ANWB reviews

4.0

Ida
18-12-2021

Vanmiddag stond ik met pech in Ijsselstein daar ben ik super netjes geholpen door een medewerker van de ANWB, één en al lof!

Roger
11-12-2021

Rekeningrijden:

"Ik vind het ongelofelijk dat organisaties die beweren dat ze opkomen voor gewone mensen met een gewone auto met zo'n slecht plan kunnen komen", zegt SP-Kamerlid Mahir Alkaya strijdbaar. "Want dit plan gaat er helemaal niet voor zorgen dat ons klimaat erop vooruit gaat. Dit plan zorgt er vooral voor dat de schatkist hier in Den Haag beter gevuld raakt."

"Mensen gaan dus meer betalen omdat ze simpelweg geen alternatief hebben voor een auto", legt hij uit. "Dan zorgt dit plan er niet voor dat ze een alternatief gaan aanwenden, ze gaan alleen maar meer betalen voor een auto die ze al hebben. Dat is niet alleen niet eerlijk, het is ook niet rechtvaardig."

04-12-2021

Ik ben nu 32 jaar lid van ANWB, ben steeds als ik ze nodig had, ZEER good en snel geholpen, een GROOT COMPLIMENT voor ANWB medewerkers en Monteurs, zeer vakkundig en Vriendelijk

Kees uit Rossum , Gld

Daniel
02-12-2021

ANWB autoverzekering afgesloten. Scherpe offerte welke ik heb geaccepteerd. Bleek op de offerte niet te staan dat 15% van die prijs een eenmalige korting was die na een jaar zou vervallen. Dat stond in de polis die ik kreeg nadat ik de offerte had geaccepteerd. Klacht ingediend. "Ja, vervelend, dat hadden we inderdaad op de offerte moeten vermelden. U kunt altijd na een jaar opzeggen. Fijne dag." Daarnaast heeft ANWB nu een virtuele assistent. Iemand had schade gereden aan mijn auto terwijl deze geparkeerd stond en ik er niet bij was. Geen briefje. Dus ik wilde even overleggen of we aanspraak kunnen maken op het waarborgfonds. De virtuele assistent kwam 3x na het doorlopen van het menu tot de conclusie dat ik online een melding moest doen. ". de verbinding wordt nu verbroken". Uiteindelijk even contact gehad met de afdeling die verzekeringen afsluit en ben toen uiteindelijk wel geholpen. Overall geen goede ervaringen tot op heden.

Frits
01-12-2021

Opzeggen van je lidmaatschap en wegenwacht per e-mail is bij de ANWB niet mogelijk. Van de 'virtuele assistent' krijg je onzinnige antwoorden. Via het contactformulier gaat weken duren en anderhalf uur naar een bandje van de servicetelefoon luisteren kan ik mij niet permitteren (ik werk). Slecht.

Jeannette
24-11-2021

Zaterdag 20 november rijden we met onze nieuwe elektrische auto van Kwintsheul naar onze zoon in Arnhem. Hebben we eerder gedaan: je auto moet dan wel aan een laadpaal in Arnhem. Deze keer lukte het niet om de auto op te laden. De ANWB echter vertelde dat de reservesleutel met oplaadlabel die we gebruikten, niet was geactiveerd. Geen probleem, we mochten die van de ANWB wel even lenen. Konden hem na afloop afgooien bij de ANWB. Als dat geen service is! Chapeau voor deze hulp!

Nic en Jeannette van Zeijl

Mels
22-11-2021

Het koude weer komt er aan, in de winkel was de juiste maat niet aanwezig, dus in de ANWB webshop de jas aanbieding met 20% korting besteld.

Zoals verwacht over de kwaliteit zeer tevreden, echter na de levering 's avonds een email met ANWB aanbiedingen en ik zie dezelfde jas met 20 euro extra korting.

Gedacht om de jas opnieuw te bestellen en 1 te retouneren, maar extra moeite en kosten. Een mailtje naar de servicedesk verzonden, hierop werd ik teruggebeld met de melding dat de 20 euro teruggestord word.

Resultaat een mooie jas voor de laatste lage prijs!

Top ANWB!

Kim
16-11-2021

Gisteren geholpen door romano ook wel bekend van tv programma pech onderweg .zijn uitstekend geholpen door romano 1 vd vriendelijkste werknemers van anwb. hij komt hij kijkt hij weet en het werd geregeld! Topper 1e klas! alleen jammer dat van gelder er niet was grtjs en bedankt!

Daniel
13-11-2021

Na ruim18 jaar trouw lid te zijn zonder betalingsproblemen wordt je gewoon als een dief behandeld wanneer er een bataling mis gaat door een communicatie fout. Je wordt van het kastje naar devmuur gestuurd en gelijk incassokosten van 49 euro. ( helft van het lidmaatschap). Sorry anwb maar zo ga je niet met leden om

Joost
29-10-2021

Vanochtend een accu (AMG start-stop) laten vervangen. Ik moest maar liefst 249 EUR aftikken, terwijl een soortgelijke accu 100-150 EUR kost. Vooraf is op geen enkele wijze aangegeven dan de ANWB 2 tot 3 keer de normale prijs hanteert. Heb direct een klacht ingediend en het smart drive abo opgezegd. Wegenwacht abonnement zal ook opgezegd worden, indien de klacht niet tot tevredenheid opgelost wordt.

Tara
27-10-2021

We hadden pech maar zijn echt vriendelijk geholpen door ANWB.

Dankje wel. 🕊😇

Yvonne
24-10-2021

Lekke band met de e-bike. Toch onhandig om daar weer mee naar huis te lopen met boodschappen. Ik had nog nooit gebruik gemaakt van de pechhulp die bij de fietsverzekering zit. Ben top geholpen aan de telefoon, niet lang gewacht en goed geholpen. Vrolijke man. Echt super, zelfs mijn fietsbel gemonteerd als extraatje.

Marjan
20-10-2021

16-08-2021 heb ik een schade claim in gedient voor de schade aan mijn nieuwe elketrische fiets, verzekerd via de anwb.

23-08-2021 afspraak gemaakt met CED, voor de expert bij Fietsenmaker d.d. 10-09-2021.

Ik heb contact gezocht, met mijn fietsenmaker, vanaf mijn vakantie adres, over het bezoek van de expert, maar deze was helaas niet geweest.

Vanaf mijn vakantie adres, heb ik nieuwe afspraak gemaakt, voor d.d. 15-09-2021.

Eind september heb ik weer telefonisch contact gehad, over het verloop van de zaak, en kreeg ik te horen, dat de expert het eind dossier 05-10-2021 zou overhandigen aan unigarant.

Nu, 20-10-2021 na zelf weer te bellen met de ANWB, kreeg een telefoontje, van de (expert) en wat denk je, hij wordt gereinigd. Na 10 weken komen ze met deze uitkomst.

Dus geen fietsverzekering afsluiten, bij de ANWB, kost je alleen veel geld, maar als het op helpen aankomt, zijn ze niet thuis. Stappen dus maar op.

18-10-2021

Slechte service maken fout met faktuur sturen en zomaar zit je bij associale incasso bureau.

Hun fout en meteen anwb opgezegd zit je er nog 10 maanden aan vast belachelijk mag toch niet anwb zware afrader.

Rachel
04-10-2021

Vandaag eerste keer een ervaring met ANWB gehad. Was top! Had te weinig benzine in mijn tank, oeps! Gelukkig was daar Farid (sorry als ik je naam verkeerd heb gespeld) aan de telefoon die mij netjes hielp en goede aanwijzingen gaf. Toen kwam er een takkelwagen aan gevolgd door de ANWB wagen met David. Hij was erg vriendelijk en hielp mij met het checken of het alleen aan de benzine was. Ik ben tevreden! Top service. Iedereen was vriendelijk en ik had een goede dag en mijn auto leeft nog. Een ding heb ik geleerd: op tijd tanken!

Jurgen en Nicole
26-09-2021

Vandaag pech met onze auto. Het kon even duren voordat ze er waren …. Druk.

Tot onze verbazing waren ze er binnen 3 minuten 😄 .

Super fijn geholpen! De auto moest wel afgesleept worden maar alles werd netjes voor ons geregeld , afslepen van de auto en daar stond een vervangende auto voor ons klaar. (Broekmans Venlo) Toppers!

Leo Van
24-09-2021

Wat een top service.

Gisteren gestrand, en op alle fronten super geholpen. Van het ophalen, tot het bezorgen van mijn auto bij mijn eigen garage, tot het regelen van vervangend vervoer.

Uitmuntend👍

Chay
23-09-2021

ANWB wil alleen klanten naar binnen halen en ze een abbonement aansmeren. Vies bedrijf en heel erg spijt van het aansluiten. 144 euro betaald voor 1 keer hulp.

ik stond langs de snelweg in paniek en ben dan een jaarabbonement aan gesmeerd terwijl ik niet wist dat het een jaarabonnement is. slechte service en erg in de steek gelaten. Ik moest de auto zelf slepen. Eenmalig hulp gehad van anwb en dat koste me een grap van 144 euro.

19-09-2021

Ik overweeg de pechhulpservice na een ongeval in in Italie. Nog steeds een brief te schrijven. ik wilde de boel de boel laten. maar het ongenoegen komt zo af en toe weer in me op. letterlijk stonden we in de kou te bevriezen met de motor . uren hebben we daar gestaan door waarschijnlijk een onkundige medewerker, uren en uren later kwam wel een kundige vrouw aan de lijn. Die het zo opgelost had. maar toen hadden we alsnog een bizzarre koude tocht in het pikkedonker voor de boeg. we waren met drie motorijders op de Stelvio pas en 1 van ons kwam ten val. niemand kon ons urenlang vinden terwijl die vrouw later "gewoon" een sms stuurde waar mn broer op kon klikken en de hulp bijna gelijk ter plaatse kwam.

Niet te vergeten alle lof uit te spreken voor een vrijwillige rode kruis medewerker die met zijn motor stopte en ons super geholpen heeft met aanwijzingen tot aan het vertrek met de Ambulance toe. topper! Thnx

NS
15-09-2021

We hebben al jaren pechhulp van de ANWB. Mijn vader kwam onlangs stil te staan langs de snelweg met ons busje. Mijn vader die niet zo goed Nederlands spreekt heeft ANWB gebeld. Op locatie hebben ze mijn vader ervan overtuigd dat hij een zakelijk account erbij moet afnemen anders wordt hij niet geholpen. Hoe zo zakelijk? Het gaat om een prive aangeschaft busje.

Voor ons betekent het dat we voor één huishouden twee ANWB lidmaatschappen hebben (dubbele kosten).

Vandaag heb ik met ANWB gebeld en de situatie uitgelegd. Ik word aan de telefoon door de medewerker voor "eigenwijs" uitgemaakt en als ik vraag hoe hij heeft, hangt hij direct op.

Top klantervaring tot zo ver. NOT :-(