Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
retourregeling geregeld, maar nooit mijn bedrag terug ontvangen
tot op heden niets ontvangen - dit betreft levering van inlegzolen
Mijn retourzending werd binnen één dag afgehandeld. Vanwege het ondervonden ongemak hoefde ik het product niet terug te sturen en kreeg binnen drie dagen mijn geld terug.
De koopjesdeal zijn kampioen in het verleiden voor web aankopen doen, maar zeer slecht in leveren! Ik wacht nu al drie weken op levering terwijl de belofte was binnen twee dagen. Het was een cadeau, hopelijk leveren zij het voor 20 juli 2016! Dan kan ik het alsnog geven.
Na mijn bestelling te hebben afgerond was het bedrag van mijn rekening af geschreven.
Her artikel zou binnen twee dagen geleverd worden.
Nu is het bijna een mnd later..... Bij vragen verwijst men naar mijn account. Daar staat dat de aanvraag wordt verwerkt. Ik kan echter niet zien in welk stadium het is.
Mogelijk bedoelen zij twee maanden ipv twee dagen.
Ik wacht nog heel even voordat ik uit mijn bol ga maar zal niet snel nog iets bestellen bij deze webwinkel!
Een dag na mijn bestelling kreeg ik een nette mail. Geld was goed aangekomen. Door enorm succes konden zij hun belofte niet nakomen om binnen de gestelde termijn te leveren. Zij gaven aan te streven om binnen 7 werkdagen alsnog te leveren. Nu 21 dagen nog niks en telefonischse bereikbaarheid is erbarmelijk slecht en een mail beantwoorden is denk ik te moeilijk. Die staat nu al 5 dagen bij hun geregistreerd maar heeft geen prioriteit. Kortom zij beloven veel maar kunnen het in mijn geval niet waarmaken.
Wel grappig dat er producten aangeboden worden voor een prijs die je ook bij de echte producent kunt krijgen. Van 160 euro voor 59 euro! Jammer dat de prijs 55 euro is bij de leverancier... Dit ging over de stoomreiniger
Ik had een portomonee besteld en zag er heel slecht uit, dan op internet vertoond was.
Nou contact opgenomen, beloof geld te retournen.
Nooit meer van gehoord
HIER BESTELL IK OOK NOOIT MEER!
Product ziet er prima uit, dus erg tevreden.
Op 17-6-2015 2 solar buitenlampen gekocht. Was toch niet wat ik zocht en de spullen geretourneerd. U raad het al na mails geen antwoord en het geld is nog steeds niet teruggestort. Ik lees veel negatieve berichten en ik denk dat ik Opgelicht ga inschakelen.
Goedemorgen,
Ik heb hier 5 bestellingen geplaatst en allemaal binnen beloofde 5 werkdagen geleverd. Van te voren even met ze gebeld omdat ik hier wat klachten las, maar zij gaven aan dat ze duizenden bestellingen per dag verwerken en dat er helaas wel eens wat mis gaat. Gewoon contact met ze opnemen vai de telefoon en ik weet 100% zeker dat je netjes en vriendelijk wordt geholpen.
Top bedrijf
Top prijzen
Top levering
Ik blijf klant!
Dit schrijft Koopjedeal ALGEMENE VOORWAARDEN:
Normaal gesproken is de pagina met algemene voorwaarden een pagina die je niet zo snel zult lezen. Al die ingewikkelde juridische termen, daar houden wij ook niet zo van! Daarom hebben wij dus de algemene voorwaarden duidelijk en simpel voor je opgeschreven. Maar eigenlijk is er bij ons maar een voorwaarde: klant is koning!
Artikel 1.
Definities Onze algemene voorwaarden zijn erg simpel en helder. Eigenlijk zijn er dus niet echt definities die moeten worden toegelicht. Er zijn wel enkele begrippen die wij erg belangrijk vinden:
Klant: koning
Service: erg belangrijk
Probleem: wij lossen het op
Op 23-7 horloge besteld. Op dit moment de levertijd onbekend.
Ik wil de bestelling annuleren maar hoe?
E-mails van 23 juli nog steeds onbeantwoord.dus 8 werkdagen zijn verstreken. Waar blijft de belofte om binnen de 3 dagen te reageren ?
Dus mijn voorstel is om de algemene voorwaarden als volgt te veranderen:
Koopjedeal voelt zich zelf Koning
Service: NIET belangrijk
Probleem: Lossen we NOOIT op
OP 23 juli een horloge besteld en betaald.
Dezelfde dag een email gestuurd dat ik per abuis reeds een horloge had besteld en deze tweede bestelling wilde annuleren en gevraagd het betaalde bedrag terug te storten.
Gisteren 28 juli proberen te bellen en begon met 9 wachtende, na 10 minuten waren er nog steeds 8 wachtende voor mij.
Op 28-juli nogmaals een email gestuurd met de vraag om een reactie per omgaande.
Niets gehoord.
Voor mij een reden om met dit bedrijf nooit meer in zee te gaan.
Tot nu toe goede ervaringen met koopjes van koopjedeal.
Echter nu bij bestelling van een boxspring gaat het mis.
Niets geleverd. Wel betaald. Geen reacties.
Onlangs twee Led TL buizen besteld en in mijn armatuur geplaatst, na ongeveer twee branduren was er al een buis defect. Een mail gestuurd en de standaardmail ontvangen met binnen vijf werkdagen ontvangt u bericht.
U raad het al, geen reaktie. Weer een mail gestuurd weer binnen vijf werkdagen zou ik een reaktie ontvangen, ja en u raadt het weer goed, geen enkele reaktie. Een derde mail gestuurd en hun in gebreke gesteld wegens het niet reageren, en ja u raad het weer goed, geen enkele reaktie.
Wat een slecht bedrijf, en gezien de vele negatieve reakties lijkt me dit terecht om hier nooit meer wat te bestellen.
Ik kan mij niet vinden in alle commentaar hier. Ik volg koopjedeal omdat zij iedere dag in het AD adverteren, en daar ben ik abonnee van. Er komen vaak goede aanbiedingen voorbij en heb dan ook al ruim 20 bestellingen geplaatst.
Een keer bleek een product van mindere kwaliteit te zijn maar dit is na een telefoontje prima opgelost en ik had binnen 2 dagen mijn geld terug.
Deze pagina lijkt meer op een concurrent die Koopjedeal zwart probeert te maken, want ik vind het echt een TOP BEDRIJF
Via de krant op Koopjedeal gekomen. Opzetborstels gekocht en in tegenstelling tot anderen zijn ze perfect. Uiteraard geen originele, maar dat werd ook duidelijk vermeld. En dat is ook niet meer dan logisch, ruim €30 goedkoper dan in de winkel!
Had twee hoeslakens besteld, alleen kwamen die in mijn afwezigheid binnen en waren niet goed.
De retour termijn was verlopen, dus ik een mail gestuurd en zou binnen 5 werkdagen wat horen.
Geen reactie en heb toen gebeld en was geen probleem en kon op m'n account retourzending aanvragen en na goedkeuring retour gestuurd
Toen pakket bij Koopjedeal binnen was, stuurde ze de goede maat op
Heb een smart parking deal gesloten voor 39,95.
Ik krijg verder geen informatie waar ik nadere afspraken moet maken om gebruik te maken van de deal.
2 x een mail gestuurd naar Ilse @koopjedeal, maar geen inhoudelijke reactie gekregen.. Ik ben bang dat ik getild ben en ben erg teleurgesteld .
Op 19 juni mijn bestelling geretourneerd en nu een maand later nog steeds het geld niet terug ontvangen.
Wat een slechte service !