Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
De leveringen zijn niet compleet na bestelling en de levertijden zijn enorm nu al 2 a 3 weken na bestelling en betaling dit is echt niet normaal.
Inmiddels diverse artikelen besteld. Op een keer na allemaal geslaagd. Die ene keer bleek het een onbruikbaar handvat te zien dat goed en netjes afgehandeld is. Ook dat mag gezegd worden.
23 sep 2018 een Parka besteld voor de koude maanden . levertijd max. 5 dagen. niet geleverd en geen bericht. Mail gestuurd, antwoord was "problemen met logistiek". Zou in max. 5 dagen geleverd worden. 5 Oktober gebeld."U bent nummer 24 in de wachtrij". Dat kan/wil ik niet betalen en zoveel tijd heb ik niet. Zouden al die mensen in die lange wachtrij hangen om complimentjes uit te delen aan Koopjedeal?. Nieuwe klacht ingediend. 8 Oktober antwoord "wordt binnen 10 dagen geleverd". De levering kan ook niet online gevolgd worden. Die 10 dagen hebben ze allang gehad. Mail gestuurd om koop te ontbinden en geld terug te storten. Ik ben benieuwd. De niet-afhandeling van de bestelling en de lange wachtrij aan de telefoon doen het ergste vrezen, in elk geval geen goed cijfer voor Kwaliteit. Afrader!
Geen enkele reactie op mail waarom betaling van retourzending blijft, vervolgens weer geen enkele reactie op mail waarom niet gereageerd wordt.
Koopjedeal is het slechtste bedrijf waar ik ooit iets heb gekocht. Ik heb hier een tafel besteld op 06-09 welke op 20-09 is geleverd. De tafel voldoet totaal niet aan de beschrijving en is dusdanig geverfd dat mijn kind van 8 het beter kan. Dit de volgende dag 21-09 gemeld en op 23-09 een retour aangevraagd. 10 mails later nu 08-10 en dus ruim 1 maand later staat de tafel nog steeds bij mij thuis en heb ik geen geld terug en weet ik niet of en wanneer deze opgehaald gaat worden.
Kantenservice reageert wel maar niks.
Volgens mij is het verdienmodel troep leveren en nooit meer retour nemen en zo min mogelijk doen voor de klant.Mijn advies koop hier niet!
Wij hebben weken geleden de stijlvolle Scandinavische Hanglampen besteld, maar nog niets ontvangen.
Met plezier zie ik dagelijks een bericht van KoopjeDeal binnenkomen. De ene keer met weinig van mijn gading, vaak "tja" interessant! De koop is dan snel gesloten en de verdere afhandeling verloopt naar genoegen.
Alles wat ik besteld heb is er altijd op tijd. na een jaar had ik stukken aan een artikel na een mailtje had zeer snel een compleet nieuw artikel
Op 25 september bestelling geplaatst en betaald. Levering werd gepland op 2 oktober. Nu is het 8 oktober en nog niets ontvangen, ook geen bericht. Servicedesk gebeld, maar met 19 wachtenden voor me duurde me dat te lang.
Snelle bezorging, Telefonisten erg vriendelijk als je contact met ze hebt.
Heb hele slechte ervaringen met Koopjedeal. Heb voor het eerst een bestelling gedaan en dat is ook gelijk de laatste keer. Op 25 september een bestelling en gedaan en in de bevestigingsmail stond dat deze 27 september geleverd zou worden. Op 27 september nog geen mail gekregen met track en tracing code. Op 27 september een mail gestuurd wanneer de bestelling geleverd zou worden, ze gaven aan dat dat binnen 5 werkdagen zou gebeuren, ze hadden namelijk vertraging opgelopen. 3 oktober echter nog niet ontvangen, ook geen mail of iets dergelijks. Een nieuwe mail gestuurd en geen enkele reactie gekregen. 4 oktober hetzelfde. Toen op 5 oktober maar eens gebeld, de eerste keer waren er nog 20 wachtenden voor mij en de tweede keer nog 22 wachtenden, heb de moed toen maar opgegeven. Waarschijnlijk ben ik niet de enige die problemen heeft, anders zou de wachtrij niet zo lang zijn. Gelukkig heb ik voor Afterpay gekozen, zodat ik mijn geld niet kwijt ben. Conclusie, geen bestellingen meer bij Koopjedeal. Slecht review maar ik kan er niet meer van maken. Zal dan ook wel niet in aanmerking komen om een prijs te winnen.
Ik heb ook al aan een derde partij mijn ongenoegen geuit. waarschijnlijk een buro dat door u is ingehuurd,
De artikelen werden iets later dan verwacht keurig geleverd. ik had even een berichtje verwacht dat de artikelen wat later dan gepland geleverd werden.
Ik heb prachtige verduisterings overgordijnen gekocht. Voldoen optimaal een aanrader
Besteld en betaald op 25-09-2018. Levertijd 3 dagen. Telefonisch contant met klantenservice op 28-09-2018. Zending nog niet verstuurd. Na dit telefoontje werd de bestelling overgedragen aan de DPD. DPD levert de bestelling op 01-10-2018. De toegezegde levertijd wordt niet gehaald en klant wordt geinformeerd. Dus resultaatcijfer een 5.
K.O Breezand
Diverse artikelen in de loop van de tijd besteld en ik ben nooit teleurgesteld omdat het product precies dat was wat ik ervan verwachtte.
Eerste bestelling geplaatst, goed product tegen een scherpe prijs, correct afgeleverd. Inmiddels een nieuwe bestelling gedaan.
Zeker heb ik al het een en ander bij jullie besteld en ontvangen. Is altijd goed gegaan, nu heb ik echter een Stormparaplu besteld en nog niets ontvangen! Kan deze kritiek bij jullie de storm doorstaan?
Groet, Vera
Bestelling makkelijk en op tijd geleverd
19 september dekbedovertrek en 2 pakken opzetborstels besteld. Levering zou 3 dagen duren. 26 september nog niks ontvangen en dit gemaild. Kreeg de volgende dag antwoord:Levering vertraagd, maar binnen 5 werkdagen zou de bestelling binnen zijn. 2oktober kreeg ik de opzetborstels, maar geen overtrek. Dit gemaild, maar krijg geen antwoord. Weet dus niet of het nog komt, of dat ik mijn geld terug krijg.