Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
De laptop zou snel worden geleverd na 2 weken kreeg ik hem binnen. Wat bleek geen windows 10 maar 7 contact gezocht met koopjesdeal zou omgeruild worden dus niet kreeg na 10 dagen een windows licentie thuis gestuurd.e- mail gestuurd naar koopjes wat ik daar mee moet geen antwoord .ben windows 10 gaan down loaden en tot mijn verbazing hoefde ik geen code in te voeren ik was meteen actieve , Maar nog meer was ik verbaasd dat op de laptop waar een schone windows 10 op staat gewoon documenten en gebruikers info opstaat van een andere computer van mij hoe kan dat? Dit is gewoon oplichterij hoe kan info van een andere computer op deze laptop staan.koop nooit meer iets bij koopjesdeal.
Heb vandaag getracht via de chat een net gesprek te voeren met een medewerker van Koopjedael. Maar als de vragen te krieties worden haken ze af en reageren ze niet meer. Voorbeelden : Als je beloofd is dat je terug gebeld zou worden, is in een keer de manager van klantencontact niet meer aanwezig . Als je niets besteld hebt en toch een pakket wordt aangeboden en ook niet betaald hebt, en dan ook nog de verkeerde zending volgens Koopjedael via een mail . En je wilt daar eerlijk over praten wat er allemaal mis is. wordt je aan je lot overgelaten. Je wordt aan het lijntje gehouden met leugens. De e-mails worden niet beantwoord.Uren lang wachten op een medewerker die er de ballen verstand van heeft. Weken lang wachten op een zending van ongeveer 1 tot 3 dagen levertijd ( zeggen zij ). Nou mooi niet! En dan een lullig code excuses mailtje waar je de volgende zending dan gratis mee kunt versturen.In het begin was dat niet zo! Bellen of mailen, je hoefde niet lang te wachten. Maar nu het bedrijf groter aan het worden is door klanten te informeren via dagelijks adverteren en op de reclame tijdens de rustpauze van het WK wat er allemaal te koop is,groeit het bedrijf zich naar hun hoofd. Ze kunnen het niet meer aan ( personeelsgebrek ), maar daar mag de klant niet de dupe van worden. Als het geld maar op hun rekening staat! De rest interesseert het bedrijf zich geen hol wat er met een klant gebeurt .( zie andere ervaringen op deze site ). Ik sluit mij daar mee aan. Ik begin er van te kotsen. Ik hoop dan ook dat dit gestopt wordt. Je wordt niet serieus genomen. Dus een heel slecht bedrijf! WEES GEWAARSCHUWD!
De bestelling zou per voucher geleverd worden. Het artikel moet daarna bij een ander bedrijf gedownload worden. De levering heeft langer geduurd dan de beloofde periode en werd pas geleverd de 3 uur bellen en mail die nooit wordt beantwoord.De koopjedeal organisatie is niet berekend op dit soort verkooporganisatie is mijn bevinding.
30 mei besteld, 2 parasols en een scherm. Steeds weer vertraging in de levering. Wordt tijd voor kassa, radar whatever, maar dit moet stoppen. Klantenservice is bijna niet te bereiken. Grote oplichters! En wel weer per advertentie de artikelen te koop aanbieden?!?!?! Renate
Wacht al 2 maand op eettafel en salon tafel elke keer als je belt ben je minimaal een half uur tot een uur kwijt voordat je te woord word gestaan en elke keer hebben ze een ander smoes
30 mei besteld en betaald maar krijg niks geleverd wordt tijd dat we eens allemaal aangifte gaan doen dit kan gewoon zo niet samen staan we misschien sterk ga nu juridisch advies inwinnen ben niet van plan om mijn zuur verdiende vakantiegeld zo te laten weg jatten
Zit nu al een maand te wachten op een levering, elke dag een nieuwe track&trace code maar artikel nog steeds niet in huis. de levering kan zogenaamd niet geannuleerd worden. dus ook geen geld terug. Nooit meer iets van koopjedeal
Leveren niet. Wel snel incasseren. Nooit meer.
Na div mails over retour zending kreeg ik na een week van koopjedeal een verontschuldiging en een credit nota ook hoefde ik het geleverde art.niet terug testuren het geld stond na 2 dagen al op mijn rekening .ik ben zeer tevreden. Rob
Ik heb pasgeleden een crosstrainer gekocht via Koopjedeal.nl. De communicatie vanuit dit bedrijf is zeer slecht, ze hebben geen idee wat service is. Ten eerste kwam de crosstrainer niet op de afgesproken datum, daarna diverse keren contact gezocht (mail en telefonisch) om te halen wanneer hij geleverd zou worden. Telkens kreeg ik te horen dat hij overhandigd was aan Post XXL en dat ik een track en tracé zou ontvangen. Ik heb nooit een track en tracé ontvangen en opeens stond post.nl voor de deur maar zonder crosstrainer! Tja ik stond wel op de lijst alleen had hij geen crosstrainer bij zich?!? Misschien dat hij er morgen bij zit, maar ja ik weet niet hoe het bij jullie is, maar er zijn ook mensen die werken en dus niet dag en nacht wachten op een eventuele levering. Volgende dag werd ik op mijn werk gebeld en hij stond idd voor de deur maar ik was er niet. Gelukkig kunnen regelen dat iemand anders hem in ontvangst kon nemen. Bij het uitpakken kwam ik er achter dat de montage en handleiding alleen in het Duits zijn. Ik heb om een Nederlandse handleiding gevraagd (ik ben immers een Nederlandse consument en ik heb iets gekocht bij een Nederlandse organisatie) maar nee die was niet beschikbaar. Als zij de crosstrainer bij een bedrijf in Rusland had gekocht, dan had je dus een uitdaging gehad om de boel te ontcijferen! Nee voor mij nooit meer Koopjedeal en dat heb ik ook gezegd tegen ze.
Enkele malen daar wat besteld. Levering is bijna nooit op tijd, of product is niet meer leverbaar. Mail word niet of veel te laat beantwoord. Het antwoord is altijd, het is niet onze fout. Leverancier en of buiten depot? En maar weer 5 werkdagen afwachten, en dat 4x dus een maand. ook een keer 7 weken moeten wachten op een boxspring. Was niet meer leverbaar, zo gaan ze om met hun klanten. Ze hebben schijt aan je, geld is binnen dus klant zoekt het maar uit. Drama ten top Niet doen, scheelt hoop ergenis! Al doende leert men.
Voor 250 euro 5 artikelen besteld en vooruit moeten betalen. Pas na diverse telefoontjes (en vooraf uitermate lang in de wacht zitten) kwam een gedeelte van de levering. Een gedeelte was niet meer leverbaar, een gedeelte zou later komen en bleek ook niet meer leverbaar. Van wat wel kwam 1 artikel geretourneerd maar geld werd niet teruggestort. Na wederom contact zou de retour niet aangekomen zijn ('gebeurt wel vaker met PostNL'). Uit mijn verzendbevestiging bleek dat mijn retour al 2 weken daarvoor bij hen was afgeleverd. Een grote puinhoop dus daar! Uiteindelijk kreeg ik een mail met een creditnota, echter voor het verkeerde artikel. zucht. Voor mij nooit meer.
Na enkele keren een bestelling te hebben geplaatst waarbij alles correct werd afgehandeld, maak ik me nu zorgen. Heb voor 200 € matrassen besteld (en betaald) maar niets ontvangen. Na de vele klachten die ik nu heb gelezen maak ik me echt zorgen. Ik kan morgen niet weer de hele dag in huis blijven wachten. Slechte service, hoop echt dat het goed komt.
Ik heb drie maanden op mij geld moeten wachten voor dat het werd terugbetaald. En heb nooit mijn bestelling gekregen! Alleen maar smoesjes dat het onderweg was en per ongeluk naar een ander, niet bestaand adres gestuurd? Honderden telefoontjes gemaakt en alleen maar smoesjes " dat het nu echt onderweg was" etc.! Waardeloos bedrijf! Lost of money! Ik moet mijn rekening nog even checken want volgens mij heb ik het nog niet terug ontvangen :( Chris.
Ondanks meerdere toezeggingen is mijn in april bestelde tafel nog steeds niet geleverd. Online chat wordt niet beantwoord. Opbellen kan natuurlijk ook, maar een wachttijd van minimaal een half uur tot een uur is geen uitzondering. Van bedrijven zoals Koopjedeal word je echt moedeloos. Ga nu proberen mijn geld terug te krijgen.
Tafel zou 22 mei 2018 geleverd worden, is er 4 weken later nog steeds niet. Mails worden niet beantwoord, telefonische wachtrij duurt meer dan half uur
Laatst besteld bij koopjedeal.nl. Een paar kleine dingen uit de bestelling zoals scheermesjes zijn wel aangekomen, maar het duurste item (een tafel van 139 euro niet. Meerdere keren gemaild, geen gehoor gekregen. Ook meerdere keren geprobeert te bellen zonder succes. Ik ga nu online aangifte doen bij de politie en ik zou anderen die dit soort dingen van dit bedrijf meemaken ook adviseren om dat te doen. Koopjeoplichting moet het heten.
Ik probeer al een week een retour aanvraag te doen. Zonder succes! Bellen, mailen, chatten via de site maar word steeds afgewimpeld met "we zetten het in je online account". Daar staat nog steeds niets. Volgens mij wachten ze gewoon tot ik opgeef, of de retour termijn verstreken is.
Bankje en scheermesjes besteld, bankje bezorgd.maar geen scheermesjes na even een paar dagen wachten bleken de scheermesjes te zijn nabezorgd en in de open brievenbus te zijn gelegd. maar geen scheermesjes! na veel verkeerde mail moest ik een bindende verklaring ondertekenen als of iemand voor een paar scheermesjes Dief zou willen zijn! De bijgevoegde verklaring die ik in moest vullen bleek een reeds ingevuld exemplaar van een andere klant te zijn!( over privacy gesproken ) Service slecht waarschijnlijk door overbelasting van de klachtenafdeling
-wanneer je iets bestelt is het er meestal al de volgende dag zelfs in Belgie! -goed verpakt! -Ruiling of geld terug wanneer je iets gratis retourneert verloopt zonder probleem!