Koopjedeal.nl reviews

7.4
Positief72%
Neutraal6%
Negatief22%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Ed
05-11-2019

Als je wilt dealen doe dat dan hier

Al mijn deals zijn prima afgehandeld. Is er enige verhindering bij levering dan wordt dit goed gecommuniceerd.

S. van der Niet
05-11-2019

Blij met Koopjedeal.nl !

Heel veel leuke, praktische en betaalbare dingen. Heerlijk om door de website heen te neuzen. Wat een uitgebreid assortiment, overzichtelijk met goede beschrijvingen erbij en ik vind elke keer weer leuke kadootjes, voor mezelf of voor anderen. Blij met mijn laatste aankopen. Alles snel geleverd en goede communicatie tijdens het leveringsproces. Aanrader om bij Koopjedeal.nl dingen te kopen.

Theo
05-11-2019

Matige kwaliteit. Prijs is goed.

Dierenverzorger gekocht. Na 1 maand al kapot door de regen. Verdere aankopen gaan wel. Matige kwaliteit.

HCFA
05-11-2019

Communicatie is prima en het product ook.

Eerlijk gezegd had ik mijn twijfels. Maar het was prima geregeld. De laarzen waren perfect. Dit belooft veel goeds.

Theo
05-11-2019

Topdeal

Voor iedereen aantrekkelijke deals

Rob
05-11-2019

Heel mijn huis ingericht

Deze site bij toeval gevonden, door deze geweldige site heb ik

Voor enorm mooie en goedkope prijzen mijn huis perfect kunnen inrichting net zoals ik het voor ogen had.

Perfecte levering zoals beloofden nooit klachten.

Gewoon weg #1 site!

Lilian
05-11-2019

Prima service

Had n artikel besteld stond netjes bij wanneer geleverd zou worden en dit klopte precies.

Goede service, snelle levering.

Bianca
05-11-2019

Tevreden

Alles wat we tot nu hebben besteld is netjes op tijd en heel geleverd en daar zijn wij heel blij mee

Chantal
05-11-2019

Leuke items

Leuke dingen te koop. Soms even wachten maar wel te doen.

Lianne
05-11-2019

Snelle levering en goede producten

De producten die ik besteld had werden eerder geleverd dan voorspeld en zijn van goede kwaliteit

Lars
05-11-2019

Super leuke aanbiedingen

Snelle levering en prijzen die je nergens kunt terugvinden!

Geert
Deze klacht is opgelost
05-11-2019

Ontbrekende onderdelen

Een zaklamp gekocht, Hyundai: krachtige militaire LED-zaklamp (1000 m).

Bij ontvangst bleken er drie AAA penlite batterijen nodig te zijn, echter de houder hiervoor ontbrak. De reactie '.wat vervelend dat uw bestelling niet volledig is geleverd. Zou u wellicht een foto kunnen maken, waarin te zien is wat u heeft ontvangen.

Dan zorg ik ervoor dat er een volledige zaklamp uw kant opkomt.'.

Foto's gestuurd en dan de reactie:

'.ik heb even met u meegekeken en ik zie dat de zaklamp alleen wordt geleverd met een oplaadkabel , een oplaadstation of batterijen worden niet meegeleverd.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u verder een fijne dag!.'

Ik wil geen oplaadstation, alleen de houder die er niet bij zit.

Vreemde genoegd is de advertentie na drie dagen weer gewijzigd en krijg je nu zelfs een setje batterijen bij: ik vraag me alleen af of je nu wel een houder er bij krijgt.

Richard
21-10-2019

Geen product ontvangen en geen reactie op de vraag hierover

Ruim een week van tevoren een bureaustoel besteld als verjaardagscadeau. Geld betaald, maar geen bureaustoel. Meerdere mails eraan besteed, geen antwoord. 2 Weken later een algemene reactie ontvangen over een vertraging. Dan maar gebeld. Na lang wachten eindelijk iemand aan de lijn die niet heel klantvriendelijk was. Bestelling direct maar afgeblazen. Het geld wordt, als het goed is, binnen 3 werkdagen terug gestort. Ben benieuwd of dit wel en tijdig gebeurd.

Kaylee
18-10-2019

Goed afgehandeld

Een beschadigd product ontvangen, hier een mail over gestuurd en snel reactie gekregen. Binnen een week een nieuw product in huis gekregen. Super service!

Jolanda
15-10-2019

Top service

Laarzen besteld via koopjedeal.

Helaas waren ze mij veel te groot.

Omdat ik niet verder kwam op de site hoe ik ze terug moest sturen, ben ik op internet gaan zoeken, hoe ik dat moest regelen.

Ik kwam toen heel veel negatieve reacties tegen, dat ik bang was om ze terug te sturen.

Toch maar een reactie formulier ingevuld bij koopjedeal, met het idee, ik zal wel niets terug horen.

Wel dus, ik kreeg een mail, verzonden in de nacht van zaterdag op zondag, met de uitleg hoe ik de laarzen terug kon sturen.

Woensdag de laarzen terug gestuurd, vrijdag kreeg ik een mail dat ze goed ontvangen waren, en dat het geld binnen 1 tot 5 werkdagen zou worden terug gestort.

Maandag stond het al op mijn rekening.

Na alle negatieve berichten, moet dit ook gezegd worden, ze zijn weer hard aan het werk voor een goede come back!

Toppie!

Ada
14-10-2019

Zelden zo’n klantonvriendelijkheid bedrijf meegemaakt

Service ver beneden de maat

Telefoon door duur 0900 nummer extra duur door lange wachttijden

Inefficiënte antwoorden op vragen via de mail

Vera
14-10-2019

Slechte kwaliteit, slechte service

Ik heb verschillende bestellingen gedaan voor de inrichting van een nieuwe woning. De kwaliteit van de verschillende producten zijn bijna unaniem onder de maat. De informatie op de website is misleidend. Bijv: 3 XL Red Bamboe planten, met foto van planten van zo'n anderhalve meter. Ik krijg in een doosje 3 bamboe plantjes van zo'n 20 cm geleverd. Contact opnemen met de klantenservice kan alleen via e-mail, die in eerste instantie niet beantwoord werd. Na de derde mail pas een telefoontje. Retour van de producten zijn voor eigen rekening, ondanks bestellingen van grote geldbedragen. Ik wacht nog steeds op een teruggave van ruim € 2.200,00!

Henriëtte
11-10-2019

Goede en snelle levering

Was op zoek naar een review nadat ik wat besteld had en las alleen maar negatieve berichten. Gelukkig heb ik al 2 positieve ervaringen achter de rug en heb zojuist een derde bestelling de deur uit gedaan (dit mag dus ook weleens gezegd worden ;))

Jacqueline
04-10-2019

Zeer slecht

Stoelen besteld, ruim 500 euro overgemaakt, 5 tot 10 werkdagen levertijd, nu 15 werkdagen later slechts 2 verkeerde stoelen ontvangen. Op e-mails wordt niet gereageerd (alleen automatisch bericht dat het ontvangen is). Telefonisch niet bereikbaar!. op site staat bij algemene voorwaarden:

Artikel 1. Definities

Klant is koning

Service is erg belangrijk

Probleem: wij lossen het op!

Artikel 4. Transparantie!

Dit zijn onwaarheden, zie verder alle klachten voordat je wat koopt!

Sander
03-10-2019

Geen reactie terug

Wil iets terug sturen en heb daar op 27 sept via de mail een retourbon voor aangevraagd. Tot op heden geen antwoord gekregen. Als je dan contact wilt wordt verzocht om mail te sturen (?). KOOP er dus NIETS