ANWB reviews

4.0
Positief30%
Neutraal2%
Negatief68%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Lydia
24-01-2019

REISVERZEKERING ONTZORGT!

Januari 2019, wintersport kaltenbach

En daar lig je dan, midden in de nacht, in een hotelkamer in oostenrijk met een man die wakker wordt met een hartritmestoornis.

Hartritmestoornissen waar we bekend mee zijn hoor maar niet in het buitenland!

En ja, wat doe je dan?

Het enige wat je moet doen op zo’n moment,

En dat is bellen met de alarm centrale van de anwb!

De meneer aan de andere kant van de lijn(ik ben jammer genoeg zijn naam vergeten) stelde ons een aantal vragen en vertelde wat de mogelijkheden waren.

Wij kozen ervoor om zelf met een taxi naar het ziekenhuis te gaan en hij ging de rest in gang zetten,

Contact met onze zorgverzekering voor medische informatie voor het ziekenhuis, de eerste hulp op de hoogte brengen van onze komst etc.

Per sms stuurde hij ons nog het complete adres van het ziekenhuis.

Toen wij in het ziekenhuis aankwamen zei de dame achter de balie

“aah, die hollander” en we konden gelijk doorlopen.

De man aan de telefoon zei niet alleen dat hij de rest in gang zou zetten, maar heeft werkelijk alles gedaan om ons onze zorgen weg te nemen.

‘s middags werden we nog teruggebeld of alles goed gegaan was!

Wat een kanjers bij die alarm centrale, we hopen het nooit meer nodig te hebben maar mocht er nog eens wat gebeuren weten we nu ook dat we ons geen zorgen hoeven maken!

Anwb alarm centrale ontzorgt echt!

Vriendelijke groet

Lydia en cock van drunen

Woerden

Klaas
23-01-2019

ANWNEE

Zojuist mijn lidmaatschap opgezegd omdat ik zeer zelden de auto gebruik. Gebeld met de klantenservice en de reden genoemd van opzegging vraagt de medewerkster twee maal door wat de eventuele gevolgen kunnen zijn als ik mijn lidmaatschap opzegt. Alsof mijn leven ervan afhangt. Heb afgelopen 1,5 jaar twee keer de wegenwacht moeten bellen. In eerste instantie om een lekke band waarvoor ik 6 uur heb moeten wachten vanwege een incompetente medewerker die de locatie niet kon vinden en niet de juiste gereedschap in zijn bezit had. Uiteindelijk in totaal 8 uur verder met wegslepen etc. en een dag later pas een nieuwe band. Tweede keer een gerekte koppelingskabel. Twee uur wachten voor een controle van 2 minuten. Altijd dezelfde praatjes. De jaarlijkse contributiekosten haal ik met deze service er nog geeneens uit.Nee bedankt ANWB. Droevig zooitje.

Piek
23-01-2019

Goed contact en super hulp in buitenland

Ik kwam vast te zitten in Portugal omdat de versnellingsbak van mijn auto op was. Het contact met ANWB was heel goed en vriendelijk, ze hebben me door het hele proces heen fijn geholpen. Het was een ietwat ingewikkelde case geworden doordat ik ook nog mijn rijbewijs was kwijtgeraakt en ziek werd, maar de ANWB was altijd goed bereikbaar, geduldig en meedenkend in alle mogelijke oplossingen. Ook goed contact na afloop toen ik eenmaal thuis was om alles netjes af te ronden. Heel blij mee.

Corona
23-01-2019

Logge organisatie, werkt nergens aan mee!

10 jaar lid geweest van de ANWB, vervolgens na een verhuizing adreswijziging doorgegeven en blijkbaar hebben ze alles naar het oude adres gestuurd. Na een tijdje wordt er contact opgenomen door TKB incassobureau dat er per ommegaande betaald moet worden. Nooit een brief ontvangen, geen telefoontje van de ANWB, maar mag wel het dubbele betalen. Vervolgens ANWB gebeld om het op te zeggen, af te handelen en een klacht in te dienen. Ook daar niks meer van gehoord. Ik heb de dubbele kosten betaald, maar ANWB nooit meer! Klantvriendelijkheid is daar ver te zoeken.

Dol
21-01-2019

Anwb zakkenvullers

Ik heb vauit frankrijk op zaterdag gebeld vorige jaar om hulp te vragen ik werdt niet geholpen 25 jaar lid en met gold pas toch .betalen voor niks

slecht ervaring ik waarschiw iedereen niet met anwb gaan beginnen hoe dan ook.

Ze zijn zakkenvullers.

Hnj van Dijk
19-01-2019

Woonverzekering

Als je geen klant meer bent halen ze je ervaring weg

Rien
18-01-2019

Lekke band

Op 5 januari ben ik voor 2 maanden naar Spanje vertrokken.

Daar mijn auto bij de plaatwerker in Amsterdam stond en niet op tijd klaar was heb ik mijn zoon gevraagd mijn auto bij de plaatwerker op te willen halen.

Dit heeft hij op 14 januari 2019 gedaan en is daarmee naar Hoofddorp gereden. Onderweg heeft hij een lekke band gekregen en daar ik geen reserveband in mijn auto heb, heeft hij de WW moeten bellen. Hij heeft toen te horen gekregen dat hij geen lid was en dus 190.00 euro moest betalen om MIJN auto te repareren. Hier ben ik het volstrekt niet mee eens daar ik zelf niet in de gelegenheid was mijn auto op te halen.

Ik ben reeds 33 jaar lid van de ANWB en kan mij niet herinneren

wanneer ik hiervan gebruik heb gemaakt. Daar mijn zoon voor mij een dienst heeft gedaan en daarvoor op deze manier gestraft wordt, voel ik mij dan ook verplicht deze kosten voor mijn rekening te moeten nemen ondanks ik lid van jullie ben.

Ik hoop dan ook dat hiervoor een regeling getroffen kan worden en dit bedrag kwijt gescholden wordt wat ik wel redelijk zou vinden. Indien wij hier niet uitkomen zal ik toch overwegen mijn lidmaatschap na 33 jaar op te moeten zeggen. Hopende op een goede afloop van deze zaak verblijf ik,

Als reactie van de ANWB kreeg ik te horen dat de 190.00 euro gewoon betaalt moet worden waarop ik mijn lidmaatschap wilde opzeggen. Bij dat servicenummer kreeg ik te horen dat ze mij niet als lid kwijt wilde raken en mij daarom 25% korting op mijn lidmaatschap van dit jaar wilde geven daar ik hier niet mee accoord ging wilde ze mij daarnaast nog een bloemetje aanbieden maar ook dat heeft mij niet over de streep kunnen trekken. Al met al moet ik dus de 190.00 euro gewoon over maken. Als ik op de site van Allsecur kijk was mijn zoon 95,00 euro kwijt geweest. In de toekomst zal ik de ANWB dus met een grote bocht omzeilen en voor Allsecur kiezen. Aldus een teleurgesteld EXLID van de ANWB

Ralph
17-01-2019

Auto stuk voor de deur.

We hadden een opel astra die op een goede morgen niet meer wilde starten.

Zodoende heb ik heb ik toen de ANWB gebeld.

Die zouden over drie uur komen, wat ik erg lang duren vond.

Omdat we aan de Duitse grens wonen en mijn viendin ook Duits is hebben we de ADAC gebelt, waarvan zij lid is.

Die zouden meteen komen.

Een half uur later staat er een auto van de ANWB voor de deur.

Ik ging naar buiten om te vragen waarvoor ze kwamen.

De monteur zei dat hij gestuurd was door de duitse ADAC.

Dus dan kan het wel snel!

Kun je zien dat je als lid niet echt voorrang hebt.

wij zijn overigens erg tevreden met de service van de duitse ADAC.

Die doen echt gekke dingen om je te helpen als je pech hebt.

Daar kan de ANWB zich nog een puntje aan zuigen.

Johan
17-01-2019

Waardeloos Anwb

Ik wil even toch doorgeven dat ik zeer ontevreden ben over de anwb afwikkeling.

Hierover een klacht ingediend en zelfs daar reageren ze niet zoals t hoort!

Ik wacht nog even en anders dien ik een klacht in bij een andere instantie hierover.

Nooit meer anwb voor mij .

Ton
12-01-2019

Wegenwacht

Ben vandaag zeer goed geholpen door de wegenwacht,

Bij vertrek na bezoek aan onze ouders op de begraafplaats , trapte ik mijn koppelingskabel kapot.

Heel vervelend , maar gelukkig zijn we lid van de ANWB (pfff).

Wij ANWB gebeld, werd echt heel netjes en geduldigte woord gestaan, de eerste vraag aan ons was , och meneer, maar staat u veiligvervolgens half uurtje moeten wachten (Lochem toch), komt er een busje van de wegenwacht aan gereden, ik was zo blij, en die monteur , ook weer zo vriendelijk, en super vakman, koppeling kabel had hij al bij zich, niet te geloven vond ik dat, pech en ff ruim een uurtje verder reed ik weer.

Helemaal super

, ben superblij dat ik lid ben , zou t iedereen aanraden

Kiki
05-01-2019

Na 12 jaar trouw te zijn kan wegenwacht abonnement net bevroren worden

Na 12 jaar trouw lid van anwb wegenwacht service te zijn mag ik mijn abonnement niet tijdelijk bevriezen (omdat ik tijdelijk geen auto heb) omdat ik mijn nl service afgelopen jaar heb omgezet naar europa service.

Nou service 0,0 dus, na 12 jaar op deze manier de deksel op mijn neus te krijgen.

Anwb ga je schamen!

Mark
04-01-2019

Slecht nooit bij hun verzekeren

Ik betaal elke maand meer dan 72€ aan verzekering en ze zeggen dat ik verzekerd ben tegen aanrijding met een dier.

Ik heb een dier aangereden waardoor ik tegen de vangrail aankwan.

Ze zeggen dat ze dat niet gaan vergoeden.

Ze vergoeden allen de schade van de dier zelf aan de auto.

Niet normaal.

Nooooooooit bij hun verzekeren.

Je betaalt voor niks.

Diefstal gewoon.

Mandy
02-01-2019

Auto start niet meer

Het afgelopen jaar heb ik de ANWB 2x nodig gehad. Dit ging echt heel snel. Beide keren was er binnen een uur hulp. De 2e keer was de ANWB er al binnen en kwartier. Een aantal jaren geleden stonden wij in Wassenaar (ver van onze woonplaats) en er bleek ingebroken te zijn in onze auto. Ik heb eerst de politie gebeld en vervolgens de ANWB. De ANWB was er velen malen sneller dan de politie. Hulde aan de ANWB. Jullie werk wordt zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, een zeer tevreden lid.

Harry
02-01-2019

Pech met voertuig

Al 25 jaar lid van anwb

Had pecht met net buiten istanbul maar kreeg geen hulp omdat er geen dekking was .

Ik zat 5 km erbuiten na 25 jaar lid word je niet geholpen omdat je 5 km overheen bent ( had beter iets terug kunnen duwen de voertuig )

Absoluut geen aanrader

Gr harry

Marjolein
30-12-2018

Geen hulp in belgie van ANWB

Mijn vriend is al jaren lid van de ANWB heeft een gold kaart. Woont sinds kort net over de grens in België. En hij krijgt geen hulp in België. Wat belachelijk na jaren betalen! Nooit geen ANWB meer.

Rick
27-12-2018

Annuleringsverzekering ANWB TOP!

Sinds vele jaren een doorlopende annuleringsverzekering bij de ANWB.

Helaas al 3x gebruik van moeten maken, bedrag variërend van 80 euro tot 3000 euro (mijn maximale dekking) moeten claimen.

In alle keren heel snel geholpen, door de ANWB en altijd binnen enkele dagen het geld terug op de rekening.

Indienen gaat ook zeer eenvoudig.

Kort om top service van ANWB!

Ellen
22-12-2018

Teleurgesteld

Gisterenavond heb ik van middernacht tot half 3 's nachts in het centrum van Amsterdam staan wachten op een paar startkabels. Maar wat ik zo mogelijk nog erger vond was de onbeschofte houding van de medwerker op kantoor: die lachte me uit toen ik na 2 uur vroeg of hij misschien de naam kon geven van een andere pechhulpverlener. Ik had mijn lichten in een parkeergarage aan laten staan, waar geen bereik was, en moest dus op straat in de regen wachten op een telefoontje van de ANWB. Ik ben al 35 jaar lid en heb eigenlijk vaak alleen maar goede ervaringen gehad, maar als ik me niet serieus genomen voel in de afhandeling van deze klacht, dan zeg ik mijn lidmaatschap op. Ik weet inmiddels wel de naam van een andere hulpverlener.

Abdeslam
03-12-2018

DOEI DOEI

Nooit meer voor mij anwb sta al 5 uurtjes vast in frankrijk nog steeds geen oplossing meer beloven dan dat ze doen anwb doei doei

Alie
03-12-2018

Wat een monteur!

Monteur kwam omdat de auto niet wilde starten, nieuwe accu erin prima, maar toen ging hij ook nog even een elektrisch raam ongevraagd opendoen van een auto die nota bene een tijdlang had stilgestaan en vochtig was en toen wilde het raam niet meer dicht, vuilniszak erop geplakt en ik moest maar de garage bellen en weg was hij, reparatiekosten 235 euro ik stel de ANWB aansprakelijk!

Edith
21-11-2018

COMPUTER SAYS NO

Verschrikkelijk! ANWB levert een wanprestatie. Ga naar andere pechhulpverlener!

Vervelende bureaucraten, onbeschofte behandeling.