ANWB reviews

4.0

Gerrit
08-05-2019

Pech op weg naar schiphol

Onderweg naar Schiphol kregen we pech, anwb gebeld en hier vroegen ze waar we naar toe moesten.

Ik vertelde dat we om 5.30 uur op Schiphol moesten zijn, toen werd mij verteld, dat zij dus nog ruim de tijd hadden om eea. te regelen, maar eerst werden we naar veilige plaats weggesleept. toen we hier waren kregen we te horen dat ze een monteur zouden sturen, en dat ze niet konden konden regelen dat we op tijd op Schiphol konden zijn.

Toen zelf maar Taxi geregeld en wegenwacht afgebeld, als we toch alles zelf moeten regelen heeft lid zijn van ANWB ook geen zin, en dit na bijna 30 jaar lidmaatschap, ANWB bedankt.

04-05-2019

Zó fijn

Ik ben echt zo blij met de ANWB!

Buiten het feit dat het een geweldige luxe is dat iemand mij komt helpen bij pech (wat een ontzettend gedoe zou het anders zijn ) heeft al al eens een medewerker mij behoed om de auto van mjin overrleden moeder weg te geven en had ik gisteren een heel bijzonder gesprek over leven en dood;

Niet dat ik zoveel pech heb maar als het zo is dan zijn de medewerkers vriendelijk, behulpzaam en correct en absoluut vakkundig.

Dank je wel ANWB!

Loes
30-04-2019

Uitstekende service bij pech op een afrit A15 vlak na Tiel.

Op een afrit van A15 plots een knal en ik stond stil, ANWB gebeld, duurde wel even voor de telefonist begreep waar ik stond, er was nl geen khm paaltje. Maar goed opgelost en na half uurtje wegenwacht heel aardige meneer moest gesleept worden naar plaats waar takelwagen kwam. Bij takelbedrijf was geen leenauto beschikbaar, dus heeft de aardige ANWB meneer me naar Den Bosch gebracht daar kreeg ik de leenauto. Kan niet anders zeggen was reuze blij ondanks de pech. Onze auto is de volg dag naar garage in onze woonplaats gebracht.

Super geregeld en petje af wat was ik blij met mijn lidmaatschap.

Yorick
28-04-2019

Sta je dan met pech

Auto start niet omdat de stroom op was, je word als stront behandeld bij de klanten service. En krijg je ook nog geen hulp, Ook al heb je een al risk verzekering, Of je moet gaan betalen.

Zit je er aan te denken om naar anwb te gaan vlink af te raden het is dat je een ster moet geven, want zelfs een halve verdienen ze niet

Ada
23-04-2019

Superservice!

Vanavond stond ik met een defecte koppeling stil langs de snelweg. De ANWB gebeld, een aardige mevrouw zei dat er binnen 30 minuten iemand zou komen. Inderdaad, al snel stond er een sleepwagen voor de auto en werd ik weggesleept naar Veenendaal. Jan, de sleepwagenchauffeur nam contact op met een collega (Maurice), hij adviseerde om naar Maarsbergen te komen om te kijken of hij het misschien kon repareren.

Helaas kon hij dit niet repareren, na overleg met de ANWB bracht hij de auto en mij met de sleepwagen naar de garage in mijn woonplaats en werd ik thuis afgezet.

Op de vraag wat ik moest betalen zei Jan:" Ik krijg een hand van je!" Verder zit het bij je lidmaatschap in.

Superfijn!

ONWIJS bedankt Maurice en Jan van de ANWB!

Wat een geweldige service ANWB!

22-04-2019

HULP op MAAT via OPEL naar ANWB

Gisteren, (eerste paasdag) via Opel on-star melding lekke band ontvangen.Ik had de melding eerst niet opgemerkt,maar toen de band bijna leeg was zag ik zowel de melding als wel de lekke band.Gelukkig was ik net thuis gearriveerd en belde ik met Opel hulpdienst. Vriendelijk werd ik te woord gestaan en stuurde zij de ANWB naar mijn huis om de band te repareren.Binnen 1 uur stond een zeer klant vriendelijke monteur die zich voorstelde als Tom van wagen nummerHartelijk dank voor deze service 2868 voor de deur.Vakkundig en snel werd mijn band gerepareerd door deze sympathieke monteur.

Nico
13-04-2019

Niet geholpen

Ik heb zelf een vrij duur abonnement bij de ANWB betaal ik 155 euro per jaar.al 15 jaar

Mijn vrouw kreeg een lekke band en contact opgenomen met de ANWB. De medewerkster zag zag in haar scherm dat het abonnement op naam van meneer stond. En ze haar niet kon helpen. of ze moest eerst een partner abonnement afsluiten van 65 euro per jaar plus eenmalig aansluitkosten van 90 euro en dat vind ik ronduit associaal. En werd er tegen mijn vrouw letterlijk ge zegt zonder partner abbonemt kijkt u maar hoe u het regelt. dus heeft allsecure ons geholpen uiteindelijk. ik zeg per direct dit abbonement op en wil niets meer te maken hebben met de ANWB. all secure was top geregeld. Mvg nico

Martine
12-04-2019

Slechte servcie na aankoop

Ik heb laarzen gekocht wat net na een jaar stuk is gegaan. Laarzen zouden van goede kwaliteit zijn, maar blijkt dus niet zo te zijn. Ik heb ANWB benaderd. Ze verschuilen achter 1 jaar garantie termijn en zowel winkel en hoofdhoofdkantoor verwijzen naar elkaar en komen niet met een service gerichte oplossing. Erg teleurgesteld in ANBW.

Mustafa
12-04-2019

ZE ZIJN ZOGENAAMD HEEL AARDIG TOTDAT JE ZE ECHT NODIG HEBT.

Slechte ervaring met deze lopende band anwb verzekering.

Het is al bijna 6 maanden geleden dat ik schade heb opgelopen met mijn auto, ik ben namelijk van achteren aangereden. Aangezien ik destijds pas van een ander autoverzekering switchte en (helaas) bij de anwb een nieuwe autoverzekering ben aangegaan, vergat ik destijds 6 euro extra te betalen voor een aanvullende verzekering. Desondanks dat ben ik tijdens deze ongeluk van achteren aangereden, ik heb hiervoor de schadeformulier netjes naar de anwb gestuurd, om actie te ondernemen. ik heb vaker contact opgenomen en brieven opgestuurd, maar tevergeefs! ik word de hele tijd van het kastje

Naar de muur gestuurd! in de brief die de anwb (urigarant) mij als laatst heeft opgestuurd staat duidelijk dat ik van achter door een bestuurder ben aangereden en dat hiervan een rapport is geschreven door een motoragent die na de ongeluk op de plek van aanrijding aanwezig was. Ondanks dat geeft de anwb telkens aan dat zij niks voor mij kunnen betekenen aangezien ik niet aanvullend ben verzekerd?! en ik op de verzekering van de tegenpartij moet wachten die ook niks van zich laat horen. Voor wat heb ik al die schadeloze jaren geld aan jullie betaald vorens deze ongeluk.?! ja lekker geld verdienden.

Ik wil weer fatsoenlijk mijn auto kunnen gebruiken.

Ik wil zo snel mogelijk een oplossing hiervoor!

Dit duurt veelste lang, want anders neem ik andere maatregelen!

Pauline
11-04-2019

Kampioen levering

Elke keer krijg ik een kampioen in de brievenbus van de ANWB. Alleen is deze van de vorige bewoner waar ik geen adres van heb. Ik heb daarom ook gebeld dat dit niet meer hier gestuurd hoeft te worden omdat die persoon hier niet meer woont. 4x gebeld en vind ik vanmiddag weer een kampioen in de brievenbus. ik dus weer bellen en aangegeven dat ik al 4x gebeld heb en dat ze al 4x belooft hebben dat ik hem niet meer zou krijgen. Nu beloofde ze het weer en heeft ze haar naam genoemt. Ik heb deze genoteerd en mocht hij weer op mijn deurmat terecht komen dan ben ik het echt helemaal beu. Dan bel ik ook weer en ben ik niet meer zo vriendelijk als de voorgaande 5 keer.

fijne afspraken maar kom ze alsjeblieft na. Dit is papierverspilling want ik lees die shit niet, gaat dus direct de prullenbak in.

Pien
08-04-2019

Pech 4 uur verder

De belofte om binnen 35 minuten hulp te ontvangen zag er gisteren zo uit:

16:30 pech gemeld

17:30 ANWB aangekomen

17:40 constateerd ANWB dat er een sleepwagen moet komen deze zou de auto bij de garage afzetten. Binnen een half uur zou de sleepwagen wel arriveren.

18:15 nog aan t wachten zelf contact opgenomen. Blijkt dat meneer van pech hulp aangegeven heeft 18:10 klaar te zijn dus de sleepwagen om 19:15 ingepland. Geduld aan mijn zijde was inmiddels aan de dunne kant. En dat was nog maar t begin van de reis

19:18 weer gebeld. Binnen een paar minuten zou de sleepwagen aankomen

19:40 nog niemand inmiddels heel de dag dood door wachten op eerst de ANWB en vervolgens de sleepwagen. Weer bellen, situatie niet goed bekend bij de medewerker. Ik geïrriteerd, medewerker geen begrip, geen excuses voor het ongemak en redenen noemen die de vertraging veroorzaakt zou kunnen hebben. Machteloos ben je op zo een moment.

20:15 arriveert de sleepwagen.

Zet de sleepwagen 300 meter verderop

Of ik de auto daar naartoe wil rijden. Liever niet want de ANWB vertelde dat dat niet ok is.

Sleepwagen stapt in de auto en zegt dood leuk “ hij rijdt toch” je kunt ook zelf met de auto naar de garage dat scheelt weer een ritje.

20:30 probleem opgelost. We zijn 4 uur verder.

Pffffff bedankt ANWB!

Annemiek
05-04-2019

Onterechte incasso

De ANWB heeft mijn email adres, mijn telefoon nummer. Toch hebben ze al die tijd de verzoeken om betaling naar mijn oude adres verzonden. Het is niet dat ik een wanbetaler ben. Als ik ze op mijn mail had gekregen had ik het gelijk kunnen betalen, maar nee ze schakelen een incasso bureau in die wel ineens mijn email adres kan gebruiken en daar krijg ik dan de premie met de incassokosten er bovenop voor me neus. Vervolgens wil ik ze bellen voor uitslag maar omdat ze hun klanten zelf niet te woord willen staan wordt je doorverbonden met het incasso bureau die vervolgens lacherig gaat doen dat ik het toch lekker moet betalen. Meer dan onbeschoft. Heb er gewoon geen woorden voor. Ik snap dat adres wijzigen eigen verantwoordelijk is maar waarvoor hebben ze dan mijn e-mailadres . en waarom niet zelf je klanten te woord willen staan. Echt walgelijk

Benjamin
02-04-2019

Na 20 Jaar lidmaatschap incassoburau

Na bijna 20 jaar lid, stuurt de anwb een incassobureau op mij af. Zij melden mij dat ik 146 euro moet overmaken omdat ik hun rekening niet heb betaald. Ik heb 6 keer met uw helpdesk gebeld en 14 keer met het incasso bureau. beide verwijzen naar elkaar. Ik moet dit probleem oplossen volgens het incasso bureau oplossen met de ANWB en de ANWB meldt mij dat ik het met het incasso burau moet oplossen. Het probleem ligt bij de ANWB, ik woon namelijk al jaren niet meer op het adres waar zij facturen naar hebben verzonden. Ik heb dit ook al vaker bij hun aan gegeven. Heel erg om zo te worden behandeld.

Renee
01-04-2019

ANWB hulp op de weg prima, helpdesk zeer slecht en klantonvriendelijk

Ben al ruim 25 jaar lid van de ANWB en heb over de mensen van de ANWB die helpen op de weg niets dan lof. Daar houdt het ook mee op, heb nu al een paar keer vragen gehad waarbij ik hulp nodig had. Een klein probleem op zich maar de manier van handelen en de administratieve rompslomp is dusdanig demotiverend dat je daar op een gegeven moment wel klaar mee bent. Heb verschillende klachten ingediend, wordt telkens door iemand anders teruggebeld die vervolgens weer actie zal ondernemen en vervolgens gebeurt er weer niets. Je wordt telkens doorgestuurd naar mijn ANWB want ze kunnen zelf verder schijnbaar niets meer regelen bij de helpdesk. Helaas kom je met de mijn ANWB omgeving ook niet verder. Als laatste een medewerker met de naam Shasieq aan de lijn gehad, dat was de aanleiding tot deze review, wat een arrogante bal gehakt.De ANWB geeft hoog op van klantenservice, ik heb er weinig positiefs over te zeggen. Prototype van een modern bedrijf waarbij niemand meer weet waar hij/zij mee bezig is.

Esther
31-03-2019

Ramon super held!

We zijn vandaag geholpen door Ramon van de ANWB en wat voor goede hulp was hij! Met alle geduld en positiviteit maar vooral kennis van zaken en humor heeft hij onze camper aan de praat gekregen en ervoor gezorgd dat we nog onwijs lekker in de zon konden genieten. Super dank! Bint & Esther

27-03-2019

Reisverzekering

Zeer slecht na skiongeval via huisarts naar ziekenhuis doorverwezen direct geopereerd. Moet je zelf de kosten voorschieten€ 7000 en dan ook nog horen dat je ze niet vergoed krijgt, omdat het ziekenhuis geen overeenkomst heeft met zorg en zekerheid/unigarant

Kortom zeer slecht

Marie-José
23-03-2019

Al voor de 3e keer uitstekend geholpen, zéér tevreden

Kan alleen maar lof uitspreken voor de ANWB, heb ze vandaag voor de 3e keer nodig gehad en ze waren er binnen een half uur. V-snaar was stuk, meteen een nieuwe met hun opgehaald en monteur heeft het weer mooi gefikst. Ben echt blij met mijn abonnement en zal ook zeker lid blijven.mijn complimenten!

Carlo
21-03-2019

ANWB wil niet helpen!

21 maart 2019

Wij hebben als bedrijf al meerdere jaren het meest uitgebreide zakelijk abonnement bij de ANWB voor onze bedrijfswagen. Vandaag hadden we een lekke band. We bellen net met de ANWB en dit was het antwoord: "Sorry wij kunnen u niet helpen want de lekke band komt niet door een pech situatie" De auto stond namelijk lek voor ons werk.

Wat heb je nu aan een abonnement van jaarlijks 300 euro als je er geen gebruik van kunt maken?

Waronne
15-03-2019

Parnerpas is duurkoop

Zo onwijs goed de anwb ben je 8 jaar lid nooit gebeld naar ze zeggen ze dit jaar tegen je een partnerpas is voordeliger. Ik partnerpas genomen . Is van weekend mijn auto totallos geraakt net 3 dagen een andere moest aleen kenteken nog wijzige bij anwb dat is geen probleem maar omdat je daardoor 2 autos heb nu mag het niet en word je dus niet normaal geholpen aleen als je 160 euro even betaald. Hoe kom je van je klanten af!

Koen
11-03-2019

Ik had motorpech in België en de ANWB gebeld voor hulp. Twee uur in de kou gewacht en mocht niet eerder terug bellen. Kwam een jonge knul, zonder materieel en gereedschappen aan. Hij kon verder niets doen, kon alleen mijn wagen naar de grens brengen en vandaar opnieuw ANWB bellen. Het is van de zotte.