Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Herhaalde keren hebben wij een bestelling geplaatst die enkele weken op zich liet wachten. Of helemaal was uitverkocht.
Het zou fijn zijn als dit van te voren wordt aangegeven.
Zowel op de website als in de “bevestiging” e-mail worden levering en communicatie tijden afgegeven die niet juist zijn. Ga uit van een langere levering. Tevens wanneer je om een update vraagt kan je dit beter telefonisch doen ze zijn vriendelijk maar via e-mail duurt volgens de autoresponse een reactie 2-4 dagen, waar ik vervolgens pas na 7 dagen daadwerkelijk een response kreeg.
Volgende keer betaal ik wat meer, en haal ik het product direct in de winkel.
Op 5 juni werd mijn bestelling verwerkt in het systeem. Hiervan kreeg ik een bevestiging met als leverdatum 14 juni.
Op die datum niets ontvangen. Op 15 juni gebeld. Klantenservice niet aanwezig. Daarom maar een mail gestuurd. Op 17 juni maar weer gebeld. Vriendelijk geholpen. Op 13 juni zou er een mail zijn verstuurd maar die is bij mij nooit aangekomen. Mail werd doorgestuurd. Leveringsprobleem en leverdatum zou nu 21 juni worden. 21/6 geen levering. Dus maar weer gebeld. Onvriendelijk geholpen. Dinsdag 25 juni zou ik bericht krijgen. Zelf maar gebeld. Vriendelijk geholpen en ik zou 27/6 worden gebeld. Ze zou het zelf in de gaten houden. Niets gehoord. Ook geen mail.
Ik ben daar niet over te spreken! Doe wat je beloofd. Ik vindt dit geen service!
Het leveren van 4 tuin stoelen ging aanvankelijk prima, maar later bleek niet 4 maar twee stoelen in de verpakking te zitten. Koopjedeal doet verschrikkelijk hun best om zo snel als mogelijk de zending compleet te maken.
met vriendelijke groet,
Ton
Ik heb de tas voor mijn dochter gekocht zij heeft hem voor haar verjaardag gehad , de servis van u was goed en snelle levering ,voldeed aan de duidelijke beschrijving ,en de maat is prima .mijn dochter is thuiszorg medewerker en moet wel veel mee nemen
En haar tas is te klein nu doet ze alles in haar fietstas
En is er zeer blij mee niet te groot en niet te klein ,op weg naar huis kan ze de boodschappen meteen mee
Nemen , dus ik raad iedereen aan een naar juli site te gaan.
Een zeer tevreden klant
Gea kerkhoff
Moest even wachten op mijn bestelling (4 eetkamerstoelen) maar na contact met een vriendelijke dame van de klantenservice met goede uitleg heb ik de stoelen en wat zijn ze mooi! Ben er erg blij mee
Prima site waar je terecht kunt voor allerlei koopjes en artikelen die je toch nodig hebt tegen spotgoedkope prijzen. Heerlijk winkelen vanuit je luie stoel.
Een Luxe XXXL Zweefparasol met een diameter van 3,5 meter - Extra stevig! besteld. Zou op voorraad zijn. Na paar dagen nog niets, dus gebeld. Nee men wist ook niet waar het artikel was. De trace&trace zei dat hij nig niet verzonden was, koopjesdeal zei dat de parasol al onderweg was. Twee dagen later nog eens gebeld.tja euh. etc etc. uiteindelijk de parasol met vertraging Ontvangen. Geschrokken vd kwaliteit na opbouwen. Paal waar parasol aan hangt gaat schuin staan, parasol kan niet zonder problemen netjes worden uitgedraaid en na drie keer gebruiken staan buizen aan parasoldoek al scheef. Concluderend: flutkwaliteit. En dat voor €100,-
Jaren eerder eens een zweefparasol vd Gamma gehad voor €80,- niet alleen kwliteit beter, maar ook de prijs en het open en dichtdraaien (zonder problemen). Spijt dat ik de parasol heb aangeschaft. Eens zien of hij de zomer iverleefd, anders dan snel een andere van bijvoorbeeld de Gamma. Ik raad het dus af dit produkt te kopen. Adverteren groot in de kranten, en hij zou extra luxe / stevig moeten zijn. Dat is allemaal lariekoek. Jammer! Ik koop via koopjesdeal NIETS meer.
1 juni airco besteld. Zou volgens site op voorraad zijn en binnen 3 dagen geleverd worden. Bij bestelbevestiging staat ook nog dat je track trace code ontvangt zodra artikel de deur verlaat. Je raadt het al, geen code, geen airco. Wel mail dat er verkeerd artikel op voorraad was en dat het uiterlijk 11 juni zou worden. Al die tijd geen mail met TT-code. Vervolgens gemaild waar airco blijft en waarom ik geen code krijg. Alleen antwoord dat mail in behandeling is en dat ik 2-4 dagen later reactie zal krijgen. Reactie is dat bestelling vertraagd is en spoedig zal worden geleverd. 2 dagen later mail dat het uiterlijk 19 juni geleverd wordt. Dus ik de 18de mailen waar code blijft, helemaal geen antwoord. Vandaag - 19 juni - gebeld. 1 uur! in de wacht gestaan (13 wachtenden voor me) en uiteindelijk de mededeling dat het voor de 21ste geleverd wordt. En TT-code? Ja, die had u wel al moeten krijgen. Artikel is 17de verstuurd. Spullen besteld via WISH heb ik sneller in huis. En excuses dan misschien? Nee, totaal niet. Nee, ik krijg een mail met: "Het product dat wij hebben ontvangen is van een lagere kwaliteitsklasse dan dat u besteld heeft.Hierdoor waren wij genoodzaakt een nieuwe levering op te vragen wat helaas een lange vertraging heeft veroorzaakt. Deze ontvangen wij op dinsdag 24 juni. Wij zullen er naar streven om uw bestelling de zelfde dag nog te versturen" Het is maandag 24 of dinsdag 25 juni. Als ik vervolgens mail dat ik wil afzien van de bestelling, dat ik het beu ben dat ik LETTERLIJK wordt voorgelogen en dat het steeds weer wordt uitgesteld, krijg ik daarna weer een mail, 23.12 :
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik heb zojuist contact opgenomen met de leverancier om u goed verder te kunnen helpen.
Zodra ik antwoord heb ontvangen, zal ik u spoedig informeren.
Ik geloof er helemaal niets meer van. Geen product, en geen geld terug. Ben benieuwd hoe dit afloopt. In ieder geval is het mijn laatste bestelling geweest bij Koopje-kat-in-de-zak.euh. koopjedeal.nl
Over het algemeen ben ik erg tevreden over Koopjedeal, maar. Nu even niet.
Omdat ik nu al 3 weken wacht op de levering van mijn bestelde mobiele airco!
Natuurlijk vertrouw ik erop dat alles snel goed zal komen, helemaal in lijn met de strategie van Koopjedeal.
Ik al aardig wat artikelen bij koopjesdeal gekocht en tot nu toe alles geleverd gekregen.
Mocht zoals nu een product (nog) niet leverbaar meer zijn dan wordt het tijdig vermeld .
Net zoals natuurlijk de juiste dag en tijd wanneer het product geleverd wordt .
Al met al tot nu toe dus tevreden.
Enige tijd geleden een zweefparasol bij koopjedeal gekocht, vandaag (23-6) voor het eerst opgezet, wat een teleurstelling, het is een waardeloos slap rotding en zwabbert bij het kleinste zuchtje wind alle kanten op.
Tweemaal iets besteld naar volle tevredenheid.
Snelle levering en je wordt goed op hoogte gehouden qua leverdatum.
De producten kwamen enkele dagen nadat de bestelling geplaatst was. De producten komen overeen met de website en zijn van goede kwaliteit.
Zie ook vorige review. Draadloze oortjes besteld op 28-5-19, met als levertijd 5-6-19. Helaas niets ontvangen, mail gestuurd op 15-6-19, helaas geen reactie. Review ingevuld en daar kwam reactie op. De oortjes zouden vandaag, 21-6-19 geleverd worden, maar je voelt hem al aan komen, ook vandaag niets ontvangen??
Morgen maar weer een mail sturen met de vraag, wanneer de oortjes ECHT worden geleverd. Pffft, ik word hier zó moe van. ?
Wacht al drie weken op draadloze oordopjes. Nog steeds niets geleverd terwijl ze al weer adverteren met de oordopjes.
15Mei twee parasols besteld en betaald (139,-) Ondanks diverse mails en telefoontjes (wachttijd tot 25 min.) niet ontvangen.
Maar dat tuinbankje wilde maar niet komen. bij gebrek aan het bankje sta ik, een paar weken later, nog steeds in mijn hemd . € 49,95 armer en zonder bankje. Bij koopjedeal vinden ze dat niet zo’n probleem. Sturen we toch gewoon uw geld terug!, zonder blikken of blozen en erger nog : geen enkele uitleg, ook geen klein excuusje
Benieuwd wanneer ik mijn geld krijg teruggestort.
Waarschijnlijk minder snel als dat het er 14 dagen geleden werd afgeschreven. Dat duurde twee tellen.
Een volgende keer denk ik wat langer na voordat ik een koopjedeal plaats. Misschien wel nooit meer een koopjedeal .!
Antoon,
Oudenbosch
Ik wil de parasol retour sturen gemaild echter geen reactie retour mogen ontvangen dan maar weer een reminder gestuurd