Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Goede en leuke producten voor een milde prijs.
16-11-2018 twee dezelfde artikelen besteld welke geleverd zouden worden binnen 5 dagen. Op 3 december 2018 toch maar gebeld naar de klantenserviceom de order te annuleren en het betaalde bedrag terug te laten storten. Na 70 minuten in de wacht gehangen te hebben eindelijk mevrouw de Boer? aan de lijn gekregen. Bij haar een verzoek ingediend om de order te annuleren en gevraagd om het geld terug te storten maar dat kon niet. Ook kon zij mij niet vertellen wanneer de order geleverd zou worden maar er kon niet geannuleerd worden. Ik moet de order, wanneer deze dan uiteindelijk misschien geleverd gaat worden?, weigeren aan de deur en krijg dan het bedrag terug. Dus uiteindelijk wordt de order dan verzonden en wanneer deze wordt aangeboden wordt deze geweigerd waardoor deze weer teruggezonden gaat worden? Dubbele verzendkosten, inpakkosten etc. Ik hoop dat ik z.s.m. mijn geld terug krijg maar raadt wel af om bij dit bedrijf artikelen te kopen.
Al jaren klant zeer tevreden maar het laatste half jaar heb ik hele grote problemen met het afleveren van de bestelde producten ondanks tel contacten en e-mails beloven ze dat de nog openstaande bestellingen zo vlug mogelijk te leveren maar ik (persoonlijk) zie daar geen resultaat van zit al weken te wachten op nog div bestellingen daarom kan ik geen positieve beoordeling afgeven ik ben op het ogenblik ook zeer ontevreden wat koopjedeal betreft (ook al omdat er niet of veel te laat wordt gereageerd op de verzonden e-mails
Nog geen miskoop.
Levering duurt wat langer dan gemiddeld bij andere webshops.
Het is altijd lekker op tijd dus ook op tijd verzonden probeer het zo te houden l
Retour zelding via Internet niet mogelijk. Het programma blifft bevestiging vragen. ondanks correcte opgave. Op Email ook geen antwoord. Eindelijk na een uur wachten werd ik na nog een poging te woord gestaan. Ik zou per ommegaande een retourbon toegestuurd krijgen. Dat is nu al 4 dagen geleden. Raar bedrijf is dat.
Te weinig artikel voor mij persoonlijk
Altijd correct , op tijd, fijne producten.
Klein minpuntje, telefonisch de laatste tijd moeilijker te bereiken. Dat was niet zo. Ben ik niet gewend.
Jammer, jullie kunnen echt beter.
Bestellingen worden perfect afgewerkt. Het enige minpuntje vind ik de verrekening van de opgebouwde korting. De verwerking daarvan is nogal omslachtig.
Tot nu toe alles goedgedaan.
Laatste ervaring heel slecht.
Levering zou binnen 2 dagen plaatsvinden.
Er kwam bericht,dat het wel een week kon gaan duren en dat de 3 gekochte en betaalde zaken ook afzonderlijk konden worden bezorgd.Uiteindelijk zijn van de drie gekochte spullen 2 bezorgd.Het derde is uitgebleven.Omdat vanwege de lange wachttijden aan de telefoon emailcontact wordt aanbevolen,heb ik e-mails gestuurd,die niet zijn beantwoord.Ik het daarn weer geprobeerd per telefoon.
Ik kwam als nr 59 in de wachtrij binnenren toen ik na 2 tot2,5 uur wachten op nummer 3 stond werd de verbinding verbroken.Ik probeer het vandaag opnieuw met telefoon en mail.
Houdt zig totaal niet aan de afspraken voor de levering men kan maar blijven wachten en wachten koop hier nooit meer íets lijkt op OPLICHTING
Zendingen worden altijd netjes afgeleverd, kan wel iets sneller, en de producten in 1 keer leveren zou voor mij wel zo handig zijn.
Duidelijk en heldere advertenties, wswyg. Waar ik wel tegenaan loop
is het volgende; ik wilde het kacheltje retour zenden. Ilse van de klantenservice
Had ik geraadpleegd omdat ik het op de site niet gevonden kreeg.
Zij liet mij weten hoe en hoe eenvoudig het wel niet gaat.
Mooi niet je moet dingen afdrukken, dat wordt redelijk lastig wanneer je
geen printer hebt!
Dan zit je mooi te kijken.
Wanneer ik nu niet gehandicapt geweest zou zijn dan zou het wel een stuk eenvoudiger
zijn.
Ik ervaar dit als zeer onprettig en zal daarom de advertenties van jullie afmelden.
Bestelling betaald en na een maand nog steeds niet geleverd. Op diverse mails met de vraag hoe het zit komt geen antwoord. De klantenservice is een farce, na 30 minuten wachten is het aan wachtenden van 47 naar 38 teruggelopen. Echt "de" manier om niet met je in contact te komen. Waardeloos en Koopjesdeal is geen aanrader!
Mijn vertrouwen in koopjesdeal is behoorlijk aan het tanen. Zou je niet verwachten na een “deal” nav een advertentie van deze aanbieder in het zo degelijke trouw.
Betaald product is na meer dan een maand geleden zonder bericht nooit afgeleverd. Ok, een storing of iets dergelijks kan altijd, maar meld het dan. Moedeloos word je van het niet contact kunnen krijgen met het bedrijf. E- mails worden ( mijn ervaring) genegeerd, met een telefoontje ben je de 55e (!) in de wachtrij. Rechtstreekse chat werkt evenmin. Tot nu toe nooit problemen gehad met welk internetbedrijf ook.
Koopjesdeal: verbeter je, doe er wat aan.
22 oktober 2018 2 zaklampen besteld en betaald tot op heden niets geleverd.
Herkenbare verhalen van andere kopers, nl. na herhaaldelijk mails of telefonisch contact proberen te krijgen de standaard antwoorden.
Heb schriftelijk verzocht geld terug te storten, geen reactie.
Wel dagelijks volle pagina advertentie's in de kranten hoe kan dit en wie stopt deze oplichters?