ANWB reviews

4.0

28-03-2022

Vrijdag 25 maart op de snelweg ruik ik ineens een enorme benzinelucht in de auto. Auto snel aan de kant naast vangrail. Ai, benzine loopt aan de onderkant eruit. ANWB gebeld. Was er binnen 10 minuten met oplegger (Superaardige wegenwacht: "ik was toch in de buurt"). Meegenomen naar Servicecenter Naarden. Men ging direct aan de slag. Bleek gelukkig slechts een losgeschoten benzineslang. "U kunt weer verder reizen meneer!" Weer top geholpen door altijd aardige wegenwachten! Altijd vriendelijke en geruststellende woorden van de mannen (Vrouwen ben ik in deze functie nog niet tegengekomen. Zijn ze er wel?). Al ruim 40 jaar lid. Nog nooit een slechte ervaring gehad met de wegenwacht/anwb.

Tim
05-03-2022

Sta je vast met de auto in de modder en bel je de anwb die zetten een lul verhaal dat ze ons niet kunnen helpen. We hebben er een uur gestaan als twee kinderen van 18 in de nacht ergens waar niemand was te bekennen. Is gewoon absurd voor woorden.

Boze Saar
03-03-2022

Man man man, ‘Waar je ook heen gaat, gaan wij met je mee’ slogan me reed.

Erg jammer, al jaren ANWB lid maar pech onderweg en ophalen ho maar. Eerst naar gegevens vragen terwijl je in een berm staat aan de snelweg. of ik een verzekering wil afsluiten terwijl mijn man ‘pashouder’ is van de anwb.

Nooit weer ANWB, ons zijn jullie kwijt!

Hendrik
24-02-2022

We zijn verzekerd via de anwb waar we een doorlopende reisverkering hebben. Mijn vader werd tijdens onze busreis ernstig ziek waardoor wij onze vakantie moesten afbreken. Doordat wij een aanvullende annuleringsverz. hadden werd onze terugreis helemaal verzorgd en gepland. Ik moest er niet aan denken dat ik dit ook nog moest regelen. Alles is werkelink perfect geregeld. Wat een service em wat waren we blij met de.anwb verzekering. Veel andere verzekeringen zijn zo onder allerlei voorwaarden innde kleine lettertjes omschreven dat mem weer veel zaken uitsluit. De anwb niet. Grote klasse.

20-02-2022

Multieriem van opel kapot gegaan dus ANWB gebeld. Probleem kon niet terplekke worden verholpen dus berger inschakelen. Klein probleem want had aanhangertje bij me. Berger terplekke en neemt alles mee auto en aanhanger. Met taxi naar plaats voor vervang auto, Fiat tipo met trekhaak, berger gebeld voor ophalen aanhanger en naar huis. Dag erna gebeld voor teruggave leenauto in de buurt. Alles ging perfect en met een lach zonder een woord van maar. Top service van iedereen

Roos
09-02-2022

De anwb ging digitaal facturen versturen alleen vergaten

ze er een factuur van te maken, het leek precies op hun reclame folder.

Dus als je niet betaalde kreeg je boetes van 50,- euro, na dit uitgelegd te hebben en nul medewerking te krijgen , heb ik besloten om op te zeggen.

En mijn zoon reed in mijn auto en kreeg geen hulp.

35 jaar klant.

Familie Janssen
07-02-2022

Totaal gebrek aan dienstverlening bij autopech in buitenland: geen duidelijke werkwijze, alles wat mis kan gaan loopt mis, bizarre voorstellen, auto total loss laten verklaren en weigeren deze te repatriëren naar Nederland, slechte dienstverlening rod uiteindelijk geregeld vervangend vervoer: een deel van onze vakantie is verziekt door trage en totale ondeskundigheid ANWB en de kosten voor mij lopen in de duizenden euro’s.

Natuurlijk kan er altijd iets mislopen of verkeerd gaan: hier ging alles mis en liep niets zoals het hoort. Mijn auto was zogenaamd totalloss op basis van een schaderapport van een lokale garage, dat ik heb betaald en nooit heb ontvangen: de kosten zouden hoger zijn dan de dagwaarde en de auto werd niet gerepatrieerd.

Eenmaal terug in NL heb ik via de rechtsbijstand mijn auto toch terug laten halen en bij mijn garage laten brengen. Binnen een uur was ik voor nog geen €200 klaar!

Ruben
05-02-2022

Vandaag Zaterdag 5 feb met pech langs de weg. Meneer de Jong beloofde binnen het uur aanwezig te zijn en stond er met 30 min. De klacht binnen 1 minuut bekend. Hij toverde een sleep wonder uit zijn busje en ik kon de auto gerepareerd ophalen binnen 3 uur. Een startmotor van 15 jaar oude Volvo. Dat geloof je toch niet. ANWB is top. Zou zelfs lid blijven zonder auto. Helemaal super. Dank voor goede, snelle, nette, goedkope, ongelofelijke service.

Ad
05-02-2022

Na pech melding 3 uur staan wachten. ANWB gebeld en ze hadden geen goed verhaal hiervoor. Planning werd in een keer gewijzigd na telefoon. Vermoedelijk zijn ze het gewoon vergeten. 20 jaar lid en een keer gebeld. Wie op ANWB wacht, wacht het langst.

Corrie
08-02-2022

De klacht is naar tevredenheid opgelost👍

Klacht wordt niet op gelost, naar jaren trouwe klant en weinig aanspraak gedaan op de pechulp in al de jaren

Oguzhan
24-01-2022

Klote verzekering. Door een kleine smoes willen ze helemaal NIKS vergoeden. Ze pakken je wel ergens zodat ze niks hoeven te betalen. Oplichters zijn zij voor mij.

Joost
18-01-2022

Pas op! zeer slecht & zeer teleurstellend. En dat van een enorm grote, financieel sterke organisatie. Ongelooflijk hoe ze te werk zijn gegaan. Zelfs bij aanleiding van de onduidelijkheid bij overlijden. Dan niet eens bereidwillig zijn om te helpen. Wat een voorbeeld geven jullie aan de wereld. Dit is niet een kwestie van niet kunnen maar puur een kwestie van niet willen meewerken van jullie kant.

Mensen in financiële nood nog verder kaal plukken…. Ik had van een toonaangevend, voorbeeld functie betreffende organisatie, dit gedrag niet verwacht.

Je kunt beter bij een andere partij laten verzekeren.

Ik zal mijn leven lang iedereen aanraden nooit bij de anwb te gaan. Gelukkig hebben jullie geen monopolie positie meer. Op deze manier met mensen omgaan dan wordt vanzelf je bedrijf kleiner.

Ik hoop dat jullie snel plezierig werk kunnen vinden, want voor zo’n baas zou ik niet willen werken.

Ajuus

Annie
17-01-2022

Vandaag supersnel en vriendelijk geholpen door de ANWB.

Niet voor niets al vele jaren lid .

Marin
13-01-2022

Dramatisch geholpen! ik ga het niet eens uitleggen.

Betaal 155 euro voor. voor wat eigenlijk?

Laura
05-01-2022

Vandaag enorm goed geholpen door René in Bergen op Zoom met mijn lekke band. Snel, vriendelijk en behulpzaam. Wat een top service, bedankt René!

Wendy
27-12-2021

Een super service bij de ANWB. ze waren er binnen 10 minuten en toen hij door had dat we haast hadden vanwege familie omstandigheden kregen we een leen auto. Terwijl dat niet in ons pakket zit.

Echt super! BEDANKT!

Dik
25-12-2021

Ik stond met pech in Boekelo (kom zelf uit Enschede) melde met de App dat ik pech had maar kreeg geen bericht terug, dus belde ik toen kreeg een dame aan de lijn en zag mijn melding die binnen was gekomen,ze gaf aan dat ik geen woonplaats dekking heb en dat ik in Enschede stond ( ik stond 70 meter van het bord Boekelo.)

Maar kreeg geen hulp ook werd mij verteld dat ik in na een kwartier aan de lijn moest ik de gemeente maar aanspreken om de grens te verlegen .

In de voorwaarden staat dat een stad uit de zelfde gemeente niet als woonplaats wordt gezien)

Ook de klachten aan afhandeling van de ANWB had zich niet verdiept toen ze belden ook zouden ze mij terug bellen maar zijn al weer 3weken verder maar ook dat gebeurt niet. Erg triest na ruim 35jaar lidmaatschap.

Ko
24-12-2021

Oplichters eerste klas , ik stond langs de snelweg met een lekke band . Ik anwb bellen de dame vertelde mij , omdat ik gevaarlijk op de snelweg stond de anwb er met een half uur zou zijn. Na een half uur Niemand te zien . Ik bel weer met anwb nu vertelt de dame mij dat de auto van anwb 20 km bij mij vandaan is en met een uurtje wel moet lukken. Uur later nog niemand ik weer bellen. De dame zegt dat het druk is en nog een uur kan duren en dit is geen grap . Vervolgens zijn wij door de weginspectie met takelwagen weg gebracht naar een benzine pomp . Maar nog steeds geen anwb inmiddels drie uur verder heb ik maar iemand van de garage gebekt die was er met 10 min en ben ik goed geholpen. 4,5 uur later belde de man van de anwb waar ik precies stond , ik vertelde de man dat de garage mij heeft opgehaald . Ik vroeg waarom het zo lang duurde de man vertelde mij dat hij pas 10 min geleden de melding kreeg , volgens hem was hij gewoon snel en op tijd . Aub neem geen anwb het zijn oplichters!

Monica
22-12-2021

De klantenservice die over reizen gaat is ronduit slecht. Telkens in de wacht, personeel heeft geen verstand van hun eigen aanbod en prijzen en schepen je makkelijk af. Na 5 telefoontjes en 2 mails niks verder gekomen en alleen maar geld en tijd kwijt. Geen enkele compensatie vanuit de ANWB. Erg teleurgesteld door hen na meer dan 10 jaar klant te zijn.

19-12-2021

Na 16 jaar lid sta je met pech, 15 jaar nooit pechhulp nodig gehad, nu bij 3e keer in dit jaar na pech met wat pech met autos dit jaar laten ze je gewoon in de kou en regen staan… of je betaald 150! Euro bah onmenselijke service en telefoonmedewerker wil je zo snel mogelijk weer weg hebben. Heb spijt dat ik al die jaren lid bij jullie ben geweest want nu ik jullie een keer nodig heb laten jullie me gewoon staan, nooit geen anwb lid meer en me personeel ook niet meer ben er klaar mee