ANWB reviews

4.0

Tim
27-07-2022

Wat een verschrikking

Wat een verschrikking, zondag weggesleept van de snelweg in Duitsland, hulp van de ANWB voelde nog aardig goed. Alles met de garage zelf geregeld, 1x een SMS je van de ANWB met de vraag of ze iets konden doen. Na 2 dagen reis richting Kroatië kunnen hervatten. Na 250 km weer pech. Volgens een bevriende monteur 99% zeker gevolg van het eerste pechgeval. Contact gezocht met ANWB, er is inmiddels een nieuwe case aangemaakt. Vorige geval is afgesloten en wordt niet meer geopend. Zo denk je recht te hebben op vervangend vervoer (ruim 48 na eerste melding) maar helaas zitten we nu midden in de nacht op een industrieterrein met 2 kleine kinderen in onze caravan te wachten op een pechhulp. Inmiddels 2x de politie gebeld omdat er rondom ons al 2 auto's zijn opgeladen door mensen die zeker niet de eigenaar zijn van deze voertuigen. Het is hier behoorlijk warm maar wij voelen ons behoorlijk in de kou staan

Maurice
25-07-2022

Wat n waardeloos bedrijf! 17 jaar lid geweest.

Beste mensen 1 advies: wordt nooit lid van de ANWB. Ik sta met pech in Frankrijk, 40 min in de wacht gezeten vanaf 11:00. Er werd belooft dat er tussen 15:30 en 16:00 iemand langs zou komen. Rond 17:45 maar weer eens gebeld. Uiteindelijk kwam er rond 18:45 een Frans sprekende man die geen Engels verstond en geen gereedschap bij zich had. Hij zou zijn baas gaan bellen om mijn auto af te laten slepen naar n garage. Volgens mij was het n kwestie van mijn rechter remklauw ontluchten om het probleem op te lossen. Er staan over het algemeen alleen maar slechte reviews op internet. Dus trek zelf je conclusie.

Michelle
25-07-2022

Slechtste service ooit!

Gestrand in spanje met een (waarschijnlijk) kapotte dynamo, ruim 3 uur moeten wachten tot er eindelijk een sleepwagen kwam om vervolgens te horen te krijgen dat de auto nog niet naar een garage kan omdat het druk is. Hotel en taxi moeten regelen, in de hoop dat de volgende dag de auto naar een garage zou kunnen. Helaas is dit weer niet het geval en moeten we weer een dag afwachten. Anwb doet geen ene flikker! leenauto kan ineens niet meer, er kan niemand komen met een nieuwe dynamo zodat ik het zelf kan oplossen. Er is niks mogelijk! ondertussen is de vakantie al voor de helft voorbij voor iets wat in 2 uurtjes opgelost had kunnen worden. Ik raad het iedereen af om zich te verzekeren bij de anwb!

23-07-2022

Lekke band in Frankrijk, de anwb kan niet eens regelen dat er een band gemaakt / vervangen wordt. 6 uur zitten wachten voor niets. Uiteindelijk zelf op kunnen lossen.

21-07-2022

Nu voor de 3e keer in de steek gelaten door de ANWB wegenwacht.

Deze keer kon de mevrouw me zelfs via de telefoon vertellen dat ik met motorstoring lampje gewoon nog duizenden kms door kon rijden, mochten we wel stilvallen, moesten we maar weer bellen.

Ik ben er zoooo klaar mee.

Nienke
17-07-2022

Gisteren pech in Engeland. Lang verhaal kort: in totaal bijna 12 uur moeten wachten. Garages dicht, autoverhuur dicht. En de Anwb had geen enkel plan of idee. De wegenwacht in Engeland wilde ons slepen naar het vakantieadres. Anwb wilde niet meewerken omdat een garage niet kon beamen dat de auto niet binnen 48 uur is te maken (alle garages zijn dicht vanaf 12u op zaterdag en zondag de hele dag). Vervangend vervoer gingen ze niet regelen want we konden niet vaststellen dat de auto niet binnen 48 uur gerepareerd kon worden.

Daar zaten we dan: met 4 kinderen, en een kapotte auto, voor een dichte garage die maandagochtend om 08.30 uur opent. De vrouw van de anwb-centrale zei hierop: ja, onderdak, dat moet u zelf regelen.

Na heel veel geregel uiteindelijk zelf een hotel kunnen regelen (wat heel moeilijk is vanwege het EK vrouwenvoetbal).

Echt een enorm teleurstellende ervaring met de anwb alarmcentrale. Doet niks. Helpt niet. Maar int wel geld.

14-07-2022

Wij stonden bij de winkel in Almere op 13 juli om een wegenkaart af te rekenen.

Dat duurde even omdat de persoon voor ons erg lang bezig was met een barcode die niet te lezen was. Toen ging er nog een kassa open en gingen we in die rij staan. Na tien minuten waren we aan de beurt. Afrekenen kon niet omdat we geen lid zijn. We moesten weer de andere rij in. Laat maar. Nooit meer ANWB. WAARDELOOS PERSONEEL.

13-07-2022

Gisterenmiddag met fietsen een klapband gekregen, ANWB gebeld en na even wachten kwam er een zeer vriendelijk medewerker ons helpen hij kon helaas de band niet repareren hij zou de fiets naar de dichtstbijzijnde fietsenmaker brengen maar deze was gesloten hij heeft toen mijn vrouw en hond en fiets naar onze eigen fietsenmaker gebracht en daarna mijn vrouw en hond naar huis Wij zijn deze man heel dankbaar hulde voor deze man!

Jesse
13-07-2022

Aanzienlijk Naar Werkelijk Belachelijk

ANWB geeft geen ene hmm om je. Als je met pech staat in het buitenland(Duitsland net over de grens) duurt het 3-4 uur voordat je naar een garage gebracht wordt. Garage dicht dus diagnose auto een dag later. Komt een extra dag bij vanwege onderdelen niet op voorraad. Krijgen geen auto te leen omdat reparatie mogelijk binnen 48 uur plaatsvindt.

2 dagen gewoon kwijt.

Je hebt werkelijk waar niks aan de ANWB

Yvonne
12-07-2022

Wij hebben de ANWB doorlopende annuleringsverzekering. Door een uitvaart misten wij een nacht vakantie en hadden extra reiskosten.

We kregen niets vergoed.

12-07-2022

Had startproblemen met een Suzuki Alto.Meneer van de Wegenwacht had probleem opgelost.2e X Proberen en hij deed .na verdere inspectie ben ik weggereden.Een tijdje later,zelfde probleem,nieuwe aanwijzing.Monteur Hans kon hierdoor het echte probleem oplossen. Door beide monteurs zeer goed en fijn geholpen. Zeer goede ervaring en nogmaals hartelijk bedankt!

Via de app alles geregeld en supersnel!

Rita
11-07-2022

Zaterdag 9 Juli 2022 , onderweg sloeg onze Toyota Yaris af , nadat het motormanegement lampje brandde. Gebeld naar de ANWB , omdat we op een niet veilig punt stonden , werd er een berger gestuurd om ons en de auto veilig te stellen.

Het werd een Carpool plaats een stuk verderop , het duurde ong.een uurtje dat er hulp kwam , bij te houden via SMS.

Michel was de naam vd monteur , ( hij kwam uit Duiven ) super geholpen , de rust en het opzoeken van het probleem ging heel gemoedelijk , er kwam zelfs nog hulp van een collega die langs kwam Gijs .

Alles werd uitgelegd en niks was teveel .

Al met al .Michel en Gijs Chappo 👍🏻👍🏻.

We konden weer rijden en thuis gaan we even langs de garage .

Gerda
09-07-2022

Vandaag een lekke band van mijn fiets in Bourtange . Gebeld met de ANWB, en na een uurtje kwam daar Harry uit Stadskanaal 😃. Wat een leuke en vrolijke man. Tijdens de klus een gezellig en fijn praatje gemaakt. Heeft de fietsband geplakt. Hij zei dat hij veel plezier in zijn werk heeft en dat was ook duidelijk te merken. Top! En bedankt Harry voor de oh zo goede service!👍

Hans en Gerda uit Den Helder

Riet
08-07-2022

Onze kapotte auto staat nog steeds in spanje wij al 2 weken thuis terwijl voor dat we vertrokken uit spanje de auto naar nederland zou komen anwb had de garage in manilva gebeld en daarna ons teruggebeld

Kari
05-07-2022

Komen hun beloftes absoluut niet na.

Oplichtersbende.

Beloven je van alles bij het afsluiten van hun abbo en puntje bij paaltje mag je letterlijk op een paaltje zitten

Jolanda
05-07-2022

Mensen, pas op met overstappen naar deze zogenaamde energie prutsers. Ze zeggen binnen je bedenktijd je huidige contract al op en als je je dan bedenkt, heb je dus niets meer! Ik had al een termijn af laten schrijven en ook dat is nog al lastig terug te krijgen. De klantenservice…dat is al helemaal pruts!

Jo
01-07-2022

Een 1 is veel teveel voor de hulp die ANWB bied als je auto gerepatrieerd moet worden omdat je in het ziekenhuis bent beland en met de ambulance terug moet. 6 uur bellen in 3 dagen, terugbel beloftes niet nakomen, heeft u een momentje? Half uur later: bedankt voor het wachten, zonder uitleg doorverbinden, casenummer niet kunnen vinden, om medische dossiers vragen, wat niet mag, het houdt niet op, niet vandaag! So long ANWB. U bent gewaarschuwd, het personeel is totaal ongetraind op dit soort situaties. Alsof het wiel nog moest worden uitgevonden. Volgende keer met de trekhaak achter de ambulance?

Marja
30-06-2022

Altijd alle vertrouwen altijd gehad in de ANWB behalve vandaag.

Vandaag pech kan gebeuren totaal 3 keer gebeld tweede keer werd de verbinding verbroken.

Uiteindelijk na 3 uur wachten kreeg ik hulp.

Zeer vriendelijke monteur met excuus dat ik zo lang moest wachten.

Die kan er ooknietsaan doen binnen 5 minuten het probleem opgelost.Maar ANWB 3 uur wachten is belachelijk!

Daar mag best een leuke attentie voor worden gegeven.

29-06-2022

Op 24-6-22 liep een wiel van onze caravan af op de A1 Parijs-Lille .

ANWB gebeld. Na 20 min. werd er opgenomen en werd ik doorverbonden, waarna de verbinding werd verbroken. Opnieuw gebeld en 30 min. lang alleen gehoord, dat het zeer druk was, waarna de verbinding door het netwerk werd verbroken. Zeer onprettig als je met een 2,50 meter brede caravan op de vluchtstrook staat van een van de drukste snelwegen

Boy
25-06-2022

Vind het echt ongelofelijk dat je in 2022 nog niet online je lidmaatschap kan opzeggen.