Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Inlegzolen van Scholl besteld. Bij bezorging was de verpakking aan de zijkant al geopend. Ondanks dat de inlegzolen nog verpakt zijn in cellofaan worden deze niet teruggenomen omdat de verpakking open is geweest. Dat de verpakking aan de zijkant al open was bij bezorging, wordt volledig genegeerd.
Kortom, sturen artikelen in geopende verpakking en vervolgens kan je het niet retourneren. Zo reduceer je dus retouren tot nihil.
Op inhoudelijk vragen wordt uiteraard niet gereageerd laat staan dat ze de moeite nemen om een en ander uit te zoeken.Tot tweemaal toe foto's gestuurd maar die schijnen steeds onduidelijk te zijn.
Ze leveren een verkeerd product, en als je het terugstuurd, krijg je als opmerking, dat het niet in de juiste staat is, en krijg je maar 75% terug!
11 augustus jl. Technosmart Bluetooth Carkit voor alle smartphones besteld en ontvangen.
In de dagblad advertentie prijs € 16,95.
Bij bestelling wordt er BTW berekend ic. € 3,65.
Dit hebben ze niet in de advertentie vermeld.
Ook hebben ze nog een of ander keurmerk,gezien de vele klachten moet dit keurmerk ingetrokken worden.
Volgens de gebruiksaanwijzing moet na instelling van bluetooth op op je phone een keuze worden gemaakt
-C carkit-,deze keuze zit niet op mijn Apple 6 phone
m.a.w. ik kan de carkit niet aan de praat krijgen.
Ik denk dat een uit de tijd geraakt apparaat is geleverd.
Bureaustoel besteld en afgeleverd het product viel tegen en armleuning zat bij monteren scheef. Bij retour melding die volgens hun voorwaarden betekent een gratis retourzending een voucher ontvangen met retouretiket. Wat schets mijn verbazing word doorgestuurd naar leverancier na veel aandringen nu een bericht van leverancier of ik de stoel naar UTRECHT kan komen brengen? op de trein OP mijn nek? dat is niet de afspraak ik deal met koop je deal en niet met de leverancier schande! koop hier dus NOOIT!
Doos AA batterijen en een powerbank besteld.
Na lang wachten heb ik de verkeerde batterijen (AAA) binnen gekregen en de powerbank komt niet overeen met de foto. Retour aangevraagd maar de batterijen mogen niet retour ivm hygiene. Terwijl de batterijen gewoon los in de doos zijn geflikkerd! Onmenselijke reactie en het is allemaal maar mijn eigen schuld. Overigens is de bestelling ook nog op het verkeerde adres geleverd. Moest ik ook zelf achteraan. GA NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE!
Dit was eens maar nooooooit meer.Slecht.
Antwoorden op je klachten zijn vriendelijk maar lossen niets op, verloren geld.
leren hoesjes voor smartphone bestelt en plastic voor gekregen en dan moet het ingewikkelt teruggestuurd en is maar de vraag of je je geld krijgt voor al die moeite...
nooit kopen bij koopjedeal
koopjedeal adverteert: 'luxe leren smartphone-wallets' en ik kreeg onaangenaam stinkende hoesjes uit een kunststofmateriaal.
als ik ze terug stuur, krijg ik misschien mijn geld terug...
Je moet dus ook nog zelf moeite doen -
dat noem ik oplichterij, nooit meer bij koopjedeal kopen!
Ondanks verscheidene negatieve recensies hier, heb ik geen slechte ervaringen. Heb al heel wat besteld. Snelle levering en bij een - incidentele - klacht, een snelle oplossing.
Snelle levering, apparaat wordt snel warm, alleen heel erg jammer dat erg GEEN Nederlandse handleiding bij zit.
Een laadkabeltje van € 5,-- besteld, € 3,-- verzendkosten!, kwam aan met gebroken afdekdopje.
Dit dopje kan nooit meer dan 2 cent kosten maar men wilde er niet een nasturen, hele kabel moest retour.
Wat een gedoe, slechte service, hoe moet dat als er echt iets aan de hand is?
portemonnee gekocht van bijna 50 voor 14 of zo met leder embleempje eraan trap er niet in het is nep absoluut geen leer. 1 ster is nog te veel
Ik heb bij koopjedeal.nl originele Gillette scheermesjes gekocht.
De levering was mooi op tijd wel een verpakking van de 4 pakjes mesjes die ik had besteld kapot, maar dat vond ik geen probleem.
ik scheer mijn hele leven al met Gilette dus weet ik wat ik kan verwachten.
met een nieuw mesje geleverd door koopjedeal kon ik nog niet een keer fatsoenlijk scheren.waarschijnlijk is het nep.ik heb vandaag een reactie naar koopjedeal gedaan en vriendelijk verzocht mijn geld terug te storten.ook zal ik Gilette informeren.
ik wacht dus even af wat koopjedeal hier mee doet.
ik houd u op de hoogte
Drie dozen met Calvin Klein boxers besteld.
Al wel moeten betalen via Afterpay terwijl bestelling heel lang op zich liet wachten.
Toen ze eindelijk binnen kwamen bleken ze van enorme slechte kwaliteit. Heel lelijk afgewerkt! Lelijk gestikt, losse draden, hele dunne stof etc.
Beslist niet zoals de Calvin Klein boxers die we wel eens in de winkel kochten. Dit lijkt of is naar ons idee imitatie zoals je ze op de markt in Turkije ook koopt.
Ik wilde ze retourneren maar kreeg te horen dat dit ivm hygiene niet kon. Ik kan me dat voorstellen maar als het geen goed product is lijkt me dit anders. Ik heb foto's naar hen gestuurd, twee keer klacht ingediend maar krijg geen enkele reactie! Wat een waardeloze club!
reageert niet op klachten,wegens onterechte aanmaningen,terwijl koopjedeal zelf aangeeft dat product retour is gekomen.
14-06 een vloerkleed besteld met 5 dagen levertijd. Dezelfde dag nog een wijziging aangebracht, omdat we een andere kleur wensten. Zou geregeld worden. Na een week contact opgenomen, want nog niets ontvangen. Toen werd er gezegd: 5 dagen levertijd was een foutje, het moest 10 dagen zijn.
Na een paar dagen op mijn account gekeken, hier stond al dagen VERZONDEN. Dus ik nam contact op, waarna zij me vertelden dat niet daadwerkelijk verzonden betekent, maar dat ze de opdracht hebben verzonden naar de leverancier. Zelden heb ik zoiets onduidelijks gehoord.
Afijn, waar blijft mijn order? Ik moest ZELF maar contact opnemen met de vervoerder. Gekke gang van zaken, maar omdat het nu al zo lang duurde dacht ik: dan maar zelf. De vervoerder wist helemaal niets van mijn order.
Plotseling kreeg ik mijn geld teruggestort met een creditnota. Niets over gezegd, maar het bleek dat de leverancier het kleed niet meer op voorraad had en daarom de order had geannuleerd. Let wel dat we op dat moment al 3 weken verder zijn!
Hierop zeg ik dat ze de bestelling maar opnieuw moeten doen, maar dat wensen ze dan weer niet. Ik moest zelf opnieuw gaan bestellen. Op mijn vraag of dezelfde korting gegarandeerd werd, kreeg ik een kortingscode. Prima, zou je zeggen. Maar er werd 2 euro te weinig korting gegeven. Dat is natuurlijk niet veel, maar ik had er mijn buik aardig van vol. Die 2 euro kwam als kortingspunten op mijn account. Dus die 2 euro steken ze hoe dan ook weer in eigen zak. Waardeloze klantenservice.
Ook hebben ze mij meerdere keren laten weten dat er niets tegenover zou staan. Ik word van kastje naar muur en terug gestuurd, en de schuld wordt constant afgeschoven.
Uiteindelijk leg ik mij erbij neer en wacht ik tot mijn nieuwe bestelling binnen komt. Een dag voor leveren nog niets gehoord. Even buurten bij de klantenservice! Wat zeggen ze? Neem maar even contact op met de vervoerder!
Wat een dramatisch bedrijf is dit! Ik hoop dat mijn bestelling ooit nog eens aankomt, maar ik kan Koopjedeal op alle mogelijke manieren AFRADEN.
Een paar maanden geleden scheermesjes besteld, en zoals aangeven kreeg ik een origineel product binnen 2 werkdagen.
2e bestelling waren opzet(tanden)borstels. Er stond niet bij of ze al dan niet origineel waren. Niet dus ... van de 5 zijn er al 4 kapot binnen 1 ½ week (roterend asje gebroken). Wat een baggerspul
Een overzet zonnebril liet ruim 2 weken op zich wachten, wat eigenlijk niet meer van deze tijd is. Afterpay, ja ja, betalen moet je toch, ook al is nog niets binnen.
Het begon goed, maar nu ... ik raad het niemand meer aan; nog net 2 sterren
Ik heb printervullingen gekocht die later in mijn printer niet bleken te werken vanwege problemen met de vullingen zelf. Koopjedeal geeft als antwoord dat de tijd voor retour is verstreken. Maar je wilt eerst de oude vullingen opmaken voordat je de nieuwe plaatst.
Niets mee te maken had ik maar eerder moeten zijn met mijn klacht. De dame aan de telefoon begreep mijn probleem maar kon daar helaas niets aan doen.
En o ja de hulpstukken voor de multitool is weer een drama appart. Hiervoor werd ik naar een vage site verwezen door koopjedeal. Een site waar je echt geen zaken mee wilt doen. Het is dus nooit maar dan ook nooit meer bij Koopjedeal. Wat een slechte service
Ik heb in het verleden vaak wat besteld bij koopjedeal.nl altijd goed totdat ik een complete bestelling wat niet uit de envelop is geweest wou retour sturen had het beter kunnen houden was ik goedkoper uitgeweest
Eerst duurde het eeb tijd voordat mijn retour in behandeling werd genomen. Retour gestuurd volgens instructies. Bleek dat een deel niet was ontvangen veel grmaild met hun geen reactie toen ik wel een reactie kreeg moest ik geduld hebben meer dan een week gewacht deel was niet ontvangen dat deel maar betaald om. Problemen te voorkomen kreeg ik van afterpay AANMANINGSKOSTEN! Weer mailen naar koopjedeal.nl geen reactie herinnering AANMANINGSKOSTEN doorgestuurd toen wel reactie dat koopjedeal.nl daar nists aan kon doen ik bleek ineens zaken te hebben gedaan met afterpay ipv koopjedeal.nl.
Een goed bedrijf had gezorgd dat je dit niet had hoeven te betalen nou ja koopjedeal.nl hoeft zijn klanten niet tevreden ts houden.
Nou nooit meer slechte service. Wordt er nog boos van bah!
In de courant zag ik een goedkoop iPhone hoesje bij Koopjedeal dus deze besteld. Was keurig op tijd in huis / verpakt. Binnen 2 weken begon het hoesje gebreken te vertonen (leer liet los / brokkelde af). Dus gebeld met de klantenservice (waar je meestal 20 minuten moet wachten en ze leuk zeggen dat je kunt chatten op de site maar die staat bijna altijd uit) en is er een retour aangemaakt. Keurig opgelost en binnen een paar dagen had ik een nieuw hoesje in huis.
Na twee weken begon het hoesje dezelfde problemen te vertonen dus weer gebeld met de klantenservice en hebben ze een handmatige retour aangemaakt. Omdat ik nu wel klaar met deze hoesjes was, heb ik in het begeleidend schrijven aangegeven dat ik het bedrag (€ 9,99) graag terug wil ontvangen. Toen begon de ellende. Het pakketje was nog niet aangekomen bij Koopjedeal. Om een lang verhaal kort te maken: begin april heb ik het verstuurd en afgelopen week is de retour pas bij Koopjedeal binnen gekomen (20 juni).
De klantenservice zou mij keurig informeren maar 9 van de 10 keer moest ik er zelf achteraan bellen en werd er een onderzoek ingesteld in het magazijn. Daarna bleef het weer stil ondanks beloftes dat ze me op de hoogte zouden hogen. Eigenlijk moest ik zelf om de zoveel weken maar weer informeren hoe de status was. Ook heeft men informatie opgevraagd bij Kiala maar de communicatie was erg slecht.
Gisteren kreeg ik ineens een mail dat mijn retour was verwerkt en ik een nieuw telefoonhoesje toegestuurd zou krijgen. Gelijk gebeld (deze keer werd er wel snel opgenomen) en er werd een verhaal gezegd dat ik buiten de bedenktermijn van twee weken zat. Heb uitgelegd dat ik twee hoesjes heb ontvangen die beide niet van goede kwaliteit waren en geen behoefte heb aan een derde. Daarnaast heb ik (niet bij Koopjedeal) inmiddels al een hoesje elders gekocht voor € 75,- die wel van goede kwaliteit is en nog niet stuk is.
Vandaag dus hoesje nummer drie gekregen waar ik niks aan heb. Al met al veel gebel en veel ergernissen om maar wat te weten te komen. Voor mij en mijn familie géén Koopjedeal.nl meer.