Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Doorgaans verloopt alles heel correct, alleen op de laatste bestelling wacht ik al 10 dagen. vragen worden wel direct beantwoord, maar ontvang nog niets.blijft ondanks de computers toch gelukkig ook nog mensenwerk.
Hele leuke actie's bij koopjedeal. Elke keer weer nieuwe leuke actie's en je spaart voor nog meer korting op een volgende aankoop.
Altijd wat ik bestel komt aan en is goed. Als ik wat terug wil sturen omdat het te klein is wordt ik met veel geduld geholpen
Onlangs wat bestelt en het zou binnen 3/4 dagen worden verzonden. Maar toen kreeg ik een mailtje, er was iets fout gegaan en de bestelling zou later worden verzonden. Zeer correct!
Slechte communicatie, lange levertijd, daarnaast nogmaals vertraging en dat niet melden. Weken op je pakketje moeten wachtten zonder enig bericht.
Salontafel gekocht: 5x retour moeten sturen vanwege defect. Pootjes zakken er onderweg (met alle ellende van koffie, etc. over de vloerbedekking). Na 5x wilde ik mijn geld terug. Dat is me toegezegd, maar nu 3 maanden later nog steeds niet gebeurd, ondanks wekelijkse herinneringen via email (telefonisch zijn ze niet te bereiken).
Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd en mijn mail hierover wordt niet beantwoord. Contact via de telefoon is een drama, want ik ben regelmatig nummer 25 in de wachtrij. Slechte service derhalve.
Hoesje gekocht voor smartphone pu leder koopje en zou normaal € 70.00 kosten. Troep, het is gewoon plastic. Hoeslakens van HOTELKWALITEIT troep. Ik vind ze nog te slecht om mijn motor mee te poetsen. Ik moet eerlijk zeggen: heb ook wel iets goeds gekocht.
Aan mijn hoela, hartstikke dun, maar dat zou kunnen. Na de vakantie in gebruik genomen, kreukt ontzettend, overtrek blijft haken aan ingescheurde nagel, eeltplekjes op de voeten. Kussensloop pluist aan de kin / wangen van mijn man ondanks dt ie zich avonds scheert. Veel te ruim, dekbed blijft niet op de plaats zitten. Bij omdraaien in bed 'kleeft' het overtrek aan de pyjama. Contact opgenomen het is gebuikt en de verpakking is er iet meer .en na de 30 dagen (besteld 28 juli, aangekomen 9 dagen later, in gebruik sinds 2 september Slecht slecht, jammer dat je geen reviews bij de producten kan plaatsen zodat andere aspirant klanten t kunnen lezen.
Ongelo oflijke slechte contacten met de klanten. Op e-mails krijg je antwoord dat binen 24 uur contact met je wordt genomen, is iets wat dus niet gebeurd.Dit gebeurd na elke mail die je stuurd maar er wordt geen enkele keer contact met je gezocht.Als je gaat chatten en dat lukte mij maar 1 keer daarna was chatten gesloten krijg je een vriendelijke persoon aan de lijn maar deze weet werkelijk nergens van. Ik heb hierna de waarchuwing van Tros Radar gelezen en ben dan ook niet van plan ooit nog iets hier te bestellen ook kan ik het iedereen afraden om het te doen. Het bedrijf komt zeer dicht bij een oplichterszooitje dus nooit meer iets bestellen.
Twee weken geleden een Toshiba Tecra Z40 gekocht bij Koopjedeal. Deze zou refurbished zijn, hetgeen inhoudt dat het apparaat geheel is nagekeken, waar nodig technisch in orde gemaakt en voorzien van de laatste updates.De laptops zouden er zgan uitzien op misschien wat kleine gebruikssporen na. Moest lang wachten op de levering, maar eindelijk kwam het dan toch. Wat opviel: geen handleiding meegeleverd. Bij het opstarten geen Toshiba bios melding. Fingerprint ontgrendeling werkt niet en de HDMI werkt niet. Maar het ergste komt nog. Na een dag installeren van alles en nog wat, ontdek ik dat er data van derden op de machine staat en er een Dropbox account van iemand anders op staat die aktief is! Direct gemeld aan Koopjedeal die eerst ontkennen dat dit niet kan! Bewijs opgestuurd, waarna correspondentie alleen maar buiten de standaard procedure om kon. Ondertussen bleven dagenlang data van derden binnen komen op mijn laptop. Deze mensen gewaarschuwd uiteraard. Ik heb om compensatie gevraagd voor mijn verloren werk en tijd, maar kon dat alleen maar krijgen NA OPSTUREN van de laptop, die dan in orde gemaakt zou worden. Is dat compensatie? Computer teruggestuurd en geld teruggevraagd. Het geld heb ik gelukkig wel teruggekregen, na 1 aanmaning, dat wel. De machine was trouwens bij Toshiba onbekend als zijnde refurbished (is na te gaan aan de hand van het serienummer). De laptop kwam uit een faillissement van een bedrijf in Amersfoort. Het betrof ca 10 laptops. Dit heb ik allemaal na kunnen gaan a.d.h.v. de data die op de machine stond, evenals andere gevoelige prive informatie. Ik wil mensen hierbij waarschuwen NOOIT zgn refurbished laptops te kopen bij Koopjedeal. Deze machines zijn dus niet refurbished! Zie ook een andere ervaring van iemand anders onder deze beoordelingen.
Dit is dan vast een wereldreis. Bestelling ongedaan maken kan niet, want hij is al verzonden. Niet leverbare producten die ook als verzonden staan kunnen wel na een maand worden gecrediteerd en worden doorgegeven aan AfterPay. Voor de overige producten moet ik voor de zoveelste keer 5 werkdagen wachten alvorens te reageren. Een brok ellende, voor mij geen koopjedeal meer!
Begin juli een matras geretourneerd. Nog altijd heb ik geen retourbedrag ontvangen ondanks een retourbewijs. Aanvankelijk werd op mails niet gereageerd, en per telefoon was het bedrijf onbereikbaar. Recent alleen vage, ontwijkende mails van de kant van het bedrijf ontvangen. Uiterst onbetrouwbaar!
Goed en snel opgelost. Maar moet haar producten goed etsten voor zij dit aanbieden.
Turbo Dweil gekocht voor 69,94. Wordt aangeboden voor 39,97 op dezelfde site. Dus € 29,97 teveel betaald.Product komt uit China en geen paklijst of retouradres bijgesloten . 2 stelen in elkaar geschroefd en 2 dweilen aan uiteinde geprobeerd vast te maken aan klittenband 2 uiteinde( flappen) zitten los. Als je probeert de dweilen uit te wringen stroop te hele handel op. Via facebook een filmpje gezien waar het wel zou moeten werken.Infrieure kwaliteit dus. klacht ingestuurd en men zou binnen 2 dagen contact opnemen is niet gebeurd. telefoonnummer van dit bedrijf is niet te vinden. vandaag 13 aug opnieuw via klantenservice en klachtenformulier opnieuw ingevuld. Gezien alle reactie ben ik niet positief ik wacht nog een week en als ik niets verneem dan ga ik stappen ondernemen .
Ik had 26 juli 2 sets van 12 stuks fruitoftheloom t shirts besteld (1x wit ronde hals en 1x zwart ronde hals). Ik had per ongeluk de maat XL besteld ipv XXL. Hiervoor een mailtje gestuurd om dit aan te passen, echter na een aantal dagen nog geen reactie en dus maar gebeld. De servicemedewerkster die ik aan de telefoon kreeg zou de bestelling aanpassen, echter ontving ik gewoon de XL (2/8/18). Teleurgesteld hierover weer contact met ze opgenomen en een retour / omruiling aanvraag ingediend. Het retourpakket heb ik op 4 augustus ingeleverd bij een dhl punt.
Na diverse malen contact proberen te krijgen (soms wachttijden van ruim 30 minuten krijg je na veel zeuren uiteindelijk te horen dat de retourafdeling een kleine achterstand heeft. tijdens 1 van de telefoongesprekken kom ik er achter dat er een fout zit in de omruilaanvraag, er zou 1 set wit ronde hals en 1 set wit v hals verstuurd gaan worden. Direct aangegeven dat dat niet klopt en de medewerkster zou dit direct aanpassen. Uiteindelijk op 29 augustus bericht gehad dat de zending ontvangen is en dat de verwerking ervan nog eens een week kan duren. Op 6 september bericht gehad dat het verwerkt is (dus meer als een week). Gisteren (10 september) bericht gehad dat de bestelling ingepakt is en verstuurd gaat worden. Bij het mailtje zit een pakbon met daarop 1 set wit ronde hals en 1 set wit v hals. Maar weer contact opgenomen en ze kunnen nu niets meer doen, ik moet of het pakket weigeren of aannemen en de verkeerde shirts weer retourneren.
Wordt dus nog vervolgt.
Dit is mijn 5e reactie onder deze tittel op dit forum. Heb 3 maanden (echt, bestelling was 1 juni) geprobeerd om verkeerd geleverde fiets te retourneren. Iedere keer verhaaltjes dat je gebeld wordt, en dat gebeurd nooit. Via VISA chargeback heb ik wel mijn 1000 euro terug. En omdat koopjedeal naar VISA na 5 weken ook niet reageert (daar zijn ze wel wel consequent in :) is daar het dossier gesloten. Maar ik heb nog steeds een vouwfietsje in de gang staan dat ik niet wil. Ik stop er nu mee en ze bekijken het maar verder. Mijn tip: als je iets voor een groter bedrag bestelt bij Koopjedeal gebruik dan of pay after of Creditcard, dan is de ellende niet weg maar krijg je wel je geld terug. Veel plezier allemaal nog op dit forum.
Vloerkleed gekocht via dit bedrijf. Kleed is geleverd doch kleur was niet wat we zochten. Dezelfde week geretourneerd, binnen termijn en in originele verpakking met verzoek terugbetaling. Na ruim 3 maanden nog geen geld retour. Bellen en mailen. Krijgen een mail dat we het kleed vuil en niet in de originele verpakking hebben geretourneerd en daarom maar 75% retour krijgen. Nou weten we natuurlijk hoe we het kleed hebben geretourneerd, schoon en in originele verpakking. Vraag ik of ze dat willen aantonen omdat ze ons niet geloven. Krijg ik een foto van een heel ander kleed in een vuilniszak. Dit is niet mijn kleed. Jawel volgens de leverancier is dit wel uw kleed. Nee dat is niet ons kleed, niet onze vuilniszak en dat is ook niet onze vloer op de foto. Nee dat kan, want deze foto is in het magazijn van de leverancier gemaakt. Wie dat is kunnen we niet zeggen want wij beroepen ons op geheimhouding. Graag wil ik mijn geld terug want het kleed is dezelfde dag terug gegaan in originele verpakking, geretourneerd, en we wonen in een mooie villa dus kleed kan hier in ieder geval niet vies zijn geworden want je kunt hier van de vloer eten en bovendien is het ons kleed niet op de foto. Jawel zegt de zoveelste dame van Koopjedeal, de leverancier zegt dat het uw kleed is. Waarom zie ik dan geen adres etc op dit kleed staan van mij? Daar hebben ze geen antwoord op. Tot op heden worden we voor leugenaars uitgemaakt. Het gaat om een paar tientjes, maar deze service is te triest voor woorden. Nooit iets gehoord in 4 maanden tijd op onze mails, ook geen aanbod om het kleed alsnog te houden conform de voorwaarden en nog steeds ons geld niet terug. Kijk uit voor dit soort praktijken van koopjedeal. Zaak aangespannen via onze rechtsbijstand. Triest voor een paar tientjes, maar we laten ons als klant niet uitmaken voor leugenaars als we dat niet zijn. Wij houden van eerlijk zaken doen. Tip: koop niet bij koopjedeal want zo is het geen koopje.