Koopjedeal.nl reviews

7.4
Positief72%
Neutraal6%
Negatief22%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Rita
Deze klacht is opgelost
03-12-2018

Dekbedhoezen

Op 12 november 2 dekbedhoezen besteld

na vele telefoontjes en mails

nog steeds niets ontvangen en geen antwoord

niet klantvriendelijk verjaardagskadootje voor mijn kleindochter gaat de mist in

Peter
03-12-2018

Voor een goede deal naar Koopjedeal

Goede en leuke producten voor een milde prijs.

Sahaar
Deze klacht is opgelost
03-12-2018

Slechtste webwinkel ooit

Op 23 oktober heb ik een bestelling geplaatst voor een eettafel van Indonesische boothout. Deze zou op 19 november bezorgd worden. Niks vernomen. Op 22 november contact gezocht met koopjedeal. Het maakt niet uit wanneer je belt je bent altijd wel bellernummer 30+. Na ruim 1,5 uur aan de lijn te wachten krijg je een medewerker die een bericht uit doet naar externe verkoper en je binnen 2 dagen bericht. Niks gehoord uiteraard. Weer moeten bellen en 1 uur en 3 kwartier dit keer wachten. Ze hebben niks gehoord van externe vandaar geen reactie op mail. Nog een paar dagen gegeven en niks gehoor. Weer anderhalf uur gewacht en iemand aan de lijn, boodschap:externe reageert niet! Daarop meteen de koop ontbonden, ik zou een bevestiging krijgen en het geld zou de volgende dag overgemaakt worden. Ik heb ze de ontbinding per mail eveneens toegezonden echter geen reactie. Nou moet ik weer bellen en nummer 44 in de wachtrij om te vragen waarom ze niet gewoon ontbinden en geld terugstorten. Ik sta in mijn recht de koop te ontbinden maar ze doen het gewoon niet, geen enkele reactie en ze gijzelen mijn geld ook nog! ruim 240 euro

Rinus
03-12-2018

Order annuleren onmogelijk na niet leveren binnen vermelde tijd

16-11-2018 twee dezelfde artikelen besteld welke geleverd zouden worden binnen 5 dagen. Op 3 december 2018 toch maar gebeld naar de klantenserviceom de order te annuleren en het betaalde bedrag terug te laten storten. Na 70 minuten in de wacht gehangen te hebben eindelijk mevrouw de Boer? aan de lijn gekregen. Bij haar een verzoek ingediend om de order te annuleren en gevraagd om het geld terug te storten maar dat kon niet. Ook kon zij mij niet vertellen wanneer de order geleverd zou worden maar er kon niet geannuleerd worden. Ik moet de order, wanneer deze dan uiteindelijk misschien geleverd gaat worden?, weigeren aan de deur en krijg dan het bedrag terug. Dus uiteindelijk wordt de order dan verzonden en wanneer deze wordt aangeboden wordt deze geweigerd waardoor deze weer teruggezonden gaat worden? Dubbele verzendkosten, inpakkosten etc. Ik hoop dat ik z.s.m. mijn geld terug krijg maar raadt wel af om bij dit bedrijf artikelen te kopen.

Piet
03-12-2018

Bestellingen

Al jaren klant zeer tevreden maar het laatste half jaar heb ik hele grote problemen met het afleveren van de bestelde producten ondanks tel contacten en e-mails beloven ze dat de nog openstaande bestellingen zo vlug mogelijk te leveren maar ik (persoonlijk) zie daar geen resultaat van zit al weken te wachten op nog div bestellingen daarom kan ik geen positieve beoordeling afgeven ik ben op het ogenblik ook zeer ontevreden wat koopjedeal betreft (ook al omdat er niet of veel te laat wordt gereageerd op de verzonden e-mails

Koen
03-12-2018

Al 9 deals gekocht

Nog geen miskoop.

Levering duurt wat langer dan gemiddeld bij andere webshops.

Jan
03-12-2018

Tablet

Het is altijd lekker op tijd dus ook op tijd verzonden probeer het zo te houden l

Therese
Deze klacht is opgelost
03-12-2018

Bij à een maand geleden iets besteld en nog steeds niet ontvangen

Mijn bestelling is naar bijna een maand nog steeds niet gekomen. Naar meerdere keren hierover contact te hebben gehad wordt steeds beloofd dat het binnen 5 dagen wordt opgelost. Helaas nog niet gebeurt. Geef ze deze week nog de tijd en anders wil ik mijn geld terug

Ab
02-12-2018

Geen contact

Retour zelding via Internet niet mogelijk. Het programma blifft bevestiging vragen. ondanks correcte opgave. Op Email ook geen antwoord. Eindelijk na een uur wachten werd ik na nog een poging te woord gestaan. Ik zou per ommegaande een retourbon toegestuurd krijgen. Dat is nu al 4 dagen geleden. Raar bedrijf is dat.

Kees
Deze klacht is opgelost
02-12-2018

Onprofessioneel

3 producten besteld. 2 producten in 2 leveringen ontvangen. 3e product nooit ontvangen.

Kon het geld alleen terugkrijgen als ik de zending zou weigeren? Wanneer zij het produkt dan retour zouden ontvangen zou ik het geld terugkrijgen.

Alle mails werden met een automatische mail beantwoord, er zou binnen 7 dagen een antwoord komen. Uiteindelijk na maanden en oneindig veel mail het geld voor niet geleverd produkt ontvangen.

Als je niet wilt betalen voor kwaliteit, krijg je kwaliteit overeenkomstig het betalen, dus slechte meuk.

Marcel
02-12-2018

Beoordeling Koopjedeal

Te weinig artikel voor mij persoonlijk

Hermijntje
02-12-2018

Echt Super Makkelijk vanuit Huis!

Altijd correct , op tijd, fijne producten.

Klein minpuntje, telefonisch de laatste tijd moeilijker te bereiken. Dat was niet zo. Ben ik niet gewend.

Jammer, jullie kunnen echt beter.

Jan
02-12-2018

Betrouwbaar

Bestellingen worden perfect afgewerkt. Het enige minpuntje vind ik de verrekening van de opgebouwde korting. De verwerking daarvan is nogal omslachtig.

Frans
01-12-2018

Levering gebrekkig,contact niet mogelijk

Tot nu toe alles goedgedaan.

Laatste ervaring heel slecht.

Levering zou binnen 2 dagen plaatsvinden.

Er kwam bericht,dat het wel een week kon gaan duren en dat de 3 gekochte en betaalde zaken ook afzonderlijk konden worden bezorgd.Uiteindelijk zijn van de drie gekochte spullen 2 bezorgd.Het derde is uitgebleven.Omdat vanwege de lange wachttijden aan de telefoon emailcontact wordt aanbevolen,heb ik e-mails gestuurd,die niet zijn beantwoord.Ik het daarn weer geprobeerd per telefoon.

Ik kwam als nr 59 in de wachtrij binnenren toen ik na 2 tot2,5 uur wachten op nummer 3 stond werd de verbinding verbroken.Ik probeer het vandaag opnieuw met telefoon en mail.

Willem
30-11-2018

Waarom wordt er niet op tijd geleverd

Houdt zig totaal niet aan de afspraken voor de levering men kan maar blijven wachten en wachten koop hier nooit meer íets lijkt op OPLICHTING

Peter
30-11-2018

Een tevreden klant van koopjesdeal

Zendingen worden altijd netjes afgeleverd, kan wel iets sneller, en de producten in 1 keer leveren zou voor mij wel zo handig zijn.

Stan
30-11-2018

Duidelijke en heldere advertenties, er zijn nog wat kleine verbeter puntjes.

Duidelijk en heldere advertenties, wswyg. Waar ik wel tegenaan loop

is het volgende; ik wilde het kacheltje retour zenden. Ilse van de klantenservice

Had ik geraadpleegd omdat ik het op de site niet gevonden kreeg.

Zij liet mij weten hoe en hoe eenvoudig het wel niet gaat.

Mooi niet je moet dingen afdrukken, dat wordt redelijk lastig wanneer je

geen printer hebt!

Dan zit je mooi te kijken.

Wanneer ik nu niet gehandicapt geweest zou zijn dan zou het wel een stuk eenvoudiger

zijn.

Ik ervaar dit als zeer onprettig en zal daarom de advertenties van jullie afmelden.

Paul
30-11-2018

Bestelling is na een maand nog steeds niet geleverd.

Bestelling betaald en na een maand nog steeds niet geleverd. Op diverse mails met de vraag hoe het zit komt geen antwoord. De klantenservice is een farce, na 30 minuten wachten is het aan wachtenden van 47 naar 38 teruggelopen. Echt "de" manier om niet met je in contact te komen. Waardeloos en Koopjesdeal is geen aanrader!

Fokke
30-11-2018

Toch onbetrouwbaar?

Mijn vertrouwen in koopjesdeal is behoorlijk aan het tanen. Zou je niet verwachten na een “deal” nav een advertentie van deze aanbieder in het zo degelijke trouw.

Betaald product is na meer dan een maand geleden zonder bericht nooit afgeleverd. Ok, een storing of iets dergelijks kan altijd, maar meld het dan. Moedeloos word je van het niet contact kunnen krijgen met het bedrijf. E- mails worden ( mijn ervaring) genegeerd, met een telefoontje ben je de 55e (!) in de wachtrij. Rechtstreekse chat werkt evenmin. Tot nu toe nooit problemen gehad met welk internetbedrijf ook.

Koopjesdeal: verbeter je, doe er wat aan.

Johan
30-11-2018

Koopjedeal oplichting

22 oktober 2018 2 zaklampen besteld en betaald tot op heden niets geleverd.

Herkenbare verhalen van andere kopers, nl. na herhaaldelijk mails of telefonisch contact proberen te krijgen de standaard antwoorden.

Heb schriftelijk verzocht geld terug te storten, geen reactie.

Wel dagelijks volle pagina advertentie's in de kranten hoe kan dit en wie stopt deze oplichters?