Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik kan alleen maar zeer lovend zijn over anwb. 4 keer met pech gestaan in een jaar tijd. Bij de laatste pechmelding werd netjes van te voren verteld dat ik een eigen bijdragen moest leveren omdat ze voor de 4e keer moesten komen.
Keer op keer weer zeer professionele vakmensen die altijd in zijn voor een gezellig praatje en je nooit het gevoel geven dat alles snel moet zodat ze door kunnen.
Motor helaas stuk de laatste keer dus het advies was naar de sloop ermee. Op dat moment was ik 35 weken zwanger en gisteren een bloemetje ontvangen met de tekst “succes met de verdere verloop van de zwangerschap “. Welk bedrijf doet dit tegenwoordig nog echt top top top!
Elk bedrijf wat denk zijn leden 50% toeslag te kunnen berekenen voor simpele incasso-brief verdiend mijn lidmaatschap niet. Dat staat gelijk aan oplichting - al heeft de regering - waarschijnlijk na een lucratieve lobby door incassobedrijven - besloten dat € 45 een prima minimum bedrag is. Zelf rekent de overheid overigens dat bedrag overigens niet.
ANWB stuurt facturen normaal per post en deze heb ik dus ook niet ontvangen. Reden is dat( na inzage gebleken) dat deze facturen gezonden zijn zonder adressering.
Naast het feit dat TKB incasso een incasso doet zonder specificatie van de kosten.
ANWB en TKB incasso zegt hierover dat de onderliggende facturen/herinneringen per email en post gezonden zijn. Dergelijke email heb ik niet ontvangen. En blijkbaar ook niet de verzonden facturen (zonder adres).
Ik wil daarom iedereen vragen (die deze vergelijkbare ervaring heeft gehad) zich te melden bij ACM.
Kan me namelijk niet voorstellen, dat ik de enige ben.
Ik belde de anwb snachts met pecht locatie was een afgelegen donkere weg na mijn verhaal te hebben gedaan en anwb lid te zijn waar ik ook echt voor betaal( dat gevoel krijg je echt niet als je kon meehoren hoe respectloos bijdehand naar en ongelooflijk bijdehand mevrouw van anwb zakelijk was dit telefoontje dateert van 2 april rond 23:48) ik had al een zeer nare ervaring met een telefoniste maar dit sloeg echt alles wil nooit meer iets met dit bedrijf betalen al betaal ik bij een andere bedrijf t dubbele je word als shit behandeld 0,0 fatsoen en emphatie en oja toen ik vroeg of ik een naam mocht om een klacht te maken hing ze zo in me oor op! Ps: Monteurs zijn wel heel aardig. Mensen zoek een alternatief en krijg waar je voor betaald want deze behandeling gun ik niemand!
8-4-2020 kwam iemand om de accu te starten hij had er compleet geen verstand van!
De dag daarop gebeld en kwam Maurice omgeving Hulst en die was echt een expert!
Supergoed geholpen,kreeg hem wel aan de praat ,
Mijn complimenten!
Vandaag ben ik door een geweldige man van de ANWB geholpen ,de beterefende meneer heet Hans hij was zeer vriendelijk en behulpzaam en heeft me heel goed geholpen .
Na een vervelend situatie heeft Hans gezorgd dat mijn dag weer goed werd .
Dankjewel Hans voor je geweldige hulp.
Ik heb midden in de nacht 1,25 uur gewacht in de kou, terwijl de ANWB Pechhulp mij beloofde dat een monteur mij binnen een uur zou helpen. Middels hun online systeem werd ik herhaardelijk uit de wachtrij gegooid met als mededeling dat zij hun prioriteiten hadden aangepast. Uiteindelijk heb ik ze gebeld en de pechhulp telefonisch geannuleerd. Ik was immers geen prioriteit voor ze, dus dan bel ik liever iemand anders die mij wel als klant wil behandelen. Daarna belde ik de pechhulp van Centraal Beheer. Enkele minuten na mijn telefoontje kreeg ik een weblink waarop ik de status kon volgen. Hierop stond dat ik binnen 9 minuten zou worden geholpen en na 9 minuten kwam er een grote gele bergingsauto aangereden en enkele minuten later was het probleem vakkundig verholpen. De prijs was ook nog eens EUR 220,- lager dan een heel lidmaatschap van de ANWB. Vanwege het lange wachten in de kou was ik onderkoeld geraakt en bibberden mijn handen zo erg, dat ik niet direct de betaling via mijn telefoon kon uitvoeren. De monteur van Centraal Beheer liet mij daarom eerst even opwarmen in mijn weer werkende auto. Topservice dus bij Centraal Beheer en nooit meer ANWB. Inmiddels enkele maanden later proberen die hufters wel EUR 320 van mijn rekening af te schrijven, nadat ze mij in de kou hadden laten staan. De ANWB zal nog geen euro van mij krijgen en desnoods laat ik dit voorkomen tot aan de hoogste rechter. De ANWB is niet meer wat het geweest is en er zijn tegenwoordig voldoende alternatieve organisaties die wel hun best doen. Ik adviseer een ieder om bij pech dus even te googlen en zeker niet te kiezen voor de ANWB.
Salaam alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh
Iets wat ik vandaag met jullie wil delen is heel verdrietig.
Mijn vader heeft vandaag contact gehad met de ANWB verzekering, nadat hij een mail van een incasso bureau dat hij nog een openstaande rekening heeft. Hij legde de situatie dat niet wetend zijn contract doorloopt. Klantenservices die vanuit huis werkt had er weinig begrip voor en zei het volgende.
“ Jullie types komen altijd met zulke verhalen, en denken altijd dat Allah of hoe die mag heten jullie zal helpen als jullie pech hebben.
Mijn vader hield zich in en vroeg of hij het nog kon stopzetten en dat hij de rekening daarna
ging betalen.
Toen ik hoorde wat er gebeurde heb ik het initiatief genomen om het openstaande bedrag betalen. Blijkbaar hoeven deze wezens die onze geloof bespotten zich niet correct te gedragen, en hebben vrij spel om alles te zeggen wat ze vinden.
Mijn vraag is stop jullie samenwerking als jullie een ander alternatief kunnen bedenken, zoals Centraal beheer Achmea. Maar als dat jullie nadelig komt, hou wel in je achterhoofd dat dat er moslim haters daar werken. Ik hoop dat we met onze ummah veel kunnen bereiken om een punt te maken! Misschien is dit nutteloos maar ik zou het zelfde hebben gedaan als een instantie mijn geloof bespot!
Mogen Allah ons versterken in onze broeder/zusterschap ❤️
Ik de anwb al 2 x opgezegt en toch blijven ze proberen
oplichters
Ik ben alleen maar zeer positief over de ANWB reisverzekering. Zijn hebben mij tijdens de corona crisis erg geholpen. De informatie was duidelijk, de facebook chat werkt prima en ze reageren snel. Ook het uitkeren was razend snel voor elkaar. Ook het selecteren van een passende reisverzekering is eenvoudig en duidelijk. Petje af!
We kwamen met pech te staan en binnen een half uur kwam de Wegenwacht al. Na wat onderzoek en een deel van de oplossing van het probleem verholpen was, werden we begeleid naar het ANWB kantoor in Wolfheze. Daar werd nog een reparatie gedaan en een handige tip gegeven.
Dank aan deze Wegenwachtmedewerker die zeer kundig en vriendelijk was.
Schandalig hoe ze met hun klanten omgaan. We hebben een annuleringsverzekering lopen, en nu we er aanspraak op willen maken ivm een negatief reisadvies geven ze geen thuis.
Het blijkt dat ze het Coronavirus hebben uitgesloten, en voor dit soort praktijken geldt maar één woord “OPLICHTERS”.
Vandaag ontzettend goed geholpen door de anwb!
Lekke band.
Meteen opgelost voor mij (propje erin en klaar). Ook nog overige banden opgepompt, want die waren nogal zacht.
Kortom: ANWB krijgt een dikke voldoende van mij voor alle service!
Ik heb al jarenlang een ANWB lidmaatschap en een directeur doorlopende annuleringsverzekering. Nu ik hem nodig heb vanwege het Coronavirus kom ik er achter dat je hier een aanvullende verzekering voor af had moeten sluiten. Heel vervelend en echt niet goed dat dit zo is. Wij zouden met anderen op vakantie gaan, die hebben een goedkopere en wel dekkende verzekering (national academic). Ik ga mij daar ook verzekeren want dit is echt waardeloos.
Inmiddels 3 keer met pech langs de weg gestaan. Je verwacht als je lid bent dat de ANWB je wel komt helpen. NIET dus. Langs de winkel gegaan met mijn pas en te horen krijgen dat ik nergens in het systeem geregistreerd staat en er echt geen oplossing mogelijk is, alleen een sorry voor de fouten en dat ze het niet begrijpen hoe dit heeft kunnen ontstaan.
Grootste oplichters die er zijn ze laten je betalen voor ene auto die je al lang hebt verkocht en toch moet je betalen
Wat een service en goede prijs!
Ze geven, wat ze beloven en klein beschadigingen veranderd niets aan de prijs
Vandaag goed en snel geholpen door de ANWB. Een zeer vriendelijke ANWB man ( met auto nummer 3093) was snel ter plekke en heeft het probleem voor me opgelost.
Dus pluim voor de ANWB!
Met pech geparkeerd. Binnen 10 minuten ANWB ter plaatse! Ook nog eens goed geholpen en daarna met ons mee gereden naar huis voor eventuele storingen onderweg. Dikke pluim!