ANWB reviews

4.0
Positief30%
Neutraal2%
Negatief68%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Marcel
13-06-2022

Zaterdag een lekke band gehad met auto van mijn baas, een zware stretch hummer. De krik in de auto voldeed niet en zodoende niet in staat zelf wiel te wisselen. Met mijn pas kan ik hulp vragen in iedere auto die ik rijd, gedaan en binnen 15min was er een wegenwacht ter plaatse. Heb via website hulp gevraagd, even locatie aanzetten en hoppa. Zeer tevreden hoe het is gegaan, precies zoals ANWB steeds via sms had aangegeven. Een dikke pluim voor de wegenwacht!

Yvette
11-06-2022

Anwb laat gezin in zeer gevaarlijk kapotte auto naar Nederland terugrijden. Anwb verleent een zeer slechte service bij hulp in buitenland waarbij er sprake was van miscommunicatie tussen garage en anwb. We hadden een kapot raam en een trilling in voorwiel. Auto meteen naar garage voor check. Volgende dag gebeld, alles gemaakt. Ik vraag nog expliciet of de enorme trilling in de voorwielen gechekt is, ja dat was het geval. Niet dus. Was niet duidelijk gecommuniceerd. Was weekend dus werd een leenauto. Krijg adres door om op te halen. Was driekwartier met taxi. Daar aangekomen bleek alles dicht. Zes keer gebeld met anwb, steeds verbinding verbroken. Eindelijk juiste adres was ik 3 uur te vroeg, terwijl anwb duidelijk in sms andere tijd had doorgegeven. Na 1,5 uur papierwerk regelen voor huurauto hadden ze alleen nog creditcard nodig. Die had ik wel maar creditcard met minimale saldo was na vier dagen Disney behoorlijk leeg. Kon niets huren. Anwb zei zoek maar ander vervoer op zaterdagavon

Marja
07-06-2022

Telefonisch vrijwel onbereikbaar

Julienne
05-06-2022

Zeer slecht. We betalen al jaren voor de ANWB Wegenwacht service en ik heb voor de 1e keer stil gestaan gisteren nacht. Ik zat vast in het zand en heb de anwb gebeld echter konden ze mij niet helpen en bij doorvragen of ze iets konden doen voor een vrouw in nood midden in de nacht, gooiden ze de telefoon erop.

Nog een keer terug gebeld en hingen in mijn nood verhaal weer op.

Belachelijk ANWB!

Jacqueline
02-06-2022

Met pech stond ik langs de Kant van A9. Er was wat met het stuurhuis, waardoor het sturen niet meer ging en het was niet meer veilig om door te rijden. De wachttijd duurde langer dan verwacht maar het probleem werd verholpen door Marco. De service was ontzettend goed. Hij nam de tijd en legde stap voor stap uit wat hij deed.

Achteraf werd ik door Marco gebeld of ik veilig thuis was aangekomen, dat had ik niet verwacht. Wat een top service!

Ik voel me weer veilig op de weg. Bedankt Marco!

Blije zeester

Mary
31-05-2022

Super vriendelijke man mijn probleem was snel opgelost en advies gegeven

Marisa
31-05-2022

Na 15 minuten in de wacht weigeren ze te komen voor een lekke band aan onze bestelwagen, “dat moet Uw autoverzekering voor U regelen, dat valt onder schade” word doodleuk verteld.

Na 20 jaar lidmaatschap opgezegd, de ANWB is de vertrouwde ANWB niet meer

Arie
29-05-2022

Op 25/05 de dag dat er de meeste file vorming stond kregen wij pech met onze aangepaste VW Transporter in Amersfoort. ANWB gebeld en kregen al meteen te horen dat het wel wat langer zou duren, maar daar hadden wij alle begrip voor (bestuurder + rolstoelgebruikster).

Toen de man (Levi) v.d. ANWB arriveerde ( +/- 17.00 uur) concludeerde hij al meteen dat de auto naar de dichtstbijzijnde garage in Amersfoort moest.

De auto moest helaas daar blijven en wij zouden met aangepast vervoer naar huis moeten (Groesbeek)

Levi v.d. ANWB heeft tot in de puntjes alles perfect geregeld.

Levi is al die tijd bij ons gebleven totdat de taxi arriveerde om 22.00 uur

Top.

Een Tien met een griffel.

Groet Fam. Cillessen

Ruben
20-05-2022

Proberen het opzeggen zo moeilijk mogelijk te maken en forceren automatische verlenging (ondanks betaling PER JAAR). Krijg vervolgens bij de vraag waarom dit niet automatisch stopt een geïndoctrineerd antwoord van een droeftoeter ‘Omdat wij dat zo doen’. Vervolgens vraag ik beleefd of alles dan is afgerond en zegt meneer ‘ja’ en hangt op. Geen gedag of iets dergelijks. Goede trainingen gehad bij de anwb? Wat een walgelijk bedrijf is dit. Zolang je betaald mag je er zijn, anders kan je beter dood vallen.

Mij zie je nooit meer terug. 0/10 voor klantenservice.

Chris
17-05-2022

Zeer slecht enorm nalatig en moeilijk tot nauwelijks te bereiken

Tijdens het afsluiten van een fiets verzekering zou ik volgens de winkel op €50 per jaar uitkomen deze zou ik per acc kunnen betalen

Via telefoon kun je ze nauwelijks bereiken na 90 minuten wachttijd had ik ze aan de lijn en ze zouden alsnog een acc van €80 sturen dat bleek de prijs te zijn deze cheque is nooit gekomen wel een dreigbrief dat ze een deurwaarder lang zullen sturen hmmm stuur maar anwb ik ben er klaar mee

Ik raad ze af

Manuela
13-05-2022

Had een betalingsregeling met de ANWB gemaakt om de dure premie in termijnen te betalen.

Heb ook netjes op de afgesproken termijnen betaald.

Krijg ik nadat ik de laatste termijn heb overgemaakt een incassobureau op mijn dak om de premie in 1x te voldoen plus incasso kosten. En de ANWB had mijn laatste incasso weer teruggestort.

Heel gezeik en gedoe!

Nu moeten er allerlei stukken opgestuurd worden om te bewijzen dat ik wel heb betaald. Anders kan ik de hele premie plus kosten overmaken.

ECHT te schandalig voor worden. Ook totaal niet meedenkend en welwillend.

Is zo fucking duur en dan dit gezeik.

Het liefst zeg ik de hele shit op!

Stella
05-05-2022

Het camper bedrijf uit Tubbergen kon de stroomstoring niet vinden. Een dag later de ANWB gebeld. Remy van de ANWB Topper uit Hardenberg heeft ons uit de brand geholpen. Wij zijn hem dankbaar. Zeer vakkundig! Jacques en Stella

Willeke
03-05-2022

Wat een onprofessioneel bedrijf! Ziek kind in het buitenland die naar huis wil. Na anderhalve dag bellen nog steeds geen vooruitgang. Beloven na 1 uur terug te bellen. Na 4 uur wachten nog geen uitslag van de arts. Malou verbreekt gewoon de verbinding als je vraagt om met contactpersoon Mario doorverbonden te worden. Jarenlang premie betalen en dan gewoon te horen krijgen dat het druk is. Dan moet je geen verzekeringen verkopen is mijn mening. Dat is niet mijn probleem. Mensen sluit hier geen verzekering af!

Vincent
27-04-2022

Let op. Sluit hier geen verzekering af. Als je een schade meld doen ze er alles aan om niet te hoeven uitkeren. Pure oplichters vooral op de afdeling watersport.

Ruben
20-04-2022

Sinds kort is er een app. Kan je je melding sneller doorgeven. Fijn dacht ik, want bellen duurt altijd lang daar. Als ik de app doorloop zegt deze op t laatst dat ik moet bellen met de centrale. 😡

Net gebeld maar na 45 minuten wachten vond ik wel welletjes. Wat een puinzooi daar.

Contract opzeggen? Dat kan alleen telefonisch. Handig! Want telefonisch kom je er nauwelijks doorheen. Waarom kan dat niet schriftelijk ANWB. Is dat niet bij wet geregeld?

Jaren klant geweest maar ben er nu wel klaar mee. Ga de concurrent is bellen.

Olav
12-04-2022

Zeer slechte ervaring en weinig empathie van personeel alarmcentrale.

Mandy
11-04-2022

Ik heb 4 tickets voor keukenhof gekocht met paar euro ledenkorting. We zouden over paar dagen gaan.

Zo'n spijt van.als ik die paar euro extra betaald had

(door bij keukenhof zelf kaartjes te kopen) dan had ik datum kunnen verschuiven. We zitten met 2 zieken, ik heb restitutie/verplaatsen gevraagd, maar krijg die niet. Ik moest de kaarten maar aan een ander geven of verkopen. .wat een nep service, totale aanfluiting. En ben dus hoop geld kwijt hierdoor!

Ik zal nooit meer kaartjes op deze manier aanschaffen.

GEEN aanrader!

Robert
08-04-2022

Compliment centrale van anwb ( vriendelijk en behulp zaam). Vervolgens wachten op de wegenwacht.

Na ongeveer een half uurtje arriveert de wegenwacht. Uiterst vriendelijke en vakbekwame monteur.

Ik stond op 8 april j.l met een.gemakshalve noem ik het een geblokkeerd startslot in maasbracht op een parkeerplaats. Ik kon niet meer starten. De vakkundige monteur zorgde dat ik in een mum van tijd, d.m.v een noodreparatie met de auto naar de garage kon rijden. Daar wordt de audi van een nieuw slot voorzien.

Top ANWB! Als je er staat, zijn het toch weer jullie mensen die hoe dan ook je helpen.

Een dikke 10!

Jules
07-04-2022

Keuze menu slaat nergens op. Drama, constant zelfde vragen. Maak je een keuze krijg je daarna de tip voor de keuze die je niet hebt gemaakt?

Verbinding aan de telefoon erg slecht en geen gehoor. Vervolgens de vraag hoe lang gaat het duren 1,5 uur? Op een gevaarlijke situatie…

Slechte service tot nu toe.

Jeanne
29-03-2022

Tijdens een fietstocht op Schouwen Duiveland brak de ketting van mijn e-bike.

We waren 15 km. van de camping verwijderd.

Te ver om te lopen voor mij.

Gelukkig zijn we lid van de ANWB en hebben ook de tweewieler pechhulp. Nadat we gebeld hadden, kwam na, ongeveer een half uur, de wegenwachtauto. De vriendelijke monteur kon mijn fiets niet maken en heeft mij toen met fiets en al naar de camping gebracht.

Dat is toch geweldig.