ANWB reviews

4.0
Positief30%
Neutraal2%
Negatief68%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

HHM
26-06-2019

RoamlerTec

Afspraak om 0800 uur. (Blijkbaar met monteur van Roamlertech) 0930 nog niemand. Alleen een smoes van file. (ik heb even gekeken maar deze ochtend was er minder fileleed dan normaal).

@ANWB Jammer, jullie goede naam wordt zo gedoezeld!

Jeffrey
25-06-2019

Goede pechhulp ontvangen van alle ANWB bussen in het bijzonder nummer 2473.

Ik ben al 40 jaar lid van de ANWB met volle tevredenheid. Leuke ervaring meegemaakt met het vernieuwen van water koelslangen bij mijn VW Golf 2 verricht door een enthousiaste monteur van ANWB met reparatie bus 2473 van de ANWB. Heel veel bewondering voor zijn vakmanschap en enorme doorzettingsvermogen bij pech op industrie terrein buiten Ede. Ook andere monteurs hebben mij goed geholpen maar daar weet ik de reparatie bus nummers niet van. Wel de locatie bij splitsing oprit

van A30 / A1 voor de brug A1 en bij Mac Donald. Ook bij Lage Vuursche richting Hilversum bij de bushalte.

Vriendelijke dank ook aan de hele organisatie van de ANWB

namens J.B.Wijkamp en F.J Schrijvers.

Sue
25-06-2019

Verschrikkelijke klantenservice

Had een meneer zojuist gesproken, god wat was hij irritant zeg.

Geen respect voor de klantwens m.b.t. privacy.

Probeert zaken aan te kaarten die voor de situatie en kwestie overduidelijk niet van belang waren.

Dit staat dan los van het feit dat meneer erg onbeschoft naar de klant was.

in een woord: bagger omtrent service, en diensten zou ik ook niet aanraden

Jolanda
24-06-2019

Trekking en wandelsokken niet geschikt!

De wandel en sokken van ANWB zijn niet geschikt voor waarvoor ze worden verkocht :

Te groot

Geen pasvorm

Onvoldoende warmte en vochtabsorberend

Slechte service bij contact

Peter-Paul
18-06-2019

Autopech Rdam-Hillegersberg

Zelden iets aan te merken op ANWB en hun pechhulp, maar vandaag een absolute uitblinker in R'dam-Hillegersberg. Dynamo bleek defect, Khalid deed al het mogelijke en hielp me toen enorm om de auto bij de garage te krijgen, en daarvandaan weer naar het beginpunt. Professioneel, uiterst vriendelijk- gewoon een topervaring. Bedankt Khalid.

Martien
16-06-2019

Wel betalen maar geen hulp

Meer dan 30 jaar lid. In de laatste 20 jaar 2 hulpvragen gedaan. In 2015 werd ik niet geholpen omdat ik 50 meter! van de gemeentegrens afstond. (ik had de auto moeten duwen dan was wel geholpen) en vandaag staat mijn vrouw met pech wordt ze niet geholpen omdat we 2 auto's binnen het gezin hebben. Dus gewoon moeten liegen en zeggen dat we er maar 1 hebben! Wel 30 jaar betaald maar helpen ho maar! Gewoon niets afsluiten en wel pas als je hulp nodig hebt is veel goedkoper!

Chris
12-06-2019

Slechte serevice

Mijn zoon heeft vandaag pech gehad met zijn auto. De controle arm is afgebroken waardoor het sturen niet meer gaat.

Dit is gebeurd toen hij normaal over een drempel reed.

Hij heeft gebeld om hiervan een melding te maken. Degene aan de telefoon gaf aan dat dit geen pech is maar schade.

Ik heb vervolgens gebeld en kreeg hetzelfde verhaal te horen en dat ANWB niet wil komen.

Hiervan snap ik niets, voor dit soort gevallen hebben we juist een ANWB abonnement, als we pech onderweg krijgen.

Super Slecht!

Hans
09-06-2019

Eindelijk professionele hulp

Zaterdag 8 juni 2019 ca 23:00 uur zijn we professioneel geholpen aan een nieuwe accu voor onze Peugeot 508. De auto wilde smorgens niet starten. De hulpdienst van de garage had ons die ochtend onderweg gestuurd met de mededeling dat de accu goed was en prima kon opladen. Ze konden geen reden vinden van de storing en startten met een startkabels de auto. Deze zou zich zelf automatisch opladen en het probleem zou opgelost zijn. Ok, we reden van Laren naar Oirschot. Na de verjaardag wilden we terug naar huis en nee hoor geen stroom meer. De ANWB gebeld, die was er binnen een uur. De monteur, Mike heette hij dacht ik, was er na meerdere metingen achter dat de accu stuk was en dat de monteur van de hulpdienst van de Peugeot ons op de dynamo naar Oirschot had laten rijden. Er had van alles kunnen gaan storen. Hij had een passende nieuwe accu bij zich die keurig gemonteerd werd. De oude stond al enigszins bol. Ik kreeg een bewijsje van de meetresultaten en kon weer rijden. De monteur was zeer vriendelijk en attent en repareerde en passant ook nog even het klepje van de benzinetank dat niet meer dicht ging. Het geheel was perfect geklaard en we konden terug naar huis. Groot compliment voor deze monteur en de uitstekende en professionele wijze waarop het probleem opgelost werd. Chapeau!???

Willem
08-06-2019

Caravan slaat op slot door de wind

Tijdens stormweer in Easterlittens sloeg de deur van de caravan in het slot. De reserve sleutels lagen binnen. Voor de ANWB mechanicus een eerste ervaring. Met behulp van zelf vervaardigd "gereedschap" had hij een raam zonder schade binnen 10 minuten open.

Hulde aan de technische creativiteit van de ANWB medewerker.

Mvg,

W.W.

Kees
06-06-2019

Autoverzekering dongel anwb

Mensen echt niet doen kunnen alles van je zien hoe je rijdt, hoe hard je rijdt, heb het hele jaar super goed en netjes gereden en 1 x te hard word verzekering gelijk beëindigd en krijg nergens meer een nieuwe auto verzekering en hoop ge ouwe hoer en geld, korting is ook niet om naar huis te schrijven is het allemaal niet waard gewoon ergens anders lekker verzekeren

Karen
04-06-2019

En wéér laat de #ANWB ons stikken!

Nadat ik vorig jaar (2018) de #ANWB Alarmcentrale belde n.a.v. een zeer ernstige soort van epileptische aanval van mijn vriendin midden in de nacht in de Provence Frankrijk belde en vertelde dat ik geen woord Frans spreek of versta en zij mij totaal aan mijn lot overlieten (vriendin uiteindelijk naar een ZH gebracht waar uiteindelijk bleek dat ze een hersentumor had!)

Laat de ANWB ALARMCENTRALE ons nu stikken met pech aan de auto in Frankrijk!

Zouden ons gistermiddag terug bellen. nu een dag later nog steeds niet gebeld!

En om dan hun medewerker te horen zeggen: "ik ben aan het einde van mij Latijn." dan plof ik uit elkaar!

Zodra ik terug ben zal ik mijn lidmaatschap op zeggen! Wat een onvoorstelbaar waardeloos bedrijf is die ANWB! Wel vet geld incasseren en elk jaar de contributie verhogen, maar mensen in NOOD helpen. HO maar!

Dennis
03-06-2019

ANWB KOMT NIET OPDAGEN!

We waren met ons gezin (4volwassenenen 3 kinderen 2,5,9 jaar)op vakantie in duitsland op zondag gingen we weer naar huis, op terugweg begon de bus te schokken en 2tellen later weigerde hij verdere dienst.

We kwam bij onsnabruck op e30 tot stilstand op de vluchtstrook in een bocht van de snelweg zonder vangrails alleen een berm van 2m breed afgesloten met een hekwerk.

Geen veilige plek voor 3 kinderen en 4 volwassenen!

We zijn om 12.00 gestrand op de vluchtstrook. 12.15 de anwb gebeld dat we met pech stonden op een gevaarlijke lokatie

Met 3 kinderen en 4 volwassenen in de brandende zon (31graden) zonder ook maar iets van schaduw.

De anwb is zich bewust van onze situatie en zal zo spoedig mogelijk hulp sturen. 2 uur later niemand gezien gehoord of gesproken.

14.15 maar weer eens de anwb alarmcentrale gebeld hoe de situatie er voor stond.

Ze zijn onderweg meneer, onder tussen hebben we maar familie gebeld om de kinderen op te komen halen die arriveerden om 15.30. Gelukkig de kinderen en de vrouwen zijn in veiligheid. Dus we beleven met 2 volwassenen achter bij het voertuig.

Nogmaals de alarmcentrale gebeld sorry meneer het is druk op het moment (16.00) we doen ons best.

Ondertussen hebben we een garage bij ons uit het dorp gevraagt of hij ons en de bus op zou willen halen. Geen punt hij kwam er aan. 16.41 werden we gebeld door de adac dat hij er met 10min zou zijn 10min later belde de beste man van de adac terug dat hij de verkeerde locatie door gekregen had van de anwb en stond 75 km verder op en die afstand was te groot voor hem, nou lekker weer dan. De garagehouder arriveerde om 17.30 om ons en de bus op te laden tegen 18.00 waren we gelukkig weer onderweg richting nederland. Om 19.30 arriveerden we bij de lokale garage houder we kregen nog een lekkere bak koffie aan geboden van de beste man totdat plots om 19.44 de adac belde dat ze nu echt met 5min bij ons zouden zijn we hebben die man maar zo vriendelijk mogelijk maar gezegt dat hij lekker door kon rijden. Duss de conclusie als we zelf geen actie hadden ondernomen hadden we 8 uur lang op een gevaarlijke situatie langs de e30 gestaan met 4volwassenenen en 3 kinderen in de branden zon! waardeloos anwb pechhulp!

Claudia
24-05-2019

Naar een zwaar ongeluk op vakantie door ANWB weer veilig thuis

Op 29 april heb ik een zwaar ongeluk op Mallorca gehad. Mijn man en ik belden de alarmcentrale. Meteen voelden wij ons heel erg serieus genomen. Met de hulp van 2 geweldige, lieve, begane dames had ik meteen het gevoel, dat er naar mij en mijn situatie geluisterd werd. Omdat ik niet wilde vliegen,

heeft de alarmcentrale er alles aan gedaan, om mij via boot, trein en ziekenauto veilig thuis te brengen.

Ik kreeg een gedetailleerde route met bootticket

(cabine met bed, douche en wc) hotelovernachting(geweldig 4 sterren), treintijden (gereserveerde stoelen) gestuurd, die het mijn man en mij mogelijk maakten naar huis te komen. Ik ben de ANWB zooooo ontzettend dankbaar, dat zij mij in een heel zware en superemotionele situatie niet alleen hebben gelaten en mij en mijn man zo ondersteund hebben.

Van harte wil ik de ANWB hiervoor bedanken. Ik zal dit nooit vergeten en jullie altijd aanbevelen.

Met vriendelijke groet

Claudia en Raimond Nicolai

Dennis
18-05-2019

ANWB medewerkers geen manieren

Zeer achterbakse aan opvoeding gebrekkige medewerkers van de telefooncentrale. Meerdere keren opgehangen in mijn gezicht. Bood geen hulp ongeacht dat we lid waren en al die jaren betaalde. Per direct stop gezet. Ik ben blij dat ik niks meer met deze corrupte, achterbakse, asociale ANWB niks meer te maken heb. ANWB is geen SERVICE en geen hulp. Stik er maar in en zoek het maar uit. En jij mag betalen.

Dirk
17-05-2019

Snel en goed geholpen met motor

Wegenwacht gebeld omdat mijn k75 thuis eerst niet startte en uiteindelijk niet meer reageerde bij contactsleutel omdraaien. Na half uur WW ter plaatse en netjes opgelost. Het bleek niet alleen de accu, waar ik al een vervangende voor klaar had staan, maar ook een vastzittend startrelais. Blijkbaar een bekend probleem bij BMW als de spanning van de accu te laag is. De motor ‘blijft’ dan starten of in mijn geval gebeurde er niets meer maar wel een opwarmende accu. Volgende keer kan ik het zelf want met een tik op het startrelais onder tank schiet deze weer los. Nog wat tips en trucs meegekregen. WW Marco bedankt top!

Caitlin
16-05-2019

Leuk ‘gratis’ lidmaatschap van niks

Toen ik mijn rijbewijs haalde, ontving ik een of andere bericht dat ik een jaar lang een lidmaatschap zou krijgen en het enige wat ik hoefde te doen was mezelf aanmelden. Gewoon gedaan met een goed humeur. Hiervan heb ik nooit wat ontvangen, een pasje; duidelijkheid over wat de service inhield; helemaal niks. Vervolgens iets langer dan een jaar later ontvang ik bericht dat ik een betalingsachterstand had. Vond het oneerlijk en via mijn vader probeerde ik wat duidelijkheid hierin te krijgen, maar nee, ze sturen het zelfde bericht dat ik de betaling moet voldoen anders wordt het verviervoudigd. Als student zijnde kan je al moeilijk een cent missen dus met het gevoel alsof ik ben misbruikt dan maar de betaling voldaan. Ik wil hierbij iedereen die denkt een overeenkomst te maken met de ANWB waarschuwen, want het is een verschrikkelijk naar bedrijf.

Melissa
13-05-2019

Top service!

Anwb heeft mij tot nu toe twee keer geholpen. En beide keren top ervaring, ten eerste is het al super fijn dat deze diensten er zijn, er zou maar niemand zijn die je kan helpen. Ik ben in ieder geval heel blij met de anwb!

?

Hans
11-05-2019

Verzekeringswereld is doodziek

Hoewel iedere verzekering deze handelswijze hanteert is het een probleem in de markt zelf. Vergelijkbaar met de mateloze arrogantie van banken en grootverdieners. Heb je 2 schades gehad? En je veranderd van autoverzekering? Je wordt genaaid als je denkt dat je 0 schadevrije jaren hebt en je blijkt in de min te staan. Tot wrl 50 euro maandelijks (600 euro per/jr) gedurende 12 jaren betaal je elke schade die je maakt zesvoudig zelf terug. Dat is niet verzekeren, maar wurgkredieten aanbieden

Hayat
10-05-2019

Zeker niet aan te raden

Zo een slechte ervaring. Vandaag nog opgezegd.

Eva
08-05-2019

Klantenservice

De mensen bij klantenservice kunnen niet eens tellen.