verstuurd en aangeboden. Bij ontvangst moet je het pakket weigeren om deze als retour te laten kenmerken. Het zal naar alle waarschijnlijkheid minstens 5 weken gaan duren voordat ik mijn geld terugkrijg. Ongelooflijk dat er op zo'n domme niet efficiënte en klantvriendelijke manier gewerkt word. Doe wat aan je aftersales!
De titel zegt het al, dus alleen maar complimenten voor de afhandeling van de bestelde producten. Ook de variatie en kwaliteit van de aangeboden producten is van een hoog niveau, en dit voor een lage prijsstelling die elders zelden te vinden is.
De bezorging van 3-5 dagen is niet gehaald. Na bellen werd mij verteld dat er problemen waren en een externe bezorger is ingeschakeld. het pakket is na 9 dagen alsnog bezorgd.
Had mini airco gekocht,maar vanwege herrie terug moeten sturen. Was snel en zonder kosten geregeld.