ANWB reviews

4.0

Essie
21-02-2020

Waardeloos!

Neem je een ANWB compleet dus dan ga je er vanuit dat je je geen zorgen moet maken! Nou maak je maar de grootste zorgen. Je staat met pech omdat je de auto niet gestart krijgt maak je geen zorgen denk je dan want je hebt recht op een vervagende vervoer! Nou dat kan je op je buik schrijven want een vervangende vervoer krijg je pas wanneer je auto total loss is verklaard. Anwb geweest, geeft een paar tikken en zegt dat je er direct mee moet rijden naar een garage en dit op een vrijdag na 17:00 uur. Dus met andere woorden laat de motor aan tot maandag ochtend wanneer er een garage beschikbaar is om je te helpen en de auto voor je te maken! Ik zou iedereen een pakket met vervangen vervoer afraden! Want je krijgt het toch niet!

19-02-2020

Pech

02:00 stond ik met pech op weg , man van de klantenservice wou geen monteur opsturen. Ik betaal toch voor niks of wat!

Jerry
18-02-2020

Hulp ver te zoeken

Het duurste pakket vorig jaar afgesloten in de veronderstelling dat ik altijd hulp krijg als ZZP'er met een bedrijfsauto en onder advies van hun. Momenteel sta ik 160km van huis met een kapotte auto.Er werd mij doodleuk verteld dat sinds 1 januari de regels verandert zijn, waardoor ze mij niet verder kunnen helpen omdat ze de auto niet ter plekke konden repareren. Uit 'coulance' wilden ze mij wel transport naar dichts bijzijnde garage brengen maar vervoer naar huis moest ik zelf maar regelen. Bedankt ANWB voor jullie hulp! Einde abonnement.

Thijs
18-02-2020

Topservice tot aan huis!

Er kwam een prachtige blondine met alleen een oranje topje.

Terwijl hun er 2 uur voor nodig hadden om te komen, was ik in 30 seconden klaar!

Kortom, geweldige ervaring en lidmaatschap verlengt met 10 jaar!

Kor
17-02-2020

Afgelopen zaterdagmiddag weigert de ANWB wegenwachthulp in Veendam.

Totaal al wel 50 jaar ANWB lid.

Momenteel is ook mijn vrouw ANWB lid.

Toch weigerde de ANWB WW hulp.

Het wordt tijd dat de WW wordt losgekoppeld van de ANWB. Koppelverkoop!.

Aan de ANWB heb je zoo wie zo al helemaal niets, archaïsche vereniging.

WW werkt goed als ze maar de kans krijgen van de super bureaucratische ANWB.

Na uren onnodig wachten is Renault service gekomen, die was er binnen 10 minuten.

Dus ondanks ANWB was het eind goed.

16-02-2020

Top ervaring met filliaal Amsterdam motorles.

Fijn! Geslaagd voor motor theorie! Lessen en rijduhhh!

Ik bel de ANWB na aanraden van Familie, met de melding vol overtuiging. Dat zit altijd goed!Aan de lijn met fijne telefonist. Ja we hebben opstapdag op zaterdag, 1 uur PROEFLES voor 10 euro, en als je een pakket afsluit voor 15 lessen, dan is het 999 euro compleet! Wat? Ok? Klinkt top! Helaas kan ik alleen op maandag PROEFrijden. Bla bla bla blije verhaaltjes wij kunnen wel wat voor uw regelen! 3 fijne positief bedoelde telefoon gesprekken en 4 dagen later heb ik een of ander sjagerijnig mokkel van de motor afdeling in Amsterdam aan de lijn. Die zegt u wilt het pakket dus. Uh ik wil 1 uur proefrijden en 90% zeker het pakket. Ze komt mij ijskoud vertellen dat dit niet mogelijk is, en ik 2! Uur a 104 euro ofzo moet aftikken voor PROEFLES om het pakket te kunnen nemen op een maandag Etc. Ik vertel haar over haar collega's die dat hadden gemeld, het boeide haar niets, voor mij 10 anderen blijkbaar, en het was een kort gesprek van ongeveer 1 minuut. Top, Ik zal geen van mijn zakelijke klanten meer ANWB adviseren voor een fiets verzekering of iets dergelijks. En zelf blijf ik ook lekker uit de buurt bij jullie dankzij die hork van de motor afdeling.

Wat een 'word blij gemaakt met een dode mus' situatie. De hoge rating straalt niet door in de service en flexibiliteit van de motor afdeling. Ik moest net aan mijn motor denken die ik al heb staan en dacht ja, ik laat mijn ervaring even weten zodat anderen weten wat ze mogelijk kunnen verwachten.

Alphons
12-02-2020

Pechhulp Wegenwacht

Ik wil graag een groot compliment maken voor de prima pechhulp door wegenwachter Maurice toen ik met mijn dochter en kleindochter op de A50 vlak voor Renkum pech kregen met de BMW320i Touring, die 1 uur tevoren tweedehands was aangekocht.

Plots begon de auto bij Grijsoord te trillen, het motorvermogen viel weg en het oranje motormanagementlampje begon te knipperen.

De auto werd uitgelezen en uiteindelijk in servicecentrum te Wolfheze gerepareerd: de bobine van cilinder 4 moest worden vervangen.

Daarna veilig en zonder problemen thuisgekomen.

Echt topservice van een uiterst vriendelijke meneer!

Ire
10-02-2020

ANWB Wegenwacht: SLECHTSTE ''service''!

By far de slechtste. ANWB sloopt auto en peert vervolgens de boel. Centrale belooft dat er iemand langs zal komen in tweede instantie, maar tevergeefs terwijl ik meer dan (!) 3 uren stond te wachten, kreeg ik ineens te horen dat niemand meer langs komt.

Hele slechte service, zover het ''service'' te noemen is!

ANWB is geen aanrader voor niemand niet, stap liever over naar een andere maatschappij en kom je ook nog eens voordeliger uit! Men laat je stikken wanneer je hulp nodig hebt, niet trappen in die ONZIN leugenachtige ''mooi gemaakte'' reclames!

09-02-2020

Koop nooit een oystercard via visitbritainshop.com

Via de ANWB kan je een oystercard bestellen bij visitbritainshop.com

De openbaar vervoer pas voor heel Londen.

we hebben alles in huis treinkaartjes hotel voucher dan nog een oystercard en je kan zo uit de eurostar de metro in.

mooi niet, er werd ons belooft dat we binnen 5 tot 7 dagen de kaarten in huis zouden hebben.

er werd zelfs gevraagd wanneer we zouden afreizen

zodat wij de kaarten op tijd in huis zouden hebben.

we zitten morgen nu op 10 dagen en zijn al onderweg.

GEEN KAARTEN.

Wel 90 euro betaald.

ANWB gooi deze lui van je site wat een malafide bedrijf.

Chiel
08-02-2020

Misbruik maken van een pech situatie

Om 00:00 stond ik met pech langs de weg. Dit met mijn vader zijn auto. Vader al meer dan 25 jaar trouw lid bij de ANWB. Ik bel mijn vader op met de vraag wat te doen. Hij verteld mij anwb te bellen deze zouden wel helpen. ANWB gebeld na een half uur in de wachtrij gestaan te hebben. Komt er een zeer onvriendelijke jongeman aan de lijn. Deze kapt alles af wat ik zeg en heeft totaal geen begrip voor de situatie. Wilt ook niet aanhoren wat er speelt. Ik moet eerst 140 euro betalen "met korting" voor ik geholpen kan worden. Uitgelegd dat de auto van mijn vader is. En dat ik mijn vader wel laat bellen omdat hij lid is. Dit gaat dus niet omdat ik de melder is. Ik MOET dus eerst zelf lid worden voor ze mij kunnen helpen. Ik vertel meneer dat ik even moet nadenken hoe ik dit ga oplossen. En hij hangt op.

Schandalig. Wij zijn weg

Yassin
08-02-2020

Ik stap over naar Centraal Beheer PECHHULP!

De ANWB heeft onbeschofte medewerkers die geen begrip tonen voor een persoon die gestrand is langs de weg om 03:00 uur in de nacht.

Je krijgt altijd brutale medewerkers aan de lijn met geen enkel respect. Ik ga mijn contract opzeggen en overstappen naar CB. Veel betere service en medewerkers die zich professioneel gedragen.

Het werd eens tijd dat het over is met de Monopoliepositie van de ANWB.

Ben je ook ontevreden stap dan over net als mij! Groeten en rij veilig.

Joke
07-02-2020

Niet tevreden

Ontevreden over de abonnementen die op naam staan. Twee abonnementen hier en zoon die pech krijgt met mijn auto krijgt geen hulp, mits hij dan ook nog een abonnement neemt, plus 90 euro extra.

En dan ook nog geholpen worden door een behoorlijk klantonvriendelijke dame heeft ons doen besluiten de abonnementen op te zeggen.

Albert
07-02-2020

3 x geen resultaat ANWB reisverzekering

Als meer dan 15 jaar een doorlopende reisverzekering + rechtsbijstand bij ANWB

Gelukkig in al die jaren geen beroep hoeven doen maar wel 3 x mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld.

Eerste verzoek: 5 uur vliegvertraging.

Swiss Air wilde geen vergoeding betalen. ANWB heeft toen uit eigen middelen vergoeding uitgekeerd zonder deze kosten te verhalen bij Swiss Air.

Resultaat. Kosten komen uiteindelijk tot uiting in premieverhoging.

Tweede verzoek: Voor een camper reis Amerika in NL alle verzekeringen betaald. Bij aankomst in Amerika was hier niets van bekend en nogmaals alle verkeringen moeten betalen.

Na inschakeling ANWB rechtsbijstand geen enkel resultaat.

Derde verzoek: Na 5 uur vliegvertraging Small Planet geen vergoeding ontvangen.

Na inschakeling ANWB rechtsbijstand geen resultaat.

1 resultaat heb ik wel. Per heden mijn verzekering bij ANWB opgezegd.

04-02-2020

Resiverzekering Spanje

Gedurende het verblijf in Spanje (januari 2020) werd mijn vader met hartklachten opgenomen in het ziekenhuis in Benidorm. Natuurlijk ben ik direct naar Spanje gevlogen om mijn ouders bij te staan. Direct na aankomst contact opgenomen met de ANWB Alarmcentrale. Ik werd daar zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Na de operatie van mijn vader heeft de ANWB de repatriëring geregeld en werden mijn ouders onder begeleiding van een verpleegkundige terug naar Nederland gevlogen. Ik was zeer onder de indruk van het snelle en kordate handelen van de medewerkers van de ANWB.

02-02-2020

God allemachtig 80

Met de auto naar me familie in Maassluis . Mijn kinderen haalde me op met de auto . Eenmaal onderweg pech . O help wat nu ANWB bellen . De dynamo was kapot . De ANWB nam ons mee naar het depo in Amsterdam zodat de dynamo kon worden vervangen . Zo blij dat we hier mee zijn . Om toch nog in Maassluis me verjaardag te vieren . ANWB bedankt . ❤️?

Hasan
31-01-2020

Geen hulp = Geen klant

Paar jaar geleden had ik ruzie gemaakt met de monteur en telefonist, ik had toen problemen met me contactslot die vast zat, na 45 min wachten, kwam die lelijke gele auto langs, toen de monteur zichzelf voorstelde zag ik gelijk dat hij zijn dagje niet had aan zijn gezicht, toen ik eenmaal alles had uitgelegd ging hij me auto in,dus toen de monteur probeerde om de sleutel te draaien, ging de autosleutel kapot, hij zei toen dat ik een nieuwe contactslot op moest zetten, dus ik zei tegen hem zo van 'jo wat denk je nou zelf man, jij gaat die contactslot kopen voor mij, want nu zit de ander helft van de sleutel in de slot, je hebt hem gewoon kapot gemaakt en die moet jij vergoeden', dus die monteur was hier niet mee eens en zei je contactslot was al eerder stuk er was waarschijnlijk roest of corrosie ontstaan door de smeermiddelen die jij ging gebruiken' gelijk beschuldigd, ik zei toen 'je moet kappen met die onzin, ik heb geen smeermiddelen gebruikt, anders had ik jullie niet gebeld toch, dus wat lul jij nou man, je moet het nu gaan maken!', dus op geven moment liep hij terug naar z'n auto om de klantenservice te bellen om aan te geven dat ik een lastige klant bent, toen hij eenmaal terug kwam dacht ik dat hij mij zou helpen maar tevengeefs zei hij 'sorry ik kan uw niet helpen als uw met mij in discussie wilt gaan en mij vak wilt gaan leren, laat ik het hierbij, en wens uw een prettige avond.' dus toen dacht ik zo van wtf krijgen we nou weer, hij sloopt me autosleutel en me contactslot, beschuldigd mij en gaat weer op pad, ' toen zei ik tegen hem zo van 'ja joh rot maar op, ik ga hier achterna wacht maar, ik laat het hierbij niet zitten, mafkees.' dus gelijk na de confrontatie gebeld naar de klantenservice om een klacht in te dienen voor me kapotte contactslot door de anwb monteur, dus de telefoniste zei 'jouw kant van het verhaal klopt niet je zit te liegen tegen ons, jouw slot was kapot daar heeft onze monteur bevindingen gedaan omdat hij heeft gevoelt dat je slot ging kraken, de kraakgeluid komt meestal door corrosie of roest', toen heb ik gezegd dat die monteur 1 grote leugenaar is om af te komen van het verhaal dat hij de sleutel kappot heeft gemaakt, toen zei de telefoniste 'meneer we kunnen eindeloos over discussiëren maar dit heeft geen zin, we kunnen hierbij voor uw niks betekenen', toen zei ik zo van weetje wat dan bel ik Roadguard wel die kunnen mij op z'n minst helpen met het bergen van me auto, toen zeiden ze zo van 'ja dat is aan uw, we hadden dat voor uw kunnen doen, maar uw toon slaat ons niet aan helaas', ik zei 'vindt je het gek, je betaald voor een dienst waar je niet eens FATSOENLIJK wordt geholpen ook niet door een monteur ook niet door telefoniste zoals jij', dus toen werd er ineens opgehangen.

Kortom al met al een raad ik ANWB sterk AF!.

Youri
22-01-2020

Perfecte pech hulp

Enkele dagen geleden met een lege accu komen te staan. Hiervoor heb ik de ANWB gebeld welke ondanks het tijdstip (17:15) in 45 minuten op locatie was. Perfect geholpen door de monteur, welke verschillende tests en controles heeft gedaan om vast te stellen of de accu vervangen diende te worden. Helaas moest de accu vervangen worden, dit heeft de ANWB ook volledig verzorgd zodat ik de volgende dag zorgeloos naar mijn werk kon.

Hub
21-01-2020

Geen service

Heb vandaag contact opgenomen met de ANWB met een vraag over mijn opstal en inboedel verzekering; heb sinds kort een gedeelte van de garage verbouwd tot een kleine kapsalon ( +/- 12m2) tbv van mij dochter zodat ze daar een eigen zaakje kan gaan opbouwen; vandaag dus bij de ANWB geïnformeerd of ik iets moest aanpassen aan mijn opstal en inboedel verzekering; na enige tijd in de wacht te hebben gestaan kwam de mevrouw die ik gesproken had terug met de mededeling dat mijn verzekering per direct werd stop gezet; ik voldeed niet meer aan de voorwaarden; ik had een bedrijfspand in mijn woonhuis en ANWB verzekerd alleen particulieren; er werd zelfs geen week de tijd gegeven om een nieuwe verzekering af te sluiten; per direct werd hij opgezegd.

vind dit na 38 jaar lid te zijn geweest een zeer kwalijke zaak van de ANWB; dat ze het niet willen verzekeren kan ik nog wel begrijpen maar om dan per direct iemand uit de verzekering te zetten gaat mij veel te ver.

Denk ook niet dat ik de enige ben die iets klein bedrijfsmatig aan zijn huis doet; hoeveel van dit soort kapsalonnetjes zijn er niet; kantoortjes; pedicures noem maar op; wil jullie vragen om al deze mensen te waarschuwen voor dit voorval de mevrouw aan de telefoon van de ANWB wist mij te melden dat bij schade er wordt gekeken of er iets bedrijfsmatig wordt uitgevoerd in een pand; ze zouden dan niet uitkeren;

dus graag het verzoek; waarschuw alle mensen die een opstal of woonhuis verzekering bij de ANWB hebben lopen en er in welke vorm dan ook iets bedrijfsmatig doen.

Inmiddels heb ik uiteraard alle andere verzekeringen die ik bij de ANWB had lopen opgezegd en ook mijn lidmaatschap na 38 jaar beëindigd

19-01-2020

Gebroken ketting

Op weg naar mijn werk knapte de ketting kapot.

Na een lange wandeling de ANWB fietspechhulp gebeld en aan mijn werk gegaan.

Monteur erbij gehad en heeft het geprobeerd om te repareren maar heeft er niks van gebakken!

Volgens de man was ook alles versleten en deugde er niks van.!

de volgende dag heb ik een nieuwe schakel gehad en volgens de fietsenmaker was er niks mis met de ketting,ik heb het toen zelf maar gerepareerd.

Zo heb ik er ook al eens een bij gehad om de band te plakken maar kon geen lek vinden terwijl de mogelijkheid er was om een emmer met water erbij te krijgen.

Ook dat heb ik later zelf moeten repareren maar de conclusie is dan ook dat je eigenlijk niks aan deze hulp hebt en dus ga ik opzeggen!

Fennie
17-01-2020

Geweldig goed geholpen door een vakkundige super vriendelijke monteur

Stond vanmiddag met mijn ouwwetje ford k ineens stil op winkelcentrum maaswijk in spijkenisse.

Probleem was in eerste instantie moeilijk te vinden en maken, maar deze super aardige gemotiveerde monteur gaf niet op, en kreeg mijn autootje toch weer aan de praat waardoor een héél groot probleem voor mij (moest naar zieke kinderen) opgelost was.

Ik weet helaas zijn naam niet dus via deze weg bedankt voor de geweldige hulp!

Fennie hagenbeek