Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
O,O,wat zijn jullie aan het doen? op 1-nov.jl matras besteld en betaald, nog niets gehoord, geprobeerd te bellen, niet te bereiken? dit ben ik NIET van jullie gewent, graag een voor mij gerusstellend mailtje van jullie hoe dit kan, vr. groet Lies graafmans, opdracht nr. 203022173 levering 8-11 ( tel. klopt niet)
Levert bestellingen keurig uit. Gevarieerd productaanbod tegen goede prijzen.
Inderdaad: van alles en nog wat komt voorbij. Smaken verschillen; maar regelmatig toch leuke dingen .In de afgelopen jaren diverse dingen gekocht en bijna altijd tevreden: snelle levering ,goede prijs .Een enkele keer ging het mis: Rozen, die niet aansloegen (na herlevering wel , echter de beloofde kleuren wit, geel, rose , bleken alleen op rood uit te komen.)Ook vind ik soms de "brutoprijs" veel te hoog, door de grote korting wordt zo dan toch een aantrekkelijke "nettoprijs": bereikt.
Altijd als ik iets bestel wordt het prima op tijd geleverd en ziet het er prachtig uit. Ik ben heel tevreden over
Koopjedeal en kan het iedereen aanraden.
24 oktober bestelling geplaatst en betaald. werd beloofd dat ik het binnen 5 werkdagen ontvang. tot nu toe niks ontvangen. meerdere keren heb geprobeerd contact op te nemen met koopjedeal. via email, Facebook, telefonisch.
nergens kan ik ze bereiken.
nooit meer iets bestellen bij koopjedeal.
zeer slecht
30 oktober bestelling geplaatst en betaald, toen begon het grote stilzwijgen, nooit iets ontvangen. Was een cadeautje voor mijn dochter, helaas nooit iets ontvangen. Zal haar op een andere manier moeten compenseren voor het gedrag van koopjedeal.
Ik weet het we worden genoegzaam gewaarschuwd voor malaifide organisaties en toch ben ik erin getrapt, eigen schuld.
Ik heb nog steeds niet mijn bestelling ontvangen die wel is betaald via klantenservice niet berijdbaar mail verstuurt wordt niet op gereageerd, ik zou graag willen weten wat er aan de handt is met mijn bestelling
Ook al hoor ik tot de 1,13% clienten waarbij de bestelling niet is uitgevoerd, toch kan ik best een lovende aanbeveling schrijven.
De “klacht” is in behandeling; ik wacht niet totdat deze is opgelost om dan pas mijn review te schrijven. Ik ben vol vetrouwen dat dit “probleempje” wordt opgelost vandaar dat ik Koopjedeal kan aanbevelen als betrouwbare partner.
Ga zo door.
Hans van Erp
Ik heb op 29 okt bestelling #203016142 (twee gordijnen) geplaatst. Op 30 okt krijg ik een email dat het op 6 nov bezorgd zal worden. Het is vandaag al 12 nov en mijn bestelling is er nog steeds niet. Het is heel frustrerend want de telefoon wordt ook niet opgenomen. De wachttijd schijnt erg lang te zijn.
Gezien ik al veel met Koopjesdeal iets heb besteld en ontvangen ben ik zeer tevreden over de mogelijkheid van bestellen, betalen en ontvangen. Hier voor geef ik Koopjesdeal een 10. Zeer accuraat en duidelijk.
Mijn bestelling werd goed op tijd opgeleverd en ben zeer tevreden hierover?
Op 1 november plaatste ik een order, 3 artikelen in 1 keer. Per kerende mail ontving ik een schema wanneer ik de spullen mocht verwachten. De laatste daarin genoemde datum was 8 november. Pas op 10 november ontving ik één van de bestelde artikelen. Pogingen om per telefoon meer informatie te krijgen over de andere twee leidden naar een antwoordapparaat. Jammer. Juist deze wijze van kopen van zaken zijn ermee gediend ergens in het proces een levend mens te kunnen spreken. Maar misschien komt het toch nog goed.
Als je een mail schrijf duurt het 7 werkdagen voor dat je iets hoort. als je belt de wachttijd is 72 min. belachelijk voor woorden maar wanneer komt mijn pakketje nu? dat is de grote vraag waar wij geen antwoord op krijgen.
Ik ben zeer tevreden altijd een vlotte afhandeling.
Gr Frans
Ik maak al enkele jaren gebruik van aanbiedingen bij Koopjedeal. Deels v.w. het aanbod en de prijs, deels v.w. de leveringssnelheid. Ik geef dan ook rapportcijfer 8.
Waarom geen 9 of 10?
Helaas is het ook een keer (2017) helemaal fout gegaan. Artikel met 3 jaar garantie ging stuk. Vervolgens 3 partijen die betrokken waren bij de afhandeling. Koopjedeal, DHL, en de fabrikant. Om het verhaal verder kort te houden, maandenlang heen en weer getelefoneerd, gemaild met deze 3 partijen die steeds naar elkaar wezen. Het opgestuurde artikel (videodeurbel van om en nabij 100 euro) was niet meer bij DHL, niet aangekomen bij de fabrikant en Koopjedeal deed verder ook niets meer, ja, meermaals beloven om het uit te zoeken en daarna nooit meer iets laten horen.
Mijn ervaring is niet goed.
ik zou mijn bestelling 8-11 ontvangen maar nog niets gekregen wel de afrekening.het is nu 12-11-2018
Over het algemeen ben ik zeer tevreden met de afhandeling,van moment tot plaatsing order, communicatie en aflevering artikelen .
Maar op 01-11-2018 heb ik een aantal artikelen besteld en betaald,daarvan heb ik een bevestiging ontvangen daarna niets meer vernomen.
Met vriendelijke groet,
Sophia den Hollander
Mijn bestelling is nog steeds niet binnen helaas
Woensdag 7Nov. Zou mijnbestelling geleverd worden. Heel de dag thuis gebleven ook de Donderdag nog, tot op heden niets ontvangen. Bellen lukt niet , op E. Mail krijg ik geen antwoord. Dit was voor mij dat ik de eerste keer online iets bestel en gelijk al een slechte ervaring!
De afgelopen week enkele artikelen besteld. Deze waren van prima kwaliteit maar bovenal niet duur Zo hou je nog wat geld over in je portemonnee. Echt een aanrader, hetvisver niet voor niets zo druk Ook het chatten ging prima, heel handig en geen gedoe met wachttijden. Chapeau!