Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Word netjes op de hoogte gehouden wanneer en hoe bestelling word geleverd.
Mooie regeling met after Pay betalen, je weet wat je koopt, door product eerst gezien te hebben.
Gedeelte van mijn bestelling is geleverd (blijkt goedkope zooi te zijn, die op andere plekken nog goedkoper gekocht kon worden).
Laatste gedeelte van mijn bestelling blijft uit.
Pogingen om contact op te nemen met Koopjedeal lopen op niks uit!
Heb zelfs nooit een bevestiging van mijn bestelling ontvangen.
Op 13 november via koopjedeal een dekbed besteld en via Ideal dus gelijk betaald. Dekbed zou ongeveer 20 november afgeleverd worden.
Op 27 november een mail gestuurd met de vraag, waar blijft mijn bestelling.
Geen antwoord.
Donderdag 29 november gebeld, d.w.z. contact gezocht. Bleek dat ik nummer 47 in de wachtrij was. Na 63 minuten en 34 seconden (!) eindelijk contact met een medewerkster. Helaas kon zij dit niet direct oplossen, maar ze zou het uitzoeken en ik zou binnen 1 uur een mailtje met de stand van zaken ontvangen.
Na een paar uur kwam het mailtje met de mededeling: "bedankt voor uw mail en telefoontje, wij gaan het uitzoeken. U hoort van ons".
Vervolgens heb ik in de volgende dagen een paar keer een mailtje gestuurd met de vraag: "En nu? Alsnog bestellen of geld terugstorten ". Gisteren, 3 december het antwoord ontvangen: "Hartelijk dank voor uw mailbericht.
Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb inmiddels uw juiste gegevens doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.
Ik heb geen idee wat dat betekent, de afdeling klachten, de boekhouding, de leverancier?
Wordt het dekbed alsnog afgeleverd, en zo ja wanneer, of zorgt de boekhouding voor restitutie, en zo ja, wanneer.
Zolang één en ander nog steeds niet is opgelost, slaat mijn ongenoegen om in frustratie en woede. Niet in de laatste plaats ook woede over mijn naïviteit om vooraf al te betalen.
Ik lees op de website dat er door "black friday" lange wachttijden aan de telefoon en bij het beantwoorden van mailtjes zijn ontstaan. Geen goede zaak als een toename van het aantal bestellingen via de website leidt tot een toenamen van wachttijden en dus, onvrede bij kanten.
groet, Uco Boxma
Wacht al 4 weken op mijn bestelling. Ze zijn telefonisch bereikbaar van 9-17.00 uur maar 's Morgens om 9 uur bellen, ben je nr. 57 in de Wachtrij en mails worden niet meer beantwoord.
Wil je Kopojedeal telefonisch spreken dan heb je inderdaad gelijk al een wachtrij, ongeacht hoe laat je belt. Volgens mij zit er maar een juffrouw daar. Kostenbesparing. Dus een mailtje gestuurd. Volgens hun site: binnen een dag antwoord. En dat was drie weken geleden. Ik heb e goederen geleverd gekregen, maar zonder bouwtekening. Zoek het maar uit, denken ze bij Koopjedeal.
Ik heb al zeker drie weken geleden een kleine plug-in minikachel gekocht en betaald bij koopjedeal en tot op heden heb ik dat nog niet ontvangen. Na mijn vraag zou het Vorige week zeker bezorgd worden, maar dat was een loze belofte. Tot mijn verbazing staat die advertentie vandaag groot in de krant?!,,,, Service?
Op 4 november 3 producten besteld, waarvan er 2 zijn geleverd. Ik heb hier 2 maal over gemaild en 3 maal over geprobeerd te bellen (het wel bekende 65 wachtende voor u en na 45 minuten nog steeds 40 wachtende voor u). Er volgt geen enkele reactie. Ik zou hier nooit meer iets bestellen.
Geachte Koopjedeal,
Ondanks mijn vele pogingen om contact met jullie te krijgen is het mij nog niet gelukt om daadwerkelijk jullie te bewegen om mijn bestelling met ordernummer 203047298 geleverd te krijgen.
Zowel via de mail, via de website en via de sociale media (Facebook) probeer ik jullie duidelijk te maken dat mijn bestelling niet geleverd is. Ook telefonisch zijn jullie onbereikbaar. Als ik om 16.45uur probeer te bellen dan krijg ik een antwoord apparaat met de mededeling dat jullie klantenservice reeds gesloten is, terwijl op jullie website heel duidelijk vermeld staat dat jullie tot 17.00uur geopend zijn.
Ook op mijn emails krijg ik niet of nauwelijks respons.
Alhoewel mijn geduld al behoorlijk op de proef is gesteld, geef ik u nog eenmaal de gelegenheid om mijn bestelling tijdig te leveren. Ik verzoek u dan ook mijn bestelling voor vrijdag 7 december aanstaande te leveren. Mocht u wederom in gebreke blijven in het leveren van mijn bestelling. Dan wens ik mijn bestelling te annuleren en de koopovereenkomst te ontbinden.
De betaling zou via Afterpay plaatsvinden. Ik heb Afterpay inmiddels geïnformeerd over deze mail en over de wantoestanden bij Koopjedeal.
Ik vertrouw er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Hoogachtend,
G. Tiekstra
Op 12 november bestelling gedaan en betaald,die op 19 november bezorgd zou worden.
Helaas, die dag niets en ook de volgende dagen niets.
Op 22 november gebeld.nummer 39 in wachtrij, na 25 minuten wachten, nr 27, advies : stuur een mail.
Zo gedaan, antwoord was dat er binnen 7 werkdagen ( dus een dikke week) gereageerd zou worden. Daar schoot ik niets mee op!
Dus weer gebeld, 37 in wachtrij.na bijna een uur wachten kreeg ik Anouska Bos aan de lijn.
Zij zou het uitzoeken en me dezelfde dag terug mailen.
Helaas geen mail ontvangen.
24 november weer mail gestuurd, zelfde standaardtaal als antwoord.binnen 7 werkdagen krijgt u een antwoord.
Dinsdag 27 november kreeg ik een soort excuusmail De bestelling zou binnen 5-12 werkdagen geleverd worden.
Daar had ik niets aan, want Ik ging op 2 december voor 2 weken naar buitenland.
Dus weer een mail gestuurd met standaard antwoord.
Heb nog steeds niets ontvangen en dus gevraagd om het 2 weken op te houden.
Dus zeer slechte service en volstrekt onbereikbaar!
3x gebeld en 3x gemaild en geen enkele informatie.
Scheermesjes, kussen en smartwatch besteld.
Helaas heb ik mijn bestelling nog steeds niet compleet ontvangen.
De scheermesjes waren op het verkeerde adres aangeboden en daarna gecrediteerd.
Het VFit Activity Tracker Smartwatch met Touchscreen heb ik nog steeds niet ontvangen en ook geen verder informatie over gehad.
Het Traagschuim kussen heb ik wel ontvangen.
Diverse mails gestuurd maar behalve een ontvangst bevestiging geen enkele reactie ontvangen waaruit blijkt dat de smartwatch alsnog verstuurd gaat worden.
Het is leuk om een product te zoeken wat je nodig hebt en dat scheelt heel veel in de prijs wat je ook zoekt is altijd voordelig
verder succes
Omdat het drie maanden heeft geduurd voordat er eindelijk iets gebeurde en er in die periode konsekwent nietn op mijn mails is gereageerd
Op 26/9 6 lampen besteld. Op 17/10! werden (zonder voorafgaand bericht) 2 lampen bezorgd.
Ondanks regelmatige emails, waarop ik geen enkele reactie heb ontvangen, is het restant nog niet afgeleverd. Klacht op Ervaringen.nl geplaatst . Op 12/11 bericht ontvangen dat klacht in behandeling zou worden genomen. Dat was waarschijnlijk een grapje, niets meer gehoord. Vanaf half november bijna dagelijkse emails gestuurd. Geen enkele reactie.
Klantenservice (zou die bestaan?) telefonisch volkomen onbereikbaar.
Krijg het idee dat ik met ordinaire oplichters te maken heb.
12 november een bestelling geplaatst:. Tandenborstels. Dekbed. Lakens. Het is nu 3 december en we hebben alleen de tandenborstels ontvangen,dit is 3 weken. Nog nooit meegemaakt, zelfs bij AliExpress gaat het sneller.
Bestelling op 21 november geplaatst, na 7 werkdagen een mail gestuurd( antwoord kan 7 dagen duren). Na 8 werkdagen gebeld ( 3 uur in de wacht).Medewerkster zag dat " De track and trace vorige week verbroken en er niet geleverd is". Ze zoekt het uit en ik krijg een mail? Tja, dit was 1x en nooit weer bij KOOPJESDEAL.
Kocht een matras top en direct betaald
Echter niet geleverd. Bel je ze, dan ben je nummer 60 in lijn en het duurt dan een uur of meer voordat je aan de buurt bent. Wie heeft daar tijd voor? Diverse emails gestuurd via hun website en die worden niet beantwoord. Zo behandel je klanten niet
Gewoon slecht en onbetrouwbaar.
Ik verbaas mij over het hoge percentage tevredenheidsonderzoek klanten. Mijn eerste bestelling heb ik, nadat de leveringstermijn ver overschreden was, gecanceld. Mijn huidige bestelling van 12 november is nog steeds niet geleverd. Dit kan geen toeval zijn, dit is structureel. Wel een late excuusmail ontvangen doch de daarin toegezegde beloften zijn tot nu toe niet bewaarheid.
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen er was iets mis gegaan maar kreeg een nette mail met excuses dat het alsnog onderweg is , nu maar afwachten
Had ik maar eerder naar revies gekeken,ja weer die verdronken kalf etc,ben al va. 19 sept bezig en sluit me volledig aan bij alle klachten hier beschreven.
De plotseling positieve reacties die hier opduiken over koopjedeal lijken me volstrekt ongeloofwaardig. De enige reden die ik kan bedenken is dat koopjedeal zo probeert te zorgen dat er mensen blijven bestellen in deze feestdagenmaand. Mensen trap er niet in, er zijn op diverse sites honderden klachten met allemaal hetzelfde verhaal. Dit bedrijf levert niet, informeert niet, en geeft geen geld retour. Je bent je geld kwijt. veel mensen zijn bezig met aangifte te doen bij de politie, om te zorgen dat dit bedrijf gestopt wordt!