Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zuignap handvatten besteld, een handgreep was defect, Kreeg een ander die werkte helemaal niet ,terug gestuurd Dit alles loopt al ruim een maand, mijn vrouw heeft een nieuwe heup gekregen , dus die grepen zijn hard nodig. Niets meer gehoord van hun. Ik wil niets meer te maken met de koopje deal, Het res.geld hoef ik ik niet meer, krijg ik toch niet terug
Na bestelling geen reactie. Na een aantal dagen kwam de mededeling dat de zending verlaat was, omdat een artikel niet op voorraad was. Na nog een aantal dagen kwam het pakje aan. Een van de artikelen voldeed niet. Ik moest een retourzending aanvragen, nou vergeet het maar. Na twee uur pogen gaf ik de moed op en belde. Maar dat dreigde meer te gaan kosten dan het artikel heeft gekost. Koopjedeal is een bedrijf dat z'n zaakjes niet voor elkaar heeft. Ik zal er nooit meer iets kopen.
De producten hebben een véél langere verzendtijd dan bij de bestelling wordt aangegeven, daardoor moet je zo lang wachten op je product dat je het beter ergens anders kan bestellen. Ik zou hier niet opnieuw kopen.
Heb deze week (3 dagen geleden) het een en ander besteld bij Koopjedeal.nl. Voor het eerst. Wordt inderdaad niet binnen 24 uur geleverd. Volgens Track @ Trace volgende week (zit een weekend en een feestdag tussen). Maar moet je iets binnen 24 uur in huis hebben? En wat verwacht je voor 10 euro wat normaal 100 euro kost? Ben benieuwd naar onze eerste zending. Valt het tegen, dan retour en nooit meer bestellen, valt het mee dan andere dingen bestellen. Ik zal jullie op de hoogte houden. Een ruime voldoende gegeven: hoe de betrouwbaarheid over komt bij mij (een 10) en 2 punten eraf voor onderstaande reacties.
De bestelde producten waren van slechte kwaliteit. Retourneren na heel veel inspanning: chatten 3 maal bellen. Heeft me denk ik anderhalf uur tijd gekost. Verder kwam drie maal beloofde mail niet met retouradres. Telefonisch gekregen maar moest retourneren wel zelf betalen. Nooit meer koopjedeal voor mij.
Brenda
Het leek een mooie aanbieding maar wat een gezever heb ik met dit bedrijf. Ik ben nog nooit zo slecht behandeld met een aanschaf via koop op afstand. De producten die ze aanbideden hebben ze niet in huis op het moment dat je besteld. Dus maar wachten tot hun leveranciers een keertje gaan leveren. Ondertussen wordt je aan het lijntje gehouden met allerlei smoesjes en beloften: ja meneer, vanmiddag komt uw bestelling in ons sorteercentrum, daarna krijgt u van ons een berichtje over het track en trace systeem en kunt u uw bestelling volgen. Mooi geen mailtje(s) dus. Nog zo'n fraaie: "al onze medewerkers zijn in gesprek". Volgens mij is dat maar één juffie. Ik wilde mijn boosheid niet laten blijken maar ik kook van woede en overweeg mijn bestelling te annuleren en mijn geld via juridische weg terug te krijgen. Bah, bah en nog eens bah.
Leren riem gekocht, Was te groot en kreeg binnen een week mijn volledig aanbetaald bedrag retour, inclusief DHL bedrag
Vorig jaar eind maart 2016 een artikel besteld. Pas geleverd in april. 2016 Artikel eerder geannuleerd door lange levertijd. Werd toch toegestuurd. Artikel viel uit verpakking en was volgens mij gebruikt. Direct teruggestuurd in dezelfe verpakking. Heb hele jaar aanmaningen ontvangen. Is in een rechtzaak geeindigd. Ben gelukkig in mijn gelijk gesteld. Kijk uit voor Koopjesdeal en lees goed de retourpolicy. Bedrijf communiseert slecht. 1 keer iets gekocht bij Koopjesdeal. Nooit weer. Betaal maar een paar euro meer.
Niet als omschreven doch super klein domme retoriek feedback / klantenservice vlgs mij zit er een klacht-ketser a/d balie nooit meer ook maar iets bestellen louche flessentrekkende webtoko
Werkt perfect, géén gezeurvmeer met de buren!
Wij gaan per 1 april ons nieuwe appartement betrekken. (DUS NIET EERDER!) na overleg via chat met Koopjedeal een vintage vloerkleed besteld. Toegezegd dat het kleed niet vóór 1 april zou worden bezorgd.
Wie schetst onze verbazing dat er een Tracj&Trace-mail ontvangen dat het kleed op 24 maart gaat worden bezorgd. Opnieuw in de mail en de chat geklommen. Opnieuw toegezegd, dat de chauffeur de levering zou overslaan, later contact over de daadwerkelijke datum. Eind van de middag wordt ik door de vorige bewoner gebeld."Er is een kleed in de gang neergelegd, ik was niet thuis." Dus het kleed is in de middag zonder enige vorm van controle gedumpt. Vanwege de afstand (200km) heb ik het kleed nog niet daadwerkelijk gezien.ik houd mijn hart vast. NOOIT meer iets kopen bij koopjedeal!
Simpel twee origineel apple lightning USB kabeltjes besteld. 15 maart jl. Mail dat deze geleverd kan worden op 17 maart, dus niet! 20 maart gebeld.zijn niet voorradig, zodra deze geleverd worden, worden ze aan u doorgeleverd. 24 maart, een mail dat de kabeltjes niet geleverd kunnen worden omdat deze niet voorradig zijn. 31 maart worden deze geleverd.dus niet! Op 29 maart een mail, u raadt het al, de kabels zijn niet voorradig, deze worden geleverd op 6 april. Toch maar even bellen. Tja, meneer, ze zijn niet voorradig.maar dat wist ik al.wanneer worden ze nu echt geleverd. Dat kan ik u niet zeggen maar wees gerust, u staat op de prioriteitenlijst, de kabels worden met voorrang aan u geleverd. Ja, ja, wat triest voor de mensen die niet op deze prioriteitenlijst staan.
Overzet zonnebril met polariserende glazen: Inderdaad een overzet zonnebril maar de glazen zijn absoluut niet polariserend (getest met een door Polaroid teststrip). Dus onjuiste voorlichting in de advertentie. Voor de nachtzicht bril geldt hetzelfde. Relatief hoge verzendkosten die je niet terugkrijgt bij retourzendingen. Je moet ook drammen en dreigen om je geld teruggestort te krijgen. Er wordt geschermd met hoge klantwaardering (8.5) maar wie kan dat geloven.
Na 3 weken gaat de accu stofzuiger stuk,maar op mijn vraag of ik mijn geld terug krijg is het antwoord nee omdat de 2 weken om zijn die zij hanteren! nu al drie weken aan het bellen en chatten de 1 zegt dat ik toch mijn geld terug krijg de ander zegt dat ik een nieuwe voet krijg en de andere 4 die ik heb gesproken zeggen van alles maar iets ondernemen voor mij als klant ho maar! Zo triest deze organisatie! Zo ga je niet met klanten om!
Ze doen alsof ze originele producten leveren met een enorme korting. Maar dit is niet waar. Het is allemaal imitatie! (foto klopt totaal niet met geleverde product) Echt misleidend.
Als het te mooi lijkt om waar te zij is het meesta ook zo. Zeker bij de aanbiedingen van koopjedeal!
2 vloerkleden besteld, leken totaal niet op foto dus wilde ze retour sturen. Zo gezegd zo gedaan maar een dikke week later nog geen geld terug. Na telefonisch contact vertelde ze tweemaal dat retour nog niet bij leverancier was aangekomen. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat 1 kleed beschadigd was en dat ik uit coulance 75% retour kreeg. Ik was nml verantwoordelijk voor het retour sturen. Ik laat het er niet bij zitten, oplichters vind ik het.
Echt lederen smartphone cover wordt beloofd. Je krijgt een kunststof exemplaar. Mailen naar klantenservice heeft geen zin. Je kunt hem terugsturen. Enige gegeven verklaring "verkeerd uit het magazijn gepakt". Na de beschreven ervaringen neem ik mijn verlies. Maar ik trap er niet meer in.
De in de advertentie beloofde kwaliteit levert Koopjedeal nooit. Het is altijd nep, namaak, geen merkartikel zoals beloofd. Dus echt nooit meer.
Ik probeer nu al enkele weken mijn geld terug te krijgen van een door mij geretourneerd artikel. DHL verteld mij wel dat het artikel kennelijk zoek geraakt is. Verder moet je het dan kennelijk zelf maar uitzoeken