ANWB reviews

4.0
18-08-2023

Ik betaal voor 3 auto's ca €500,- per jaar en als je een keer iets hebt in het buitenland word je niet geholpen! volgens de factuur heb je recht op hulp in het buitenland, de pechmelding word ook aangenomen en daarna laten ze je gewoon in de kou staan bij de anwb :-(. De klantenservice van de anwb is een afdeling die alles bij elkaar liegt en bedriegt helaas! voor ons nooit geen anwb meer. Wees gewaarschuwd!

Radenka
17-08-2023

Met pech in frankrijk 3 kindjes 2 hondjes ging onze camper stuk. We kregen geen hulp. Een medewerker gaf aan dat wij pas lid zijn dat gaf een probleem. Camper staat in frankrijk wij hebben n huurauto gehuurd en 1100 lm naar huis gereden. 5 dagen stonden we op n industrie terein. Nu een advocaat ingeschakeld.

17-08-2023

Zeer slechte hulpdienst ik betaal 240eu per jaar maar met pech in Frankrijk word je niet eens geholpen, geloof me stap over er zijn veel betere pechhulp diensten dan de anwb

Voornaam
12-08-2023

Gestrand in Frankrijk? Op ANWB hoef je niet te rekenen! Regel de sleep zelf maar, want dat kunnen wij niet. Andere beloftes, zoals repatrieering en vervangend vervoer is ook heel moeilijk want dat gaat geld kosten en daar heeft ANWB geen zin in. Oplichterij eerste klas!

Maarten
11-08-2023

Gisteren, na een korte stop op de A6 wilde auto niet meer starten. Dus de wegenwacht ingeschakeld, eerst via de app en aanvullend telefonisch. Na ongeveer 45 minuten kwam Roy. Hij heeft ons professioneel, vriendelijk en snel kunnen helpen, waarna we de reis konden vervolgen. Roy en de anwb, heel erg bedankt!

Marian en Maarten

Bos
01-08-2023

Vandaag onderweg een klapband gekregen. Wij zijn al sinds 2002 lid. Na een lange poos in de wachtrij te staan kregen we een vrouw aan de lijn. Ze vroeg om de naam en geboortedatum, ik gaf die van mijn moeder door. De vrouw gaf aan dat het kaartje op mijn vader zijn naam stond en zij ons hierdoor niet kon helpen. Daar sta je dan midden op snelweg… anwb helpt niet! We moesten eerst een nieuw pasje aanmaken voordat ze te hulp wouden schieten.

De regels zijn veranderd blijkbaar maar dit mag wel duidelijkere aangegeven worden. Als je al sinds 2002 lid bent en nooit pech hebt gehad, mogen ze dit wel even duidelijk aangegeven dat het is veranderd

Mar
01-08-2023

Mijn dochter heeft 7 juli 2023, een ongeluk gehad op een gelijkwaardige kruising, waarbij zij van rechts kwam en dus voorrang had. Politie en ambulance erbij (gelukkig alleen schaafwonden). Maar de tegenpartij wilde geen medewerking verlenen, dus werd mijn dochter en haar vriendin vriendelijk verzocht te vertrekken. De politie heeft een proces-verbaal opgemaakt en die heb ik tezamen met het niet volledig ingevulde aanrijdformulier opgestuurd naar de ANWB.

Met het idee dat zij de tegenpartij aansprakelijk stellen, maar nee dat moet je dan zelf doen! Maar ik kan niet bij het proces-verbaal - dat moet weer via 'stichting procesverbaal'. De ANWB verleent totaal geen medewerking of hulp in deze, dus nu staan wij met een kapotte scooter en een gehavend kind in onze hemd . lekker klantvriendelijk . .

Louisa
31-07-2023

Zeer slecht. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

wij hebben een aanrijding gehad; niet onze schuld. maar de tegen partij, zij regel als zelf, in hun voordeel. ik voel mijn behoorlijk opgelicht. het schaden bureau, pas over drie weken, met vacatie.

en dan nog mijn vraag teken, wij zijn al een aantal weken bezig.

dan de uitbetaling laat ook opzicht wacht. verkoop de auto , deze stond nog op onze naam, dus de betaling gaan gewoon door, de vrijwaring blijf uit, en zij verkopen de wagen aan de opkopers. krijgen wij het geld er van , nee dat gaat naar de AWB. maar de wagen staat nog heden dagen op onze naam. dus de wagen van de AWB, maar ook van ons, als op betaling gaat. en de tegenpartij laten achter wegen, en daar zet ik mijn vraag teken achter.

noot meer de AWB Let op.

Han
26-07-2023

Lekke band in Oostenrijk op zondag. Bel de hulpdienst van mijn lease maatschappij, wat dus de ANWB is. Ze beloven van alles, alles wordt geregeld zeggen ze. Maar niet dus, kon ook geen huur auto krijgen volgens hun, dit zodat zij tussentijds de auto konden afslepen en mijn band konden vervangen.De eerste de beste huur auto was in Duitsland,180 km hier vandaan en dit kon ik dan doen met een taxi.In realiteit was er een verhuur bedrijf hier 30 km vandaan.Uiteindelijk maar zelf een huur auto geregeld. Ook mijn band was een probleem dus ook maar even een setje voorbanden geregeld toen ik mijn huur auto ging halen.Nadat ik alles geregeld had kreeg de ANWB het zelfs niet voor elkaar om mijn auto op de juiste plek af te leveren stond bij een dealer ipv bij de banden boer die dit voor mij zou regelen. Het heeft mij in totaal een 3 dagen van frustratie opgeleverd, heel veel telefoontjes, belachelijke idiote reacties van ANWB medewerkers. Totaal niet capabel om zo'n simpel probleem op te lossen.

Jorik
25-07-2023

Betalen ja zeker!

Hulp nee!

Ze laten ons al meer dan 30 uur in de kou staan met alleen een onderbroek en tandenborstel.

Van het kastje naar de muur. Dit is geen service dit is geld klopperij.

Thijs
23-07-2023

De grootste oplichters ooit!

Ik krijg een (zogenaamd) nette dame (Daniella Huizer) aan de lijn. Mijn schoonbroer belt voor mij of de ANWB banden plakt. Antwoordt; je moet lid worden. Zijn antwoordt; ik bel voor mijn broer.

Ikzelf zit met een huilende baby, mijn auto mijn pechgeval maar hij moet lid worden omdat hij informeert.

Ik kan gewoon niet naar huis terwijl er 2 x een melding is gemaakt. En ohja de mensen kunnen niet eens communiceren en hangen direct op!

De oh zo goede vertrouwde service van de ANWB

Clementina
16-07-2023

Getracht een rondreis te boeken maar contact is niet mogelijk, lange wachttijd. Geen duidelijk advies. Belofte voor offerte wordt niet nagekomen. Dus voor ons geen anwb meer

Fred
14-07-2023

Wij zijn sinds 1998 lid van de ANWB pechhulp. In deze tijd hebben we nauwelijks gebruik gemaakt van deze hulpdienst.

Op 13 juli jl., hadden wij i.v.m. een verkeerde manoeuvre met de caravan een hulpdienst nodig. Na het doorworstelen van het menu kreeg ik uiteindelijk een dame aan de lijn. Nadat ik het probleem had uitgelegd moest deze dame intern overleggen. Na dit overleg was haar korte reactie “de ANWB rijdt niet uit voor dit probleem. U moet uw autoverzekering maar bellen” Daarna werd er bits en emphatieloos opgehangen zonder mij in de gelegenheid te stellen om te reageren.

Deze gang van zaken lijkt me voor een dienstverlenend bedrijf als de ANWB schandalig.

Ik heb mijn autoverzekering Interpolis gebeld en deze stuurde zonder probleem een wagen. Bij aankomst was het probleem met 15 minuten opgelost. Hulde aan Interpolis.

Ik zeg mijn “gouden lidmaatschap” dan ook op bij de ANWB.

Marcos
06-07-2023

Pech gehad, ANWB pech hulp gebeld, ik rij 2 kentekens zoals ANWB zegt dat het kan.

Ze komen niet helpen omdat de kenteken van de wagen is zakelijk….volgens ANWB moet ik een extra lidmaatschap hebben die kost tussen 200 en 300 euro….Nergens staat dit vermeld.

Ik heb per direct mijn lidmaatschap gestopt, ik betaal natuurlijk geen oplichters.

Bij Pech Hulp Nederland gebeuren deze acties niet. Dus ik ga klant worden bij hun, transparant en geen misleidende hoekjes.

Jammer voor de mensen die gaan nog slechte ervaringen beleven met ANWB

Leo
04-07-2023

Afgelopen vrijdag 30 juni 2023 om 11.30 uur met camper gestrand op de a2 nabij breukelen.

Volgens mij nog geen vakantieseizoen, toch?

Na 3 uur, ben na 1,5 uur door rijkswaterstaat berging bij benzinepomp haarrijn neergezet, kwam uiteindelijk wegenwacht.

Binnen 1 minuut diagnose gesteld, motor vastgelopen, succes er mee, u wordt door berging opgehaald. Camper uiteindelijk om 17.30 uur weggehaald en bij logicx in utrecht neergezet. Na 5 dagen nog geen zicht op aflevering in mijn woonplaats (65 km van utrecht). Niemand geeft thuis!

Mijn zomervakantie gaat waarschijnlijk in het water vallen en niemand van anwb of logicx lijkt zich daarom te bekommeren.

Wat een slechte en klantonvriendelijke service van deze bedrijven.

Waardeloos!

Jean-Paul
29-06-2023

Was op camping 't Vossenveld en medecampinggasten werden geholpen met een lekke band.

Ik en mijn vrouw gingen fietsen en onze fietsbandjes waren wat aan de slappe kant.

Menno van wagen 2843 van de ANWB pompte de bandjes even bij.

Gong toch in 1 moeite door.

Menno je bent een visitekaartje voor de ANWB.

Topper.

Dank nogmaals.

Groet,

J.P. en Tonny

Dries
26-06-2023

Gisteren belde mijn dochter mij in paniek op, ze had een klapband met haar auto. De linker voorband was aan gort. Gelukkig was het goed afgesloten en had ze de auto aan de kant kunnen stallen.

Daar stond ze langs de kant van de weg met haar 2 kinderen. In de bloed hete zon.

ANWB bellen, uw naam, Pascalle . de auto staat op naam van uw man. Dus wij kunnen u niet helpen. Inderdaad haar man, was met haar auto naar zijn werk. Dan moet hij maar zelf komen. Mijn schoonzoon is al tientallen jaren lid van de ANWB en laat zijn autos dealer onderhouden. Maar een klap band kan iedereen overkomen.

Lekker attent van ANWB, deze regel geldt sinds 2 jaar. Maar ja als je weinig gebruik maakt van hun diensten en dan een vrouw met 2 jonge kinderen langs de weg laat staan. Gaat het alleen om geld. Dan maar via de mobiliteits pas, de auto is nog geen 2 jaar oud.die verwees haar naar haar dealer.op zondag. Dan je vader maar bellen, die blij is dat ze niets mankeren en ze geholpen heeft.

Stephen
23-06-2023

Ongelofelijk slechte hulpverlening! Gestrand in het buitenland en ANWB liet ons dagenlang letterlijk stikken in de brandende zon met honden. De garage voelde zo erg met ons mee dat ze ons hielpen met het regelen van een arts en een hotel! We betalen ANWB dekking voor wat?

Marjolein
17-06-2023

Met lekke band in waddinxveen.Moest terug naar beverwijk.Uurtje gewacht.de monteur was heel sympathiek en hielp me fantastisch

Michelle
09-06-2023

Wij zijn voor de zoveelste keer ontzettend goed geholpen.

We hadden pech op de a2, binnen 2 uur weggesleept, auto gerepareerd en weer door.

Mijn complimenten aan de jongens bij het anwb punt bij Geldrop.