Koopjedeal.nl reviews

7.4
Positief72%
Neutraal6%
Negatief22%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Lotte
Deze klacht is opgelost
27-12-2018

Hyundai draadloze oplader

Slecht werkende oplader helaas maar het terugsturen naar koopjedeal was een drama, zeer slecht systeem! ontzettend traag!

Marco
27-12-2018

Zwendel!

Kijk naar de bovenstaande revieuws! Een doffe ellende! Dat zo’n bedrijf nog bestaat? En elke dag met grote advertenties in de krant. Onbegrijpelijk!

Wanneer gaat Kassa! hier iets aan doen?

Simon
27-12-2018

Uitstekende kwaliteit voor een heerlijke prijs

Wei een paar dagen extra moeten wachten op mijn eerste bestelling maar de volgende waren keurig volgens afspraak.

Henk
27-12-2018

Niet leveren én niet adequaat reageren.

Wacht sinds 20 november op levering van 2 orders. Één is retour gegaan vanwege verkeerd afleverpunt en de ander is nooit verstuurd! Diverse malen lang in de wacht gezet.steeds weer " u bent nummer 18 in de wachtrij". geen vervolg op meerdere noreplay berichten, noch op aangetekend schrijven. Heb ik hier met oplichters te doen?

Adri
26-12-2018

Vroeger Overtoom nu Koopje Deal

Koop regelmatig artikelen bij Koopje Deal, met zeer goede ervaring prijs/kwaliteit/snelle levering.

Dus voor kwaliteit en zekerheid Koopje Deal altijd.

Ben
25-12-2018

Koopjedeal gewoon doen.

Goede kwaliteit, op tijd bezorgd, ik ben tevreden.

Mathieu
25-12-2018

Reclame

Website overzichtelijk klantvriendelijk en super

aanbiedingen

Riet
25-12-2018

Een echte goede betrouwbare web winkel

Op tijd bezorgd dus aan te raden vooe een ieder

Daniel
25-12-2018

Niet geleverd

Al een twee keer wat gekocht en niet gekregen.

Wel ieder keer netjes mijn geld terug gekregen.

Maar denk niet iets nog te kopen hier.

Ik vind dit niet leuk en voel me zelf dan schuldig dus het spijt me. maar nog veel succes.

Annemarie
23-12-2018

Geen betaald produkt!

Ik heb een stofzuiger besteld. Deze is geleverd niet bij mij maar bij een bazaar, niet naast de deur! Rachid van de ibisdreef in utrecht zou hebben ondertekend voor ontvangst. Maar zijn handtekening is vervalst zegt hij. Koopjedeal zegt nu dat ik met bewijs naar rachid moet gaan! Ze schuiven dus hun falen af op degeen die voor een produkt heeft betaald, maar niet ontvangen. Koopjedeal is WETTELIJK verantwoordelijk voor het verzenden en goed afleveren na betaling! MARiAH KLEIN van klantencontact van koopjedeal is inadequaat en zegt maar wat. Waarschijnlijk heeft zij de opdracht op klanten af te zeiken, zodat zij afhaken en stoppen met klagen! Maar ik pik dit niet, ik heb betaald en nog steeds geen produkt of liever nog mijn geld terug! Ik ga nooit meer iets kopen bij koopjedeal en ga verder Radar benaderen en de volkskrant, waarin zij dagelijks adverteren.

Hans
23-12-2018

Koopjesuf

Veel leuke en handige koopjes van allerlei artikelen waar je blij van wordt.

Leo
22-12-2018

Voor elke deal naar koopjedeal

Werkt heel plezierig, snelle levering zolang wij bestellen bij koopjedeal geen enkel probleem ondervonden. Lekker doorgaan zo!

Succes

Marissa
Deze klacht is opgelost
22-12-2018

Geen reactie op niet afleveren bestelling

Er wordt niet gereageerd op mail aan klantenservice

Renco
22-12-2018
Deze klacht is opgelost

Erin-en-eruit-strategie van koopjedeal

Ik heb weinig meer toe te voegen aan de negatieve ervaringen die ik lees. Ook ik heb mijn bestelling na bijna drie weken nog niet binnen (max. 5 werkdagen adverteren ze mee op die producten). Je hoort niets van ze. Er zijn aan de telefoon tig wachtenden voor je (een uur in de wacht staan is bijzonder klantonvriendelijk). Waarschijnlijk hebben ze maar 1 (hooguit 2) telefonisten.

Als ik zo lang op mijn bestelling had willen wachten (als ik het überhaupt nog krijg) had ik de producten wel zelf (goedkoper) in China besteld bij Alibaba, wish, miniinthebox of zoiets.

Maar waarschijnlijk interesseer het ze niet zoveel. Ze hoeven geen terugkerende tevreden klanten. Hun buit is bij alle eerste bestellingen al binnen.

RV
Deze klacht is opgelost
21-12-2018

Scachandalig en bedrijf onwaardig

Er wordt op geen enkele gereageerd op mails en telefoontjes. Ik roep iedereen op geen goederen te bestellen bij koopjedeal en ik zal TV-programma benaderen mbt onderzoek. Ik heb ook nog steeds mijn bestelling en geld niet ontvangen, dit gaat steeds meer lijken op oplichting" niet vinden.

Hans
21-12-2018

Levering dekbedden

Op 28 november een bestelling gedaan…

Op 28 november een bestelling gedaan (3- 4seizoenen dekbedden) maar tot heden nog niet ontvangen. Meerdere malen gemaild en telefonisch contact gehad met koopjedeal waar mijn bestelling blijft maar het is nu 21 december en nog steeds niets geleverd.

Telefonisch contact gehad om mijn geld terug te storten maar daar kunnen zij geen duidelijk antwoord opgeven. Zij weten niet wanneer het terug gestort kan worden. Erg raar!

Mails worden niet beantwoord en als je belt wordt je erg lang in de wachtrij gezet (31 wachtenden voor U)

Hans vd Heijden

Nicolet
21-12-2018
Deze klacht is opgelost

Handschoenen

3 december handschoenen besteld. Verkeerde maat. Na 2 x bellen (33 wachtenden voor u, 2e keer om 9.00 uur 21 wachtenden) waarbij de lijn verbroken werd toen ik na 1 uur en 59 minuten aan de beurt was, kwam er eindelijk een reactie op mijn boze mails.

Kreeg retourbon en wacht nu sinds 6 december op mijn geld.

Zwendel!

Patricia
Deze klacht is opgelost
20-12-2018

Geen geld terug gekregen

Wat een slechte site. 2x proberen te bellen de eerste keer 55 wachtende voor je? 2e keer precies om 9 uur gebeld 15 wachtende voor je 1 uur in de wacht gehangen. Ik weet niet wat ze daar doen maar dit is niet normaal. 2 kacheltje besteld niet binnen de gestelde termijn binnen dus gebeld dat we ze niet meer wilde. We moesten maar wachten tot ze kwamen en bij de deur de artikelen weigeren?. En nu wachten we dus al weken op ons geld. Bestel NOOIT iets bij koopje deal.

Carole
20-12-2018

Telefoonzwendel én geen levering én geen reacties!

Terwijl ik dit typ wacht ik meer dan 3 uur (!) in de wachtrij van 17 personen (van de week waren het er 31, toen heb ik opgehangen). Ik sta nu al meer dan een uur als nr 1 in de wachtrij. Hoe kan dat? Hoezo 'al onze medewerkers zijn in gesprek'? Met elkaar dan zeker! Ik vermoed trouwens dat het er maar 1 is die royaal gaat eten en drinken. Ik hang nu maar op: 3 uur werktijd verknoeid en hoge telefoonrekening.

En nu weet ik nog niet waar mijn op 26 november bestelde zaklantaarns (bedoeld als sint cadeautje) blijven! Op 6 december (ze zouden 3 december geleverd worden) klacht ingediend. Geen enkele reactie. Na een week een toegezonden enquete ingevuld hoe mijn bevindingen waren bij Ilse Koopjedeal. Waardeloos dus, 1 sterretje, met uitleg waarom. Maar die vind je niet terug op hun site! Nu vandaag, 20 december drie en half uur aan de lijn zonder resultaat. Ik gooi de hoorn erop, woest en ga zowel de directie als Kassa van de Vara benaderen. Dit is toch treurig. Nee, nóóít meer iets van je Koopjedeal!

Ria
20-12-2018

2e keer geen bestelling ontvangen

Nadat ik een klacht had ingediend over de 1e bestelling had ik die binnen een week ontvangen.

Dus bestelde ik een paar dagen later een pullover en vervolgens gebeurde er weer niks en tot nu toe nog steeds niets gehoord (nu 4 weken geleden besteld) terwijl ik wel een klacht had ingediend via email. Erg jammer want verder zijn jullie een fantastisch bedrijf en doe al jaren bestellingen bij jullie.