Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Helaas moet ik mij als voorheen tevreden klant aansluiten bij de andere, naar ik las, ontevreden klanten van koopjedeal. Na meerdere malen contact te hebben gezocht via de mail, telefoon en de website, bleek het niet mogelijk mijn klachten te deponeren. Telefonisch duurde me te lang, op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord. Mijn bestellingen die ik met Afterpay heb gedaan komen niet binnen. Sorry, koopjedeal, maar jullie zijn een trouwe klant kwijt!
Wacht een halve maand op mijn bestelling maar niks hoor al 2 keer andwoord gehad ze komen er aan maar niks ga alles op feestboek zetten hoop da ze snel gaan delen zadat niet iedereen er in trap
paar weken geleden 2 artikelen besteld en betaald.
Ging allemaal vlot.
1 artikel wegens slechte kwaliteit teruggestuurd, maar wacht nu al weken op terugbetaling….
mijn bon met KIALA NR. 303 568 104
Het is geen groot bedrag maar het vertrouwen is helaas weg ! (zelfs het klikken op VERDER NAAR BEVESTIGEN
werkt niet…..)
Een eenvoudige bestelling gedaan van twee setjes handdoeken.
Na 3 weken maar is gebeld waar de bestelling bleef. Lange wachtrij van een half aan de telefoon.
Uiteindelijk toegezegd gekregen dat de bestelling dezelfde week nog bezorgd zou worden.
Toezegging werd helaas niet nagekomen. Eerder ook al drietal mailtjes gestuurd waar niet 1 keer een reactie opkwam.
Telefonische bereikbaarheid op latere momenten is niet gelukt omdat het " service centrum " plat lag.
Na iets meer dan een maand de bestelling binnengekregen.
De zogenaamde " hotel kwaliteit " van de handdoeken is niet uitgekomen. Eerder, voor minder weleens handdoeken gekocht bij de Action welke minstens zo goed zijn van kwaliteit.
Meerdere aankopen gedaan. Meestal tevreden over het artikel.Levering is meestal vlot.
De ellende zit hem inderdaad in annuleringen en retourzrndingen en het tetugkrijgen van je geld daarna. Dat lukt met geen mogelijkheid: op je mails aan hen komt over dit onderwerp geen enkele reactie en telefonisch zijn ze onbereikbaar, wellicht doordat al die ontevreden klanten hen proberen te bereiken.....
Een maand geleden spullen besteld en gelijk betaald via Ideal. Tot op heden niets ontvangen, behalve een spervuur aan nieuwe aanbiedingen via de mail en na een week een evaluatie onderzoek of ik tevreden ben met de producten. Welke producten? Bellen heeft geen zin. Kom er toch niet doorheen. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit een behoorlijk fout bedrijf is.
Koopjedeal.nl een krantaanbieding en nog wat andere spullen besteld. Alles binnen 1 dag goed verpakt thuis bezorgd. 1 klacht; het apparaatje kon niet gebruikt worden met mijn telefoon. Vanwege een uitzondering hoefde ik het niet te retourneren en kreeg ik ook nog eens mijn geld terug. In een woord: TOPSERVICE! Er was inderdaad zoals anderen hier zeggen een lange wachtrij aan de telefoon, maar dit komt door een storing/verhuizing wat de supervriendelijke telefonist aan mij vertelde.
ik wacht af of ik terug gebeld of gemaild wordt tot nu toe geen klachten
Batterijen besteld, houdbaarheidssticker gaf datum 10-2016 aan. Wat bleek? Onder die sticker staat de datum 07-2016! Foto gemaakt en meegestuurd met klachtenmailtje, maar nog steeds geen reactie ontvangen
aanbieding batterijen besteld, 2x12 AA en 2x12AAA, deze laatste waren /zijn echter in okt 2016 verlopen
getracht te bellen , in wachtrij voor 90 minuten en dit daarna nog 2x geprobeerd. mails gestuurd en na een wek excuses en kon ze terug sturen doch kreeg plotseling een mail dat batterijen niet worden terug genomen.
KOOPJEDEAL en met name mijnheer Cohen...
BEDANKT!
In verband met het plaatsen van een nieuwe heup, heb ik op 17-12-2015 een Topdesk matras besteld voor € 103,00. Op 22 -01-2016 werd hij pas geleverd. Van te voren had ik mij georiënteerd op de mogelijkheid van retourneren. Een matras stond daar niet bij genoemd. Na 3 dagen liggen werd mij duidelijk dat het matras veel te zacht was; ik kwam met pijn uit mijn bed.
Via Koopjedeal geprobeerd te retourneren; die verwezen mij naar een andere firma, die aangaf dat ik het matras had gebruikt, en dus niet kon retourneren. Een dikke week met al die mensen geprobeerd om in contact te komen, maar ze laten je gewoon in de kou staan.
Ik lees nu op deze site meer klachten, had ik dat maar van te voren gelezen. Dus voor potentiele klanten; weet waar je aan begint.
krijgt dagelijks meerdere irritante mails, na meerdere malen afmelden sturen ze gewoon door. nu al aantal keren contact gehad met klantenservice hebben al 2 keer aangegeven dat ze me gaan verwijderen uit bestand maar blijven steeds mailtjes sturen.. geef nooit je mailadres aan hun!
Waterkkoker besteld en betaald...niets ontvangen.
Klote bedrijf...onbetrouwbaar en onbereikbaar.
Bagger!
Gaven amper licht, na een paar weken al defect
Bar, bar, maar dan ook echt een bar slechte webwinkel! Komen geen enkele belofte na!
2 januari wat besteld. Tot op heden (28-1) nog niets ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op mail wordt niet gereageerd. Deze werkwijze is funest voor ene webwinkel. Bagger.
Twee artikelen gekocht, opzet tandenborstels en steunkousen. De opzetborsteltjes gingen snel stuk, rafelige onderdelen die vervelend aanvoelden in je mond. Niet lang mee kunnen doen.
De steunkousen waren allerbelabberdst. De passende maat gekozen, maar het leken meer op panty kousjes. Geen enkele steun, zakken zelfs af! En komen niet tot in de knieholte.
Al met al 2 slechte ervaringen, de levering was met enige vertraging wel in orde. Voor mij niet voor herhaling vatbaar, helaas...
Ivo Polderman, Hoorn
Je zou denken dat bedrijven die adverteren in gerenommeerde dagbladen ook wel fatsoenlijk zouden zijn. Beetje naïef achteraf: die dagbladen zitten zo in geldnood dat ze met iedere betalende partij in zee gaan.
Wie het niet erg vindt om een paar dagen te wachten op een bestelling kan prima zaken doen met Koopjedeal. Wil je echter iets ruilen, dan breekt de ellende aan. Via de site kun je vrij makkelijk een retouropdracht aanvragen. Je krijgt dan een melding dat er een mail aankomt met retourbevestiging + gegevens waar je het heen kan sturen.
Die mail komt niet. Telefoneren heeft geen zin, want er is een wachtrij waar je niet doorheen komt. Vermoedelijk is die rij gewoon nep.
Het mailformulier (we reageren altijd binnen 2 dagen) kun je net zo goed ook vergeten, want hoe vaak je ook mailt: ze mailen keihard niet terug.
Dan is er nog het gedoe met de mailing die je automatisch krijgt nadat je iets hebt besteld. Reken op zeker twee per dag. Uitschrijven kan, je krijgt daar ook netjes een bevestiging van, maar de mailings gaan gewoon keihard door. Je komt er niet vanaf.
Al met al is het gedoe met Koopjedeal niet een kwestie van slordigheid. Het lijkt veel planmatiger dan dat. Het zijn gewoon een stelletje boeven, die er alles aan doen om je een poot uit te draaien.
Bovendien kun je al die fantastische aanbiedingen ook elders wel vinden, bij webshops die gewoon wel snappen hoe ecommerce anno 2016 werkt.
Vermijden als de pest dus.
Je bestelt HP 363XL cartridges, en je ontvangt het huismerk van Inktweb. Dat is misleiding. Ik heb de reviews gelezen, daar zat niet veel positiefs bij!
Men doet er erg lang over een verzending te leveren. De 5 werkdagen worden niet gehaald. Na 20 minuten in de wacht gestaan te hebben en de mededeling dat de zending dezelfde week verzonden zou worden is de zending pas de volgende week maandagavond verzonden. Dit moet toch beter kunnen.