Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bij een bestelling had ik ook een USB adapter voor mijn iPad Air gekocht. De volgende dag in huis. Helaas foutmelding. Een paar dagen later gebeld. Het probleem was bekend. Werd veroorzaakt door IOS 8. Ik zou het geld terug krijgen en mocht het apparaat houden. Na een paar dagen stond het geld op mijn rekening. Dat vind ik geweldige service!
Goedemiddag,
na veel getreuzel heb ik toch maar wat besteld bij Koopjedeal. De borstels in eerste instantie. In een dagblad gezien. Zijn goedkoop maar voldoen prima. Snap echt sommige reacties niet. Denk nu echt dat de meeste reacties nep zijn. Na deze goede ervaring heb ik wat duurders besteld. Stond erbij binnen 5 werkdagen geleverd. 3e dag al thuis. Super!. Maar ik had een verkeerde kleur besteld, mijn schuld dus. Gebeld met de klanten service. Was geen enkel probleem. zelfde dag was mijn juiste kleur verstuurd! volgende dag in huis. Ik had de verkeerde nog gewoon thuis. Koopjedeal wacht dus niet totdat zij iets retour krijgen. Nee zij gaan voor klanttevredenheid. Van mij echt een dikke tien! Ik ben echt verbaasd hoe een bedrijf zo klantvriendelijk kan zijn. Mogen anderen een voorbeeld aannemen.
Mvg. Boudewijn
Ik stoor me mateloos aan al die nagatieve reacties over Koopjedeal. Ik heb vorige week een set opzetborstelds voor mijn elektische tandenborstel besteld.
Ik had ze in 2 dagen thuis en voldoen prima. Laat u niet misleiden door valse reviews.
Gelokt door koopjedeal.nl in de Volokskrant bestelde ik een set roesvrij stalen pannen, die erg leken op de pannen die ik bij een boedelverdeling had achtergelaten. Vol vertrouwen bestelde en betaalde ik. Een paar dagen later ontving ik een doos die verdacht licht was. Deze doos bevatte blikken pannen die bij verhitting vervormen. Ik voel me ernstig misleid door de advertentie die wel € 80 korting aanbood, volgens mij gaat het zelfs om valse voorlichting.
Eén set opzetborstels besteld van Oral-B. Na een week waren er al 3 stuk. We zijn ze gaan vergelijken met onze "oude"Oral-B opzetborstels. Deze zijn gewoon nep. Ik heb net een klacht ingediend, dus nog even afwachten hoe er gereageerd wordt. Ik koop er in ieder geval niets meer!
3 ringen besteld, 2 ringen maat L, 1 ring maat S. Krijg 1 ring maat S geleverd. Vervolgens na een paar dagen gemaild dat ik nog 2 ringen mis.
Reactie ; Hartelijk dank voor uw bericht
Onze excuses dat u na zo'n lange tijd uw bestelling nog niet heeft ontvangen.
Mogelijk is er iets misgegaan tijdens het verwerkingsproces.
Helaas is ringmaat 18 niet meer leverbaar.
Wij zullen vandaag wel ringmaat 16 alsnog versturen. Deze ontvangt u uiterlijk aanstaande
vrijdag via de brievenbus.
Ik vervolgens terug gemaild dat ik de ringmaat 16 (S) al had ontvangen en dat ik mijn geld van die andere 2 ringen dus terug wil. Wordt vervolgens toch de ring maat 16(S) geleverd. Weer gemaild, geen reactie, nog een keer gemaild, weer geen reactie. Bellen, heeft u even geduld, NEE.
Netwerk camera aangeboden:
De C905IP van € 159,- wordt beschreven terwijl de C903IP van € 95,-- wordt aangeboden voor €80,-- Het voorddeel is dus niet € 80 maar slechts € 15 !
Wel betaald, bestelling niet ontvangen. Mail gestuurd maar niets teruggekregen. Die 7 euro ben ik kwijt. Wat een oplichterij.
6 november bestelling ( 2 x powerbank) geplaatst en 8 november lag het al op de mat .
Ik heb 23-10 een bestelling geplaatst en betaald.
Heb nog niets ontvangen...en de telefoon wordt niet opgenomen. Ook wordt er niet gereageerd op mails!
Ik vertrouw ze voor geen cent, en zal er nóóit meer iets bestellen!
Ik heb 2 beschermglazen besteld voor de iphone 4s en de samsung s4. Deze beschermfolies zijn binnen 3 werkdagen verzonden via de post en zagen er netjes uit. Ik zou hier zeker nog een keer iets bestellen bij een leuke actie!
Betaling is alleen via IDEAL mogelijk. Ontvang echter de boodschap "niet veilig versleuteld".
Bestelling niet door laten gaan.
Bestelling geplaatst en verwacht dat het product binnen enkele dagen geleverd zou worden. Dat was niet het geval en in een mail werd toegezegd dat de bestelling nog de zelfde week verstoord zou worden. Track Trace code zou ik per mail ontvangen. Inmiddels week verder en nog geen product of mail.
Voor het eerst in jaren online bestellen het gevoel dat mijn geld kwijt ben.
Omdat ik nog nooit van Koopjedeal.nl gehoord had heb ik wel even getwijfeld om iets te bestellen. Totale kosten waren 5 euro dus zou het misgaan dan ga ik niet voor veel geld het schip in. Ik kan alleen maar positief zijn. Maandagavond een bestelling geplaatst, gelijk bevestigingsmail. Dinsdag verpakt en verzonden en woensdag al in huis. Dus erg tevreden. Ook over het product.
Net voor de 1e keer iets besteld bij Koopjedeal. Wat gelijk opvalt is dat er beweerd wordt dat de levertijd bij de advertentie staat.Misschien zijn de letters van het papier gevallen? Maar wat veel erger is: NERGENS STAAT VERMELD DAT DE PRIJS EXCLUSIEF VERZENDKOSTEN IS EN, IK CITEER:
ALS ER GEEN MELDING GEMAAKT WORDT DAT HET GENOEMDE BEDRAG EXKL. BTW IS, MAG EEN CONSUMENT ER VAN UIT GAAN DAT DE PRIJS INKLUSIEF BTW IS! Alles wordt dus in 1 keer 21% duurder, en als er prijsvergelijkingen vermeld staan, zijn die WEL inklusief BTW.
Misschien kan de Inspectie Omzetbelasting dit bedrijf eens controleren?
Ik kreeg een setje tandenborstels welke niet bleken te passen en kreeg desgevraagd gelijk een nieuwe set. Mogelijk had ik zelf een verkeerde bestelling geplaatst. De oude mocht ik houden en het kostte met niets. Alle lof!
Goedendag,
Had bij Koopjedeal een smartphone portefeuille gekocht. Ik had per ongeluk toch een verkeerde kleur gekozen. Mijn fout! dus ik gebeld met de klanten service. En wat schets mijn verbazing: geen probleem mevrouw wij zullen u zo snel mogelijk het juiste toesturen. Kan gebeuren. Ik mocht zelfs die houden! dit hoor je echt niet vaak bij een bedrijf of helemaal niet. Mijn complimenten voor Koopjedeal. Ik heb jullie bij vrienden en familie geïntroduceerd. Na één simple telefoontje en wat voor een reactie. Voorbeeld voor anderen. Mij hebben jullie als fan!
groet van Natasja uit Rotterdam
3 setjes opzetborstels besteld. Nooit gekregen. Geen reactie op mails.
De prijs voor een vertcaal windscherm van € 399 voor 119 is niet correct. Ik kocht dit scherm dit jaar bij HORNBACH VOOR € 69 !
Ik probeerde mijn bestelling te annuleren, per abuis was er een massagestoel besteld. ik heb 12! maal een mailtje gestuurd, uiteindelijk kreeg ik een berichtje van 3 zinnen terug, ze zouden de leverancier inlichten. de dag erna werd de massagestoel gewoon geleverd. koopjedeal geeft geen gehoor, ze splitten hem gewoon in je maag. je maakt mij niet wijs als je direct na een bestelling annuleert en daarna nog 11 maal dat dit niet meer tegengehouden kan worden.