Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Niks dan positiefs!
Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website,
zeer goede deals,
Alles volgens afspraak.
Een verder positief punt vind ik persoonlijk dat afterpay tot de mogelijkheden behoort.
Mooie stoelen. Ik heb gechat om informatie die direct werd beantwoord. Kwamen op tijd. Prima.
Ook een laptop en afdak werden optijd geleverd.
alles perfect
Het is prettig om zaken te doen met koopjedeal.nl daar de bestelling je snel bereikt en steeds weer van hoge kwaliteit is en dat alles voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Ik ben best tevreden over koopjedeal maar de bezorging kan iets beter en duidelijker.
Ik laast iets besteld en is prima aan gekomen maar was mij niet duidelijk van wat het was een ándere bezorg dienst en geen duikelijke communicatie tussen mij en en hun.
Voor de rest leuke aanbiedingen en veel koop plezier op de site.
Met vriendelijke groet
Willem-Jan Visser
Ben meer dan 2 maanden mijn geld kwijt geweest. Noodgedwongen ergens anders de spullen gekocht ivm sinterklaas en kerst.
Eind oktober 2 artikelen besteld. Binnen 5 minuten leverdatum gekregen.
Dit was ook gelijk het laatste goede bericht.
Heb de artikelen nog steeds niet ontvangen.
Via telefoon onmogelijk te bereiken. Na 72 minuten wordt de telefoon er weer opgeknikkerd.
Via email absoluut geen reactie en via messenger laffe excuses. Maar leveren niet.
Reacties op geld terugstorten kun je helemaal vergeten. Dan stopt gelijk je link.
Update van 27/12/2018:Beloftes, maar daadwerkelijk actief blijft uit. Er werkt volgens mij niemand die iets kan blijkbaar.
Elke deal verliep supersnel en ben er super tevreden over. Top top top
Ik heb mijn bestelling geplaatst voor BF en de Sint en ondanks de te voorziene drukte geven jullie aan dat ik mijn pakketje binnen een paar dagen mag verwachten. Naar mijn mening is het dan verstandiger om aan te geven, dat ivm de aankomende drukte het goed inschatten van de bestelling bijna niet mogelijk is.
Ik was vorig jaar niet op de hoogte van de gekte omtrent BF
Koopjedeal kent een forse lijst van artikelen die je na aanschaf niet retour mag zenden! Als argument geeft Koopjedeal hygiëne. Terecht als het gaat om geopende en/of gedragen artikelen. Maar het is ook van toepassing als de originele verpakking nog niet geopend is. Koopjedeal zou er goed aan doen bij het aanbieden van die artikelen een waarschuwing te plaatsen over het niet retour mogen zenden.
Na retourzending blijft terugbetaling na een maand nog steeds achterwege.
Ruiling van een andere bestelling wil maar niet lukken.
Ik ben niet te vrede.
Verkeerd artikel geleverd. Probeer je contact te leggen via de mail, na bijna 2 weken nog geen antwoord terug. Gebeld, ben je de 73ste in de wachtrij. Word je uiteindelijk geholpen duurt het 3 dagdn voor je weer antwoord krijgt. En kan ik nog niks met het antwoord.
Meerdere keren iets besteld en altijd naar tevredenheid ontvangen, mooie kwaliteit en netjes verpakt verzonden.
Ik probeer al vier wek en een roteren cover terug te sturen lukt van geen kanten ik had graag een retour adres gehad maar terug sturen lijk bij jullie niet in orde te zijn ze zouden een nieuwe sturen maar door de drukte nog steeds niet jammer want ik vind koopjes deal leuk maar zo niet meer ik hoef die andere cover ook niet meer daar ik veel te lang moet wachten ik heb wat gemaild gebeld gechat ik geef de moed op ik ben 83 dat kan ik er niet bij hebben heb een zware taak man ziek en dan heb ik zo wie zo geen tijd voor andere dingen hoop dat ik nu eindelijk een goed antwoord krijg groet van mij Tdewaal leblanc
Tafel besteld en betaald .zou begin november geleverd worden, na diverse mails en telefonisch contact (na 50 wachten voor me) blijkt t product niet meer geleverd te kunnen worden en verzoeken we ons geld terug te storten maar dat is tot op heden na meerdere mails nog niet gebeurd. Ben bang dat we dat ook niet krijgen. T ligt nu bij onze rechtsbijstandverzekering. T is voor mij onbegrijpelijk dat deze mensen nog steeds mogen adverteren. Zo te lezen afzetters
Niet te bereiken niet leveren geen mail contact veel beloven niks geven doet de consument echt niet in vreugde leven.
zijn het echt oplichters?
Zeer slechte communicatie. Geen antwoord op email. Telefonisch 1.45 uur in de wachtrij. Zeer onbeschoft en intimiderend antwoord op de vraag dat je pas betaald als de spullen zijn geleverd, dus het risico loopt op administratiekosten. Van de 4 bestellingen zijn er 2 zonder nader bericht geleverd. Eens en nooit meer!
Eerste deel van mijn bestelling kwam netjes op tijd binnen, ik was tevreden over de kwaliteit.
Tweede deel is er na een maand nog steeds niet. Na lang wachten op een reactie van de klantenservice, kreeg ik te horen dat het pakket er binnen 5 dagen aan kwam. Dit was ook zo, echter nu waren het nogmaals de twee bedovertrekken die ik eerder al had gehad ipv de hoeslakens die ik nog moest ontvangen. Wacht inmiddels alweer een paar dagen op antwoord van de klantenservice.
Mijn laarzen waren niet te leveren, ik krijg een mail met de vraag of ik iets anders wil of mijn geld terug, ik kies het laatste , maar heb na 2 mails nog steeds niets gehoord en geen geld gezien!
Snelle levering en bij de retour melding een snelle goed keuring. Maar dan komt er niet het per mail beloofde etiket dat je nodig hebt om je zending terug te sturen. Wacht daar nu 1 week op, geen enkele reactie op mails wel veel reclamemeldingen. Had helaas al betaald. Telefonisch geprobeerd nu voor de 3e keer gehoord dat ik beller nr 48 ben.
Retourzending staat dus nog te wachten. Weinig vertrouwen dat dit goed komt.