ANWB reviews

4.0
Positief30%
Neutraal2%
Negatief68%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Woodi
04-12-2014

Snelle en praktische hulpverlening !

Gaskabel van scooter deed het niet.Ooorzaak onbekend , wel koud en nat weer. ANWB gebeld en kwam toch boven verwachting snel ter plaatse.

De kabel zat zo vast dat er geen beweging in te brengen was! Door de aardige wegenwachter is een noodoplossing bedacht in de vorm van een aparte kabel naar de gasschuif die ik met de rechtse hand kon bedienen. Kon dus weer netjes naar huis, weliswaar met 1 hand aan stuur , andere aan de kabel. De volgende dag meteen naar de Dealer gebracht voor een beurt en een nieuwe gaskabel natuurlijk.

Wim Verhagen
04-12-2014

Snel en doeltreffend!

Met een kapotte accu na een half uur weer de weg op.

P van leuffen
04-12-2014

Goede organisatie

gelukkig nog niet nodig gehad!

Ben van Velzen
04-12-2014

Geweldig

Afgelopen voorjaar flinke pech met de auto in Frankrijk (voorseizoen) Alarmcentrale.Vriendelijk en meer dan behulpzaam. Snelle depannage (ruim voor het verstrijken van de aangegeven tijd). Die kon niets doen, naar de garage. Motor volledig defect. Na enkele contacten met de alarmcentrale werd er een auto met tekhaak vanuit Nederland gebracht (ondanks dat wij voor onze caravan niet verzekerd waren)[Mogelijk door platina lidmaatschap en omdat dit onze eerste keer was ;-)] We konden weer verder! Kortom niets dan lof

Ben van Velzen

Slangevecht 10

Amersfoort

À. Bleeker
04-12-2014

Slechte service.

als platinalid (al vele jaren geen beroep op de ANWB gedaan ), een reis ,met korting via ANWB/pharos op het laatst moeten annuleren,wegens een onverwacht overlijden van een intieme vriend. Geen familielid, dus geen vergoeding van de reisverzekering. Maar ook geen enkele vorm van compensatie van de ANWB,zelfs geen reactie van enig begrip. Zelfs het hotel werd niet vergoed,hoewel dat doorgaans tot daags ervoor kan worden geannuleerd.."Een cadeauarrangement van de organisatie ! Kosten ruim 550 euro.

Overweeg sterk om mijn lidmaatschap nu op te zeggen.,het wordt zeer gewaardeerd dat ik 39 jaar lid ben.Ja Ja.

Ted
04-12-2014

ANWB heeft altijd direct geholpen, service with a smile!

Op een avond was er iets met de carburator volgens de ANWB. Direct een andere gehaald en geplaatst. Kan toch niet beter. OK, we moesten even wachten, het onderdeel moest van elders worden gehaald, maar het was het wachten waard, Hooguit een uurtje. Bij weer en wind, aan de ANWB heb je geen kind. .

Johan van Gend
04-12-2014

De zwijgende meerderheid is wel tevreden

Lid vanaf 1970. Auto wilde niet starten was geen lid van de stadswegenwacht met 10 min.waren ze bij me. Naar hun garage gereden zwaardere accu er in gezet en als ik lid werd van de stadswegenwacht hoefde ik alleen het inzetten van de accu te betalen. Prettige behandeling ,goed advies gekregen onder het genot van een kopje koffie

Lklein
04-12-2014

Nooit gebruik van gemaakt

De A.N.W.B. heeft voor mij nog nooit uit moeten rukken,

misschien kan dit de prijs doen drukken.

Al meer dan 25 jaar lid van de wegenwacht

Hopelijk dat dit de werkdruk verzacht.

Helaas kan ik op uw website niets over een cadeau lezen

Want dit zou er volgens uw voorlichting voor een platina kaart wezen.

N.Veerkamp
04-12-2014

Keurig en deskundig geholpen, op een Zondag.

Het was een hele opluchting dat de Wegenwacht zo snel de storing wist op te lossen.. We werden geleid naar het service station in de buurt van Arnhem. Bij uitval zouden wij anderzins geholpen worden. Dat gaf al rust. Aldaar werd ons koffie aangeboden en de auto op de brug geplaatst. Het euvel verholpen. "Goede reis "

Jose Veenendaal
04-12-2014

Super altijd vriendelijk goed geholpen

Fiets ongeluk gehad juli 2013

Moest plotseling remmen voor auto die recht op ons af kwam , die daarna achteruit moest inparkeren .

Heb mijn pols gebroken , knie lag kraakbeen los en een scheurtje in mijn meniscus en een pijnlijke elleboog.

Fiets aardig in de kreukels maar door ANWB werd alles weer goed verholpen en gemaakt.

Ben zeer tevreden over ANWB bedankt

Lizzy
04-12-2014

Zeer fijne behadeling gehad

zeer goed

J prince
04-12-2014

Goed geholpen

op vakantie met de camper ging mijn huishoud accu kapot met een telefoontje stond binnen een half uur een wegenwacht op de camping.

omdat het al laat was kon hij niet om een nieuwe accu hij heeft er een nieuwe van hun zelf tijdelijk in gezet .

na vervanging door mij zelf heb ik de leen accu netjes afgeleverd in assen op het hoofd kantoor zo kan het ook.

j prince

Ben
04-12-2014

Goede organisatie

Heb met auto nooit wat gehad, maar met de reisverzekering wel en dat is fantastisch afgehandeld!

r slotema

Cor bolders
04-12-2014

Voor mij de beste

mijn vrouw en ik hadden een fijne vacatie gehad in spanje maar om dat ik benzine had getankt in plaats van dieselolie ging het niet goed anwb heeft ons tot drie keer geholpen want die spanjolen hadden het niet goed gedaan dus met begeleiding van de anwb is het in frankrijk nog goed gekomen

Ohelwig
01-12-2014

Onterechte behamdeling

Mijn schoonmoeder (J. Vernooij-Van Schie, bijna 80 jaar) is al sinds decennia lid van de ANWB en daar ook verzekerd. Na een doorgegeven verhuizing in september stuurt de ANWB de post nog steeds naar het oude adres waardoor zij nu 400 euro boete moet betalen aan de RDW omdat de verzekering niet betaald kon worden. Top! Als de post op het juiste adres was bezorgd was er niks aan de hand geweest. Al haar hele leven lang betaalt ze alles op tijd en toen het incassobureau, dit keer wel op het juiste adres, haar vond heeft ze gelijk betaald. Incl een boete waar zij niet schuldig aan was.

En denk maar niet dat de ANWB schuld bekent. Twee keer aan de telefoon gehangen, maar ja regels zijn regels..... Terwijl wij gelijk hebben. Fraai hoor.

F. Sangiorgi
28-11-2014

5 maanden lid maar wel voor 12 maanden betalen?

Ik ben op 30 juli 2014 lid geworden van de wegenwacht. Ik heb in een van de anwb winkels de contributie voldaan, voor een heel jaar, dacht ik. Nu krijg ik een rekening voor de nieuwe contributie periode 1.1.2015 t/m 31.12.2015. Kort samengevat, in 2014 ben ik 5 maanden lid maar moet ik voor 12 maanden betalen. Via de site heb ik een klacht ingediend en een restitutie gevraagd voor 7 maanden waarin ik niet lid was. Ik kreeg snel een reaktie, sneller dan het tempo waarop ze de telefoon aannemen. Ze gingen niet akkoord, want ik had getekend en daarmee de algemene voorwaarden geaccepteerd. Denken ze bij de anwb nou echt dat ik in een drukke winkel hun algemene voorwaarden ga lezen? Als ik hierover geinformeerd was door het personeel, dan had ik op 1.1.2015 lid geworden. Ik vind dit zeer kwalijk en in het geheel NIET klantvriendelijk.

F. Sangiorgi

Yilmaz
28-11-2014

Crimineel bedrijf!

Al 16 jaar ben ik lid van de ANWB, nog nooit hulp nodig gehad tot afgelopen zomer.

Maar tevergeefs, die hulp liet lang op zich wachten en uiteindelijk nooit gekomen ook! Daar zat ik dan met mijn auto in een onbekend land met twee kinderen.. 2 weken heeft het mij gekost om mijn auto te laten repareren en om verder te kunnen gaan, door rijden naar mijn eindbestemming had geen zin want mijn vakantie was al bijna afgelopen. Toen maar weer terug naar huis gereden.

Nu kan ik mijn lidmaatschap niet stop zetten omdat dit voor 15 november had gemoeten. Ik ben 10 dagen te laat, raar is het niet want ik wist het niet. 172 euro betalen voor een dienst die ik niet krijg !

Daniëlle
26-11-2014

Waardeloze regels mbt opzegging lidmaatschap

Vorig jaar eind november/begin december 2013 heb ik getracht mijn lidmaatschap en het partner lidmaatschap voor 2014 op te zeggen. Dit was toen niet (meer) mogelijk daar het al 15 november was geweest. (Zo belachelijk: vóór 15-11 opzeggen voor het komende jaar!) Ik heb toen telefonisch afgesproken dat BEIDE abonnementen voor 2015 gestopt zouden worden. Echter, vandaag (precies15-11 zodat mensen niet eerder kunnen bedenken hun lidmaatschap te stoppen) ontving ik een factuur voor lidmaatschap voor 2015!

Vervolgens duurde het 10 minuten en 32 seconden(!) voor ik iemand van klantenservice aan de lijn kreeg. Wat blijkt: het partner lidmaatschap is gestopt, maar mijn lidmaatschap niet. Vervolgens kon zij mij geen steek verder helpen, omdat "ze daar niet bevoegd voor is" zoals ze zelf aangaf. Wat is dan het nut van klantenservice vraag ik mij af? Het komt er nu dus op neer dat ik 2 jaar vast ga zitten aan een dienst waar ik in 2013 al mee wilde stoppen. Lijkt mij niet de bedoeling toch?

Ik heb vorig jaar telefonisch toezegging gehad dat BEIDE abonnementen gestopt zouden worden voor 2015.

Mijns inziens is dit dus een fout van hun kant, zij hebben immers maar 1 lidmaatschap gestopt ipv beiden!

Als ik telefonisch toezegging krijg dat beide abonnementen gestopt zullen worden, dan neem ik ook aan dat dat geregeld wordt!

Ik ben zeer ontevreden over de (klanten) service van ANWB en ik vind het beschamend dat hun zulke spelletjes spelen met hun klanten!

Vincent
23-11-2014

ANWB is criminele organisatie

open net post van ANWB (ja, het lag er al even) en nu moet ik meer gaan betalen voor een wegenwacht pakket dat ik vorig jaar heb opgezegd. Helaas was ik toen net te laat, maar het zou worden verwerkt voor dit jaar. Krijg ik nu dus een accept giro voor 199 euro! Nigeriaanse internetoplichters zijn er niets bij. Nu maar kijken of er nog iets bekend is van mijn opzegging bij die organisatie, maar vrees het ergste

Jabel
14-11-2014

Heel lang laten wachten om lidnaatschap op te zeggen en dan nog proberen over te

Ik belde net naar anwb om mijn lidmaatschap en die van mijn vader op te zeggen omdat ze overdreven prijs hebben verhoogd. Ook ben ik eerder op mijn vakantie in het buitenland niet geholpen het enigste wat ze voor mij konden doen was mijn auto laten slopen. Ik moest meer dan 20 minuten in de wacht staan.

Eindelijk iemand aan de lijn en dan probeerde mevrouw van anwb om mij nog over te halen om net te zeggen. Toch was ik duidelijk dat ik geen zin had in haar pogingen om mij over te halen. Eindelijk opgezegd! maar dan wou ze die van mijn vader niet opzeggen dus moest ik maar weer opnieuw bellen en meer dan 30 min in de wacht staan! anwb nooit meer en dit geef ik aan iedereen mee!