Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Een door geretourneerd artikel is ondanks een herhalingsmail pas na 5 weken afgehandeld.
Niet klantvriendelijk
De bestellingen die men doet,worden vlug en goed afgeleverd.Mijn compliment hiervoor!
Na alle negatieve berichten gelezen te hebben voelde ik 'm al aankomen. Ik had een stofzuiger gekocht, deze netjes op tijd ontvangen. Echter bij 2x gebruiken al kapot. Meteen die dag een retour aangevraagd en de situatie per mail nog eens bevestigd. Ik kreeg al erg snel een reactie terug met daarin de attentie dat de aanvraag in goede orde ontvangen was. Omdat het al even duurde en ik nog geen reactie had ontvangen na het inleveren van mijn retourzending, heb ik maar een mail gestuurd. Waarop ik ook netjes antwoord kreeg. En binnen een dag na deze mail heb ik het totaalbedrag terug ontvangen! Heel erg fijn hoe het verlopen is. Mag ook zeker gezegd worden!
Na eerdere bestellingen velerlei in 2017 en 2018 -steeds tevreden tot dan toe over kwaliteit en service - doen er zich tot 2 x toe problemen voor met Koopjedeal. Er wordt een eerste pakket na betaling niet afgeleverd, en de effectieve uitvoering gebeurt slechts twee maanden nadien na een klachtindiening. Een tweede pakket wordt slechts gedeeltelijk geleverd door de chauffeur, en het tweede gedeelte wordt een 6-tal dagen nadien toch afgeleverd. Dus eind goed, al goed. Gezien de drukte die zich voordoet binnen het bedrijf kan ik aannemen dat er zich al eens misverstanden voordoen, maar UITEINDELIJK komt alles wel voor elkaar. Ik zou zeggen aan toekomstige nieuwe klanten : heb geduld als er zich al eens een probleempje voordoet. Proficiat, Ilse Koopjedeal, your service is real
Toch nog even afwachten, want het kostte wel vaak bellen met laaaaaang wachten en met tegenstrijdige antwoorden
Kort geleden bestelde ik voor het eerst iets bij Koopjedeal (Pierre Cardin sokken).
Op 10-1 kreeg ik een bevestigingsmail met de mededeling dat het op 17-1 zou worden bezorgd (bestelnummer 203175375)
Op 19-1 een mail gestuurd dat ik nog niets had ontvangen. Zou binnen 7 werkdagen antwoord krijgen: nog niets gehoord.
Op 21-1 gebeld. Reactie: Ja ik zie dat er vertraging was bij het distributiecentrum. U zou daar een mail over moeten hebben gehad. Maar ik ontving niets. A.u.b. nog een week wachten.
Op 28-1 weer gebeld. Er wordt gemeld: Is niet meer leverbaar. Moet leverancier bellen, U hoort van ons.
Of wilt u geld terug, dat moet ik ook aan de leverancier vragen. Besloten nog even te wachten.
Vandaag 31-1 nog niets gehoord.
Het bellen naar jullie kost overigens zeer lange wachttijden.
Vriendelijke groeten,
HJA Bruckwilder
Ik heb al een aantal keren bij koopjedeal besteld en dat ging bijna altijd snel en goed . Slechts 1 x had Ik pech : een glazen bijzettafeltje kwam maar niet! Bleek ( achteraf ) productievertraging. Heb vaak gechat met medewerker v. Koopjedeal. We begrepen het allebei niet. Is uiteindelijk toch in orde gekomen.
Goede aanbiedingen van gebruiksartikelen, leveringen altijd op tijd
Ik heb nu een paar keer iets besteld en daar ben ik zeer tevreden over alles netjes verpakt. Ik zeg alleen maar chapeau
Alleen bij de laatste bestelling zat er geen gebruiksaanwijzing bij maar het is toch goed gekomen.
Leuke spaar actie
Heb een goede ervaring met koopjes deal.
Vlotte levering! .
prima.!
Driemaal gemaild, tweemaal antwoord met beloftes als "binnen 5 dagen." binnen twee dagen." Steeds niets geleverd. Vervolgens mail ik stuur het geld maar terug na twee maanden wachten, dan is er volledige radiostilte.
Ik ben meer dan ontevreden en beveel ze absoluut niet aan.
- Kennelijk hoor ik nu bij die 1,13% door de vertraagde levering van mijn bestelde Pierre Cardin sokken.
- Vertrouw dat ze één dezer dagen alsnog komen.
Persoonlijk denk ik dat Koopjesdeal veel geld kan besparen (of verdienen) door haar verzendingen economischer in te plannen.
- Verder niets dan lof.
Koopjedeal heeft leuke produkten. Als een keer iets niet goed, dan is de retourservice heel goed.
Nu ook geen verzendkosten meer.
Een bedrijf dat nakomt wat ze aangeven en schrijven op hun website. snelle en accurate levering. dat kunnen niet alle webwinkels ervaren. ga zo door en daar win je meer klanten mee dan alleen maar kortingen en niet nakomen
Topservice! Ook als er iets retour wordt verzonden, is de service uitstekend.
Sommige spullen bij Koopjedeal zijn echt heel erg goed en prima te gebruiken. Maar heel af en toe voel ik me een beetje een oor aangenaaid. Vorig jaar had ik planten gekocht, maar ze waren superklein en ik moest ze eerst verder opkweken. Op de verkoopfoto stond dat natuurlijk niet. Dus je moet je verwachtingen soms niet te hoog stellen dan kan het alleen maar meevallen.
De geleverde producten zijn van goede kwaliteit en qua prijs concurrerend met andere aanbieders.
Bij geconstateerde gebreken, worden deze goed opgelost. Nu met de gratis toezending ook een fijne service. Dus al met al ben ik tot nu toe zondermeer tevreden over Koopjedeal.
Op 18-12-2018 een bestelling gedaan bij Koopjedeal.nl en gekozen voor Afterpay en bezorging met PostNL echter een week later nog niets gehoord over de bezorging. Daarop een mail gestuurd met het verzoek om de order te annuleren, dit was niet meer mogelijk volgens Koopjedeal.nl omdat de bestelling al te ver in het verzendproces zat na controle met de track en trace van DHL was dit niet meer dan "Zending aangemeld, maar nog niet ontvangen" dit heeft er zeker 1.5 week zo gestaan.
Uiteindelijk de bezorger half januari aan de deur. Het pakket geweigerd denkende dat hiermee alles klaar zou zijn zodra het pakket weer retour zou zijn. Helaas vandaag nog de Afterpay herinnering gekregen met een vermeerdering van 7 euro dus er is weinig actie ondernomen na ontvangst van het geweigerde pakketje.
Na een telefoontje met Koopjedeal.nl nu eindelijk een creditnota, nu alleen nog even afwachten of dit ook word doorgegeven aan Afterpay.
Koopjedeal.nl is na deze ervaring een verkoper die ik niet zo snel meer zal bezoeken op het internet.