ANWB reviews

4.0

Renee
27-02-2021

Sneller dan ik dacht!

Melding via de app, binnen 3 minuten teruggebeld: ‘De collega’s proberen binnen een een uur bij u te zijn.’Een half uur later: ‘ik ben er!’ Goed advies en voor de deur geholpen. Geen kosten en maandag met een gerust gevoel naar de garage. Erg tevreden!

26-02-2021

ANWB ? Is mij zwaar tegengevallen !

32 jaar lid van de ANWB / Wegenwacht met een abonnement van € 91,- voor ‘pech onderweg’.

In 32 jaar nog NOOIT pech gehad!

Onlangs starte de auto niet, stond voor de deur.

ANWB wilde niet komen, ik had het verkeerde abonnement, geen woonplaats service., moest grof bijbetalen voor eventuele hulp.

(Heb inmiddels meerdere leden gesproken, zonder te weten hadden zij eigenlijk ook het ‘verkeerde abonnement’).

Abonnement meteen opgezegd en een klacht ingediend.

De volgende dag werd ik gebeld en zou ik een mail krijgen met tóch nog een oplossing.

Inmiddels 3 weken verder, nog steeds geen mail ontvangen.

Ik ben klaar met de ANWB / Wegenwacht.

Zo gaat een log bedrijf met trouwe klanten om.

JdB te V.

Her
26-02-2021

Woonpakket verzekering

Woonpakket verzekering, welke ze gewoon ieder jaar automatisch verlengen. Dit is geen probleem, maar via woonpakket ben je juridisch verzekerd.Zo ook voor verkeer fiscaal en vermogen e.d.

Hebben u in de loop van 8 jaar 3x om bijstand gevraagd, maar iedere keer viel het buiten dekking. Ook geen bericht ontvangen van afwijzing alles moeten nabellen.

Meest slechte verzekering niet doen kost veel en doen niets. Elders kan je goedkoper zelfde dekkingen doen. en Nu ook gewoon lidmaatschap opxegeen na 25 jaar

LIesje
25-02-2021

Zeer lange levertijd!

Na anderhalve week maar eens gebeld met de klantenservice waar mijn bestelling bleef. Een (overigens aardige dame) vertelde mij dat klanten nu alleen hun bestellingen via de webwinkel kunnen doen omdat de winkels gesloten zijn.

De webwinkel is echter qua capaciteit niet ingericht op deze plotselinge drukte, waardoor de levertijd veel langer is.

Duidelijk verhaal, maar waarom is dit gegeven niet vermeld op de website, zodat klanten kunnen beslissen of ze wel of niet akkoord gaan met deze lange wachttijd? Dat dit niet vermeld staat, vind ik een zeer slechte zaak.

Nu staat er de ANWB-site vermeld dat de levering de volgende dag is, terwijl het bij mij precies 14 dagen heeft geduurd voordat ik mijn bestelling ontving.

Geen goede referentie voor de ANWB dus en een koude douche!

Astrid
24-02-2021

Pech onderweg, super geholpen.

Ik heb 3 keer gebruik moeten maken met de pechhulp van de ANWB (In 30 jr)

Deze hulp was telkens zeer correct. Ze bellen ook na of alles goed is gegaan. Op vakantie zagen we een ander gezin met pech en zij zijn hun hele vakantie bezig geweest met regelen met alles, zij zaten bij een andere pechhulp instantie. Terwijl wij gewoon heerlijk op vakantie waren en op de terugweg onze gerepareerde auto weer konden ophalen en de leenauto weer konden inleveren. Geen zorgen gehad en gewoon vakantie gevierd.

22-02-2021

Bizar lange levertijden

Bizar lange levertijden: dit kan ECHT niet meer in 2021. besteld op 8 feb - verstuurd op 22 feb!

Smoesjes over drukte zijn, naar mijn mening, onzin. Meer mensen inzetten, processen verbeteren etc etc. Dit is ECHT slecht (en ik ben (nog) lid!)

Hendrik
15-02-2021

Mijn schoonouders zijn al lid sinds 1973.

Zaterdag bij ons op bezoek en bij het vertrek wilde de auto niet meer starten.

Omdat de avondklok eraan zat te komen hebben we mijn schoonouders snel naar huis gebracht.

Volgende dag belt mijn schoonvader de ANWB dat de auto stuk was.

Ze wilden alleen komen als hij zelf bij de auto aanwezig was.

Moesten wij hem maar even ophalen en dan weer bellen.

Dit is mijn laatste jaar als lid van de anwb.

Hilde
14-02-2021

Extreem lange levertijden

Ongelooflijk hoe lang ik moet wachten op m’n bestelling! 2 weken al, en nog geen enkel aanknopingspunt over wanneer ik m’n bestelling mag verwachten. Mijn beklag gedaan, maar 0 op het rekest gekregen. Annuleren kon niet. Maar ondertussen heb ik wel betaald! Slechte zaak

Ludo
10-02-2021

Bestelling webshop

Ramp, winterjas is besteld, nog niet gekregen.

Geen enkele reactie omtrent staus, telefonisch uren in de wacht.

Nooit meer doen!

Elvis
08-02-2021

Anwb WEG ER MEE

En daar sta je dan met pech oké mijn eigen fout verkeerde brandstof in me auto gegooid en ja ik dacht ik ben lid van anwb en daar word je lid zo dat wener je pech heb of er is iets met je auto je kan geholpen worden door anwb maar die zeggen gewoon tegen jou nee we hebben geen auto beschikbaar die jou verkeerde brandstof die jij heb getankt in je eigen auto gewoon nee en ze gaan ook je auto niet slepen naar garage moet je allemaal zelf doen nou voor wat betaal ik maandelijks voor helemaal niks nou ik stop er direct mee er zijn wel veel erger dingen als jullie zo iets kleins niet eens kunnen oplossen nou dan maak ik me borst maar nat ik ga op zoek naar iets anders slecht bedrijf anwb weg er mee

Yenny
07-02-2021

ANWB goed en snel geholpen

Vandaag vastgevroren handrem. ANWB gebeld, dacht dat het vanwege de sneeuwval heel lang zou gaan duren. Niet dus, waren er binnen het uur. Heel vriendelijke man, snel en goed geholpen. Hartelijk bedankt. Al ruim 30 jaar lid van de ANWB, altijd prima geholpen en vriendelijk personeel.

René
06-02-2021

Top geholpen!

5 februari 2021

Met het winterweer op komst, wilde ik nog even 'snel' mijn zomerwielen wisselen voor winterwielen. Het ging voorspoedig, totdat de laatste bout, een slotbout, niet los wilde. En in het proces begon de kop van de bout kapot te gaan, maar hij wilde met geen mogelijkheid los. Dus toch maar de ANWB bellen om te kijken wat zij voor me kunnen betekenen. Eigenlijk komen ze voor dit soort gevallen niet, maar een monteur kwam toch langs, in zijn overtijd notabene! Held. Hij zag het niet rooskleurig in, maar hij wist de bout toch los te krijgen. En met nog meer geluk had hij toevallig een vervangende bout bij zich.

Hij hielp nog mee om het winterwiel te monteren en zette alle banden nog op de juiste spanning. Top service van hem! Hulde!

Wederom een positieve ervaring met de wegenwacht ??.

Sw
27-01-2021

Kapotte motor

Kapotte motor door ANWB’s foute advies. Heb een klacht indiend meer dan 2 weken geleden en nu blijkt dat ANWB verkeerde dingen in het rapport schrijft. Als ik er 100x naar bel word mij gezegd dat ik word teruggebeld en dat is het enige antwoord die ik krijg, want teruggebeld word ik niet. Ik moet achter een probleem huppelen wat niet mijn probleem hoort te zijn.Nu zit ik nog weken zonder auto door hun fout! Slechtste service

Jm
21-01-2021

Drama

Late verzending, pas na 7 dagen. Slechte verzending post nl. Op de dag dat mijn pakje zou worden bezorgd tussen 16.30 en 19.00 uur kreeg ik om 17.30 een email van de anwb: dank voor u retourzending.

Om een en ander recht te zetten zijn ze niet bereikbaar! Telefonisch eindeloos wachten en een niets zeggende chatbot

Zaroual
19-01-2021

Niet aan beginnen

Waardeloze organisatie staat veel te hoog aangeschreven AFRADER AFRADER

Cees
16-01-2021

Aanbieding slof Savian

Ongeveer 3 weken geleden aanbieding slof Savian gekocht. Helaas. géén voetbed wat steun geeft, "vierkant compartimenten" van binnenzool goed voelbaar. De "warme" ( niet dus) voering is nu al plat, dus géén warme voeten. Eigenlijk te gek voor woorden, aanbieding: van €60 voor € 29.ik vind ze nog géén € 10€ waard.helaas géén bon meer.

11-01-2021

Anwb staat voor je klaar.NOT

Contact opnomen met Anwb pech hulp.

Mevrouw mijn auto moet naar de garage getakeld worden want hij schakelt en ontkoppelt niet meer. Ja meneer we sturen

toch nog een monteur. Monteur.ja idd die rijdt niet meer.goh dat had ik al gezegd. ( door zijn komst moeten er weer drie koeien op dieet want anders mogen er geen huizen geboued worden)

Nou waar moet je auto maar toe? Ik zeg: "naar mijn monteur 20 km verderop"

Nee daar beginnen wij niet aan meneer.nou daaag! Beste mensen waarom trappen we nog steeds in deze mooi praterij van de Anwb. Ik ga terug naar Centraal Beheer, die waren er ook niet happig op, maar deden het wel. Ajuuu. prutsers

Saskia
11-01-2021

Wegenwacht ANWB bedankt

Zaterdag 9 januari

Zaterdag 9 januari. Wat kun je nog in deze corona tijd, niets, dan rijden we maar even een stukje, 500 meter, de motor valt uit. Wegenwacht expert Martijn komt ons helpen, applaus voor Martijn! Zijn gedrevenheid om ons te helpen nadat de motor al weer liep was 200%! Uit voorzorg dat we de dynamo en de startmotor niet kapot reden een noodvoorziening gemaakt. Dat is nogeens service, en dan te bedenken dat het vroor, ik was bevroren maar Martijn bleef naar oplossingen zoeken! Petje af voor de gedrevenheid om te helpen. Martijn krijgt van mij een dikke 10! Dank je Martijn!

Esther
09-01-2021

Slechte service.

Wij hadden de ANWB nodig vanmorgen, ( jaren niet gebruikt) vanwege een elektrisch raam wat niet meer omhoog ging en dat bij een tempratuur van -3 . ANWB gebeld, nu heb ik de verzekering vorig jaar een upgrade gegeven , naar Europese dekking. Ze hebben alleen niet gemeld dat pech in je eigen woonplaats vervalt, en ze dus niet komen. Dus ik kon 50 euro betalen en opnieuw de verzekering ophogen anders kwamen ze niet ( dus een rekening van 198 euro en die 50 euro). Het was 06.00 in de ochtend , dus toch maar gedaan. Ze hebben het raam omhoog geduwd, er was een palletje afgebroken, maar dat hadden ze niet bij zich, en waren binnen 5 minuten weer weg. Dus alsnog naar de garage maandag. Snel verdiend ANWB, en het is toch van de gekke , dat als je, je verzekering ophoogd, dat dan de dekking in je woonplaats vervalt.

Annechien
08-01-2021

Heel lang wachten op geld terug

Ik had een jas besteld, deze heb ik snel gekregen. Omdat hij helaas niet paste heb ik hem teruggestuurd. Het duurt eindeloos voordat het geld wordt teruggestort. Ik bestel nooit meer via de webshop van de ANWB.