Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Win10 besteld op 22aug en helaas ook betaald.Waar blijft de licentie. Diverse maltjes blijven ook onbeantwoord. Dat er ook mensen zijn met goede ervaring onvoorstelbaar. In mijn ogen oplichters. Dat dagbladen ook indirect mee werken aan deze praktijk moet ook aangepakt worden.
Herman
Upgrade Windows 10 pro besteld en betaald op 22-08jl. Vanaf dat moment niets meer. Geen enkele reactie op vragen waar de bestelling blijft. Oplichters en waarom is de site Ilse van Koopjedeal.nl niet op zwart met een mededeling oplichters!
GrimAad.
01-08-2019 twee kussens besteld en betaald nu 03-09-2019 nog niets ontvangen. Zes maal gemaild steeds 3 maal het zelfde antwoord met de vraag om een bestelnummer. Steeds geantwoord “heb ik nooit ontvangen”. Wel de mededeling dat het zo druk is en of ik wat geduld wil hebben. Het telefoon nummer op de website is niet in gebruik. Dit geheel stinkt naar oplichting. Ga niet in zee met ze!
Jim
Ben benieuwd, of de vorige organisaties is gearresteerd en opgepakt voor fraude.
Niemand die geld hebben terug gehad tot nu,
En jullie adverteren weer doodleuk.
Op de warmste dag van het jaar vraag ik mij af hoeveel mensen hebben een airco bestel en daarvoor alleen warme lucht voor gekregen.
Die verkopen gebakken lucht zeggen ze wel eens.
Dat jullie niet heel groot aankondigen wat jullie beleid wordt kan ik niet begrijpen
Iets gekocht bij Koopjedeal.nl en is niet voor mij geschikt, nou ja, geen wereldbedrag, kleine €.30.00
Voor een windows 10 pakket, helaas de upload versie, die ik op mijn pc niet jan gebruiken. Graag de diskette! Hebben we niet, jammer dan, dan naar mijn geld terug!
Doen we niet!
Met de dekbeddiscounter? Huuh?
Ik heb toch geen dekbed besteld??? Dus ik ben mijn geld kwijt? Uhh, ja helaas!
Staat in onze voorwaarden!
Sluiten die tent! Wn even opletten dat deze misleidende zakkenvullende firma niet onder een andere naam weer vrolijk verder gaat.
??✈️??✈️
Ik heb 14 juli 2 baardschorten besteld bij dit bedrijf, nu 21aug nog steeds niks, steeds e mails gestuurd dat ik mijn geld terug wil, maar daar reageren ze op ,kan niet want hij is al verstuurd.
Wat een waardeloos bedrijf, ik zet er de Consumentenbond op of radar.
Zulke bedrijven mogen niet blijven bestaan.?
Bedrijf is recent failliet gegaan en overgenomen door Dekbed-Discounter.nl. Daarna een mail gekregen met het 'geweldige nieuws' waarin ik mijn niet geleverde bestelling gecompenseerd zou krijgen in spaarpunten.
3 Weken verder en vele onbeantwoorde mails nog geen punt gezien.
Mijn advies: wegblijven bij deze prutsers
Ik kocht via kanjerkoopjes slippers voor veertig euro incl. verzendkosten. Bij Ali express zijn dezelfde slippers te koop voor ruim 5 US $. Ik voel mij dus behoorlijk opgelicht. Vooral omdat het mij niet duidelijk was dat de slippers uit China kwamen. Koop hier nooit meer.
Als wat wilt bestellen per mail krijg je na een paar uur antwoord.
Als je iets terug wilt sturen en je mailt ze daar over hoor je niets .
Zal hier nooit meer iets bestellen en het ook iedereen afraden dat te doen.
Heb 4 blouse bestel en betaald op 6 juni .Eerst een mail ontvangen dat deze pas naar 20 juni bezorgt zouden worden na 33 mail gestuur waar bestellling bleef . zou binen 2 a 4 dagen mail ontvangen over evt levering echter niets vernomen daarna nogmaals mail gestuurd je raad het al weer 2 tot 4 dagen wachten op volgende reactie echter ook nu geen reactie ontvangen. 1 Juli blijkt dat zijn failliet zijn waar kan ik me 70,00 terug vorderen
Keurige nette aflevering van de bestelling zelfs soms nog eerder dan vermeld en meestal op de juiste tijd die vermeld wordt.
Ik wacht al 3 weken op een circulation maxx spierstumilator. Ik lees net dat het uitverkocht is,
Gisteren kreeg ik nog een mail van Koopjedeal dat het geleverd zou worden. Weer de hele dag gewacht maar niets ontvangen. Wat is dat voor een bedrijf en daar maakt de telegraaf reclame voor. Ik probeer nu mijn geld terug te krijgen hopelijk lukt dat.
24 mei jl had ik een parasol besteld en.meteen via ideal betaald. Na ong 2 weken kreeg ik een track and trace, ik kijken, was ie al geleverd, in amsterdam, ik woon in zevenaar notabene!
Ik weer gemaild, moest ik een of andere brief ondertekenen dat ik em echt niet gekregen had!
Gezegd dat ik dat echt niet ging doen, kreeg ik weer een mail, dat er een nieuwe order geplaatst werd en dat ie binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd zou worden. Na 10 dagen wachten nog niks ontvangen. Heb gemaild dat ik die parasol niet meer wilde en mn geld terug wilde, nooit meer wat van jullie gehoord!
Ik heb al verschillende producten gekocht, van tuinlampen tot aan een boxspring. Alles is van zeer goede kwaliteit. Netjes verpakt en snelle levering. Moet er iets retour dan is dat geen enkel probleem.
Onze airco super snel en netjes geleverd. Gewoon Top
Bestel met enige regelmaat bij Koopjedeal. Duidelijke productomschrijvingen, ziet er altijd uit als op de plaatjes. Zijn er per ongeluk toch problemen met een product is er een goede retour regeling. Als een product om war reden dan ook niet op de afgesproken dag kan worden geleverd, word je goed op de hoogte gehouden. Maar bijna altijd is een product er op de afgesproken dag.
Op 8 juni een bestelling geplaatst, twee tuinstoelen, en betaald. Gebeld op 13 juni, de bestelling zou op 17 juni geleverd worden. Nog steeds niets ontvangen en als je probeert te bellen heb je 26 (!) wachtenden voor je. Ook e-mails worden niet tijdig opgepakt. Ben benieuwd of het verjaardagscadeau voor mijn moeder nog afgeleverd gaat worden.
Allereerst wil ik zeggen,dat ik deze mening ook had gegeven als er geen prijzen te winnen waren!
Nu mijn mening en ervaring van jaren
Kopen bij Koopjedeal.nl is;
Kopen van een goed product
Kopen dat met zekerheid nergens goedkoper is
Kopen van een product dat snel en goed geleverd wordt. Dus het is kopen zonder zorgen!
Ik koop regelmatig bij Koopjedeal en ben daar zeer tevreden mee.
Een, zelden voorkomend, foutje wordt op een hele prettige manier snel opgelost.
Ik voel mij als klant gewaardeerd en dat is een bijzondere situatie waar vele Internet organisaties een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ga zo door.
M. vr. gr., Hans Kool (een blije klant).
Ik zou mijn bestelling vorige week dinsdag 18-06 ontvangen. Toen ik niks heb vernomen heb ik zelf maar gemaild. Er werd mij toen beloofd dat ik de bestelling 5 werkdagen later zou ontvangen. Op donderdag 27-06 heb ik weer bericht ontvangen dat ik mijn bestelling pas tussen 2 en 4 juli zal ontvangen. Het is dus überhaupt maar afwachten wanneer ik mijn bestelling zal ontvangen. In de tussentijd krijg ik een mail om een review te schrijven. Vooralsnog een score van 1.