Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Qirco besteld a 479 euro, nooit ontvangen en het bedrijf is niet bereikbaar. Dit is gewoon oplichting!
Snap niet dat koopjedeal nog dagelijks advertenties mag plaatsen in de lqndelijke dagblqden.
Ik heb een tv gekocht, maar nog steeds geen track and trace, en nu is hun website weg? Dat riekt naar problemen
Ik had al een revieuw geschreven over de 2e bril gratis. Ik kreeg er maar 1 ipv 2. Nu kreeg ik weer een mail dat ik niet 2 aanbiedingen tegelijk kan bestellen. Ik had de brillen 1+1 gratis appart van de andere artikelen moeten bestellen. De bril kost 9.95 en als ik die apart van de andere artikelen bestel en 2x verzendkosten van 6.95 betaal had ik 2 brillen gekregen. Tel uit je winst.
Waardeloos bedrijf
Maand geleden een party tent besteld bij Koopjesdeal, deze is nog nooit geleverd.
Op mail wordt niet gereageerd!
Slechte zaak!
Prima spul voor zeer lage prijs.
Bij mij word alles gewoon binnen enkele dagen geleverd.
Heb 1 x gehad dat ik geen bericht kreeg wanneer t zou komen en dat bezorger voor de deur stond.
Iets besteld na twee uur ontdekte dat was foutief ,volgens ze eigen ,mag de dezelfde dag van bestelling annuelere zo ook gedaan krijg email dat ik ander collega ,van hun , email moet omdat deze niet wil/kan niks doen , zo gedaan ,volgende dag lag bestelling (foutief ) bij mij terug gestuurd ten kosten van 7,50€ die ik aan hun moet betalen anders kreeg ik geen retour label en zelfs hier verdienen ze aan bij postnl kost het de helft . Mensen wees gewarschumde
Bestelling gedaan 6 weken geleden. Nooit wat ontvangen. Er wordt niet gereageerd op e-mails. Kortom ik ben mijn geld kwijt aan deze oplichters.
Bestelling gedaan, betaald en nog niets geleverd. Geen antwoord op de mail, klantenservice niet te bereiken. Kortom slecht heel slecht.
Slecht zeer slecht en nog slechter
WEES GEWAARSCHUWD
Nadat een bestelling bij DHL is zoekgeraakt,van Koopjedeal gratis het product opnieuw verzonden.Klasse!en zeer goed geholpen door de klantenservice van koopjedeal.
Het gaat over een tv die ik betaald heb.
Kreeg bevestiging mail van betalen.
Week erna een mail dat het product niet leverbaar was.
Ik wilde me geld terug.
Vervolgens week erna (had al andere tv gekocht)
mail dat me pakket onderweg was.
Heb ze heel vaak bericht gestuurd dat ik het niet wilde en me geld terug wilde.
Kreeg toch de tv.
Kreeg ik week erna mail dat ze de tv zouden ophalen en daarna zou ik mijn geld terugkrijgen.
Mijn vertrouwen is helemaal weg heb tv niet meegegeven ik moet maar zien daf ze het geld terug hadden gestort.
Staat nu in de hoek nieuw in doos .
Slapenloze nachten
Nooit zal ik daar ooit nog iets bestellen.
U bent gewaarschuwd
Het gaat hier over ordernummer KJD688725 . Ik bestel op 05 januari 2023 4 artikels waarvan ik op een redelijke korte termijn mijn bestelling thuis krijg , maar bij het openen van het pak blijken er 3 artikels in plaats van 4 artikels in te zitten en mis een de LED fietslamp - Oplaadbaar van 16,37 € . Ik heb onmiddellijk bij hun gemeld via email met de vraag als ze er van op de hoogte zijn of als dit artikel na gestuurd word maar ik krijg een automatische standardmail dat ze het druk hebben en blablabla maar een echt antwoord heb ik tot op heden niet . Telefoneren is ook geen optie want er word geen telefoon opgenomen dus een sisser . Dus zijn we ondertussen een heel tijd verder en nog steeds geen antwoord .Trouwens de vorige bestelling heeft ook lang op zich laten wachten . Het zal niet meer waar zijn koopjedeal dat ik bij jullie nog iets bestel want in China bestellen is correcter en sneller . Levering maximum 5 dagen :-) :-) laat me lachen!
Ik heb een bestelling gedaan maar na 3 weken nog niets ontvangen. Al diverse mailtjes gestuurd maar ik krijg geen reactie. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Ik krijg een bandje dat ze zijn gesloten.
Hier een kast gekocht. Verkeerde afmeting werd geleverd. Na vele telefoontjes en mails na 3 weken nog steeds niet opgelost. Klantenservice telefonisch niet bereikbaar, terwijl ik tijdens openingsuren bel. Koop hier niet, zie de vele negatieve revieuws
Hebben een Blender gekocht, het duurde al even voor we hem binnen kregen en toen we hem binnen kregen was heel het glas gebroken. Probeer al 1.5 week te contacten. Bellen krijg ik een bandje we zijn gesloten. Met de mail krijg ik binnen zoveel werkdagen krijg u antwoord. Tot op heden nog steeds niks ontvangen. Het is toch 55 euro wat nu weg gegooid is. Ik zou graag in contact willen komen. Ik vind dit echt teleurstellend. Zo te zien zijn er bij meerdere mensen al veel dingen verkeerd gegaan! Wat een kut bedrijf!
Blijkbaar moet je eerst een teleurstellende review schrijven om antwoord van jullie te krijgen, althans bij een paar negatieve reviews zie ik een antwoord staan.
Heb 21 december een retourzending aangemeld, aangezien het bestelde vest te groot was.
Keurig antwoord teruggekregen dat de mail goed ontvangen was en binnen 3 werkdagen afgehandeld zou worden.
Toen bleef en blijft het stil.
28 + 30 december, maar ook 4 + 6 januari gemaild, gebeld.
Krijg je dat jullie gesloten zijn, terwijl op jullie site staat dat jullie van maandag t/m vrijdag geopend zijn
Zo ga je toch niet met je klanten om.
Marion Geluk
Sloffen geretourneerd, dd. 19 december jl. Daarna niets meer vernomen, ook niet na enige mails, dus ik heb de aanschafprijs betaald en retourkosten van meer dan € 7,-, en geen sloffen.
Gordijnen besteld maar te weinig haken erbij. Na vele mails niets vernomen, slechte service. Voor mij de laatste keer koopjedeal.zeker!
Zijn "NOOIT " telefonisch bereikbaar krijgt alleenmaar te horen we zijn gesloten, producten worden niet geleverd enz. enz. Staat ook op hun website dat ze bereikbaar zouden zijn via WhatsApp speciaal dat hun via een vaste telefoon te kunnen communiceren met WhatsApp?
Op 15 oktober 2022 heb ik een Luxe Solar Buitenlamp gekocht die op 19 oktober is geleverd.
Vervolgens gaat de lamp na vier dagen goed functioneren defect, dit heb ik op 7 november gemeld.
Na tweemaal vragen naar de voortgang krijg ik op 24 november bericht dat ik een nieuwe lamp krijg toegestuurd.
Vervolgens vier maal navragen naar de voortgang van de toezending van de nieuwe lamp met als resultaat een email op 22 december of de lamp op 19 oktober (1e levering) mogelijk bij de buren is geleverd. Kortom ik wacht nog steeds op de toegezegde vervangende lamp.
Als ik op 26 december op uitnodiging van koopjedeal.nl een review wil schrijven is dit niet meer mogelijk omdat betreffende Luxe Solar Buitenlamp met sensor uit het assortiment is genomen.